Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מג'נטיס דיזל שרשור בהמשכים


EliC25

פוסטים מומלצים

תתחדש!

הרכב נראה טוב בתמונות, קפיצת מדרגה אדירה לעומת גטס.

בזמנו שקלתי לרכוש אחת אבל הרתיעו אותי שצריכת הסולר היא 1-7, הנתון שאתה הצגת ממש מפתיע לטובה.

לא נשמע סביר גם בדגם אוטומאטי.. אולי בעיר בלבד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 375
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אין שום סתירה בבקרת שיוט בידני, לחיצה על הקלאץ' לא מפסיקה אותה. רק לחיצה על הבלם.

 

אלי, תתחדש, תהנה מהדיזל, ובדוק אם קיימת אופציה זה יכול להיות יופי של פרויקט!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בידני, לחיצה על הקלאץ' חייבת לבטל בקרת שיוט. אחרת היא תמשיך לתת גז בזמן שהקלאץ' לחוץ, הסל"ד יעלה ואי אפשר יהיה להעיבר הילוך כמו שצריך.

 

לא מכיר שום רכב ידני עם ברקת שיוט שלא מתבטלת בלחיצה על הקלאץ'. לדעתי לא קיים דבר כזה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההסברים הגיוניים, אבל זכרתי משום מה שהלחיצה לא הפסיקה את הבקרה.

זה היה לפני כשנה וחצי, מאז כל הפעמים שנסעתי עם בקרת שיוט היו ברכבים אוטומטיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לחיצה על הקלאץ' לא מוחקת את המהירות שנשמרה בזיכרון ואחרי החלפת הילוך אפשר לחזור לבקרה על ידי לחיצה על res. אבל באותו רגע של החלפת הילוך הבקרה צריכה להתנתק. והיא תא תתחדש לבד כי אחרי החלפת הילוך ספק אם מתאים לך לשייט באותה מהירות.

 

זאת אומרת לא מכיר משהו אחר. אם קיים אשמח לדעת.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום סתירה בבקרת שיוט בידני, לחיצה על הקלאץ' לא מפסיקה אותה. רק לחיצה על הבלם.

 

אלי, תתחדש, תהנה מהדיזל, ובדוק אם קיימת אופציה זה יכול להיות יופי של פרויקט!

תלוי ברכב, בקליאו שהייתה לי בקרת השיוט הייתה מופסקת בלחיצה על הברקס/הקלאץ'.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל המכוניות הידניות בקרת השיוט מתנתקת בעת לחיצה על המצמד, וכמובן שעל דוושת הבלם.

אם אתה לא מתכוון לנסוע הרבה מחוץ לעיר, כשהכבישים פתוחים, חבל על הטירחה שבהתקנת המערכת.

גם כך אין מקום להניח את רגל ימין.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוודאי שיש מקום, עצם ההורדה של הרגל מהדוושה זה נוחות(במקום להחזיק עם הדוושה את אותה המהירות) , היה לי רכבים ידניים עם או בלי בקרה וזה עולם אחר(באופן כללי כיום בעלות או השכרה ארוכה של רכב בלי בקרת שיוט מבחינתי זה נו-גו).

 

גם בכבישים בין עירוניים אם עושים נהיגה חכמה(השיטה שלי זה 10 קמש מתחת למהירות המותרת בימני) ניתן "לנהוג" עם בקרת השיוט בלי כמעט נגיעה בדוושות - הכל עיניין של הרגל.

 

ובנסיעה מנהלתית זה נוחות מעולה.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואיפה אתה מניח את הרגל ?

על הריצפה היא בזווית לא טבעית, ובניגוד לרגל שמאל, אין לה מדרך או אפילו כנף, כמו במכוניות של פעם.

מגביל מהירות שימושי הרבה יותר, כך שלעולם לא עוברים את המהירות שנקבעה, ורגל ימין "יושבת" טבעי במקומה, ומוכנה למקרה שיהיה צורך בבלימת פתע.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל הרכבים הידניים שנהגתי היה מקום(או משמאל לדוושה או אפילו לידה קצת - לא נתקלתי בבעיה), לא מצאתי תנועה לא טבעית עם הרגל - מגביל מהירות הוא פתרון חלקי כי עדיין נדרש "לעמוד" עם הרגל על הדוושה יש התנגדות וזה פשוט פחות נוח.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי שלא פעיל בפורום דיטיילינג

הרכב עבר טיפול קוסמטי משוגע למדי.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=632326

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נקנה מנגנון דלת נהג לנעילה מרכזית 73 דולר בקוראפס

הוחלפו הפילטר מזגן , שבמוסך מורשה בטיפול האחרון כנראה שמו אחד שלא מתאים בכלל.

פילטר סולר, ובהמשך השבוע גם פילטר שמן

נרשמה צריכת דלק של 1 ל19 בנסיעה בינעירונית רגועה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...