Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

6 רכבי פולקסווגן שירוקו עם מנוע 160 כ"ס ב- 20K הנחה בתנאי לשחרור תוך שבוע


stio
שימו לב! השרשור הזה בן 3441 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

באמת נשמע הזוי אבל מציאותי. אין ברירה אחרת. קודם כל כתבתי כבר בהודעה המקורית שהנ"ל בגלל חוק ה- 12 החודשים.

 

אני מסכים שחברה מסחרית לא אמורה לפרסם רווחים, זה גם לא עניינו של הלקוח הבודד. יחד עם זאת, כשיבואן כזה מוגדר כמונופול, אני לא יכול לרכוש רכב ממישהו אחר - רק ממנו.

מי שמגדיר יבואן כלשהו כמונופול זו הרשות להגבלים עסקיים והיא לא הגדירה את יבואני הרכב ככאלו. אתה יכול לייבא שירוקו (או פאביה) חדשה או כמעט חדשה בייבוא אישי מחו"ל. אף אחד לא עושה זאת כי זה לא כלכלי. זה אומר שהיבואן הישראלי מביא את העסקה הכי טובה מאלו שהלקוח הישראלי (לא האירופאי\אמריקאי\קוריאני) יכול לבחור.

אותו אחד, יכול לכאורה להפקיע מחירים ולי בתור צרכן אין לי איך להתגונן. אילו היה חוק שמחייב יבואנים לפרסם מחירים תוך שקיפות מלאה, קרי גם את אחוזי הרווח פר רכב, היינו יכולים לרכוש לפי זה. זה היה מוריד מחירים, כי אף יבואן לא רוצה לצאת גנב/חזיר/שודד/כל התשובות נכונות.

כבר כתבו לך פה שהרעיון שלך אינו קשור לכלכלה של שוק חופשי ופתוח, בחירה שלך להמשיך לחזור עליו.

נושא בעייתי לא פחות כמו שכבר כתבו כאן, זה נושא המכירה לליסינג: רבותיי, את מחירי השחיטה לכאורה לליסינג אנחנו מממנים. מדוע?

סוד קטן שאולי אתה לא יודע, בכל מוצר צריכה אותו אתה רוכש אתה מממן עסקים גדולים שקונים בכמויות ובכל מוצר יש מחיר נמוך יותר לכמויות.

נושא חלקי החילוף: למה אני בתור לקוח צריך לשלם על מאפרה 2000 ש"ח לרכב פרטי כלשהו? גם פה אותו עקרון.

לא מכיר את התחום ולכן לא אגיב עליו, אבל מאפרה אתה יכול להזמין באיביי.

ואני רוצה לפנות לנציגי היבואנים שנמצאים בפורום מהבוקר עד לילה:

מילא הייתם נותנים שירות טוב.

מילא הייתם נותנים יחס טוב במקרה של בעיה או עיכוב בתשלום.

מילא הייתם כותבים כגילוי נאות שאתם עובדים אצל יבואן Y.

אבל לא.

הדיון פה הוא על יבואני הרכב בכלל ולכן לא רלבנטי מי עובד איפה, אם זה חשוב לך אני עובד בטלקאר.

כל אחד יבחר אם לחשוף את זהותו, מקום זהותו וכו'- זה לא מוריד או מעלה מהדברים שהוא כותב.

לגבי שירות טוב וכו', מן הסתם אתה מדבר מתוך מקרה פרטי נקודתי שאינו רלבנטי לכלל ולכן אין לי מושג בשביל מה הכנסת אותו לדיון הזה.

 

הגיע הזמן שמישהו ישים סוף לטירוף המחירים של המכוניות החדשות וחלקי החילוף, אם לא בצורת חוק של גילוי נאות במכירת רכב (פרסום רווח פר רכב), אז בצורה של יבואנים מקבילים בלי לשים להם רגליים בדרך.

 

 

אני אמשיך לרכוש מכוניות חדשות - כי אין ברירה.

