Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4352 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רק אם המרחק בין חדרה לאילת הוא פחות מ24ק"מ...

 

למכונית טווח נסיעה חשמלי רשמי של בין 16 ל-24 ק"מ, והיא רשמה במסלול שאורכו 20.8 ק"מ תצרוכת דלק של 247 ק"מ לליטר

[...]

איך זה קרה? בטויוטה טענו את מצברי המכונית לפני הנסיעה

 

:roll:

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

מה לא עושים בשביל פרסום

ב YNET קצת הגזימו עם התיאורים, זה כמו לרשום שהרכב של אגסי יכול להגיע לאילת בלי דלק בכלל..

פורסם

אם יש משהו שאני שונא בתקשרות זה הכותרות האקסטרווגנטיות שלהם עם תוכן ריק מאחוריהן . גועל נפש.

למי שלא הבין מהכתבה הם נסעו רק 24 ק"מ על האנרגיה החשמלית ואז לקראת הסוף השתמשו מעט במנוע הבנזין שנסע 300 מטר. ואז בחשבון פשוט הכפילו וקיבלו 247 ק"מ לליטר, מה שממש לא יקרה במציאות.

מעניין כמה טויוטה שילמו על הכתבה הזאת.

פורסם

כלומר, עוד כמה חודשים, כשיצליחו לעשות הקפה שלמה בלי דלק בכלל, הצריכה תהיה אפסית.

ואז תצא ההודעה "פתרנו את הבעיה, לא צריך יותר דלק"

Golf MK4 TDI 1999

פורסם
מתוך כתבה של YNET.

 

מחדרה לאילת ב15 ש"ח :)

 

 

http://m.ynet.co.il/Article.aspx?id=4544520

 

ואז לוקחים לך אצל כושי" 40 שקל על סנדוויץ' והכפילו לך את עלות הנסיעה. אבל ברצינות, נתון מדהים שאין סיכוי שגם כשיהיה זמין, המדינה תאפשר לו להתקיים כי היא מיד פושטת את הרגל.

פורסם

מה מדהים בזה? הם הטעינו את הסוללה במלואה...

גם אני יכול לנסוע עם הפריוס שלי עם סוללה טעונה ב-100% רק על חשמל בלי לבזבז דלק בכלל,

אבל רק לאורך 3 ק"מ, אחרי זה כבר סיפור אחר, אז מה הקטע?

תיאורתית אם משתמשים בפריוס הזו לנסיעות שלא עולות על 23-24 ק"מ אפשר לא להשתמש בדלק אף פעם.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

בהנחה ומקום העבודה שלי הוא כ3 קילומטר מהבית האם אפשר להטעין את הפריוס בלילה דרך שקע ביתי או שמתישהו במהלך השבוע מנוע הבנזין יתעורר?

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

אתה לא יכול להטעין את הרגילה מהחשמל, רק את הפלאג-אין כמו זו שהם בחנו ברינג,

הרגילה נטענת לבד במהלך הנסיעה מאנרציה ומבלימה.

לפעמים, באמצע הלילה, כשהכביש ריק, אני אוהב לבדוק כמה אפשר לנסוע רק על חשמל :-P

3 ק"מ זה השיא שהצלחתי להשיג, לבד באוטו, כביש מישורי עם טיפונת ירידה, בלי מזגן, מהירות סביב 35 קמ"ש.

אי אפשר להשיג את זה בנסיעה רגילה, אתה תעכב את התנועה...

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

מה ההתלהבות מהנתון הזה?

 

אבא שלי הצליח לעשות פעם 350 ק"מ על ליטר דלק.

כ-8 קילומטר מהיציאה מאילת המנוע התחמם.

 

 

 

 

 

 

 

 

לא סגור כמה קילומטר לליטר עשה הגרר שהביא את הרכב עד למוסך בבת ים.

:?

 

זה מדד אמין בערך כמו אותה צריכת דלק של הפריוס.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

תסלחו לי, אבל כל הפורום כאן חובבנים מוחלטים.

 

לא צריך לטעון מצברים, לדחוף את הרכב או להעלות אותו על גרר - אפשר להשיג תוצאות נפלאות גם ברכב תקין שנוסע רגיל.

 

איך? שיטה פשוטה, סעו רק בירידות...:twisted:

פורסם

לפי מה שאני קראתי טויוטה פריוס ממש לא מוגבלת ל24 ק"מ בלי דלק.

זה תלוי אך ורק בכמה כסף אתה מוכן להשקיע בחוט מאריך.

פורסם
זה תלוי אך ורק בכמה כסף אתה מוכן להשקיע בחוט מאריך.

 

+1. חזק :-)

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

×
×
  • תוכן חדש...