Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

6 רכבי פולקסווגן שירוקו עם מנוע 160 כ"ס ב- 20K הנחה בתנאי לשחרור תוך שבוע


stio
שימו לב! השרשור הזה בן 3441 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בחייאת סטיו,

ב54K אתה קונה פחית קולה עם מנוע שמפחיד לנסוע בה בכביש מהיר.

דקה וחצי אחרי שקנית אותה היא איבדה 10%, הצרפתייה הספורטיבית בת ה13 שלי לא עולה לי באחזקה וירידת ערך כמו שהאלטו/פיקנטו/וואטאבר עולות בירידת ערך (בלי אחזקה), שלא נדבר על מה היה קורה אם הייתי קונה מקרר קורולה או מכונת כביסה אימפרה..

 

 

ומצד שני אתה נוסע ברכב חדש עם 0 ק"מ, ואם קורה משהו יש אחריות ל-3 שנים. כל אחד עושה את השיקולים שלו.

והרכב שלך נראה שמור ויפה, שמור עליו.

 

שנמשיך בחגיגת מבצעים לרגל חג ה- 12 החודשים?

2 רכבים מסוג אופל אסטרה GTC מנוע 140 כ"ס 3 דלתות ב- 20K ש"ח הנחה, בתנאי לתשלום עד 30.11:

http://www.wallashops.co.il/%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%9C-%D7%90%D7%A1%D7%98%D7%A8%D7%94-gtc-%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%94-2014-%D7%90%D7%95%D7%98-0-%D7%A7%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9E%D7%A8/pi3HSopela

*יש הערה שנשאר רק רכב אחד.

 

פורד פוקוס סטיישן ב- 31K הנחה:

http://www.wallashops.co.il/%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%93-%D7%A4%D7%95%D7%A7%D7%95%D7%A1-%D7%98%D7%A8%D7%A0%D7%93-2014-0-%D7%A7%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9E%D7%98%D7%A8-1-6-%D7%90%D7%95%D7%98%D7%95%D7%9E%D7%98/pi4ODford_trend?sct=r%3d4%26q%3d%D7%A8%D7%9B%D7%91%26ct%3dc%26url%3dhttp%253a%252f%252fwww.wallashops.co.il%252fa10%252fpi-4ODford_trend.aspx

 

שברולט קרוז סטיישן ב- 38K ש"ח הנחה (הרכב כבר רשום כיד ראשונה אבל עם 0 ק"מ):

http://www.wallashops.co.il/%D7%A9%D7%91%D7%A8%D7%95%D7%9C%D7%98-%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%96-%D7%A1%D7%98%D7%99%D7%99%D7%A9%D7%9F-2014-%D7%90%D7%95%D7%98-1-8-%D7%9C%D7%99%D7%98%D7%A8-0-%D7%A7%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9E%D7%98%D7%A8/pi4GMshevrolet?sct=r%3d3%26q%3d%D7%A8%D7%9B%D7%91%26ct%3dc%26url%3dhttp%253a%252f%252fwww.wallashops.co.il%252fa34%252fpi-4GMshevrolet.aspx

 

קיה פיקנטו אוטומטית ב- 11K ש"ח הנחה:

http://www.wallashops.co.il/%D7%A7%D7%99%D7%94-%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%A0%D7%98%D7%95-LX-%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%94-2014-%D7%90%D7%95%D7%98-1-2-%D7%9C%D7%99%D7%98%D7%A8-0-%D7%A7%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9E%D7%98%D7%A8/pi3HSKIAPICANTO?sct=r%3d3%26q%3d%D7%A8%D7%9B%D7%91%26ct%3dc%26url%3dhttp%253a%252f%252fwww.wallashops.co.il%252fa10%252fpi-3HSKIAPICANTO.aspx

 

