מתן דדון
-
הודעות
157 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי מתן דדון
-
הנה צילום של הקבלה התבלבלתי והמחיר היה 1500 לחליפים הוחלפו גם קדמיים וגם אחוריים ללא צלחות , אם אחזור למוסך ניתן לתקן זאת בצורה כלשהי או שרק החלפה לפרידות מקוריות תפתור את הבעיה?
-
שלום , לפני כחודש בערך הופיע סימן ברכב כי צריך להחליף את הרפידות בלמים , הלכתי למוסך והם הוחלפו , הוצעו לי רפידות בלמים מקוריים ב2800 וסיניות בכ1800 , נלקחו הסיניות שנאמר עליהם שהם טובות ואין שום הבדל בינם לבין המקוריות מלבד כביכול ״המקוריות״ ,לאחר ההחלפה אני מתחיל לפעמיים לשמוע קולות צורמים כשאני בולם , לא כל הזמן אבל בעיקר בבלימות חזקות (כלומר לא בלחיצה קלה עלה ברקס להאטה) , כמובן שאחזור למוסך שידבר העיניין כי זה מציק לי מאוד , מה יכולה להיות לדעתכם הבעיה ? דרך אגב הרכב הוא פיג'ו 407 והמוסך הוא מוסך מורשה
-
לפי הנתונים של הפריוס הזו אם הנסיעות שלי הם עד 15-20 קמ , אני יכול לסוע בלי להשתמש בדלק בכלל?
-
צריך לאשר ברישיון במכון טסטים בעלות נמוכה יחסית ממה שהבנתי
-
תודה רבה !
-
אני מחפש כרגע צמיגים חדשים לרכב וראיתי שמופיעים על כל צמיג מדבקה עם תכונות כמו רעש צריכת דלק ואחיזה בכביש רטוב , מעניין אותי בעיקר השניים הראשונים , ישנם צמיגים שצריכת הדלק שלהם מוגדרת f וכאלה שהיא מוגדרת a או b מעניין אותי עד כמה ההבדל בצריכת דלק הוא מהותי בשוני בין הצמיגים הרי בסך הכל הרכב הוא אותו רכב , כנל לגבי רעש בנסיעה. אם למשל כרגע הרכב לוקח ליטר ל8.5 קמ , כמה זה ישתנה לטובה או לרעה בעקבות צמיגים שמוגדרים a או f ?
-
לדעתי אם ברוב הזמן יסעו ברכב מקסימום 3 אנשים מיותר אוטו סדאן ואצה יכול בקלות ללכת על סופר מיני , מה גם שיחסוך לך בהוצאות דלק ויעלה אותך בשנתון , חפש i20 , איביזה , פיקנטו ודומותיהם
-
חפש ביד 2 פיאט פונטו פיג'ו 106,205 דייטסו שרייד בסכומים כאלה אין חשיבות לדגם אלא בעיקר למצב הרכב הספציפי
-
אהלן הזמנתי מאיביי נורות mtec super white הם הגיעו אתמול והרכבתו אותם , משום מה האור עדין נראה בגוון צהוב ולא לבן , הם באמת לא אמורות להיות בגוון לבן אלא רק פחות גוון צהוב?
- 2,929 תגובות
-
- hid
- led headlights
- (ועוד 17 )
-
פוליש ידני
מתן דדון פרסם הודעה בנושא של מתן דדון בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
סליחה הפוליש שיש לי הוא אוליטיימט ולא קומפאונד. בערים אני מתכוון שלא השפיע ברמה שנראית לעין על סווירלים היו מספר כתמים על הרכב שירדו אך נשארו חלקים מהם , עם הפוליש השתמשתי בפד צהוב רגיל אז אולי זה גם קשור לתוצאה הרכב הוא פיג'ו משנת 2008 כך שאין צבע מתקלף או משהו והוא עדין נראה טוב -
החלפת מנוע וגיר פיג'ו 407
מתן דדון פרסם הודעה בנושא של מתן דדון בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
אוקיי תודה על התשובות -
פרויקט תיקון צבע בדלת
מתן דדון פרסם הודעה בנושא של wncrazy בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
תוצאה יפה מאוד לעבודה עצמית כל הכבוד ! מאיפה ניתן להשיג את החומר פחחים? -
שלום ברשותי פיג'ו 407 מנוע 2000 עם הגיר al4 רציתי לדעת האם ניתן להחליף את המנוע והגיר לאלו שנמצאים בגרסאות הבכירות יותר של הרכב אלו עם מנוע 3.0 v6 ותיבת ההילוכים בעלת 6 יחסי העברה? מבחינה פיזית אני מאמין שזה אפשרי משום שזה אותו הרכב בכל הגרסאות מבחינה חוקית אפשרי? ובלי קשר כמה בערך יכול לעלות שינוי כזה של המנוע והגיר?
