Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 781 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

Ultra High Perfomance.

אחיזה משופרת,  בדרך כלל על חשבון נוחות, שחיקה וצריכת דלק.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
בתאריך 2.5.2024 בשעה 11:27, Tom_22 כתב:

באתר iTire (היבואן) מופיע כרגע אפשרות של סאווה ושתיים של גודייר (אפישנטגריפ ואסימטריק הספורטיבי יותר). לא לגמרי ברור הטריות שלהם לפי הרשום שם.

כבר התייחסתי קודם לענין הטריות (עבור כל הצמיגים שמוצעים ע"י היבואן במידה הנדרשת). 

 

מענין שהדגם של דביקה לא מופיע שם, אבל של סאווה כן (וגם הוא בן כשנה) ולהרגשתי הוא יהיה גם אפשרות טובה (ובעל תיוג EU עדיף מעט). העלות שם היא 622 ש"ח לצמיג ברכישת רביעיה, וכמובן מוטב לבדוק אם לא ניתן להשיג בפחות דרך צמיגיות. אגב, גם הוא בעל קוד עומס גבוה מהנדרש (עשוי לפגום מעט בנוחות). 

 

לגבי זה של דביקה בן השנתיים, אם אתה נוסע הרבה ק"מ בשנה, אז אולי יהיה בסדר מאחר וישחק לפני שיתייבש. ובכל מקרה, הייתי מבקש הנחה יפה לאור גילו. 

 

פורסם (נערך)
לפני 19 דקות, Tom_22 כתב:

לגבי זה של דביקה בן השנתיים, אם אתה נוסע הרבה ק"מ בשנה, אז אולי יהיה בסדר מאחר וישחק לפני שיתייבש. ובכל מקרה, הייתי מבקש הנחה יפה לאור גילו. 

 

 

תודה Tom!

נתנו לי הצעה ל +Dunlop  050 בן כשנתיים...

(שאגב אני לא מוצא לא דירוג)

זה משנה?

עריכה אחרונה על ידי ניראל ג
פורסם

אתה מתכוון לדירוגי EU? 

גם אני לא הצלחתי לדגם ולמידה. רק לדגם ללא הפלוס (וגם לא במידה הזהה). 

אם הצמיג עבר דירוג כזה, תוכל אולי לבקש תמונה מהמוכר של המדבקה עליו. ובכל מקרה, זה לא מעיד 100% על תכונות הצמיג. 

 

אם התכוונת לחוות דעת יש כאן כמה, אבל שים לב שחלק מגיבים על הדגם ללא הפלוס ובכלל לקחת בערבון מוגבל מאחר ותנאי המשתמשים שונים, הרכבים והמידות שונות וכיוצב'.

 

לענין הגיל, אותו ענין כמו קודם (וחשוב ענין האחסון). מדובר בצמיג שאמור להיות עם נטיה ספורטיבית יותר, כך שיתכן וישחק באופן כללי מהר יותר. 

פורסם
לפני שעתיים, Tom_22 כתב:

לענין הגיל, אותו ענין כמו קודם (וחשוב ענין האחסון). מדובר בצמיג שאמור להיות עם נטיה ספורטיבית יותר, כך שיתכן וישחק באופן כללי מהר יותר. 

 

תודה

האמת שאני לא צריך ספורטיבי מאחר וזה רכב משפחתי עירוני

יש סיניים או קוריאניים מומלצים?

פורסם (נערך)

עזוב סינים שלך תדע אם בסדר או לא, ובדר"כ לא מוצלחים בעיקר ברטוב, בהשוואה.

 

וולאד ואני הזכרנו 3 חברות קוריאניות - הנקוק, קומהו ונקסן. 

 

מעבר לזה, יש את חברות הבת למיניהן של החברות המערביות הגדולות שגם עלו בשרשור והאפשרויות שלהן שנשארות קרוב לתקציב. אולי גם עוד כמה חברות קטנות אחרות. 

 

ומעל זה, דגמים של החברות הגדולות, אבל עם עליה במחיר.

 

אין בעיה עקרונית עם צמיגים בני עד שנה. מעבר לזה, גם בסדר בעקרון, אם אוחסנו כראוי (וחוקי - עד 6 שנים מיום היצור), אבל עשויים להתחיל להתייבש מוקדם יותר.

 

בקיצור, תבדוק אילו דגמים יש זמינים באופן כללי בצמיגיות או באתרי מכירה ברשת לקבל מושג מה יש ונכנס בתקציב. לא מדובר בחתונה קתולית, תוך 3-4 שנים תגיע לעוד החלפה כנראה אם הרכב עוד יהיה איתך. 

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
  • רעיון טוב! 1
פורסם

אם היית מרוצה מהם, ניסית לחפש זהים? 

היבואן של קומהו הם טייר פרו/צמיגי נעמן. 

הם אומנם יושבים בצפון, אבל אולי יוכלו לשלוח הצמיגים למקום קרוב יותר אליך. 

פורסם

צר לי לאכזב, אבל מכל האפשרויות, בחרת באפשרות שלא הומלצה כאן ולא מומלצת באופן כללי. הדור הזה של האקו-קונטקט מקבל ביקורות די נמוכות. 

פורסם

לא רק כאן בפורום, גם במבחנים השוואתיים הם היו לא להיט, ורק 40% ממי שכתב ביקורת באתר tyrereviews מוכן לקנות שוב את הדגם הזה. 

https://www.tyrereviews.com/Tyre/Continental/EcoContact-6.htm

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...