Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4256 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מעט זמן לקח לי למכור את האופנוע שלי, שכן שוק האופנועים מת, במיוחד השוק של 600+ שאינם סופר ספורט.

אבל לא תיארתי לעצמי שיהיה לי כל כך קשה למצוא רכב, לא מאשים אף אחד מלבד את עצמי.

בתור בחור צעיר עובד במשרה מלאה, בתהליכי לימודים, חשבתי שאצטרך כלי רכב שיהיה חסכני ככל הניתן השאיפה היא להחזיק איתו 4/5 שנים (השאיפה).

בהתחלה - הצבתי תקציב, 40K עם חריגה ל50K, הכסף בנמצא. חשבתי על סיאט MII, ספייסטאר, אולי אפילו פונטו איבו...

לאחר מכן - אולי כבר כדאי ללכת על חדש? להביא את מרבית הסכום מראש ולשלם את היתר בצורה נוחה. (סדר גודל של 60-75)

לבסוף - חשבתי שמה שטעם שאוכל את החסכונות בעבור רכב? זה הזמן שלי לחסוך כמה שניתן בעבור הלימודים ורכב יקר יהיה ביזבוז מיותר, ובנוסף לזה אצטרך לשלם ביטוח מקיף (כי אם השווי של הרכב גבוהה, צריכים להיות אחראים), כך שכל העסק יוצא לא משתלם עבורי.

 

כך מצאתי את עצמי מחפש רכב בסדר גודל של 10-20 אפשר גם קצת יותר אם ישתלם, ופשוט לא מוצא אקזמפלרים מיועדים.

כמו תלמיד טוב שחרש את הפורום, הבנתי שפחות משנה כמות הידיים, קצת יותר חשוב מזה כמות הקילומטרים אבל הכי חשוב היסטוריית טיפולים תקינה.

לכן זו נהפכה להיות דרישתי העיקרית מבעלי רכב, ופשוט מאוד קשה למצוא אנשים עם היסטוריה כמו שצריך, לא ביקשתי היסטוריה מרגע יציאתו של הרכב מהמפעל (אף על פי שזה יכול להיות נחמד מאוד), אלא של היד הנוכחית ושל יד שתיים אחורה (הרוב יד 4/3 בתקציב הזה).

ייעדתי את עצמי לפג'ו 206, פונטו ספייס, לרנו קליאו ועוד.. כולן מעל 2002 (משהו בתקנות הבטיחות, כולן בד"כ מעל השנתון הזה עם 4 כריות אוויר).

בשורה התחתונה - קיטור השתחרר ואני אובד עצות, כבר כמעט חודש בלי רכב והתחבורה ציבורית פשוט מתסכלת.

Seat Mii 3Doors

פורסם

יד/שתיים אחורה זה יותר מידי לדרוש.

תראה שהיד האחרונה טיפלה ברכב באהבה, ושבעל הרכב מחזיק בו לפחות שנתיים. זה אמור להספיק. גם אם היו הזנחות קודמות, הוא כבר שילם אותן בעצמו...

תסתכל שקווי הרכב ישרים (הרווחים בין הכנפיים הקדמיות למכסה המנוע, בין מכסה תא המטען לכנפיים האחוריות הרווחים בין הדלתות ובינן לבין הגוף) תרים את השטיח בתא המטען, תראה שאין סימני מילוי חומר כמו סיליקון לבן שמרוח ברשלנות בתחתית האמבטיה, שכל המתגים פועלים ושהפנים שלם ולא שבור.

תחפש נזילות בחיבור בין הראש לבלוק במנוע, תראה את מצב הרדיאטור (שאין סימני נזילה וקורוזיה בין הדוד לרשת הצינורות), ובאותה הזדמנות תוודא שיש שם נוזל צלול וללא משקעים מוזרים, ובטח שלא נרצה לראות שם מים.

ובכלל שהמנוע נקי (אבל לא מידי, ברמה שמצביעה על "הכנה" במיוחד בשבילך) תראה את מצב הצמיגים ואת משך הזמן עד הטסט הבא.

תתכופף ותסתכל על הספים התחתונים שאין שם כיפופים. תראה שהעמודים בין הדלתות לא נראים "מטופלים" (הצבע שם יוצא מהמפעל כשהוא חלק לחלוטין, בלי מריחות וסימני ליטוש.אמורות להיות שם מדבקות מקוריות. תראה שהן שם ואין עליהן צבע). אם כל זה עבר בשלום, אתה יכול להשקיע 450 ש' על בדיקה במכון (שיראו גם את מה שפספסת).

ב-10-20K לא תמצא יותר מזה.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

מסכים עם הנאמר. תחפש בעלות נוכחית ארוכה, זה יותר חשוב מהיסטוריה של 2 ידיים אחורה. הבעלים הנוכחי כבר יישר את הקו לאחר הזנחה אם הייתה.

משכנתא זה קל

פורסם

מה לגבי סובארו B3 ?