אני אמשיך לרכוש מכוניות חדשות - כי רכב זה מוצר צריכה בסיסי. ניסיתם פעם לנסוע בעמק יזרעאל עם אוטובוס? אוטובוס לעפולה פעמיים ביום...

 

אני מתנצל מראש אבל אתה לא חכם- אתה טוען שעושקים אותך ואתה עדיין בוחר לרכוש היכן שעושקים אותך?

אני מסכים איתך שרכב זה מוצר בסיסי. רכב חדש זה לא כורח המציאות או גזירה משמיים. בהרבה מקרים זה נכון יותר מהרבה סיבות אבל אף אחד לא מכריח אותך לרכוש חדש ולא לרכוש משומש.

 

 

תגובתיי באדום.

 

אם אתה רוצה להוריד את מחירי המכוניות החדשות, ממשלת ישראל היא הכתובת שלך ולא היבואנים.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 100
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ההתייחסות שלי לאייפון לא היתה בהקשר למשווקים אלא בהקשר ללקוחות השבויים שבטוחים שאלוהים בכבודו ובעצמו מייצר כל מכשיר ואין לו תחליף.

 

אמר רומן וצדק- בהחלט יש תחליף לרכב חדש, אפשר לרכוש רכב יד שנייה, גם עולה פחות כסף וגם יש מצב שיהיה בו שעון חום מנוע.

 

כל מוצר תמצא מישהו שרוצה לקנות אותו כי ״ככה״ לא חסרים חובבי אנדרואיד שקונים אנדרואיד כי אפל היא האנטיקריסט בעיניהם. או אנשים שקונים מותג x ולא y.

באותה מידה יש מישהו שרוצה גולף. למה? ככה. זה מה שהוא רוצה. אילו אופציות יש לו בכדי לקנות אחת מבלי לעבור דרך צ׳מפיון? הוא צריך להתמודד מול משרד התחבורה והמכס ללא עזרת מאכער (שכפי שכולנו יודעים, בלעדי אחד כזה זו משימה בלתי אפשרית). ואז יש לך כל מיני עניני תקינה וכן פנסים לא פנסים כן תקן לא תקן ולך תוכיח שאין לך אחות לפקיד שבכלל כבר הלך הבייתה ב11, ואתה - אידיוט שכמוך* עובד מ8 עד 4 והיית צריך לקחת יום חופש בשביל לטפל בכל הבירוקרטיה... וכל זה בלי להזכיר שצריך אישור של צ׳מפיון בשביל היבוא. --- עד כאן בנושא יבוא וחופש בחירה.

 

אני לא אומר שצריך לפרסם רווח על כל רכב שמוכרים אבל אני כן חושב שבמצב כמו היום, בו הצרכן הפרטי דה-פקטו מממן את ההנחה לליסינג ו/או מחיר גבוה כדי לסייע להם לשמור על ערך כנגד ההורדה במחירון - צריך לפרסם בכמה היבואן מוכר להם רכבים אם בצורה וולונטרית של היבואנים ואם בצורת חקיקה. --- עד כאן שינוי למה שstio אמר. פיצלתי כי אנחנו מדברים על שמי נושאים שונים.

 

 

 

*חלק מהסיפור, לא עלבון אישי או משהו

עריכה אחרונה על ידי Keyser

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גולף זה משהו שאדם רוצה, בוודאי לא משהו שאדם צריך. גולף זה לא לחם ולא תרופה. בן אדם יכול לחיות יופי בלי גולף, בדיוק כמו בלי אייפון/גלאקסי S5. יש לאדם מספיק אלטרנטיבות תחבורה גם בלי רכב ספציפי, כמו שיש לו טלפון ב-300 ש"ח אם הוא ממש חייב להיות זמין. זו פשוט לא דוגמא טובה.

