Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

6 רכבי פולקסווגן שירוקו עם מנוע 160 כ"ס ב- 20K הנחה בתנאי לשחרור תוך שבוע


stio
שימו לב! השרשור הזה בן 3441 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שכחתם לציין גם שהיבואן ממש לא קונה את הרכב במחיר שאתם יכולים לקנות אותו מחו"ל, לכן הטענה שהשוק פתוח ליבוא ותנסה להשיג דיל טוב יותר לא תקפה.

אין לי מושג בכמה הוא קונה, אבל גם את המס שהוא משלם הוא משלם על המחיר הנמוך.

 

כלומר אם ליבואן עולה לרכוש רכב מסויים 5000 יורו פחות, אז אחרי מיסים הרכב עולה לו עוד הרבה פחות. מההפרש הזה כשלעצמו יכול להיות אחלה רווח, ואני לא מזכיר את עלות השילוח.

 

יבוא מקביל בסדר גודל עם עידוד של המדינה יכול בהחלט להוריד את המחירים. ראו מה קורה בשוק הטלפונים ו המחשבים. יש תחרות עזה ובחישוב מרכיב המס המחירים לא רעים בכלל.

 

הבעיה שאני לא חושב שהמדינה רוצה בזה. היא הרי גוזרת עוד מס בעת המכירה, מעמ, ולכן יש לה אינטרס שהמחיר ישאר גבוהה.

 

בעצם יש שני חתולים שומרים על השמנת ולא מאפשרים לאף אחד אחר להכנס ברצינות לשוק הזה.

 

הפתרון הוא חרם צרכנים ככה לשני החתולים לא יהיה על מה לשמור.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 100
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

גם אם זה לא סבסוד 1:1 הצרכן הפרטי איכשהו מעורב בקומבינה הזו. אם זה מהשתתפות של ממש בהנחה או עקב כך שהמחיר שנקבע מטרתו אך ורק להגן על ירידת הערך של הליסינג. לליסינג נקבעה ירידת ערך שהיבואנים בשיתוף חברות הליסינג מצאו דרך להתחמק ממנה וכך לדפוק את הצרכן פעמיים: גם המחיר לפרטי גבוה *במיוחד* וגם בעת קניה של רכב מהמגרש ההנחה הזו נשללת ממנו (מה שאגב דופק גם מוכרים פרטיים שאינם יכולים לברוח מההורדה). אי אפשר להכחיש שיש קשר מסריח בין יבואנים לבין חברות ליסינג.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החישוב הזה קם ונופל על כמות. היה אפשר לטעון את הטענה הזו אם באמת היחס היה רכב ליסינג אחד לרכב פרטי אחד. האם זה המצב?

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שכחתם לציין גם שהיבואן ממש לא קונה את הרכב במחיר שאתם יכולים לקנות אותו מחו"ל, לכן הטענה שהשוק פתוח ליבוא ותנסה להשיג דיל טוב יותר לא תקפה.

אין לי מושג בכמה הוא קונה, אבל גם את המס שהוא משלם הוא משלם על המחיר הנמוך.

 

כלומר אם ליבואן עולה לרכוש רכב מסויים 5000 יורו פחות, אז אחרי מיסים הרכב עולה לו עוד הרבה פחות. מההפרש הזה כשלעצמו יכול להיות אחלה רווח, ואני לא מזכיר את עלות השילוח.

 

יבוא מקביל בסדר גודל עם עידוד של המדינה יכול בהחלט להוריד את המחירים. ראו מה קורה בשוק הטלפונים ו המחשבים. יש תחרות עזה ובחישוב מרכיב המס המחירים לא רעים בכלל.

 

הבעיה שאני לא חושב שהמדינה רוצה בזה. היא הרי גוזרת עוד מס בעת המכירה, מעמ, ולכן יש לה אינטרס שהמחיר ישאר גבוהה.

 

בעצם יש שני חתולים שומרים על השמנת ולא מאפשרים לאף אחד אחר להכנס ברצינות לשוק הזה.

 

הפתרון הוא חרם צרכנים ככה לשני החתולים לא יהיה על מה לשמור.

 

המדינה לא צריכה אקטיבית לאפשר או למנוע כלום. המדינה צריכה להסיר חסמים. מה שהיבואן משיג מול היצרן זה עסק שלו. לך כאדם פרטי צריכה להיות האפשרות לבחור מה לקנות ואיך.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החישוב הזה קם ונופל על כמות. היה אפשר לטעון את הטענה הזו אם באמת היחס היה רכב ליסינג אחד לרכב פרטי אחד. האם זה המצב?