 

יכול להיות פשרה לא רעה.

 

עוד הייתי ממליץ בתקציב נמוך על סוזוקי איגניס ומזדה דמיו. אבל אפשר למצוא רק אוטומטיות.

 

 

נ.ב.

 

יש לי יונדאי אקסנט 2006 למכירה.

היא מתאימה לתקציב שלך אבל היא לא מדהימה...

פורסם

~

לא קל אבל אפשרי, גם ב-20K, ורצוי מחבר פורום ותיק. התאזר בסבלנות ועקוב אחרי הלוחות, בסוף יום אחד זה יגיע.

 

את שלוש המכוניות האחרונות שלי מכרתי דרך הפורומים, כך גם אני ידעתי שהן הולכות לידיים טובות וגם הם קנו בראש שקט.

 

אל תעלה בתקציב. אני יודע שזה מפתה אבל פשוט אל. גם ככה תצטרך להשאיר קצת כסף בצד עבור ישור קו ושיפצורים למיניהם.

פורסם (נערך)

אני מעדיף לא למכור מכוניות לאנשים שאני מכיר.

 

אני לא רוצה שאותו הבן אדם יבוא אליי בטענות אחר כך.

 

מה לגבי סובארו B3 ?

 

יכול להיות פשרה לא רעה.

ה-B3 שייכנסו לך לתקציב הזה יהיו עם עבר מונית.

 

אם כי סובארו זה רכב שהוא לא להיט בכללי

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
יד/שתיים אחורה זה יותר מידי לדרוש.

תראה שהיד האחרונה טיפלה ברכב באהבה, ושבעל הרכב מחזיק בו לפחות שנתיים. זה אמור להספיק. גם אם היו הזנחות קודמות, הוא כבר שילם אותן בעצמו...

תסתכל שקווי הרכב ישרים (הרווחים בין הכנפיים הקדמיות למכסה המנוע, בין מכסה תא המטען לכנפיים האחוריות הרווחים בין הדלתות ובינן לבין הגוף) תרים את השטיח בתא המטען, תראה שאין סימני מילוי חומר כמו סיליקון לבן שמרוח ברשלנות בתחתית האמבטיה, שכל המתגים פועלים ושהפנים שלם ולא שבור.

תחפש נזילות בחיבור בין הראש לבלוק במנוע, תראה את מצב הרדיאטור (שאין סימני נזילה וקורוזיה בין הדוד לרשת הצינורות), ובאותה הזדמנות תוודא שיש שם נוזל צלול וללא משקעים מוזרים, ובטח שלא נרצה לראות שם מים.

ובכלל שהמנוע נקי (אבל לא מידי, ברמה שמצביעה על "הכנה" במיוחד בשבילך) תראה את מצב הצמיגים ואת משך הזמן עד הטסט הבא.

תתכופף ותסתכל על הספים התחתונים שאין שם כיפופים. תראה שהעמודים בין הדלתות לא נראים "מטופלים" (הצבע שם יוצא מהמפעל כשהוא חלק לחלוטין, בלי מריחות וסימני ליטוש.אמורות להיות שם מדבקות מקוריות. תראה שהן שם ואין עליהן צבע). אם כל זה עבר בשלום, אתה יכול להשקיע 450 ש' על בדיקה במכון (שיראו גם את מה שפספסת).

ב-10-20K לא תמצא יותר מזה.

תודה רבהה!

~

לא קל אבל אפשרי, גם ב-20K, ורצוי מחבר פורום ותיק. התאזר בסבלנות ועקוב אחרי הלוחות, בסוף יום אחד זה יגיע.

 

את שלוש המכוניות האחרונות שלי מכרתי דרך הפורומים, כך גם אני ידעתי שהן הולכות לידיים טובות וגם הם קנו בראש שקט.

 

אל תעלה בתקציב. אני יודע שזה מפתה אבל פשוט אל. גם ככה תצטרך להשאיר קצת כסף בצד עבור ישור קו ושיפצורים למיניהם.

דריש, זה מאוד מפתה, כל כך...

כי כל הזמן זה עליה בשנתון וכו'.

20 זה נטו לרכב, ואני מוצא את עצמי איכשהו פוזל לרכבים של 40-50 וממש מתפתה.

 

הבעיה היא שאין אקזלמפרים ראויים. וליפול ברכב גרוע זה קל מאוד בשנתונים הנ"ל.

Seat Mii 3Doors

פורסם

אני דווקא נהנה מתהליך החיפוש. נחמד לבדוק מכוניות, לדבר עם אנשים.

בזמנו חיפשתי הרבה זמן ובסופו של יום מצאתי שרייד 99 ידנית יד 1 עם 140K ק"מ. שנה וחצי ו25K ק"מ אחרי אני יכול לומר שזו היתה קנייה מאוד מוצלחת. עלתה לי 9K. אל תתיאש, בסוף תמצא את הרכב הנכון.

×
×
  • תוכן חדש...