יונדאי i20 אוטומטית ב- 18K ש"ח הנחה:

http://www.wallashops.co.il/%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99-I20-%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%94-0-%D7%A7%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9E%D7%98%D7%A8-%D7%91%D7%9E%D7%92%D7%95%D7%95%D7%9F-%D7%A6%D7%91%D7%A2%D7%99%D7%9D-%D7%97%D7%91%D7%99%D7%9C%D7%AA-%D7%90%D7%91%D7%96%D7%95%D7%A8/pi3HSI20?sct=r%3d3%26q%3d%D7%A8%D7%9B%D7%91%26ct%3dc%26url%3dhttp%253a%252f%252fwww.wallashops.co.il%252fa46%252fpi-3HSI20.aspx

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 100
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

איזה שטויות, אלו רכבים שרשומים עכשיו ע"מ צמפיון , משמע הם בחזקת "רכב חברה" לכן מוכרים לך ב20 אלף פחות וגם כשאתה תרצה למכור אתה תצטרך להוריד במחיר משמעותית מכיוון שזה היה בעבר רכב חברה , אני עברתי את זה עם סובארו B4 בעבר שגם רכשתי בדרך כזו , אני רק יכול להגיד שאני מצטער שעשיתי את זה , במכירה נחתך לך סכום מאוד גדול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

170 אלף / 190 אלף, מה זה משנה? גם ככה אתם ממשיכים לצאת פראיירים ולממן את חברות הענק האלו, ולתמוך במחירים הגבוהים שהם מוכרים לכם.

כמו שתמיד אומרים - פראיירים לא מתים.

STIO - אם אתה ממשיך לרכוש רכב חדש כי "אין ברירה" (למרות שאני תומך בחלק מהדברים שאתה אומר) - אבל מצטער אתה מתאים בדיוק להגדרה שכתבתי למעלה.

וכמו שאמר כספר הבעיה היא הממשלה לא בדיוק היבואנים אלא הממשלה,

תמיד עברה במוחי המחשבה של מה יקרה עם היבואניות הענקיות, אם הן יתקעו עם מלאי עצום של רכבים חדשים שפשוט לא נמכרים = יבואניות רכב עם הפסדים עצומים, על סף פשיטה, הם בעצמם פונים לממשלה להוזיל עלויות ומיסים, אלא אם כן יפשטו רגל מה שיגרום לאי הכנסה מצד המדינה על רכבים חדשים.

אבל מה אני יודע אני לא כלכלן :p

 

ובלי קשר אני חושב ששירוקו במחיר שכזה, זה פשוט עצוב. לא חסר רכבים זולים יותר עם מנוע דומה מאותו הסגנון ומחיר זול יותר (אבארת מישהו?)

Opel Adam S 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתנאי לשחרור תוך שבוע? ואם לא ימכרו המחיר יעלה? נשמע מוזר.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה שטויות, אלו רכבים שרשומים עכשיו ע"מ צמפיון , משמע הם בחזקת "רכב חברה" לכן מוכרים לך ב20 אלף פחות וגם כשאתה תרצה למכור אתה תצטרך להוריד במחיר משמעותית מכיוון שזה היה בעבר רכב חברה , אני עברתי את זה עם סובארו B4 בעבר שגם רכשתי בדרך כזו , אני רק יכול להגיד שאני מצטער שעשיתי את זה , במכירה נחתך לך סכום מאוד גדול.

אתה טועה,

הקונה ירשם כיד ראשונה.

בלי קשר המחיר גם אחרי ההנחה מופרך ומוגזם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכבים היו יותר משנה בתצוגה. ובחלקם הדלתות חורקות. הכנתי כבר שנים כאלה.

 

גם הדלת האחורית ימנית בפיאט אונו בת ה- 15 שלי דאז חרקה, כמה ריסוסים של WD40 פתרו את הבעיה. אני מאמין שהם לא ימסרו רכב על דלתות חורקות ללקוחות ואם צריך אז יחליפו את כל הציר.

 

לא מאמין שהפכתם את השרשור הזה לכזה משעמם ומתפלסף.

הרימו לכם להנחתה את צ'מפיון, את מנוע ה-160 ואת גיר ה-dsg, וזה מה שהצלחתם לעשות עם זה?

