Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4335 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם אני חדש בפורום.

אני רוצה לברר על הדגם הספציפי הזה. איך הוא מבחינת העוצמה, צריכת דלק. עד כמה המנוע אמין? אחך הוא בנהיגה? אשמח לכל פיסת מידע מבעלי ניסיון בפורום.

בתודה,

סשה.

פורסם

אתה מתבלבל, לאון 1.8 2010-12 מפיק 160 כ"ס והלאון 1.8 מהדור החדש 2013 ומעלה מפיק 180 כ"ס

הלאון 1.4 דור קודם+חדש מפיק 125 כ"ס ומגיעים רק בגרסאות ידניות אז כנראה שאליהן אתה מתכוון

 

אני אישית נוהג ב1.2 ידנית ועם תוכנה אני מגיע ל130 כ"ס ו21 קג"מ שזה מעט יותר חזק מה1.4 ואני מבסוט בטירוף

הרכב אמין וחסכוני יחסית בדלק. מאוד זריז ומהנה לנהיגה. אם אתה אוהב לנהוג אתה מאוד תהנה מהרכב הזה.

אגב מה התקציב שלך?

פורסם

ולי יש הרגשה שדווקא אתה מתבלבל.

קיימת לאון דור 1 (2002-2003) עם מנוע 1.8 125 כ"ס.

 

נחכה לפות"ש שיציין את שנתון הרכב.

פורסם

הנחתי שפותח השרשור מתכוון לדגמים מהשנים האחרונות. skomanov לאיזה שנתון התכוונת? ומה התקציב שלך?

פורסם

לפי נפח המנוע וההספק - מדובר כנראה בלאון דור ראשון עם מנוע 1.8 לא מוגדש (אטמוספרי).

לטעמי - המנוע הזה (שהיה גם בגולף), עדיף על המנועים בנפחים 1.6 ו-2.0 בני זמנו.

alfa 156 2.5.

פורסם

לא מוצלח במיוחד.

זהו מנוע V5 שמבוסס מימי הVR6.

שתיין דלק לעומת הכח שמוציא.

 

אם כבר עדיך את ה1.8 טורבו 20VT

פורסם

בשביל ייעוץ כמו שצריך אתה צריך לתת פרטים,

נתחיל ממידע האם הוא משולב לגיר רגיל או אוטומטי.

 

בגדול, יש לי ניסיון איתו רק על גיר רגיל, ממצוע של 1-11 בערך 50% בין עירוני ו50% עירוני.

ננהג ע"י אישה בעדינות.

 

לא הראה בעיות מיוחדות אבל יש לקחת בחשבון מתי עשו טיימינג והאם שמו משאבת מים עם מניפה מברזל (המקורית מפלסטיק).

מבחינת כח, לטעמי חסר לו מומנט בסל"ד נמוך אבל כל עוד לא מצפים מהמנוע ליותר מידי הוא בסדר ומספק.

 

שוב, אם אתה מחפש כח לך על ה20VT.

 

אם אתה מחפש חיסכון בדלק, הכי זול זה לנסוע בטרמפים :)

פורסם

מדובר בגרסא ידנית שנת 2003 עם 163000 קילומטר. אני כרגע נוהג על פונטו ספייס אז אני לא מחפש מומנט מקסימלי ב1750 סל"ד, פשוט שיהיה קצת יותר חזק ואמין. נראה לי לאון עונה על זה, לא?

פורסם
המנוע 1800 עם 125 כוח סוס? עד כמה הוא אמין?

 

מדובר בגרסא ידנית שנת 2003 עם 163000 קילומטר. ...פשוט שיהיה קצת יותר חזק ואמין

 

איך בכלל ניתן להעריך אמינות לרכב שנמצא כבר 12 שנים על הכביש?

הכל תלוי ברמת התחזוקה שהוא עבר לאורך השנים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בגירה צודק, בגילאים והק"מ הזה כבר אין מדד לאמינות.

מה שכן, בדוק טיימינג וסוג משאבת המים שהרכיבו (רצועה מקורית ומשאבה תחליפית עם מניפה מברזל)

בדוק שאין בוצה במנוע וטוב טוב את כל מערכת הקירור.

 

בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...