Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מג'נטיס דיזל שרשור בהמשכים


EliC25
 שיתוף
עוקבים 22

פוסטים מומלצים

תתחדש!

הרכב נראה טוב בתמונות, קפיצת מדרגה אדירה לעומת גטס.

בזמנו שקלתי לרכוש אחת אבל הרתיעו אותי שצריכת הסולר היא 1-7, הנתון שאתה הצגת ממש מפתיע לטובה.

לא נשמע סביר גם בדגם אוטומאטי.. אולי בעיר בלבד.

KIA Magentis '10 CRDI 2.0L 150HP 6SPD |Ford Fiesta '14 5SPD|Peugeot 204 '72 1L 2Slow 4SPD

Past: Hyundai - Getz '05, Lantra '99, Accent '96

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 339
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

מי שעוקב אחרי השרשורים שלי יודע שהיה לי סופ"ש עמוס עם שלושת הרכבים - הפיאסטה קיבלה אבזור חדש דרך המחשב, הפיג'ו הניעה ונסעה מעט וקיבלה טיפול כולל למערכת קירור.. ולגבי המג'נטיס ובכן.....    

אז צברנו לא מעט עמודים בשרשור הזה בשנה האחרונה. כרגיל אתן תמצית, ואז 'סיפור בתמונות' למי שרוצה להרחיב את הקריאה. קצת באיחור, הרבה לימודים והרבה עבודה והרבה בלאגן בחיים. משום מה היה רשום לי באקס

עשיתי המון עבודות שלקחו לי פי 4 זמן ממה שלוקח למוסך. לא הכל מסתכם בלחסוך עוד כמה שקלים. ראשית כל, בכל עבודה אתה רוכש ניסיון שהערך שלו (לא הכספי, אלא הערך שלו עבורך) הוא גבוה מאוד, ושנית אתה עושה את זה

תמונות שפורסמו בשרשור

אין שום סתירה בבקרת שיוט בידני, לחיצה על הקלאץ' לא מפסיקה אותה. רק לחיצה על הבלם.

 

אלי, תתחדש, תהנה מהדיזל, ובדוק אם קיימת אופציה זה יכול להיות יופי של פרויקט!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תלוי בדגם, יש יצרנים שלחיצה על הקלאצ מבטלת בקרת שיוט.

 

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

VW Golf TRENDLINE 2018 1.4TSI DSG7 - Company car

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בידני, לחיצה על הקלאץ' חייבת לבטל בקרת שיוט. אחרת היא תמשיך לתת גז בזמן שהקלאץ' לחוץ, הסל"ד יעלה ואי אפשר יהיה להעיבר הילוך כמו שצריך.

 

לא מכיר שום רכב ידני עם ברקת שיוט שלא מתבטלת בלחיצה על הקלאץ'. לדעתי לא קיים דבר כזה.

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ההסברים הגיוניים, אבל זכרתי משום מה שהלחיצה לא הפסיקה את הבקרה.

זה היה לפני כשנה וחצי, מאז כל הפעמים שנסעתי עם בקרת שיוט היו ברכבים אוטומטיים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לחיצה על הקלאץ' לא מוחקת את המהירות שנשמרה בזיכרון ואחרי החלפת הילוך אפשר לחזור לבקרה על ידי לחיצה על res. אבל באותו רגע של החלפת הילוך הבקרה צריכה להתנתק. והיא תא תתחדש לבד כי אחרי החלפת הילוך ספק אם מתאים לך לשייט באותה מהירות.

 

זאת אומרת לא מכיר משהו אחר. אם קיים אשמח לדעת.

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אין שום סתירה בבקרת שיוט בידני, לחיצה על הקלאץ' לא מפסיקה אותה. רק לחיצה על הבלם.

 

אלי, תתחדש, תהנה מהדיזל, ובדוק אם קיימת אופציה זה יכול להיות יופי של פרויקט!

תלוי ברכב, בקליאו שהייתה לי בקרת השיוט הייתה מופסקת בלחיצה על הברקס/הקלאץ'.

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בכל המכוניות הידניות בקרת השיוט מתנתקת בעת לחיצה על המצמד, וכמובן שעל דוושת הבלם.

אם אתה לא מתכוון לנסוע הרבה מחוץ לעיר, כשהכבישים פתוחים, חבל על הטירחה שבהתקנת המערכת.

גם כך אין מקום להניח את רגל ימין.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בוודאי שיש מקום, עצם ההורדה של הרגל מהדוושה זה נוחות(במקום להחזיק עם הדוושה את אותה המהירות) , היה לי רכבים ידניים עם או בלי בקרה וזה עולם אחר(באופן כללי כיום בעלות או השכרה ארוכה של רכב בלי בקרת שיוט מבחינתי זה נו-גו).

 

גם בכבישים בין עירוניים אם עושים נהיגה חכמה(השיטה שלי זה 10 קמש מתחת למהירות המותרת בימני) ניתן "לנהוג" עם בקרת השיוט בלי כמעט נגיעה בדוושות - הכל עיניין של הרגל.

 

ובנסיעה מנהלתית זה נוחות מעולה.

VW Golf TRENDLINE 2018 1.4TSI DSG7 - Company car

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ואיפה אתה מניח את הרגל ?

על הריצפה היא בזווית לא טבעית, ובניגוד לרגל שמאל, אין לה מדרך או אפילו כנף, כמו במכוניות של פעם.

מגביל מהירות שימושי הרבה יותר, כך שלעולם לא עוברים את המהירות שנקבעה, ורגל ימין "יושבת" טבעי במקומה, ומוכנה למקרה שיהיה צורך בבלימת פתע.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בכל הרכבים הידניים שנהגתי היה מקום(או משמאל לדוושה או אפילו לידה קצת - לא נתקלתי בבעיה), לא מצאתי תנועה לא טבעית עם הרגל - מגביל מהירות הוא פתרון חלקי כי עדיין נדרש "לעמוד" עם הרגל על הדוושה יש התנגדות וזה פשוט פחות נוח.

VW Golf TRENDLINE 2018 1.4TSI DSG7 - Company car

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מי שלא פעיל בפורום דיטיילינג

הרכב עבר טיפול קוסמטי משוגע למדי.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=632326

KIA Magentis '10 CRDI 2.0L 150HP 6SPD |Ford Fiesta '14 5SPD|Peugeot 204 '72 1L 2Slow 4SPD

Past: Hyundai - Getz '05, Lantra '99, Accent '96

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נקנה מנגנון דלת נהג לנעילה מרכזית 73 דולר בקוראפס

הוחלפו הפילטר מזגן , שבמוסך מורשה בטיפול האחרון כנראה שמו אחד שלא מתאים בכלל.

פילטר סולר, ובהמשך השבוע גם פילטר שמן

נרשמה צריכת דלק של 1 ל19 בנסיעה בינעירונית רגועה.

KIA Magentis '10 CRDI 2.0L 150HP 6SPD |Ford Fiesta '14 5SPD|Peugeot 204 '72 1L 2Slow 4SPD

Past: Hyundai - Getz '05, Lantra '99, Accent '96

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...