 

במאמר מוסגר, הסיבה העיקרית שבעטיה מאבק יוקר המחיה כושל כל פעם מחדש, היא התמקדות במקומות שהם לא באמת בסיסיים. השרשור הזה דוגמא טובה.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סטיו, אתה יודע מה הרווח השולי מכל כרטיס קולנוע שנמכר לך? 100% - כי לבעל בית הקולנוע ממש לא משנה אם תכנס אל האולם או לא ההצגה תרוץ בכל מקרה גם בלעדיך.

אבל עלות הכרטיס אמורה לממן גם את הוצאות השכירות של האולם, מיזוג, ארנונה, חשמל, כוח אדם, תמלוגים לאולפני הסרטים ועוד אי אלו הוצאות ששכחתי.

 

כך גם אצל יבואן רכב, זה שיש לו רווח גלמי ממכירת מכונית עדיין לא אומר שהוא מרוויח, כי אותו רווח גולמי אמור לממן את הוצאות המכר (פרסום, אולמות, נציגי מכירות, אדמיניסטרציה), שאמשיך?

 

לפיכך, מה זה בכלל משנה לך מה הרווח הגולמי מכל מכונית שנמכרת? או מה הרווח התפעולי (רווח גלמי בניכוי הוצאות המכר) או מה הרווח הנקי?

 

השאלות היחידות שאמורות לעניין הן אלה:

1. האם אני (סטיו לצורך העניין) מסוגל להשיג דיל טוב יותר מזה שמציע לי היבואן?

הכוונה למשל לרכישת הרכב באירופה וייבואו לישראל (מתוך הנחה שזה תהליך חלק ולא בעייתי), להערכתי תגלה מהר מאוד שאחרי כל ההוצאות והמיסים אתה מגיע למחיר גבוה בהרבה מזה שהיבואן מציע לך.

 

2. האם אין תחליף לגולף המהוללה (ונטולת שעון החום) אצל יבואן אחר שמציע רכב חדש (מוצר בסיסי או לא?) בעסקה משתלמת יותר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מתמקד סתם בגולף. בוא נלך על אלטו. יש לך אפשרות לקנות דרך מישהו אחר שהוא לא מכשירי תנועה?

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי אותה. הדיון כבר מתחיל להתפזר בין כדאיות יבוא עצמי לבין יכולת יבוא עצמי לבין חשיפת מחירים.

 

בוא נאמר לצורך הדוגמא שמצאת אלטו לקניה ב20 שקל ויש לך חבר שיש לו סירת גומי שיביא לך אותה בחינם עד נמל אילת. כלומר עד ישראל שילמת בדיוק 20 שקל. עכשיו יש לך את ההתמודדות מול הבירוקרטיה.

 

ולעניין המחיר - תמיד אפשר לומר ״לך תחפש משהו אחר״. זה לא העניין כאן בכלל. בנאדם רוצה משהו. איך הוא משיג את המשהו הזה במחיר טוב יותר?

עריכה אחרונה על ידי Keyser

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שאין חלופה אחרת.

וזאת בדיוק הבעיה שלדעתי המדינה צריכה לפתור באיזשהי דרך.

במדינת ישראל אין באמת שוק חופשי, הייבוא האישי, או פתיחת ייבוא מקביל על ידי גורם כלשהו כלכך מסובכת שיש פה מונופולים.

אני מאמין לחלוטין שחלק מהסיבה לזה שהכל מסובך זה לחץ מהיבואנים הנוכחיים, קשרים וכדומה, לי אין איך להוכיח את זה אבל אני מניח שלאחרים יש דוגמאות.

אני בטוח שאלה שמתעשרים כרגע, גורמים ליבוא אישי להיות מורכבת ומלאת בירוקרטיה.

