Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3950 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני ואשתי רוצים לרדת לאילת בתחילת אוקטובר ל4 ימים - 7.10-10.10 לחגוג יום נישואים.

לא היינו באילת משהו כמו 5 שנים לכן לא יודע מה נשתנה במלונות וברמה שם לכן אשמח לקבל המלצות למלון איכותי ועדיף שקט בלי צרחות של ילדים במסדרונות שמתאים לזוג.

אנחנו מתלבטים בין ה-4 הבאה:

דן

לאונרדו רויאל ריזורט

ישרוטל אגמים

הרודס בוטיק

 

תודה.

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם

עד כמה שאני יודע, דן נחשב רמה מעל כולם והמלון הכי טוב באילת (כמובן אם מדברים על דן "דן" ולא דן פנורמה).

פורסם

בדוק אפשרות להרודס ויטאליס. אגף לזוגות בלבד בהרודס, מעל גיל 18 מפנק ומומלץ ביותר.

דן מצויין ואגמים אם זה לא חדר על המים לא הייתי מביא אותו בחשבון.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

+1 להרודס ויטאליס.

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם
עד כמה שאני יודע, דן נחשב רמה מעל כולם והמלון הכי טוב באילת (כמובן אם מדברים על דן "דן" ולא דן פנורמה).

 

אכן מדובר בדן ולא דן פנורמה.

 

ה4 מלונות האלה הם היחידים שאני יכול לבחור במסגרת דיל מהעבודה שבו כל אחד מהארבע יוצא אותו מחיר, אין אפשרות למלון אחר.

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם

אני לא הייתי בכולם אבל אם הייתי צריך לבחור הייתי הולך לדן.

מאנשים שאני מכיר (כולל אשתי) ששהו בו, רק דברים טובים.

פורסם

- הרדוס ויטליס (ללא ילדים)

- ישרוטל רויאל ביץ (ללא ילדים)

- דן (מומלץ מאוד אבל עם סכנת צווחות ילדים)

פורסם (נערך)

מתעלק, מחפש גם מלון איכותי לזוג.

ההתלבטות היא בין דן להרודס ויטליס.

שניהם אני מניח מספיק איכותיים, איזה מה2 בחירה טובה יותר כחופשה רומנטית לזוג?

עריכה אחרונה על ידי TheOne23

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

אך ורק דן או הרודס!

אני נופש הרבה באילת ושאר המלונות לא מתקרבים אליהם, בטח לא למי שחשוב האוכל.

כמובן חשוב לקחת חצי פנסיון ולא רק ארוחת בוקר.

בהרודס מגישים באופן קבוע כבד אווז, צלעות כבש ובשרים ברמה גבוהה.

הבוטיק אחלה מלון, במיוחד עכשיו כשנגמר הקיץ, אתה לא תראה שם ילדים.

גם דן אותה רמה, ממותג יותר טוב אבל בתכלס שניהם מצוינים.

 

רויאל ביץ זוועת עולם.

הייתי שם לפני שנתיים ומרוב שהאוכל מזעזע שלחו אותנו מטעם המלון כל ערב לאכול בלה קוצינה.פשוט מזעזע. תפריט שמתאים למלונות כמו ספורטוהחדר כושר בתשלום, קצת מבאס בהתחשב בזה שאתה משלם 1300 ש"ח ללילה לזוג.

 

אגב, הרודס או דן, מה שלא תבחרו- חובה לרכוש כניסה לטרקלין (או לרכוש סוויטה וזה בא ביחד)

זה משדרג את החוויה וכבר כמה שנים שאני לא יכול בלי זה.

פורסם

רויאל ביץ׳ לא מרשים.

ריהוט וחדרים מאוד מיושנים וממש לא בסטנדרט של מלון שמתיימר ל5 כוכבים.

ארוחת בוקר בינונית למדי (אבל שירות לא רע).

 

בקיצר - Not impressed. בכל מקום בחו״ל שהייתי בו בשנים האחרונות הוא היה מקבל 3-3.5 כוכבים וזהו.

הלובי זה החלק הכי מרשים במלון.

 

(That said הייתי בשנים האחרונות בעולם דיי הרבה מישראל מערבה בכל מני רמות של מלונות , אבל בארץ בשנים האחרונות הייתי רק שם)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

רויאל ביץ זוועת עולם.

הייתי שם לפני שנתיים ומרוב שהאוכל מזעזע שלחו אותנו מטעם המלון כל ערב לאכול בלה קוצינה.פשוט מזעזע. תפריט שמתאים למלונות כמו ספורטוהחדר כושר בתשלום, קצת מבאס בהתחשב בזה שאתה משלם 1300 ש"ח ללילה לזוג.

ה.

 

 

מצחיק שאתה אומר את זה,

היינו שם כל המשפחה בערך 20 איש בחופשה שם ביולי האחרון, שבוע.

כל הפינוקים האפשריים, סוויטות וסוויטה נשיאותית להורים.

 

מפה לשם חוץ ממני ומהחברה שלי - כולם (18 אנשים!) הקיאו\שלשלו\התייבשו\דלקות\ ואם זה לא קרה במלון, זה קרה ישר כשחזרנו למרכז

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

להרחיב מה שאמרתי - אני הייתי בחדר רויאל (עכשיו ראיתי שיש להם רויאל ורויאל משופץ - שזה סוג של ביזיון עם גיל הריהוט של החדר).

גם בלה קוצ׳ינה אכלתי (על חשבוני - וזה יצא יקר) - סה״כ מסעדה סבירה מינוס.

אם היא היתה ממוקמת במרכז היא היתה מבקשת פחות מחצי ממחיר המנות שלה שם ללא ספק וגם אז יש מצב טוב שהיתה יושבת ריקה.

יחסית לאילת אולי היא בסדר.

 

סתם שאלה ושתי הצעות - למה לא חו״ל? בתקציב של המלונות שרשמת - 4 ימים ביוון (איפשהו בדרום בין כפרים באיזה מלון נופש מהודר) - אוכל Out of this world וכל המסביב ברמה אחרת לגמרי או אם בא לכם משהו יותר ״אורבני״ - ברצלונה או מדריד ל4 ימים.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
- הרדוס ויטליס (ללא ילדים)

- ישרוטל רויאל ביץ (ללא ילדים)

- דן (מומלץ מאוד אבל עם סכנת צווחות ילדים)

מחזק.

 

דן דן

הרודס גם טוב באותה רמה אבל בלי ילדים. נבחי המלון ממש מתעלמים מקיומם של ילדים

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...