 

בעיות ילדות יכולות לקרות והיו צפויות שיקרו, זה גם מה שהיה עם הגירים והמנוע הזה. היום אני מאמין שהבעיות תוקנו.

 

איזה שטויות, אלו רכבים שרשומים עכשיו ע"מ צמפיון , משמע הם בחזקת "רכב חברה" לכן מוכרים לך ב20 אלף פחות וגם כשאתה תרצה למכור אתה תצטרך להוריד במחיר משמעותית מכיוון שזה היה בעבר רכב חברה , אני עברתי את זה עם סובארו B4 בעבר שגם רכשתי בדרך כזו , אני רק יכול להגיד שאני מצטער שעשיתי את זה , במכירה נחתך לך סכום מאוד גדול.

 

לא מחייב, יכול להיות שהדרישה הזאת לשלם את הכסף תוך שבוע נובעת מזה שיש להם שבוע לרשום את הרכב, ואז יכולים לרשום אותו ישירות על שם הלקוח. תסתכל בקישורים בוואלה על האופל אסטרה, זה המצב שם.

 

170 אלף / 190 אלף, מה זה משנה? גם ככה אתם ממשיכים לצאת פראיירים ולממן את חברות הענק האלו, ולתמוך במחירים הגבוהים שהם מוכרים לכם.

כמו שתמיד אומרים - פראיירים לא מתים.

STIO - אם אתה ממשיך לרכוש רכב חדש כי "אין ברירה" (למרות שאני תומך בחלק מהדברים שאתה אומר) - אבל מצטער אתה מתאים בדיוק להגדרה שכתבתי למעלה.

וכמו שאמר כספר הבעיה היא הממשלה לא בדיוק היבואנים אלא הממשלה,

תמיד עברה במוחי המחשבה של מה יקרה עם היבואניות הענקיות, אם הן יתקעו עם מלאי עצום של רכבים חדשים שפשוט לא נמכרים = יבואניות רכב עם הפסדים עצומים, על סף פשיטה, הם בעצמם פונים לממשלה להוזיל עלויות ומיסים, אלא אם כן יפשטו רגל מה שיגרום לאי הכנסה מצד המדינה על רכבים חדשים.

אבל מה אני יודע אני לא כלכלן :p

ובלי קשר אני חושב ששירוקו במחיר שכזה, זה פשוט עצוב. לא חסר רכבים זולים יותר עם מנוע דומה מאותו הסגנון ומחיר זול יותר (אבארת מישהו?)

 

קודם כל אין בעיה לקנות אבארט - הבעיה היא שיש אנשים שסולדים מרכבים איטלקיים בגלל דעות קדומות, ולהם המבצע הזה (של השירוקו) יתאים, ואולי יאהבו יותר את העיצוב. לכל אחד טעם משלו.

 

כן, אני נכלל בהגדרת הפראיירים שקונים רכבים חדשים. נכון. אבל כדי לגרום לשינוי צריך קבוצה גדולה מאוד של הציבור ולא רק אחד או עשרה.

 

באשר לממשלה ולמיסוי, המיסוי אכן גבוה. אבל אם יורידו את המס על כלי רכב, יצטרכו להשלים את הכסף ממקור אחר. תקציב הביטחון של המדינה גדול מאוד. יכולים להעלות מס הכנסה למשל, לקצץ בקצבאות ילדים, להעלות קנסות על מהירות, להטיל עוד מיסים על קניית ומכירת בתים ועוד ועוד (אין לזה סוף).

ישנה בעיה משמעותית לא פחות עם מחירים מופקעים של המכוניות גם בלי קשר למיסוי. זה כמו שהיה עם חברות הסלולר - לא היתה תחרות, החברות הפקיעו מחירים והרוויחו המון המון כסף, עד ששר התקשורת עצר את החגיגה.