 

אם המדינה היתה משנה את זה, לא רק בתחום הרכב, השוק פה היה תחרותי והמחירים היו שפויים יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק. לו אדם היה יכול ליבא בלי הזדקקות לכל מיני אישורים כל רכב שנמצא בארץ ובלבד שהוא מארץ עם תקן מקובל, אז היה ניתן לומר שיבואן כלשהו מציע מחיר טוב. נחזור לדוגמא של גולף - זה מיובא? אם כן, אז בנאדם יכול ליבא *כל דגם* חדש של גולף7 לארץ מאירופה (למשל). בכניסה לארץ יבחנו את ההזמנה (שלא התקנת פנסים יורי לייזר, למשל) וזהו - סע לשלום. אם בנוסף יש אחריות בינלאומית אז אחלה, הרווחת. אם אין - אז תשלם עבור תיקונים. אם הרכב לא נמכר בצורה סדירה צריך להעביר אותו תקינה וזהו. בלי לעבור בשום משרד ושום פקיד. התהליך צריך להיות פשוט כמו קניה של לפטופ באינטרנט והבאה דרך חברת שילוח.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל מוצר תמצא מישהו שרוצה לקנות אותו כי ״ככה״ לא חסרים חובבי אנדרואיד שקונים אנדרואיד כי אפל היא האנטיקריסט בעיניהם. או אנשים שקונים מותג x ולא y.

באותה מידה יש מישהו שרוצה גולף. למה? ככה. זה מה שהוא רוצה. אילו אופציות יש לו בכדי לקנות אחת מבלי לעבור דרך צ׳מפיון? הוא צריך להתמודד מול משרד התחבורה והמכס ללא עזרת מאכער (שכפי שכולנו יודעים, בלעדי אחד כזה זו משימה בלתי אפשרית). ואז יש לך כל מיני עניני תקינה וכן פנסים לא פנסים כן תקן לא תקן ולך תוכיח שאין לך אחות לפקיד שבכלל כבר הלך הבייתה ב11, ואתה - אידיוט שכמוך* עובד מ8 עד 4 והיית צריך לקחת יום חופש בשביל לטפל בכל הבירוקרטיה... וכל זה בלי להזכיר שצריך אישור של צ׳מפיון בשביל היבוא. --- עד כאן בנושא יבוא וחופש בחירה.

 

אני לא אומר שצריך לפרסם רווח על כל רכב שמוכרים אבל אני כן חושב שבמצב כמו היום, בו הצרכן הפרטי דה-פקטו מממן את ההנחה לליסינג ו/או מחיר גבוה כדי לסייע להם לשמור על ערך כנגד ההורדה במחירון - צריך לפרסם בכמה היבואן מוכר להם רכבים אם בצורה וולונטרית של היבואנים ואם בצורת חקיקה. --- עד כאן שינוי למה שstio אמר. פיצלתי כי אנחנו מדברים על שמי נושאים שונים.

 

 

 

*חלק מהסיפור, לא עלבון אישי או משהו

 

ראשית, מי אתה שתקרא לי אדיוט?!

אני המאליכ של סדום!

(סתם נו, קצת הומור).

 

בוא נניח שיש אלטרנטיבה ואתה יכול לייבא את השירוקו בייבוא אישי, עבור איזה סכום אתה מוכן להכניס את הראש שלך לתוך זה?

כלומר, האם תיהיה מוכן להתעסק בכאב ראש של ייבוא אישי כדי לחסוך 5000 שקל? 10,000 שקל?

יש מחיר לכל דבר ותמיד בייבוא אישי יש את הסיכון שפתאום כשהרכב יגיע לארץ יגידו לך שמפרט כלשהו ברכב אינו עומד עם התקינה הישראלית ועכשיו לך תתחיל לשבור את הראש.

היבואן בא לחסוך לך את כאב הראש שבייבוא האישי, מותר ולגיטימי שירוויח?

חובה שהוא ירוויח!

אם הוא לא ירוויח הוא לא ימשיך לייבא ואיך אומרים- אתה תשאר עם האלמנט ביד.

 

אפשר לדון עד מחר האם המחיר שהיבואן דורש יקר או זול, הגישה שלי אומרת שאי אפשר לבודד רק את אלמנט המחיר כי בקניית רכב יש עוד פרמטרים- איכות השירות של היבואן, עלויות אחזקה וכדומה (הסיבה שבשיקלול כל אלה אני לא מבין למה אנשים רוכשים בארץ VW).

