Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לפני קניה, שברולט אבאו LT 2006 ב17K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4343 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש רכב שישמש לי לנסיעות קצרות בין אשקלון ואשדוד,לסטודנט, רכב חסכוני ואמין ככל שניתן.

התקציב שלי: עד ה20,000, עדיפות לאוטומט.

 

ההצעה: הרכב הוא של ההורים של חברה שלי, הם טיפלו בו בצורה ממש טובה, טיפולי עשרת אלפים, נסיעה מתונה ובקיצור, דאגו לרכב כמו שצריך.

רכב מסוג chevrolet

מנוע 1400

דגם: Aveo LT

שנה: 2006

קילומטראז 83,754.

יד שניה, היד הראשונה הייתה ליסינג.

רמת אבזור בסיסית כמו בדגם המקורי, אין שיפורים מיוחדים.

טסט ורישיון לחצי שנה הקרובה.

המחיר: 17,000

 

לגבי ההצעה, רציתי לדעת:

1) האם ההצעה משתלמת?

2) כמה אתם הייתם מבקשים על הרכב? והאם יש מקום לבקש הורדה במחיר...

3) האם הרכב חסכוני בדלק?

4) בהתאם לצרכים שלי, האם כדאי לי לקנות את הרכב הזה, או לקנות פולסווגן פולו\גולף,פיאט פונטו,סוזוקי סוויפט?

5) איזה רכב אחר כדאי לי לקנות?

 

תודה רבה לעוזרים!

פורסם

רכב שתיין ולא ממש בטיחותי וגם המחיר גבוה בהתחשב בשוק הלא קיים של הדגם.

 

אלטרנטיבות: יונדאי גטס, פיאט פונטו.

 

לא ממליץ לרכוש בשום מחיר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

המחירון שלו לפי לוי יצחק של החודש הוא 17,300, משוקלל 14,800. מחיר השוק שלו במצבו הוא באיזור ה12. אתה עוד אמור לקבל הנחה...

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
המחירון שלו לפי לוי יצחק של החודש הוא 17,300, משוקלל 14,800. מחיר השוק שלו במצבו הוא באיזור ה12. אתה עוד אמור לקבל הנחה...

 

לא ידעתי...ובהשוואה לדגמים האחרים שכתבתי, איזה עדיף לסטודנט?

פורסם

היית צריך להתחיל מהסוף; "איזה רכב אחר כדאי לי לקנות? ב20,000"

היית מקבל 5~10 תגובות שבאף אחד מהם לא היה מצוין שברולט אבאו.

למה? תריץ חיפוש על המילה אבאו, תבין די מהר, אין טעם לכתוב מחדש את מה שנכתב במאות תגובות על פחית הטונה הזאת.

 

מה כן היה מופיע?

הפייבוריטיות של הפורום בקטגוריה הזאת הן גרנדה פונטו 2007+ (1.25, ידני) ויונדאי גטס 2007+ (1.4, לא 1.35. רמת גימור GLI/X/S, לא GLF).

את הגרנדה תוכל להשיג בכמה שקלים פחות מהגטס, אבל היא ידנית, מצד שני אתה סטודנט - לא בגיל הפנסיה - לא יקרה כלום אם תפעיל קצת את רגל שמאל.

על הדרך גם תחסוך כמה שקלים על הדלק.

 

אבל פה אני חוזר לרגע לאבאו; היתרון היחיד שלה על פני כל דבר אחר שאני (או כל אחד אחר) אציע לך זה שאתה יודע מאיפה הרכב הגיע ושיש לו היסטוריית טיפולים (במורשה?), סביר להניח שהורי החברה ינסו להשחיל אותך קצת פחות מפלוני אלמוני שבדיוק מוכר משהו ביד2.

לידע הזה אין ערך כספי, הוא בסה"כ מהווה פקטור נוסף שצריך לשקול.

 

יחד עם זאת אני הייתי מדלג על העסקה ומחפש לי משהו אחר (ולא חסר אלטרנטיבות) מכיוון ש:

1) לא מערבבים חברים וכסף

2) זה שברולט אבאו

3) ראה סיבות 1+2, עם דגש על 2. בעצם גם 1 חשוב, אבל 2 יותר.

 

 

בהצלחה.

 

עריכה: לעזאזל, בזמן שהקלדתי את כל זה הגיבו לפניי, לא כיף. :cry:

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

יונדאי גטס או פונטו.

פולו וגולף נשמע מפתה אבל דלק יא חביבי דלק. וגם חלקים לא זולים בכלל.

וכמו שהבחור מעלי אמר, שברולט אבאו פשוט לא!!! ופשוט לא לערבב כסף וחברים/חברה/משפחה!!!

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

פורסם

בהמשך למה שנאמר מקודם, חברים וכסף לא הולך ביחד. במיוחד כי נוצר כאן חוסר תיאום בקשר למחיר, הם מבקשים מחיר שהוא גבוה מידי ואז אתה מגיע ואומר שאמרו לך שהרכב שווה 12 (5000 ש"ח פחות ממה שהם מצפים לקבל על הרכב) מצב לא נעים שמעמיד את שני הצדדים בחוסר נוחות. תן להם להבין לבד ש17K זה לא מחיר ריאלי ותשמור על שלום בית.

