Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

6 רכבי פולקסווגן שירוקו עם מנוע 160 כ"ס ב- 20K הנחה בתנאי לשחרור תוך שבוע


stio
שימו לב! השרשור הזה בן 3441 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לדעתך.

לדעתי, ברגע שבתחבורה ציבורית נסיעה מיקנעם לחיפה לוקחת שעה וחצי במקום חצי שעה, רכב הוא מוצר צריכה בסיסי. אלו פני הדברים.

 

אנחנו אנשים בוגרים - כל אחד והדעה שלו. לגיטימי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 100
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בפעם האחרונה שקניתי רכב (איטלקי אומנם) בן 8 שנים תמורת 17 אש"ח, מצאתי עצמי מוציא עליו עוד 37 אש"ח בתיקונים תוך כמה שנים. אומנם הבאתי את הרכב למצב חדש, אבל זה לא היה נעים להיתקע בכל מיני חורים עם רכב שלא מניע, או רכב שמד החום שלו מטפס למעלה בנסיעה בין עירונית. קלסר הקבלות נמסר לקונה חבר פורום.

 

מפה שכל אחד יעשה את השיקולים שלו - וזה מבלי להיכנס לנושא הבטיחות: את הסקודה רכשתי ב- 2008 עם 6 כריות אוויר, ESP וגם TPM לניטור לחץ אוויר - כל זה ממש לא היה מובן מאליו בזמנו, ובזמן שניסו לדחוף ללקוחות מערכות סטריאו משוכללות ו- GPS אני רציתי בטיחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסדר לא חייבים ללכת לקיצוניות לאף כיוון.

אפשר לקנות רכב קטן בן כמה שנים בסגנון אלטו, 107, I10, אני בטוח שרכבים כאלה סביב גיל 3 זה משהו שרוב האנשים שמתפרנסים יכולים לעמוד בו.

לכל דבר מעל זה אפשר לקרוא פינוק, מוצר בסיסי זה בטוח לא.

אם תקנה רכב בן 3 שנים הוא בטוח לא יתקלקל כלכך הרבה, אז בטוח שאין הצדקה ברמה של "חובה רכב חדש".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מידי פעם אני רואה את הטענה הזאת של חרם על רכב חדש כמשהו שיכול להועיל. קשה לי להבין איך אנשים חושבים ככה, זה מזכיר troll physics או סיפורי מינכאוזן שמשך לעצמו בשער יצא מהבוץ או משהו דומה.

 

היום כולם מסכימים ששוק יד2 הוא שוק שמטיב עם הקונים, ולא עם המוכרים (באופן כללי). זה קורה בגלל היבואנים וחברות הליסינג, שפשוט מציעות לאנשים עסקאות שהם מעדיפים לקבל על פני קנייה מפרטי. לא ניכנס להגיון מאחורי זה, כי הנושא כבר נטחן בשרשורים אחרים.

 

בואו ניקח מצב דמיוני, שבו חצי מליון בעלי מכוניות פרטיים, מתאגדים דרך איזו רשת חברתית, ומחליטים שעושים ליבואנים את מעשה הקוטג, ולא קונים רכב חדש במשך שני רבעונים ראשונים של שנת הכספים הבאה + שליחת עצומות חתומות במאות אלפים לקונצרנים בינ"ל, על ה"עושק" שהולך פה וכו'

 

שוק היד2 יתפוצץ בתקופה הזאת, ובשילוב עם מבצעי יבואנים\ליסינג, יגיע למצב שההפרש בין רכב חדש לרכב משומש, יהיה כ"כ קטן, עד שזה יתחיל לסדוק את האידיאולוגיה.

 

בישראל יש שוק קטן ומערכת סגורה יחסית. לדעתי אם יש ליבואנים משהו לפחד ממנו, זה מעצמם. אני מנחש שרכבים לא יורדים מהכביש מהר מספיק ביחס לכמה שעולים עליו. לא יודע גם כמה משומשות (ליסינג\השכרה) מייצאים במחירי עלות כדי למנוע ריווי שוק.

 

יש הסכמה שתחבורה פרטית זה דבר יקר מאוד בארץ ביחס להכנסה, גם דיור. תחבורה ציבורית אינה מפותחת מספיק ולא מציעה אלטרנטיבה טובה ברוב הגדול של הארץ.

