Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

6 רכבי פולקסווגן שירוקו עם מנוע 160 כ"ס ב- 20K הנחה בתנאי לשחרור תוך שבוע


stio
שימו לב! השרשור הזה בן 3441 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ואתה מניח שבמחיר מבצע הרכבים האלה נמכרים כעת ללא רווח?

אתה נאיבי.

 

להרוויח 20K שקלים על מוצר שמחירו נושק ל-200K שקלים בשוק חסר תחרות זה ממש לא רווח מוגזם.

 

ה"בעיה" היא שהרווח ככל הנראה ה-ר-ב-ה יותר גדול ממה שאתה חושב.

 

*חסר תחרות= יש רק דילר אחד של רכבי VAG ועם יותר מדי לקוחות שבויים סטייל לקוחות אפל.

 

אתה צודק. הרי גם כשהם מוכרים בהנחה של 20,000 ש"ח הם עדיין מרוויחים, מן הסתם לא מעט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 100
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ואתה מניח שבמחיר מבצע הרכבים האלה נמכרים כעת ללא רווח?

אתה נאיבי.

 

להרוויח 20K שקלים על מוצר שמחירו נושק ל-200K שקלים בשוק חסר תחרות זה ממש לא רווח מוגזם.

 

ה"בעיה" היא שהרווח ככל הנראה ה-ר-ב-ה יותר גדול ממה שאתה חושב.

 

*חסר תחרות= יש רק דילר אחד של רכבי VAG ועם יותר מדי לקוחות שבויים סטייל לקוחות אפל.

 

זה לא ממש נכון, כי אם אתה רוצה אייפון יש לך מספר יבואנים לרכוש מהם לצד יבוא מקביל וגם סתם הזמנה באינטרנט. אם אתה נורא רוצה גולף - יוק. או שתזמין מצ׳מפיון או שיוציאו לך את המיץ ביבוא אישי וגם אז ידאגו לעכב לך את הרכב בכל מיני טענות.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעבר לזה, יש את מחאת שר התחבורה, אליו יצאה שיירה לא מזמן. לפני שעושים מחאה לשר התחבורה שבכלל לא אשם (אלא שר האוצר), אולי כדאי שנבדוק קודם את היבואנים.

מילא הרווח, גם השירות אצל כל היבואנים על הפנים. על הפנים!

 

תגיד לי אתה חי בקוקוס? רכב פרטי חדש זה לא מוצר צריכה בסיסי וקיומי!

לא מבין את כל עניין המחאה המטופשת הזאת, אין לה שום קשר ליוקר המחייה!

מי שלא טוב לו הקופה שעושה עלינו המדינה/היבואן ברכישת רכב חדש - שפשוט לא יקנה רכב חדש!!!

ברגע שהצרכן הישראלי יבין את זה במקום להתבכיין ולהוציא שיירות לירושלים, הכל יהיה פה טוב יותר.

עכשיו לך תקרא כמה רכבים חדשים עלו על הכביש מתחילת השנה.

ישראלים אלופים בלהתבכיין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם מסכים שהתחרות בארץ היא לא באמת תחרות.

אני אמנם לא כלכך מעודכן לגבי הייבוא המקביל אז בואו תעדכנו אותי.

 

נניח ואני רוצה לקנות מזדה 3, לאן אני יכול ללכת היום מבחינת "תחרות" ולקבל הצעת מחיר למזדה 3 שלא מהיבואן הרישמי.

אם אין למזדה, סבבה, תנו דוגמא לגולף, או סתם משפחתית דומה, לא מדבר על רכבים כמו S-Class ורכבי יוקרה למניהם שאני יודע שיש כל מני חברות שעוזרות בייבוא אישי.

 

האם קיים באמת יבואן מקביל שאפשר לקבל אצלו הצעת מחיר אמיתית היום?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך בא לי...

גם מנוע ה160 כ״ס, גם dsg7 והכל תחת מטרייה של צ׳מפיון..

 

[הומור שחור] רק חסרה דוושת האצה של טויוטה ובלמים של מיצובישי גרנדיס [/הומור שחור]

אפשר גם לשים מתלה הידרופנאומטי של סיטרואן וגיר AL4 (אפשר להתקין אותו אחרי DSG), ואת הצמה הזאת שבגללה מזדה 3 יכולה לעלות באש.

 

לקינוח, להרכיב הכל במפעל של רובר באנגליה, מחלקים שיובאו מצפון קוריאה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגיד לי אתה חי בקוקוס? רכב פרטי חדש זה לא מוצר צריכה בסיסי וקיומי!

לא מבין את כל עניין המחאה המטופשת הזאת, אין לה שום קשר ליוקר המחייה!

מי שלא טוב לו הקופה שעושה עלינו המדינה/היבואן ברכישת רכב חדש - שפשוט לא יקנה רכב חדש!!!

ברגע שהצרכן הישראלי יבין את זה במקום להתבכיין ולהוציא שיירות לירושלים, הכל יהיה פה טוב יותר.

עכשיו לך תקרא כמה רכבים חדשים עלו על הכביש מתחילת השנה.