 

לנסיעות של אשדוד-אשקלון הפונטו\גטס בהחלט יעשו את העבודה. פולו\גולף תכנס בתקציב רק בשנתון נמוך 2003 ומטה ויהיו פחות חיסכוניות וכנראה שגם יקרות יותר לאחזקה, הסוויפט תהיה זולה, אבל מדובר ביורו סוויפט הישנה ולא הדגם החדש שיצא ב2007.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

השתגעת 17 אלף על האבאו? אפשר להביא כבר אופטרה בכסף הזה,לא שאני ממליץ עליה.

ההורים מודעים למצב השוק או שהאבא חיי בסרט שהרכב יימכר ברגע?

 

כי אני עם כל הכבוד הייתי נותן לו עשיריה ולוקח את הרכב as is.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
אפשר להביא כבר אופטרה בכסף הזה

 

זה נבלה וזה נבלה עם תא מטען.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
רכב שתיין ולא ממש בטיחותי וגם המחיר גבוה בהתחשב בשוק הלא קיים של הדגם.

 

אלטרנטיבות: יונדאי גטס, פיאט פונטו.

 

לא ממליץ לרכוש בשום מחיר.

 

ממתי גטס ופונטו הפכו להיות בטיחותיים???

 

אבאו לא שתיין דלק - לא צריך להגזים. אבל אני גם לא הייתי ממליץ לקחת את את השנתון הזה וגם לא אופטרה. תיעזר בסבלנות וחפש דגם אחר.

פורסם

החברים מעלי נוקטים בגישה פשטנית. לפי גישתם אבאו זה חרא של רכב ושהמחיר שהם מבקשים מופרז.

הם גם מציינים מוסכמה ידועה לפיה, מוטב לא לערבב משפחה ועסקה מוטורית. בדגש על עסקה מוטורית גרועה.

 

אבל כל זה פשטני. בתסריטים מסויימים אתה תקנה את האבאו במחיר המבוקש, תגיד תודה. תתחתן עם החברה וההורים יגידו תודה. בהמשך תבסס מעמדך ובעיני המשפחה תהיה חתן למופת, אולי גם בזכות העסקה המוטורית....

 

תבלע עוד צפרדע של חתונה גדולה מדי עם מוזיקה רועשת מדי וקינוחים פרווה והופ תקבלו דירה מההורים.

 

תסתכל על התמונה הגדולה!

 

לחילופין אתה יכול לקנות במחיר הזה לקנות גרנדה פונטו ולמות רווק.

פורסם

היי

 

אני בהחלט מצטרף לקודמיי. שמעתי רבות ולא לטובה על חברת שברולט.

 

אני בהחלט ממליץ לך לא לערב משפחה וכסף וזה מניסיון אישי שלי עם הרכב שלי.

 

תסתכל לכיוון יונדאי גטס, יונדאי אקסנט, פיג'ו 206, פיג'ו 107 (אני מאמין שבסביבות 30K), רנו קליאו, סיטרואן C3 זה הכיוון בקציב הנ"ל.

 

בהצלחה.

כעת: יונדאי i10 שנת 2015, 1.0, ידנית.

בעבר: יונדאי אקסנט שנת 2005, 1.5, אוטומט.

פורסם
החברים מעלי נוקטים בגישה פשטנית. לפי גישתם אבאו זה חרא של רכב ושהמחיר שהם מבקשים מופרז.

הם גם מציינים מוסכמה ידועה לפיה, מוטב לא לערבב משפחה ועסקה מוטורית. בדגש על עסקה מוטורית גרועה.

 

אבל כל זה פשטני. בתסריטים מסויימים אתה תקנה את האבאו במחיר המבוקש, תגיד תודה. תתחתן עם החברה וההורים יגידו תודה. בהמשך תבסס מעמדך ובעיני המשפחה תהיה חתן למופת, אולי גם בזכות העסקה המוטורית....

 

תבלע עוד צפרדע של חתונה גדולה מדי עם מוזיקה רועשת מדי וקינוחים פרווה והופ תקבלו דירה מההורים.

 

תסתכל על התמונה הגדולה!

 

לחילופין אתה יכול לקנות במחיר הזה לקנות גרנדה פונטו ולמות רווק.

 

או לשאול את המוכר האם יש לו בת .

 

וברצינות , לא אחדש ואומר כי המחיר שאותו אמורים לבקש הוא כ 11-13 אלף . במחיר הנכון אולי שווה לשקול אבל ממש לא נעים להוריד את האבא מהעץ ולדרוש 5K פחות . לכן כל אפשרות אחרת כמו גטס GLS , גולף אם תוסיף אלף או שניים , תהיה עדיפה .

זה שאתה אוהב את זה, לא אומר שאתה טוב בזה .

אם תשקיע בזה מספיק זמן תהיה מצויין.

×
×
  • תוכן חדש...