מתן דדון
-
הודעות
157 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי מתן דדון
-
שלום מחפש רכב דיזל לנסועה גבוה של מעל 40אלף קילומטר בשנה. הבנתי שרק דיזל יענה על הדרישה בצורה טובה . תקציב עד 65 אלף שקלים. דרישות חשובות חסכון בדלק אמינות נוחות (מעל שעתיים ביום ברכב) אבזור ראיתי שרנו קליאו אסטייט נמכרות בסביבות 50 אלף שקל לשנת 17-18 מה הקאץ? איך הרכב? אשמח להצעות נוספות
-
שלום, מעוניין להתייעץ לגבי כדאיות כלכלית מול לקיחת רכב חברה אל מול קניית ותחזוק רכב פרטי יד 2 באופן פרטי לחלוטין תוך קבלת החזרי אחזקת רכב מהמעסיק. נוסע כ130 קילומטר ביום לעבודה הלוך חזור ללא נסועה פרטית , סך הכל מעריך מעל 40k קילומטר בשנה. כמה תצא עלות אחזקת רכב חודשית באופן פרטי בהנחה שקניית רכב יד 2 עד 70k שח שיוכל להחזיק את הנסיעות הללו (כנראה דיזל).
-
שלום, נוסע ביום כ130 קילומטרים נסיעה לירושלים וחזרה. מחפש רכב עד 70k-80k שח ההתבלטות על היברידי כמו איוניק למשל אל מול רכבי דיזל דוגמת קשקאי או רנו קדגאר. מה יהיה חסכוני יותר היברידי או דיזל , כמו כן מה העלויות השוטפות של שני הרכבים הללו. היום עושה את הנסיעה עם איביזה 2017 תודה
-
שלום לכולם, אני מעוניין להחליף את המיצובישי לנסר 2005 שברשותי. השאיפה היא לגיפון בגודל בינוני משנת 2014 ומעלה . מבדיקה ומעבר כמעט על כל מה שעונה על הקטגוריה לכל הרכבים בשנתון המדובר קיימת מחלה כזו או אחרת ולא אמינים במיוחד. (ניסן ג’וק, קפצור ,2008, סוזוקי קרוסאובר) ראיתי כי אחד הבודדים שנכנסים בתקציב ונחשב לאמין הוא סוברו מנוע 1.6 xv, מה דעתכם עליו? עד כמה הטיפולים והאחזקה יהיו יקרים בגלל שהרכב הוא 4x4? האם יש המלצה נוספת לרכב שעומד בדרישות? אני מאמין שכמעט כל מה שאקנה ירגיש כשיפור אל מול המיצובישי, חושש מאוד מרכב שיכנס למוסך ללא הפסקה.. יאמר לזכותה של הלנסר שהיא אמינה בטירוף וכמעט לא נכנסת למוסך על אף שהיא כבר על 200k קילומטר..
-
שלום , רכב שמצאתי בלוח יד 2 הינו פיג׳ו 208 ידנית שנת 2014 , המוכר שלח לי את טופס בדיקת הרכב שנבדק לפני מספר ימים ואשמח אם מישהו יוכל לעזור לי בהבנתו , לפי מה שהבנתי השלדה תקינה אך קיימת בעיה במרכב , מה זה אומר האם לפסול את הרכב עפ זה?
-
סיטרואן C4 פיקאסו - התקנת כבל AUX במערכת המקורית
מתן דדון פרסם הודעה בנושא של saginakler בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
חיברתי לעצמי כבל aux למערכת המקורית בפיגו 407 שהן זהות , נטו עיניין של פירוק ברגים ברדיו חיבור הכבל ופתיחת האפשרות ברדיו דרך המוסך, אגב הכבל עלה לי מאיביי 25 שקל -
סיטרואן c4 רדיודיסק מובנה, תוספת שתאפשר לי לחבר את הפלא?