ממש לא. תסתכל על כוכבות הליסינג. נראה לך שבאורח קסם המחיר שלהם מיוצב סביב 128? למה לא 120? למה לא 130? למה דווקא 128? כי מישהו הלך וחישב איך לאכול את העוגה וגם להשאיר אותה שלמה.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מקשיב לעצמך? אין ברירה זולת רכישת מכוניות חדשות? אתה באמת מאמין בזה? אז תמשיך לשלם ליבואנים שאתה כל-כך שונא, אלה שלא מוכנים לצייד את בבת עיניך בשעון חום מנוע, למשל.

 

מכונית חדשה אינה מוצר לית-ברירה. אם אתה חייב להתנייד ולא בתח"ץ - יש מלאי עצום של מכוניות יד שניה, במחירים נמוכים מאלה של חדשות. מכונית חדשה אינה ולא יכולה להיות מוצר צריכה בסיסי.

 

כשמכונית חדשה עולה 54K ש"ח עם אחריות 3 שנים ועוד עם מבצעי מימון מצוינים, אין שום טעם לרכוש רכב משומש. הכסף שתחסוך יילך על מוסכים וטיפולים - ולכן זה מביא אותנו למוצר צריכה בסיסי, בטח בהיעדר תחבורה ציבורית ראויה.

 

יפה שאתה מכניס לי מילים לפה - איפה כתבתי שאני שונא את היבואנים?

מדובר בחברות מסחריות שפועלות למטרת רווח. הכל טוב ויפה, עד שמפקיעים לכאורה מחירים - אז צריך להתערב.

נושא שעון חום מנוע וחוסר באבזור באופן כללי לעומת מדינות המוצא הוא נושא שקשור ישירות למחירי המכוניות, שכן תמורת ההפחתה באבזור היבואנים מקבלים מחיר טוב יותר, או מרוויחים טוב יותר.

 

ככה בדיוק מחוללים שינוי!

יישר כוח והמשך כך!

:roll:

תגיד, אתה מקשיב לעצמך?

אם יש פראיירים כמוך שלמרות המחיר החזירי והשירות המחפיר יקנו רכב חדש - למה שהיבואן ישנה את ההתנהלות שלו?!

אתה איש הזוי.

 

בוא נראה יחד מי הזוי, אני או אתה.

ניתן להבין שאתה מציע שאני אפסיק לרכוש מכוניות חדשות (למרות השימוש במילה "פראיירים" ברבים), וארכוש מכוניות משומשות כדי "שיהיה שינוי".

האם עצם זה שאני מחליט על דעת עצמי להחרים רכישת רכב חדש יגרום לשינוי?

האם היבואנים ממש שמים עליי בגלל שאני מחליט החלטה עצמאית לא לרכוש רכב חדש?

האם יש חרם צרכני מאורגן ומסודר והוחלט לא לרכוש מכוניות חדשות באופן המוני? ואל תתן דוגמא של דף הפייסבוק ההוא כי זה לא זה.

 

אז בוא תסביר לי למה אני צריך לרכוש רכב משומש כשיש לי כסף לחדש?

יהיה חרם צרכני ציבורי והמוני כמו שצריך? מצוין!

תהיה מודעות? מצוין!

זה מתרחש בפועל? לא!

אז זה לא יעזור. אני לבד לא יכול לחולל שינוי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סטיו, באמת לא ברורה לי מה הטענה (כלפי היבואן, או ציבור הרוכשים) כשבאותה נשימה אתה יוצא בהצהרות שכאלה.

חרם צרכני לא מתקיים כאן כי כמוך, כולם מתלוננים אבל "למה שאקנה משומש כשיש לי כסף לחדש?". אז קונים, זה הרי מוצר צריכה בסיסי. ואם אפשר, שיוסיפו גם מערכת מולטימידה שתתאים לאייפון 6 החדש.

הרווח של היבואן יהיה אשר יהיה, המדינה עושקת אותנו במסים - אבל, וזה אבל גדול, לא נראה לי שיש לך עילה לטענה או כניסה לכיסו של היבואן אחרי הצהרות שכאלה.

בסופו של דבר היבואן נקב במחיר- מתאים לך, יש לך כסף כמו שהצהרת? אז למה שתסע ברכב משומש...?:roll:

עריכה אחרונה על ידי Maor Bracha

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קייסר, יכול להיות, אפילו סביר, שהם מתאמים מחירים בדרך כזו או אחרת. אבל זה לא אומר שהם מוכרים במחיר הפסד ומגלגלים את זה עלינו.