-
פיגו 407 כמו הc5 רק עם סמל של פיג'ו [emoji6] מנועים שמתחילים מ2000 רכב מפנק מאוד עם שוק רע ( אבל למי שמבין זה מעולה )
-
לדעתי עדיף לך לקנות רכב זול יחסית עד 20 אלף חפש רכב שמור וכך תפסיד הכי פחות כסף בעוד שנה וחצי כשתמכור. מה גם שביטוח לאוטו ישן יותר כנהג חדש יעלה לך פחות . לא כתבת מה התקציב אבל לדעתי מיוצר לקנות רכב בתקציב גבוה בידיעה שהוא ימכר בעוד שנה וחצי , אלא אם כמו שאמרת האוטו יעבור לאחיך ואז הדבר הופך למשתלם יותר וכדאי יותר
-
אאודי A8 4.2 דרכים להוספת כוח ללא טורבו/מגדש על.
מתן דדון פרסם הודעה בנושא של SharonSapir בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
אנסה להגיד את זה בצורה עדינה מקווה בשביל כולנו שתתפס על 200 , מספיקה פעם אחת של חוסר ערנות או לא לשים לב לשניה במהירויות כאלה כדי לגרום למוות של אדם אחד ,שניים או רכב שלם . הדרך שבה אתה מציג את הנסיעה שלך שכבשגרה על 250 כאילו ביום יום נשמעת לא בטוחה למדי כן אני מאמין שרוב האנשים פה הגיעו מספר פעמיים למהירות לא חוקיות של 160-190 אבל קשה לי להאמין שיש הרבה שהגיעו ל270 ואני מדבר רק מתוך אלה שהרכב שלהם מסוגל להגיע למהירות כזאת בכלל. יש לך אחלה רכב עם 330 כוח סוס , די הרבה בהשוואה ללא מעט מכוניות הסיבה היחידה שאתה רוצה להעלות הספק היא להרגיש יותר גבר ולהגיע למהירות גבוהה ממה שכבר הגעת, אל תקח את זה אישית פשוט חושב שכל ההתעסקות במהירויות מטורפות כאלה היא מסוכנת לך ולכל מי שנוהג לידך בכביש -
אאודי A8 4.2 דרכים להוספת כוח ללא טורבו/מגדש על.
מתן דדון פרסם הודעה בנושא של SharonSapir בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
האוטו חונה כל הזמן כמעט במתחם באשדוד ליד פול אנד ביר , מעניין אותי איפה אתה נוסע במהירויות כאלה בעיר הזאת שבכל רמזור שני יש מצלמה וגם מחוץ לעיר לשני הכיוונים מצלמות בלי סוף -
האם אפשר לעשות אם רכב אוטומט את הביצועים האלה ?
מתן דדון פרסם הודעה בנושא של _TomeR_ בתוך ספורט מוטורי
תקנו אותי אם אני טועה אבל העיניין פה הוא בעיקר ההנעה האחורית לא? ברכב עם הנעה קדמית גם אפשרי? -
סופר מיני או מיני לא מחייב ידני , את כולם אפשר למצוא עם גיר אוטומטי וגבול 55 אלף לרכב מיני זה לא רע בכלל תוכל בקלות לקנות רכב משנת 2010-2012 יש המון רכבים קטנים עם אופי צעיר ויפים שיתאימו לך יותר מכל משפחתית סוויפט , קליאו , איביזה , פיקנטו , פיג'ו 208/207 ועוד המון ולא אני מאשדוד אבל מגיע לירושלים לבקר משפחה מידי פעם