מתן דדון פרסם הודעה בנושא של system_x בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אם תרצה יש לי אחד כזה מיותר שאני מוכן למכור לך , אתה מחבר אותו לחלקו האחורי של הרדיו דיסק ופותח את האופציה במחשב הרכב במוסך בחינם -
הוספת נהג חדש לביטוח קיים
מתן דדון פרסם הודעה בנושא של Rotem Shmueli בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
אתה יכול לעשות את זה ואין סיכוי באמת שידעו שאבא שלך לא באמת נוהג ואתה העיקרי למרות שציינת שאבא שלך -
קורולה / סקודה / אוקטביה (נערכה כותרת חסרת אינפורמציה)
מתן דדון פרסם הודעה בנושא של Doron Shahar בתוך ייעוץ ברכישת רכב
צריכת דלק בין עירונית 1/12 זה משהו שנורא קל להגיע אליו עם כל רכב אפילו הפיגו שלי עם מנוע 2000 וגיר 4 הילוכים כך שב110 הטורים על 3000 סלד והצריכה היא 11.5 לליטר. הרנו מגאן כמו שאמרו רכב מאוד נוח ופרקטי אם זה נחוץ לך , בנוסף גרסת הבנזין 1600 עושה כ1/14 בינעירוני אבל לטעמי היא קצת חלשה כך שאם תלך על הדיזל צריכת הדלק תהיה טובה יותר ואני מאמין שהיא גם תרגיש חזקה יותר. -
ניסיון לעשוק כסף ע״י חברת ליסינג
מתן דדון פרסם הודעה בנושא של מתן דדון בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
התמונה הראשונה זה כביכול הנזק שנגרם מהתאונה והשניה זה קבלה שנשלחה אליי גם אבל לא הבנתי מה הקשר בינה לבין התאונה שנגרמה כי הדברים שבה לא קשורים לאיזור של התאונה . קיבלתי תמונות מהמוסך שצילם לפי שתיקן כמו שאמרתי הרבה מהדברים שצולמו לא היו קשורים אליי וכנראה היו שם מלכתחילה כמו שפשופים באיזור הגריל,ובאיזור פנס הערפל ומעיכה באיזור הכנף , מקומות שלא יכול להיות בשום צורה שקיבלו מכה מהתאונה וכנראה היו שם קודם. -
ניסיון לעשוק כסף ע״י חברת ליסינג
מתן דדון פרסם הודעה בנושא של מתן דדון בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
יש לי גם תמונות שצולמו ע״י המוסך באיכות גרועה מאוד בהם האוטו נראה מפורק בהגזמה כאילו החליפו כל חלק שבו עד למסגרת לוחית רישוי -
ניסיון לעשוק כסף ע״י חברת ליסינג
מתן דדון פרסם הודעה בנושא של מתן דדון בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
הנה תמונה של הדוח שנרשם מה הוחלף והעבודות שבוצעו הוחלפו חלקים שלא נגרם להם שום נזק כמו שאמרתי לא לפנס לא לפח ולא לצבע, שוח שנראה כאילו תקנו כל מה שרצו גם מה שלא היה צריך -
ניסיון לעשוק כסף ע״י חברת ליסינג
מתן דדון פרסם הודעה בנושא של מתן דדון בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
תמונה יש לי אומנם אינה ברורה כל כך מכיוון מחולצה בחושך אבל זה מה שיש ודוח של מה שתוקן אצרף לכאן בהמשך שאהיה במחשב -
שלום , לפני כשנה הייתי מעורב בתאונה שהתרחשה בחניון של מתחם קניות בשעות הלילה כאשר החניות מסודרות באלכסון , אני יצאתי אחורה ברוורס ורכב אחר נכנס בי . יצאתי החוצה ברכב שלי לא היה כל זכר למכה וברכב השני הפנס הקדמי ימיני נכנס מעט פנימה והנורה נשרפה או סתם יצא מעט מהמקום והפסיקה לעבוד . הבנתי שאני אשם משום שנסעתי אחורה והצעתי לנהג לסדר את זה בינינו הוא טען שזה רכב של חברת השכרה ולכן אי אפשר , הבאתי לו פרטים של הביטוח . לאחר כחודש אני מקבל מחברת הליסינג פריים ליס מכתב בו כתוב כי הרכב נשלח לשמאי ותוקן והם דורשים את סכום התיקון :5000 שקלים!!!! התקשרתי לביטוח כדי שלא ישלמו שום שקל , לדעתי צריך לציין שהאוטו