 

את הפרמייה שהייתי מוכן לשלם על אבארת' לדוגמה ממש לא הייתי מוכן לשלם על גולף, כולל גולף R הכי מפונפנת שתיהיה, כי בזמן שאבארת' מציעה מעין מועדון לייף סטייל עם טיולים ומתנות ומפגשים ונסיעות, בשניה שאעזוב את סוכנות VW עם הגולף R החדשה שלי אוכל לראות את נציג הסוכנות מנופף לי לשלום, אולי אפילו מנהל הסוכנות יהיה לידו ושניהם ינופפו לי לשלום, הבעיה היא שאני יודע שאם אתמקד טוב טוב בכף היד שמנופפת לשלום- רוב הסיכויים שתבלוט בה האצבע האמצעית מופנה קדימה אלי....

 

לעניין הליסינג, אני לא יודע כמה הלקוח הפרטי "מממן" את חברות הליסינג, ההגיון אומר דבר מאוד פשוט:

יש לקוח פרטי ויש לקוח סיטונאי, הלקוח הפרטי מקבל מחיר X, הלקוח הסיטונאי מקבל מחיר נמוך משמעותית כי הוא קונה כמויות גדולות ובהסכמי רכש לטווחים ארוכים.

 

למה אתה חושב שאתה כלקוח שקונה רכב אחד ב-3 שנים (לדוגמה) צריך לקבל את אותו מחיר שמקבלת חברת ליסינג שעל פני 3 שנים תרכוש 1000 רכבים?

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש מחיר לכל דבר ותמיד בייבוא אישי יש את הסיכון שפתאום כשהרכב יגיע לארץ יגידו לך שמפרט כלשהו ברכב אינו עומד עם התקינה הישראלית ועכשיו לך תתחיל לשבור את הראש.

 

זה משהו נוסף שקשה לי לקבל.

התקנים האירופאים והאמריקאים לא מספיק טובים בשבילנו, אנחנו יותר חכמים מכולם !

בוא נקים גוף שיבדוק את הדברים שוב, כי אנחנו הרבה יותר מבינים בהכל מכל שאר העולם.

 

למה לעזאזל התקנים הכי מקובלים בעולם לא מספיקים פה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית, מי אתה שתקרא לי אדיוט?!

אני המאליכ של סדום!

(סתם נו, קצת הומור).

 

בוא נניח שיש אלטרנטיבה ואתה יכול לייבא את השירוקו בייבוא אישי, עבור איזה סכום אתה מוכן להכניס את הראש שלך לתוך זה?

כלומר, האם תיהיה מוכן להתעסק בכאב ראש של ייבוא אישי כדי לחסוך 5000 שקל? 10,000 שקל?

יש מחיר לכל דבר ותמיד בייבוא אישי יש את הסיכון שפתאום כשהרכב יגיע לארץ יגידו לך שמפרט כלשהו ברכב אינו עומד עם התקינה הישראלית ועכשיו לך תתחיל לשבור את הראש.

היבואן בא לחסוך לך את כאב הראש שבייבוא האישי, מותר ולגיטימי שירוויח?

חובה שהוא ירוויח!

אם הוא לא ירוויח הוא לא ימשיך לייבא ואיך אומרים- אתה תשאר עם האלמנט ביד.

 

אפשר לדון עד מחר האם המחיר שהיבואן דורש יקר או זול, הגישה שלי אומרת שאי אפשר לבודד רק את אלמנט המחיר כי בקניית רכב יש עוד פרמטרים- איכות השירות של היבואן, עלויות אחזקה וכדומה (הסיבה שבשיקלול כל אלה אני לא מבין למה אנשים רוכשים בארץ VW).