אני רק יכול להגיד שלדעתי הלא מלומדת מדי בתחום, היינו מרוויחים הרבה יותר מהורדת מיסים, אבל זה כמובן לא ריאלי בשום צורה שהיא. בלי חישוב המיסים קשה גם לבצע השוואה מול מדינות אחרות וללמד על הבדלי רווחים, אם קיימים, בין ישראל למקומות אחרים.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז בוא תסביר לי למה אני צריך לרכוש רכב משומש כשיש לי כסף לחדש?

יהיה חרם צרכני ציבורי והמוני כמו שצריך? מצוין!

תהיה מודעות? מצוין!

זה מתרחש בפועל? לא!

אז זה לא יעזור. אני לבד לא יכול לחולל שינוי.

 

ברור שאתה לבד לא יכול לחולל שינוי,

אבל אם הצרכן הישראלי יתחיל להבין שהכוח בידיים שלו, רק הוא ירוויח מזה.

כרגע כולם בוכים וממשיכים לקנות. אתה המדגם המייצג לתופעה הזו, זה הכל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קייסר, יכול להיות, אפילו סביר, שהם מתאמים מחירים בדרך כזו או אחרת. אבל זה לא אומר שהם מוכרים במחיר הפסד ומגלגלים את זה עלינו.

אני רק יכול להגיד שלדעתי הלא מלומדת מדי בתחום, היינו מרוויחים הרבה יותר מהורדת מיסים, אבל זה כמובן לא ריאלי בשום צורה שהיא. בלי חישוב המיסים קשה גם לבצע השוואה מול מדינות אחרות וללמד על הבדלי רווחים, אם קיימים, בין ישראל למקומות אחרים.

 

אני לא אמרתי כלום בנוגע למכירה בהפסד. אני אמרתי שאם יש הנחה אז היא גדולה במיוחד כי הצרכן מסבסד אותה.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי אמר שהיבואן מרוויח יותר על מכירת רכב ללקוח פרטי?

נכון שהליסינג זוכה למחירים זולים במיוחד פר יחידה, אבל:

 

1. מכירת של כמות גדולה של כלי רכב לחב' ליסינג נסגרת תוך כמה ישיבות עבודה, נחתם חוזה מועבר תשלום ונמסרת סחורה.

כדי למכור לליסינג לא צריך אולמות תצוגה מפוארים במיקומים מרכזיים, לא צריך נציגי מכירות מוכשרים ומשועממים בחלק משעות היום, לא צריך לתת כיבוד לכל מתעניין וגם לא נסיעות מבחן.

 

2. בד"כ מכוניות לליסינג מתאפיינות בגימור דל יותר שמוזיל את מחיר היחידה.

 

3. קיימים מיקרים שהליסינג רוכש את הרכב ללא אחריות תמורת הוזלה נוספת במחיר.

 

קחו את הפרמטרים האלה, שקללו אותם לרווח הגולמי הגבוה שיש אצל הלקוח הפרטי ותגלו שלא בהכרח שהרווח התפעולי מכל יחידה שנמכרת יהיה גבוה יותר אצל הלקוח הפרטי, לא אופתע אם במקרים מסוימים דווקא הרווח מהליסינג גבוה יותר.

עריכה אחרונה על ידי dorki
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא אמרתי כלום בנוגע למכירה בהפסד. אני אמרתי שאם יש הנחה אז היא גדולה במיוחד כי הצרכן מסבסד אותה.
צודק, הבנתי אותך לא נכון.

עדיין, אני חושב שהבעיה הגדולה יותר היא מיסוי. וזה כנראה לא פתיר בשום צורה.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשמכונית חדשה עולה 54K ש"ח עם אחריות 3 שנים ועוד עם מבצעי מימון מצוינים, אין שום טעם לרכוש רכב משומש. הכסף שתחסוך יילך על מוסכים וטיפולים - ולכן זה מביא אותנו למוצר צריכה בסיסי, בטח בהיעדר תחבורה ציבורית ראויה.

בחייאת סטיו,

ב54K אתה קונה פחית קולה עם מנוע שמפחיד לנסוע בה בכביש מהיר.

דקה וחצי אחרי שקנית אותה היא איבדה 10%, הצרפתייה הספורטיבית בת ה13 שלי לא עולה לי באחזקה וירידת ערך כמו שהאלטו/פיקנטו/וואטאבר עולות בירידת ערך (בלי אחזקה), שלא נדבר על מה היה קורה אם הייתי קונה מקרר קורולה או מכונת כביסה אימפרה..

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3441 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...