Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 781 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אז האתר שהבאתי הוא פייק בעצם?

אחרי המון חיפושים למידה שלי הציעו לי רק או סיניים או קונטיננטל או Pirelli במחיר דומה עם ביקורות לא יותר טובות…

פורסם

לא חושב שפייק בהכרח, אבל גם אם הולכים לאתר ממנו הם שואבים את הביקורות, tyreseeker, המידע הנוסף שם הוא רק הרכב והמידה. וזה מבחינתי מידע חסר לעומת tyrereviews שלפחות רושמים שם גם כמה ק"מ ננהגו בפועל על הצמיגים ובאיזה אופן (רגוע, ספורטיבי וכד') וכאמור גם מופיעים שם בנפרד מבחנים אובייקטיביים יותר.

 

נסה להרחיב את אזור החיפוש שלך (בכמה צמיגיות ואילו בדקת?). וחוץ מזה יש את שאר הדגמים שכן התייחסנו אליהם בה לך השרשור ולכאורה זמינים (הגם לא הכי טריים בהכרח, ואולי מעט מעל התקציב). 

 

פורסם

בדקתי בכמה צמיגיות באיזור פ״ת כפ״ס רה״ע. 

לצערי זה או צמיגים עם שמות שכלל לא שמעתי עליהם או מישלין ב900…

עד שבא רז מאוטוטייר והציע את הקונטיננטל.

יומיים מהזמנה ועדיין לא מוכנים. פשוט סיפור הזוי לצערי.

פורסם

תבדוק עם שואף ברמת גן שנדמה לי הוצע כבר, תבדוק גם עם צמיגי חנניה ביפו, גלגלי המגן בבית דגן ואולי עוד כמה באזור המרכז רבתי (אפשר לחפש המלצות נוספות בפורום). 

 

לפני שמגיעים לקיצון הכספי של מישלין (והדגם היותר רלוונטי הוא ה-PS4 SUV), בדוק (מול היבואן iTire או בצמיגיות) אם אכן המלאי של גודייר אפישנטגריפ SUV 2 (שכבר הוזכר) ואפילו האסימטריק 3 אכן ישן או אם רלוונטי. המחיר שלהם נראה לי בגזרת ה-700. וגם לגבי הסאווה שאותו יבואן מביא, שכאמור אם רוצים להפחית עלויות, לתחושתי יהיה צמיג בסדר למרות שאני לא מוצא ממש ביקורות לגביו ואין לי בסיס ממשי לכך. 

 

לגבי הנקסן שהזכרתי, הדגם הרלוונטי הוא NFERA-RU1 אגב. 

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...