שלום , בדקתי כבר הרבה זמן לגבי האפשרות להוסיף יציאת Aux במערכת המקורית של הרכב הבנתי שאפשר לקנות כבלים ומתאמים שונים שמתחברים לאחורה של הרדיו דיסק ומוציאים כבל דרך תא כפפות או מקום אחר ..
דרך איביי הגעתי לכמה תוצאות אשמח אם תוכלו להגיד לי מה הכי עדיף אם מישהו ניסה לעשות את זה ובנוסף בכל הסרטונים שראיתי מוציאים את הכבל מתא הכפפות אבל התא כפפות ברכב שלי לא נשלף כמו בסרטונים שראיתי הוא פשוט חלק מהפלסטיקה ברכב מקווה שתבינו אותי , איך אני אמור להכניס את הכבל לתא כפפות ? לעשות חור בפלסטיק ?
הפורום לא נותן לי להדביק קישורים כי אני משתמש חדש אז אני ירשום פה את השמות מקווה שתמצאו אותם באיביי או שתבינו למה אני מתכוון (:
Peugeot iPod adapter interface 206 306 307 406 407 806 iConnect-FM-PEUGEOT AUX
PEUGEOT 207 307 407 AUX ADAPTOR MP3 IPOD CTVPGX011
PEUGEOT AUX IN Klinke Adapter 107 207 307 407 607 807 Radio RD4
שלום רציתי לדעת אם קיימת אפשרות להחליף את הרדיו דיסק המקורי בפיג׳ו 407 במסך מוליטימדיה ולא באחד מקורי , כמה זה מסובך והאם כל מסך מגע מתאים ? האם אני יאבד את השליטה מההגה ? והאם אפשרי לקניות מסך מגע מאיביי באיזור ה 500 שקלים ?
דרך אגב שנת הרכב היא 2008 אם זה משנה
הפורום לא מאפשר לי להעלות תגובה עם קישור כי אני משתמש חדש או משהו כזה ..
אני לא בידיוק יודע מה זה סוג הספריי הזה כי זה די דומה לצבע של הרכב אבל אני חושב שזה ספרי צבע כלשהו רואים בתמונה שזה ירד טיפה עם סמרטוט אבל אחרי מאמץ מטורף וזה לא יורד עוד ..
מישהו יודע איך להוריד את זה אומנם קטן אבל ממש מפריע לי בעין ובעיקר בלב
שלום ,
אתמול סיימתי את העבודה וחזרתי אל האוטו וראיתי שמישהו השפריץ לי סוג של ספריי צבע על האוטו , ניסיתי לנקות עם מים וסבון לניקוי כלים ולא הצליח כמעט המבע מעט ירד אבל נשאר כתם פחות או יותר כמו שהיה , למישהו יש מושג מה אפשר לעשות כדי להוריד אותו?