 

גם בתחום הרכב צריך משהו כדי לעצור את החגיגה הזאת של המונופול הזה. היום אם אני רוצה לקנות סוזוקי - אני הולך למכשירי תנועה. אני לא יכול ללכת למקום אחר ולהגיד: "אני רוצה לקנות קרוסאובר". אין דבר כזה (הצרכן הפרטי לא ייבא באופן פרטי, גם לא בהכרח זול יותר וגם ביורוקרטיה גדולה יותר). הוראה של פרסום רווח פר מכירת כלי רכב יכול להרתיע באופן קשה את היבואנים מהפקעת מחירים, ותגידו מה שתרצו. גם הוראה של פרסום מחירי מכירה לליסינג נחשבת פתרון טוב.

אפשר להגיד על הרעיון שהוא הזוי, מטופש, לא ריאלי ועוד, אבל בינתיים לא שמעתי פתרון אחר. ולא - פתרון של לא לרכוש רכבים חדשים לא יעבוד - זה ממש לא מציאותי כל עוד זה כאמור לא כולל קבוצת ענק של לקוחות.

עריכה אחרונה על ידי stio
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין שהם שוללים טריידאין בעיסקה זו, למרות שהתחושה שלי זה שגם טריידאין היה מתקבל ....

 

ומזומן ??? הרי שכל הבלונים והתשלומים הצמודי מדד או פריים הם לחלוטין מזומן עבורם, רק שגם איזשהו בנק גם מרוויח בעיסקה...

 

לא ברור !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי התהליך בבנק כדי לקבל הלוואה לוקח יותר מדי זמן (מבחינתם) וזה מעמיד אותם בסכנה של רישום

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא שאלת למה רק 6 רכבים מוצעים במחיר הזה ולמה רק למימוש תוך מספר ימים?

אלו רכבים ש-12 חודשים מיום היצור שלהם עומדים לפקוע בסוף החודש ולכן ההצעה המיוחדת...אחרת הם ירשמו ע"ש היבואן ולמכור אותם אח"כ יהיה קשה יותר.

 

בתנאי לשחרור תוך שבוע? ואם לא ימכרו המחיר יעלה? נשמע מוזר.

 

כלומר, מי שרוצה. עדיף שיחכה. בעוד שבוע הם יצטרכו להוזיל עוד יותר או לשלוח אותן לאוטודיל/כפר יאסיף

משכנתא זה קל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואז קונים את הרכב בתור יד2 כאשר יד ראשונה זה היבואן וזה גורר הפחתה בעת המכירה.

יותר מזה, קורה שהיבואן נותן הנחה יותר גבוהה כדי שהרכב לא יקבל יד, מאשר ההנחה שהוא נותן אחרי שהרכב נרשם כבר על שמו. אם זה המצב? אולי נגלה עוד 10 ימים.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. ה"רווח" או המרווח שיש ליבואן בין המחיר שהוא קונה למחיר שהוא מוכר הוא רווח גולמי, כלומר מהסכום הזה צריך להוריד את כל העלויות שישנן בחברה היבואנית, כך שגם מ"רווח" של 20K או אפילו 30K לרכב לא בטוח שנשאר הרבה כרווח נקי.

2. לא צריך לחוקק חוק כדי לדעת מה הרווח הגולמי של היבואן, צריך פשוט להגיד שאתה נכה עם 100% פטור ממיסים ולפי גובה המיסים אפשר לחלץ בקלות את עלות הרכב ליבואן לפני מיסים ורווח.

3. בשנה האחרונה כל היבואנים שקונים בדולר או יין יפני יכלו לתת הנחות גדולות בגלל שערי המטבע הנמוכים. עם עליית שער הדולר ההנחות אצל יבואנים כמו UMI ואחרים יצטמצמו מאד - כלי הרכב שעדיין מפורסמים כיד 0 ק"מ שוחררו מהמכס עוד קודם - עכשיו אף אחד לא ימכור לך שברולט קרוז ב-90K ונראה לי שגם לא ב-100K.