ישראלים אלופים בלהתבכיין.

 

ברור שזה קשור ליוקר המחיה, אם מכונית חדשה תעלה פחות אז גם משומשת תעלה פחות.

ולהגיד מי שלא טוב לו שלא יקנה שקול ללקבור את הראש בחול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

+1

 

דווקא בגלל כמות מכוניות חדשות שעלו על הכבישים, שוק יד שניה מוצף עכשיו ברכבים לכל כיס ולכל דורש

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שזה קשור ליוקר המחיה, אם מכונית חדשה תעלה פחות אז גם משומשת תעלה פחות.

ולהגיד מי שלא טוב לו שלא יקנה שקול ללקבור את הראש בחול.

 

מה בדיוק לקבור את הראש בחול פה? דווקא גישה כמו שלך היא זו שמתדלקת את היבואנים וקוברת את הבעיה.

חרם ומחאה אמיתיים עושים ברגליים ולא בהודעות בפורום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם מסכים שהתחרות בארץ היא לא באמת תחרות.

אני אמנם לא כלכך מעודכן לגבי הייבוא המקביל אז בואו תעדכנו אותי.

 

נניח ואני רוצה לקנות מזדה 3, לאן אני יכול ללכת היום מבחינת "תחרות" ולקבל הצעת מחיר למזדה 3 שלא מהיבואן הרישמי.

אם אין למזדה, סבבה, תנו דוגמא לגולף, או סתם משפחתית דומה, לא מדבר על רכבים כמו S-Class ורכבי יוקרה למניהם שאני יודע שיש כל מני חברות שעוזרות בייבוא אישי.

 

האם קיים באמת יבואן מקביל שאפשר לקבל אצלו הצעת מחיר אמיתית היום?

 

אין. היחידים שקיימים הם ״אילון״ לרכבי פורד וגם זה אחרי שדלק תקעו להם מקלות בגלגלים.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ירדתם לסוף דעתי בעניין הרווח, וחבל.

קודם כל, לפי דעתי יש לחוקק חוק שיחייב את היבואנים (מעצם היותם מונופול לסוג הדגם שמייבאים) לפרסם את הרווח שלהם לכל רכב. בצורה כזאת אנחנו נחליט איזה רכב מיני לקנות גם לפי גובה האלמנט.

 

 

מזל טוב על אחת הפיסקאות ההזויות בפורום אי פעם...

חברות ענק שפרסמות את הרווחים שלהם וחושפות את המידע הפיננסי שלהן לציבור הרחב אלו חברות ציבוריות בה לנו (הציבור) יש עניין כי כולנו מושקעים בהן בצורה כזו או אחרת.

עסק שאינו ציבורי כשמו כן הוא, לא ציבורי. לכן, המידע הפיננסי שלו אינו חשוף לכלל כמו שהמשכורת שלך לא חשופה לכלל כי אתה אדם פרטי. רוצה לדעת כמה עולה לייצר אייפון? הרבה הרבה פחות משליש מהמחיר שהוא נמכר לצרכן.

 

כל השרשור שפתחת מבוסס על כך שגם במחיר של 20K ש"ח פחות אתה משוכנע שיש ליבואן רווח. אני בניגוד אליך כאחד שחי את התחום הזה כמה שנים טובות ממש לא בטוח כמוך, אני אפילו די משוכנע שמדובר במחיר הפסד.

 

לא שאלת למה רק 6 רכבים מוצעים במחיר הזה ולמה רק למימוש תוך מספר ימים?

אלו רכבים ש-12 חודשים מיום היצור שלהם עומדים לפקוע בסוף החודש ולכן ההצעה המיוחדת...אחרת הם ירשמו ע"ש היבואן ולמכור אותם אח"כ יהיה קשה יותר.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת נשמע הזוי אבל מציאותי. אין ברירה אחרת. קודם כל כתבתי כבר בהודעה המקורית שהנ"ל בגלל חוק ה- 12 החודשים.

 

אני מסכים שחברה מסחרית לא אמורה לפרסם רווחים, זה גם לא עניינו של הלקוח הבודד. יחד עם זאת, כשיבואן כזה מוגדר כמונופול, אני לא יכול לרכוש רכב ממישהו אחר - רק ממנו.

אותו אחד, יכול לכאורה להפקיע מחירים ולי בתור צרכן אין לי איך להתגונן. אילו היה חוק שמחייב יבואנים לפרסם מחירים תוך שקיפות מלאה, קרי גם את אחוזי הרווח פר רכב, היינו יכולים לרכוש לפי זה. זה היה מוריד מחירים, כי אף יבואן לא רוצה לצאת גנב/חזיר/שודד/כל התשובות נכונות.

 

נושא בעייתי לא פחות כמו שכבר כתבו כאן, זה נושא המכירה לליסינג: רבותיי, את מחירי השחיטה לכאורה לליסינג אנחנו מממנים. מדוע?

 

נושא חלקי החילוף: למה אני בתור לקוח צריך לשלם על מאפרה 2000 ש"ח לרכב פרטי כלשהו? גם פה אותו עקרון.