 

אם יש משהו שיוריד מחירים לטובת האזרח, זה רגולציה על מחירי הרכבים והחלפים, והטבות מס לזכאים.

סתם דוגמא, רכב מקבוצה מסויימת לרוכש בפרופיל מסויים, שנועד להבטיח תחבורה פרטית בטוחה ולא מזהמת. דווקא במדינה כמו שלנו, לרשויות יש סיכוי טוב שרוב הכסף שמתפספס מהמס, ייכנס לשוק המקומי בצורה אחרת. בשורה התחתונה, אם זה יקרה, זה יקרה בכנסת (אני כותב את זה וצוחק).

 

אני לא פסימיסט אבל גם לא רואה איך משהו יזוז, כי אם כבר תחבורה, אז "האינטרס הלאומי" צריך להיות מכוון לתחבורה ציבורית, שהיום הויכוח הכי גדול לגביה, זה אם היא מדשדשת בגלל אזלת יד מקומית, או שיש פה קונספירציה להשאיר אותנו כבולים לתחבורה פרטית.

 

מחאות ציבוריות לא יעזרו. רק חקיקה. בצורה כזאת או אחרת זה כבר קרה בתחום אחר, נדל"ן. את התוצאות אנחנו רואים (בערך) עכשיו. מי שהצביע ללפיד היו אנשי מעמד הביניים שהשכר נשחק להם על מחייה (הרוב המוחלט הולך להוצאות דיור ותעבורה), אבל הפוקוס היה על דיור בר השגה. בבחירות הבאות יכולה לבוא בלורית חדשה ולשים את הפוקוס על תחבורה.

 

בהצלחה לכולנו

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
מפה שכל אחד יעשה את השיקולים שלו - וזה מבלי להיכנס לנושא הבטיחות: את הסקודה רכשתי ב- 2008 עם 6 כריות אוויר, ESP וגם TPM לניטור לחץ אוויר - כל זה ממש לא היה מובן מאליו בזמנו, ובזמן שניסו לדחוף ללקוחות מערכות סטריאו משוכללות ו- GPS אני רציתי בטיחות.

 

זה כמובן נחמד שרצית בטיחות, אבל ללא לשים לב קנית רכב עם 4 כוכבי בטיחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התמונות שהעלת מתוך מבחן הריסוק משקפות (בגדול) פגיעה אפשרית בברכיים כאשר יש סכנה שלוח השעונים יפגע בהן - זה גם מצוין בכל הכתבות בזמנו.

מעבר לזה, יש לרכב הזה בעיה משמעותית בהגנה על הולכי רגל, יש סכנה שהקצה של מכסה המנוע יגרום לנזק.

 

בכל אופן, בשנת 2008 הפאביה הוצגה עם 4 כריות אוויר - אני שדרגתי ל- 6 כריות אוויר ביחד עם חבילת אבזור.

טרם רכישת הפאביה נבחנה על ידי הפיאט פונטו ('גרנדה') 1.4, חוץ מהכוכבים הרכב הזה נפל מהסקודה פאביה חזק בכל תחום ותחום, וזה מבלי להתייחס לשירות הבעייתי שנתנו בזמנו בסוכנות של פ.י.א צפון בחוצות המפרץ (הסוכנות נסגרה בסופו של דבר בגלל תלונות של לקוחות).

לי לא היה זמן וכוח לעשות טיולים בסוכנויות ונסיעות מבחן - אני נכנס כדי לקנות. הפאביה נרכשה ללא נסיעת מבחן. סוכן מכירות שלא רוצה למכור ומערים קשיים כגון בעיית שירות, הצבת תנאים מגוחכים למועד אספקת תשלום מלא לאחר תשלום מקדמה או כל בעיה אחרת, שישאר עם הרכב תקוע בסוכנות ואעבור להבא בתור.

 

אתה מוזמן לשפוט את הקניה הבאה שלי - בקרוב.

 

נ"ב

מטרת השרשור היא פולקסווגן שירוקו - לא סקודה פאביה בת יותר מ- 6 שנים.

עריכה אחרונה על ידי stio
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3441 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...