4. לטרייד-אין / אשראי דרך היבואן יש עלות, וכשמציעים רכב במחיר מצבע לגיטימי לגמרי להגביל זאת לעסקת מזומן בלבד. ( במיוחד כשהיבואן משוכנע שיהיו לו מספיק קונים כאלה)

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגיד לי אתה חי בקוקוס? רכב פרטי חדש זה לא מוצר צריכה בסיסי וקיומי!

לא מבין את כל עניין המחאה המטופשת הזאת, אין לה שום קשר ליוקר המחייה!

מי שלא טוב לו הקופה שעושה עלינו המדינה/היבואן ברכישת רכב חדש - שפשוט לא יקנה רכב חדש!!!

ברגע שהצרכן הישראלי יבין את זה במקום להתבכיין ולהוציא שיירות לירושלים, הכל יהיה פה טוב יותר.

עכשיו לך תקרא כמה רכבים חדשים עלו על הכביש מתחילת השנה.

ישראלים אלופים בלהתבכיין.

 

אתה מקשיב לעצמך? אין ברירה זולת רכישת מכוניות חדשות? אתה באמת מאמין בזה? אז תמשיך לשלם ליבואנים שאתה כל-כך שונא, אלה שלא מוכנים לצייד את בבת עיניך בשעון חום מנוע, למשל.

 

מכונית חדשה אינה מוצר לית-ברירה. אם אתה חייב להתנייד ולא בתח"ץ - יש מלאי עצום של מכוניות יד שניה, במחירים נמוכים מאלה של חדשות. מכונית חדשה אינה ולא יכולה להיות מוצר צריכה בסיסי.

 

זה מעניין איך שאתם לא מציעים לאף אחד לקנות רכב יד 1 אלא רק יד 2. ומניין יגיעו אותם רכבי יד 2? מהחלל החיצון? כדי שתקנו רכב יד 2, מישהו צריך לקנות רכב יד 1.

נכון, רכב חדש זה לא מוצר בסיסי. אז? זה היתר לדפוק את הצרכן? גם רכב יד 2 זה לא מוצר צריכה בסיסי. אפשר להסתדר בלי רכב ברוב המקרים. לא נוח, אבל אפשרי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה בדיוק מה שאמרנו. רכב הוא לא מוצר צריכה בסיסי, ועל אחת כמה וכמה רכב חדש אינו מוצר צריכה בסיסי, כאשר ניתן לרכוש יד 2 או לנסוע בתח"צ. אני לא מבין על מה אתה מתווכח.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כלומר, מי שרוצה. עדיף שיחכה. בעוד שבוע הם יצטרכו להוזיל עוד יותר או לשלוח אותן לאוטודיל/כפר יאסיף

שישלחו אותם ישר למשחטה בטול כרם, עדיף.

זה בדיוק מה שאמרנו. רכב הוא לא מוצר צריכה בסיסי, ועל אחת כמה וכמה רכב חדש אינו מוצר צריכה בסיסי, כאשר ניתן לרכוש יד 2 או לנסוע בתח"צ. אני לא מבין על מה אתה מתווכח.

רכב חדש הוא לא מוצר צריכה בסיסי, אבל רכב כן.

כבודו כנראה לא גר בפריפריה, איפה שיש לך אוטובוס לקצרין פעם ביום, או בחדרה, איפה שיש הבדל של פי 10 ויותר בזמני הגעה של רכב פרטי מול תח"ץ.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רשום לי איפה אני גר, זה לא בדיוק מרכז הארץ. עדיין, גם רכב זה לא מוצר צריכה בסיסי. זה מקל על החיים - כל נסיעה של חצי שעה מהבית למשרד תיקח לי שעה וחצי בתח"ץ, אבל עדיין - מוצרי צריכה בסיסי זה לא. על אחת כמה וכמה לא רכב חדש. לטעון, כמו שטען פות"ש, שקונים רכב חדש כי אין ברירה זה עיוות. 54K ש"ח גם הם לא מעט כסף וניתן לקנות כלי תחבורה (אותו כלי בסיסי ויסודי כפי שאני מבין את טענתך) אמין דיו שיעשה את העבודה גם בחצי מזה ובפחות.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3441 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...