מחברת הליסינג לא חדש בן כ3 שנים לטעמי פשוט עשו תיקונים של כל מה שהיה לא תקין ברכב והפילו את התשלום עליי ממכה קטנה שבסך הכל שרפה מנורה. בעוד כשבוע יש לי משפט משום שלא הסכמתי לשלם את הסכום הזה שלטעמי הוא גניבה לכל דבר והפלת כל התיקונים שהאוטו היה זקוק להם עליי בלי קשר למכה שקרצה בתאונה עצמה . יש לי עורכי דין מחברת הביטוח וגם כמה חברים שהיו איתי שיעידו שהמכה הייתה קטנה ובטח לא שוות ערך לתיקון של 5 אלף שקלים. בנוסף הייתה לי הקלטה עם בעלת הרכב ( החבר של ביתה נהג בזמן התאונה) שאמרה שלא היה כמעט נזק לרכב והוא נקלח לתיקון רק כשבוע אחכ , לצערי ההקלטה הייתה בטלפון ונמחקה בטעות שהטלפון כבר פרמוט . הרם יש משהו שעליי להגיד במשפט כדי שלא אצטרך לפול לכניסה הזו שמנסים לקחת ממני , בסך הכל הנזק כפי שנראה היה מנורה שרופה ואולי כמה ברגים של הפנס שיצאו מהמקום , לא פח עקום ולא כלום . תודה רבה לכל כמה שתוכל לעזור לי
-
תמחור צמיג ללא שסתום (וונטיל)
מתן דדון פרסם הודעה בנושא של itziks בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
הזמנתי ונטילים מאיביי מברזל עם הלוגו של פיג'ו ועלו לי 5 שקלים , פיצריה שמעי זה לקחת על זה כסף זה פשוט גנבה. -
שלום לאחר שנמאס לשלם בכל פעם למוסך המורשה יבואן סכומים מופרכים אני מחפש מוסך לרכבי פיג'ו סיטרואן באשדוד , אפשר גם לא אותו מוסך , לא חאפרים , אמינים ובמחירים הוגנים . אשמח למקום עם מחשב סורק תקלות ולא אחד שמחליף חלקים כד שהבעיה תפתר. תודה
-
אם אתה מוציא רק 400 על דלק החסכון יהיה לך לא משמעותי והכסף שתפסיד על ההחלפה יהיה כמה עשרות אלפים לעומת חסכון של עוד מאה שקל בחודש .
-
אם היית הולך על רכב רק מבחינת אוטו לשקל יש הרבה אחרות וטובות , אבל אני חושב הרבה אנשים היו מעדיפים את הסמל והפינוקים של מרצדס למרות המחיר , תתחדש ותהנה מהרכב ! לטעמי הרכב בצבע כחול נראה מדהים השחור טיפה מאבד את העיצוב
-
פוליש ווקס. מתי כדאי?
מתן דדון פרסם הודעה בנושא של אוהד זכי בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
להרוס עם פוליש ידני זה קשה עד סיכוי בלתי אפשרי ככה שאין לך מה לדאוג , במכונה הסיפור הוא אחרת , המלצה שלי תעשה לבד ידני כמו שעשית רק קח פוליש אחר כמו uc של מגווירס. פלסטלינה בעקרון מנקה את הפח ממזהמיים ולכלוכים קשים שנדבקו לפח שלא יורדים בשטיפה רגילה , כדאי לך לעשות פלסטלינה לפני פוליש זה לא דורש זמן רב ומשאיר משטח פח חלק כמו זכוכית גם בלי פוליש. -
אני חושב שזה עיניין שמאפיין את גיל האנשים פה בפורום , רוב האנשים הם בני 17-35 לטעמי בערך כך שלרוב פה ( ואני מדגיש לרוב) אין משפחות וילדים , הרוב רווקים או משפחות בתחילת דרכם ולכן יש דברים שיותר קריטיים להם כרגע , אני חושב שככל שעולים בגיל האנשים שקונים רכב לכיוון 40 ומעלה האנשים בעלי משפחות עם כמה ילדים ופה מתחילה הדאגה ומתחילים לחפש רכב בטיחותי במעלה ראשונה , כך אני רואה את זה אצל ההורים שלי והחברים שלהם שבקניית רכב מחפשים קודם כל בטיחות לפני הכל
-
לא נדחקה שום נורה של תקלה, חשבתי לשים תוסף גם בלי קשר לרעידות זה יכול לעזור?
-
שלום הרכב הוא פיג'ו 407 , לאחרונה שמתי לב לרעידות שמורגשות בזמן עצירה מלאה (רמזור למשל) במצב D , שמתי לב שהרעידות מתגברות מאוד בזמן שהמזגן פועל ברכב . והאופן כללי יש לי תחושה שהרעידות מורגשות יותר ביום מאשר בלילה , מה יכולה להיות הבעיה?
