Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 778 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

לצערי כבר יומיים שאני מתקשר לצמיגיות שונות באיזור פתח תקווה 

וכולם אומרים לי שאין מלאי לצמיגים כגון טויו, פאלקן וכיוצ״ב

 

האם למישהו יש המלצה לצמיגים אחרים לא פחות איכותיים באיזור ה600 ש״ח ?

 

תודה רבה

 

קיה סורנטו 2013

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

האנקוק / קומהו ( קוראניים) צריכים להיות לא יקרים יחסית ולא רעים.

יעזור אם תרשום מה המידות. 

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

תתקשר לצמיגי שואף רמת גן. תשאל מה כן ניתן להזמין במידה שלך ( לא סיני).

למשל, Barum Bravuris סבירים לגמרי עם תמורה טובה למחיר

https://tires4u.co.il/dimensions/235-65r17?type=private

 

אם אתה מוכן להשקיע יותר, Goodyear Efficientgrip SUV 2 טובים מאוד.

שים לב לקוד עומס ומהירות הרשומים ברישיון הרכב.

עריכה אחרונה על ידי vladclar
  • רעיון טוב! 2

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

בעבר ראיתי שדורון לדרך ראשל"צ מחזיק אצלו מלאי יפה של פאלקן ze310 וגם מוכר אותם בזול.

שווה להרים טלפון, ולגבי המחיר תראה כמה הוא רושם בזאפ על המידה שלך לפני שאתה מגיע שלא ידפוק לך מחיר.

  • רעיון גרוע 1
פורסם
לפני 25 דקות, tza כתב:

בעבר ראיתי שדורון לדרך ראשל"צ מחזיק אצלו מלאי יפה של פאלקן ze310 וגם מוכר אותם בזול.

שווה להרים טלפון, ולגבי המחיר תראה כמה הוא רושם בזאפ על המידה שלך לפני שאתה מגיע שלא ידפוק לך מחיר.

 

תודה אבל זה רחוק לי

אגב בזאפ יש הרבה חוסר דיוקים

גם בדקתי היום מול מוכר שמציג שם מלאי ואין לו...

 

פורסם (נערך)

באופן כללי לא נראה שיש היצע נרחב של דגמים פופולארים במידה הזו.

 

Debica זו חברת צמיגים פולנית בבעלות גודייר משנות ה-90. באופן דומה יש גם את Sava הסלובקית שבבעלות גודייר מתחילת שנות ה-2000.

באתר iTire (היבואן) מופיע כרגע אפשרות של סאווה ושתיים של גודייר (אפישנטגריפ ואסימטריק הספורטיבי יותר). לא לגמרי ברור הטריות שלהם לפי הרשום שם. 

 

לגבי צמיגי טויו, נראה שבאתר טיירקלאב (היבואן) יש את ה-Open Country U/T, אבל כנראה שהוא לא לגמרי מומלץ. 

לגבי פאלקן במידה הזו, אם קיים מלאי, אז כנראה רק דגם FK510 (או אם בטעות הגיע הדגם המעודכן FK520).

 

הייתי בודק גם לגבי צמיגים של Nexen ו-Barum. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם (נערך)
לפני 2 דקות, Tom_22 כתב:

באופן כללי לא נראה שיש היצע נרחב של דגמים פופולארים במידה הזו.

 

Debica זו חברת צמיגים פולנית בבעלות גודייר משנות ה-90. באופן דומה יש גם את Sava הסלובקית שבבעלות גודייר מתחילת שנות ה-2000.

באתר iTire (היבואן) מופיע כרגע אפשרות של סאווה ושתיים של גודייר (אפישנטגריפ ואסימטריק הספורטיבי יותר). 

 

לגבי צמיגי טויו, נראה שבאתר טיירקלאב (היבואן) יש את ה-Open Country U/T, אבל כנראה שהוא לא לגמרי מומלץ. 

לגבי פאלקן במידה הזו, אם קיים מלאי, אז כנראה רק דגם FK510 או אם בטעות הגיע הדגם המעודכן FK520).

 

הייתי בודק גם לגבי צמיגים של Nexen. 

 

 

 

תודה

מי מהם יותר הוכיח את עצמו

נקסן או דביקה?

עריכה אחרונה על ידי ניראל ג
פורסם (נערך)

דווקא מה שכתב פותח השרשור 'מצלצל משהו...'.  ההשקעה הכי גדולה של Sumitomo rubber industries (היצרן הרביעי בגודלו בעולם ל2023 - פאלקן, דנלופ ועוד...) בשנים האחרונות היתה הקמת מפעל ענק בטורקיה (המנוול ארדואן נשא נאום נלהב בטקס הפתיחה), היפנים מושקעים שם חזק ויתכן שיש כבר לחצים לכיוון אמברגו או הערמת קשיים לכיווננו. לא אתפלא. אין גם לשכוח את ההסטוריה היפנית ובאיזה צד בחרו במלחמת העולם השניה.

עריכה אחרונה על ידי פיקל
  • לא הבנתי... 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

יש חוסרים בשוק הצמיגים בכל המידות ואצל כל היבואנים. אין קשר לטורקים או יפנים או צ’רקסים.

לנושא השרשור, קיימים טויו דגם U/T תוצרת יפן במלאי בארץ.

פורסם
לפני 3 שעות, צ'ופצ'יק כתב:

יש חוסרים בשוק הצמיגים בכל המידות ואצל כל היבואנים. אין קשר לטורקים או יפנים או צ’רקסים.

לנושא השרשור, קיימים טויו דגם U/T תוצרת יפן במלאי בארץ.

 

תודה. יודע היכן באיזור מרכז או שרון?

כי לא הצלחתי למצוא עדיין

לפני 8 שעות, רפי לין כתב:

אם לא בדקת עם אלירן ב"צמיגי המושבה" שבפ"ת,

אז בדוק איתו (לפי מידות הצמיגים)

בטל' 052-5606460 או 03-9644487

בהצלחה ובברכה  -  רפי לין

אגב בדקתי אבל אין לו יפניים ולא יכול להתחייב שיגיע בהזמנה

פורסם

מה ההתעקשות על צמיגים יפניים?

מה כן הציעו לך ( לא סיני)?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...