Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו קליאו RS 200 EDC Cup - התרשמות קצרה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3884 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהכללה ובאופן סובייקטיבי, עיקר הבעיות שאני שומע על תיבות הילוכים

בשנים האחרונות נובעות מגירים רובוטיים למינהם, החל מטויוטה,

המשך דרך הגרמניות וכלה בהשהייה הנ"ל. כמות העיסוק בזה,

במנגנונים, בקלאצ'ים וכד' לבדה מהווה עבורי אינדיקציה להתחפרות במשהו עקר.

 

בעיני, תיבות ההילוכים האוטומטיות הגיעו לרמה נהדרת, אמינה, מהירה ומדוייקת,

עברו אי אילו שנים\עשורים בלי בכלל לדבר על גיר כי היה ברור שהוא סבבה,

והנה כמו מחלה שנכחדה בעבר והתפרצה שוב,

הגירים הרובוטיים האלה, צרעת.

 

כשאני חושב כמה כסף שילם הציבור הפראייר שקנה ואגיות וכל מיני לאדה\סקודה

וכמה שיחות ושרשורים שמעתי בחיי על DSG ואיך בכל פעם 'הנה דור שלישי\רביעי\שביעי

נגמרו המחלות' ואז שוב אנשים מחליפים גיר לפני 100K. לטעמי ודעתי ככה נראה מצב

בו מנסים לתקן משהו שאינו מקולקל

 

* בואג מתפרקים הגירים כנראה כי "אינם מותאמים לשמש הישראלית" :)

שזה אחד המשפטים הדביליים שאני זוכר מגיל קטן מקרב כל מיני שכנים אהבלים,

- יה, איך התפרק לך כל האוטו ?

" הוא מיוצר באירופה ואינו מותאם לשמש הישראלית".

 

** הפחות אהבלים היו\עדיין אומרים "תנאי אקלים" במקום "שמש".

The first one to get angry loses

  • תגובות 86
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כל טכנולוגיה חדשה גוררת תקלות.

לפי הגישה שלך, צריך לבטל חלונות חשמל, מנועי טורבו קטנים, טכנולוגיה היברידית.

 

כרגע הרושם הוא ש-DSG שופר (למעט בעיית ההשהייה שהתלוננתי באוקטביה). עם הזמן כמות התקלות צריכה לרדת

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

סיוויק 08 - כל הטענות שלך, בגדול (ממה שעולה מהן) מדברות על VAG. יש עוד יצרנים, אתה יודע. אין בעיות ידועות ב-TCT וגם לא שמעתי לקוחות פרטיים מתלוננים על ה-EDC של רנו בפלואנסים ובמגאנים (כן שמעתי נהג מונית אחד).

 

לאדה אין בארץ בייבוא סדיר כבר שני עשורים, לא יודע מה הכנסת אותה.

 

האם יש לך ניסיון אישי עם גיר רובוטי? חד-מצמדי? דו-מצמדי? החזקת כזה רכב? נהגת בכזה רכב?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

* לפי הגישה שלי לא מכניסים ראש בריא למיטה חולה

בתקווה ש"

עם הזמן כמות התקלות צריכה לרדת".



 

** בהרחבה של הגישה הזו לא מתעסקים בכלל עם רכבים

שמככבים דרך קבע ברשימת "הכי פחות אמינים", דוגמת רנו,

אלא אם אתה חייב, ואתה לעולם לא חייב.

 

*** הדרך הפשוטה להבין גישה של אדם היא לשאול אותו מה היא,

לא לנסות לחשוב ולנסח בשבילו. תמיד עדיף לשאול,

רוב האנשים ישיבו בכנות ובהרחבה.

The first one to get angry loses

פורסם

RK, פתחתי את תשובתי ההיא עם טויוטה, לאדה מתבלבל לי עם סקודה

[למרות שהבידול השיווקי-תדמיתי בינהן צובר תאוצה], נהגתי ברכבים כאלו -

אבל מה רלוונטי אני הקטן והלא-ממש-מבין לעומת מיליוני נהגים.

The first one to get angry loses

פורסם

מה ז"א מה רלוונטי? אתה כתבת, לא? לא אותם מיליוני נהגים.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

סיוויק 08,

 

ניתן להביא דוגמאות רבות לגירים פלנטריים מחורבנים בכמות נכבדת.