 

ואני רוצה לפנות לנציגי היבואנים שנמצאים בפורום מהבוקר עד לילה:

מילא הייתם נותנים שירות טוב.

מילא הייתם נותנים יחס טוב במקרה של בעיה או עיכוב בתשלום.

מילא הייתם כותבים כגילוי נאות שאתם עובדים אצל יבואן Y.

אבל לא.

 

הגיע הזמן שמישהו ישים סוף לטירוף המחירים של המכוניות החדשות וחלקי החילוף, אם לא בצורת חוק של גילוי נאות במכירת רכב (פרסום רווח פר רכב), אז בצורה של יבואנים מקבילים בלי לשים להם רגליים בדרך.

 

 

אני אמשיך לרכוש מכוניות חדשות - כי אין ברירה.

אני אמשיך לרכוש מכוניות חדשות - כי רכב זה מוצר צריכה בסיסי. ניסיתם פעם לנסוע בעמק יזרעאל עם אוטובוס? אוטובוס לעפולה פעמיים ביום...

 

 

הו שלום לך, מר נציג צ׳מפיון.

לטעון שבישראל יש שוק רכב חופשי זה הזוי. לא סתם ״כוכבות הליסינג״ נמכרות כולן באותו טווח מחירים.

בנוסף, יבוא מקביל - הודות לפקידות היעילה בישראל - הוא לא יותר מפארסה הלועגת לאזרח.

 

יודעים מה? אני בעד לחייב כל יבואן לפרסם בדיוק בכמה הוא מוכר כל רכב לחברות הליסינג, כדי שנדע בכמה אנו נאלצים לסבסד את ההנחות.

 

1+

מסכים עם כל מילה. יפה כתבת.

לגבי רעיון פרסום המחירים הראליים לליסינג - רעיון מצוין.

עריכה אחרונה על ידי stio
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אמשיך לרכוש מכוניות חדשות - כי אין ברירה.

אני אמשיך לרכוש מכוניות חדשות - כי רכב זה מוצר צריכה בסיסי. ניסיתם פעם לנסוע בעמק יזרעאל עם אוטובוס? אוטובוס לעפולה פעמיים ביום...

 

אתה מקשיב לעצמך? אין ברירה זולת רכישת מכוניות חדשות? אתה באמת מאמין בזה? אז תמשיך לשלם ליבואנים שאתה כל-כך שונא, אלה שלא מוכנים לצייד את בבת עיניך בשעון חום מנוע, למשל.

 

מכונית חדשה אינה מוצר לית-ברירה. אם אתה חייב להתנייד ולא בתח"ץ - יש מלאי עצום של מכוניות יד שניה, במחירים נמוכים מאלה של חדשות. מכונית חדשה אינה ולא יכולה להיות מוצר צריכה בסיסי.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא ממש נכון, כי אם אתה רוצה אייפון יש לך מספר יבואנים לרכוש מהם לצד יבוא מקביל וגם סתם הזמנה באינטרנט.

 

ההתייחסות שלי לאייפון לא היתה בהקשר למשווקים אלא בהקשר ללקוחות השבויים שבטוחים שאלוהים בכבודו ובעצמו מייצר כל מכשיר ואין לו תחליף.

 

אמר רומן וצדק- בהחלט יש תחליף לרכב חדש, אפשר לרכוש רכב יד שנייה, גם עולה פחות כסף וגם יש מצב שיהיה בו שעון חום מנוע.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אמשיך לרכוש מכוניות חדשות - כי אין ברירה.

אני אמשיך לרכוש מכוניות חדשות - כי רכב זה מוצר צריכה בסיסי.

 

ככה בדיוק מחוללים שינוי!

יישר כוח והמשך כך!

:roll:

 

תגיד, אתה מקשיב לעצמך?

אם יש פראיירים כמוך שלמרות המחיר החזירי והשירות המחפיר יקנו רכב חדש - למה שהיבואן ישנה את ההתנהלות שלו?!

אתה איש הזוי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה בדיוק לקבור את הראש בחול פה? דווקא גישה כמו שלך היא זו שמתדלקת את היבואנים וקוברת את הבעיה.

חרם ומחאה אמיתיים עושים ברגליים ולא בהודעות בפורום.

הלוואי והייתי יכול להרשות לעצמי רכב מהניילונים, אבל אני לא אז אפשר להגיד שאני מוחה ע"י זה שאני לא רוכש חדש :-D

אבל ברצינות, מחאה כזו לא תהייה ואם תהייה היא תעלה את מחירי המשומשות - כי בסופו של יום בנאדם צריך להגיע לעבודה בבוקר ולשם כך צריך (בדר"כ) רכב.

בראש ובראשונה הסיבה למחירים הגבוהים הם המיסים המטורפים שנשארו עוד מהימים של תקופת הצנע שלהחזיק מכונית היה נחשב מותרות, ואף אחד לא טרח להוריד את המיסים כי מי יוותר על כ"כ הרבה כסף? (בדומה למגבלת מהירות של 90 קמ"ש בכביש "מהיר" - אבל זה כבר סיפור לפעם אחרת:wink:)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3441 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...