 

את הפרמייה שהייתי מוכן לשלם על אבארת' לדוגמה ממש לא הייתי מוכן לשלם על גולף, כולל גולף R הכי מפונפנת שתיהיה, כי בזמן שאבארת' מציעה מעין מועדון לייף סטייל עם טיולים ומתנות ומפגשים ונסיעות, בשניה שאעזוב את סוכנות VW עם הגולף R החדשה שלי אוכל לראות את נציג הסוכנות מנופף לי לשלום, אולי אפילו מנהל הסוכנות יהיה לידו ושניהם ינופפו לי לשלום, הבעיה היא שאני יודע שאם אתמקד טוב טוב בכף היד שמנופפת לשלום- רוב הסיכויים שתבלוט בה האצבע האמצעית מופנה קדימה אלי....

 

לעניין הליסינג, אני לא יודע כמה הלקוח הפרטי "מממן" את חברות הליסינג, ההגיון אומר דבר מאוד פשוט:

יש לקוח פרטי ויש לקוח סיטונאי, הלקוח הפרטי מקבל מחיר X, הלקוח הסיטונאי מקבל מחיר נמוך משמעותית כי הוא קונה כמויות גדולות ובהסכמי רכש לטווחים ארוכים.

 

למה אתה חושב שאתה כלקוח שקונה רכב אחד ב-3 שנים (לדוגמה) צריך לקבל את אותו מחיר שמקבלת חברת ליסינג שעל פני 3 שנים תרכוש 1000 רכבים?

 

לצורך העניין, אני כזה קמצן שאני אוסף את בדלי הסיגריות שאני מעשן ומרכיב מהם סיגריות חדשות. אם אני יכול לחסוך 10 אגורות על שירוקו מבחינתי ״דפקתי את המערכת״.

 

אני כלקוח פרטי אולי לא אמור לקבל הנחה גדולה כמו קנייה סיטונאית אבל אני גם לא אמור למממן את ההנחה שחברות הליסינג מקבלות. אם דלק רוצים, שיתנו איזו הנחה שבא להם, אבל לא מקובל עלי שהם ימכרו לליסינג בx-50% אבל לצרכן הפרטי ימכרו בx+90%, כדי לשמור על הרווח שהם כאילו מפסידים ממכירה לליסינג. בצורה דומה לא מקובל עלי שקובעים מחיר לרכב ליסינג בצורה כזו שיאיין את ההורדה במחירון כדי לשמור על ערך פיקטיבי לרכבי ליסינג, כאשר זה פוגע בי כש-א אני לא אקבל את ההורדה הזו וב-כי אף אחד לא דואג לירידת הערך שלי בהמשך. לי אין אופציה לומר לקונה אחרי ״תשמע המחירון זה כך וכך אבל אני אמכור לך ביותר כי אין הורדה על ליסינג״.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה אתה חושב שמישהו מוכר לליסינג בהפסד (אתייחס לX בתור מחיר עלות)?

הרי אם אתה מגיע לסופר וקונה בקבוק קולה בודד אתה תשלם 6.9 ש"ח אבל אם תקנה מארז של שישה בקבוקים תשלם 35 ש"ח ועבור מארז של שמונה בקבוקים 42 ש"ח. עדיין אף אחד לא מפסיד ואפילו מרוויח.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיסר אתה סתם מתעקש על זה שאתה כלקוח פרטי מפצה את היבואן על המחיר הנמוך שהוא מקבל מחברות הליסינג כשזה לא המצב.

 

היבואן מוכר לליסינג במחירים זולים כי כאמור הליסינג רוכש בסיטונאות ולטווח ארוך כך שהנתון הזה יחד עם הנתון של התחרות הגבוהה בין היבואנים על שוק הליסינג מעודד אותם להוריד מחירים- אך כמובן למכור ברווח.

 

עלייך כלקוח פרטי פשוט יש רווח גדול יותר.

 

על כל רכב שמאזדה מוכרת ללקוח פרטי היא מוכרת 10 לחברת ליסינג, נראה לך שאותו לקוח פרטי יכול עם הרכב הבודד שרכש לגלם את ה"סבסוד" של חברת הליסינג?

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3441 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...