מצד שני, יש לך תיבות הילוכים כמו DSG6 או TCT אשר מתפקדות מעולה וסטטיסטית הן אמינות.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
מה ז"א מה רלוונטי? אתה כתבת, לא? לא אותם מיליוני נהגים.

 

נו, אני את דעתי כבר כתבתי בפירוט.

השבתי לשאלתך אם נהגתי -

פחות רלוונטי על מה נהגתי כשיש מיליוני נהגים במוסכים כל יום.

 

קורו בהצלחה, בכיף

The first one to get angry loses

פורסם

סיוויק היקר, אני בטוח יעדיף לנסוע על הגרמניות עם הגירים הרובוטים גם אם יתקלקלו כל חודש מאשר לנסוע בליסינגומטיות היפניות/קוריאניות בלי התקלות כביכול.

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

פורסם
נו, אני את דעתי כבר כתבתי בפירוט.

השבתי לשאלתך אם נהגתי -

פחות רלוונטי על מה נהגתי כשיש מיליוני נהגים במוסכים כל יום.

 

קורו בהצלחה, בכיף

 

זה רלוונטי מאוד, כי אם אתה לא נהגת, אתה לא רואה את היתרונות - אלא רק את החסרונות. אחרי 8 שנים עם DSG6, לא הייתי רוצה לחזור בשום מצב לאוטומטית פלנטרית. אלו תיבות פנטסטיות, לפחות לשימוש שלי.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

אני די בטוח שהיית מסכים לקחת את ה-8 הילוכים של ב.מ.וו, ואולי גם של וולוו, הן מספיק טובות. אבל כן, התיבות הדו-מצמדיות הטובות מצוינות ומשפרות מאד את חוויית הנהיגה. אפילו במכונית מן השורה כמו קיה סיד (בהשוואה לקיה פורטה, למשל).

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
כל טכנולוגיה חדשה גוררת תקלות.

 

חשבתי על מה שפליימר אמר כאן וזה נכון, ובפן האישי שלי אני 'late adopter'

[ "someone who is slow to start using or buying a new technology, or idea"]

אבל מה זה בעצם אומר ?

שאני נותן למיליוני נהגים בעולם להיות שפני ניסוי של טכנולוגיות לא בשלות,

בזמן שאני נהנה משיא הטכנולוגיה הנכחית ?

האם חסרה לי הקורולה הרובוטית הראשונה, או מסך אלסידי 20 אינטש בשלושים אלף ש"ח ?

 

סיוויק היקר, אני בטוח יעדיף לנסוע על הגרמניות עם הגירים הרובוטים גם אם יתקלקלו כל חודש

אז יש לנו הגדרה שונה למה זה "לנסוע". גרר לא נחשב.

 

... תיבות פנטסטיות, לפחות לשימוש שלי.

לא רק שנהגתי, אפילו פירסמתי כאן שניים מהמקרים [*אם אני זוכר נכון],

בשניהם זכתה התיבה לתשבוחות והייתה מהנה ומדוייקת. לא זה העניין.

 

בגדול מעניין אותי אם לטווח ארוך הגירים האלה ישרדו בתור טכנולוגיה חדשה.

על פניו כעת נראה שזה הכוון, ימים יגידו, אנא עארף. לא אוהב את זה, בעיני זה מסבך

עם כל הקלאצ'ים האלה מנגנון טוב שעובד נהדר, אם כבר קלאץ' אז ברגל שמאל,

ואם לא אז אוטומט רגיל מהיר ואמין, וכאלה לא חסר, אז יעלה עוד 150 ש"ח

דלק לשנה אבל לא יטלטל ויתפרק וישתהה. השיהוי הזה חוזר על עצמו בהרבה

חוות דעת ואני לא מוצא סיבה טובה לסבול מתופעות כאלה, זה הכל.

The first one to get angry loses

פורסם

השיהוי, לפחות בDSG6, קורה כששמים פול גז מהמקום. אחרי שאתה מתרגל לתיבה זה לא קורה יותר (נותנים לה להתחיל נסיעה ורק אז מועכים דוושה). אתה אפילו מאיץ יותר מהר ככה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

תן פול גז ביציאה בראשון בידנית, ונראה כמה תתקדם...

 

השיהוי הוא בראש של הנהגים.

התיבה הזו מאיצה מהמקום יותר טוב מנהג שצריך לתפעל קלאץ', רק שבינתיים, עד שהרובוטית מחברת את הקלאץ' וה-ESP מווסתת את הכוח, הנהג לא עושה כלום, אז נראה לו שעובר נצח.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...