Jump to content

מתן דדון

  • הודעות

    157
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי מתן דדון

  1. מלבד ה307cc ה206cc גם היא 4 מושבים אבל באחוריים ספק אם ינכסו שני ילדים בני שלוש , באופן כללי אני לא חושב שיש רכב קבריולה שיכול להתאים למשפחה של 4 נפשות בצורה נוחה
  2. ברמת העקרון אם אני מתקין קסנון לא בולט במיוחד כלומר לא אור כחול סגול או מסנוור אלא לבן 5000k-6000k , השוטר לא יכול לדעת אם מדובר בקסנון מקורי או לא , הרי הדבר לא מצויין בשום מקום ברישיון רכב וכו
  3. שלום רציתי לשים קסנון לפיג׳ו 407 שלי , מישהו מכיר מקום באיזור אשדוד-אשקלון שמוכר ומרכיב קסנון לרכב? בנוסף רציתי לדעת מה עלות משעורת לקסנון כולל הרכבה והאם זה יכול לפגוע איך שהוא ברכב עצמו ?
  4. הרבה פעמיים המשאבה מפסיקה למלא למרות שעם הרצון המתאים אפשר בחלק מהרכבים להוסיף עוד 2-5 ליטר , שלא לדבר על איביזות בהם אפשר להוסיף עוד כמעט 10 ליטר
  5. שלום אני צריך המלצה לקורס נהיגה ראשון שישלב בנוסף לנהיגה מתקדמת נהיגה ספורטיבית מעט , דרך אגב אני בן 18 עם שנה ראשון אם זה מגביל באיזשהו אופן בקורסים כאלה . תודה לעוזרים
  6. עכשיו שעברת ל407 תצטרך להתחיל להחנות ברוורס אם אתה אוהב את הטמבון הקדמי , אני אומר מניסיון [emoji6]
  7. תודה לכולם , יש הבדל כלשהו בין cf2 ל cf1?
  8. שלום, אני צריך המלצה לצמיגים חדשים לפיג׳ו 407 , שישלבו בין נוחות נסיעה לבין אחיזה טובה יחסית ונהיגה מעט ספורטיבית לפעמיים , המידה היא 205/60/16
  9. אם כל הכבוד לרעיון , כמה פעמיים יצא לך לשמוע על נהג צעיר שריסק במו אוודי או רכב מעל 200 כ״ס לדוגמא , רוב התאונות קורות ברכבים פשוטים יחסית וחלשים יחסית ואני חושב שזה נכון באופן כללי ולא רק נהגים צעירים
  10. קרה לי דבר דומה בפיג׳ו שלי אם העיניין לא לחוץ יש באיביי בעלות של 50 שקל כולל משלוח מראה חליפית
  11. אני יכול להעיד על הבאגז של הרכב שהצלחתי להכניס לתוכו גנרטור גדול יחסית ושולחן מתקפל ולמרות פתח הטענה לא גדול במיוחד הם נכנסו בהצלחה , יש לך גם אפשרות להוריד כסאות אחוריים מה שמגדיל את תא המטען
  12. מה שהוא מנסה להגיד לך זה שהמיטו לא באמת רכב ספורטיבי יש לו מראה כזה וגם כוח לא חסר אבל לעומת ציטטה עם הנעה אחורית הביצועים תמיד יהיו לטובתה מבחינת הנאה מנהיגה
  13. אני כבר הרבה זמן מחפש את הלקה שמצטיינת פה במדריך היאכט ורניש על בסיס טרמפנטין ולא מוצא בשום חנות לא הום סנטר אייס ועוד טמבוריות שבדקתי , מישהו יודע איפה ניתן לקנות את הלכה באשדוד?
  14. יש חבילה מאוטוסטור של קארפלן פלסטלינה + מסכך + ווקס ומטלית מיקרופייבר ב130 תשקיע עוד כמה שעות שלך והנה חסכת כמעט 300 שקל וקיבלת תחושת סיפוק שעשית בעצמך
  15. אני לא מבין מה הדיבורים על רכבים לא אמינים בפיג׳ו וסיטרואן , במקרה יש במשפחה פיג'ו 407 וגם c5 דור ראשון שתיהן שמורות מאוד ולכן אמינות , חוסר אמינות זה הזנחה ואלה רכבים שרגישים להזנחה בניגוד לרוב היפניות שנמכרות בכמויות בארץ , רכבים טובים בכמה רמות מכל השאר שדורשים טיפול נכון במקום שמבין ברכבים האלה ולא בכל מוסך
  16. אם כל הכבוד רכב קטן גם אם יש לו 5 כוכבי בטיחות לא יהיה לעולם בטוח כמו רכב משפחתי למשל גם אם פחות כוכבים , במיוחד בשנים האלה שהבטיחות הייתה פחות טובה מהיום אם בטיחות זה חשוב יותר הייתי מציע רכב גדול יותר למרות שבצריכת דלק תעלה נסיעה יומית של 40 קמ זה לא הרבה כדי ליצור הפרשים גדולים על הוצאות דלק בשנה
  17. חייב חהבין משהו לגבי הציפוי הזה , כתבת שרכב שעשה 5 שכבות ניסו לחרוט על הפח ולא הצליחו , לכמה זמן זה מחזיק בערך המצב שכביכול הצבע לא יכול להפגם?
  18. איך ניתן להוציא את הגג מרכב שהוא סדאן רגיל ואני לא מאמין שהגג יכול לצאת מהבגאז?
  19. המחירים הם לרבייעית גאנטים , בשוק החופשי מחיר 2500 זה מחיר לגאנט 17-18 תחסוך כסף ותקנה גאנטים שתביא בפנצריה כלשהי גאנט 15 ניתן למצוא גם ב1400 שקלים
  20. המידה היא 16 , בגאנטים המקוריים נראים טוב חוץ מלכלוך ולוגו של הפיגו שירד מאחד מהם , אני לא יודע מאיזה חברה הסיניים זה משהו שהראו לי בקטלוג אם זה עוזר הייתי בפנצריה מנשקו באיזור תעשיה באשדוד , אולי מישהו יודע ממי הוא מייבא , מהשלטים במקום הוא עובד עם דאנלופ וחברות איכותיות יחסית
  21. שלום כרגע על הרכב שלי יש גאנטים ברזל וטסות , בדקתי בפנצריה והוצעו לי 2 אפשרויות גאנטים מקוריים לרכב שלי (פיג'ו 407) משומשים ב1000 ש״ח ועוד 2 אופציות לגאנטים סיניים ב1700 , השאלה שלי היא כזו עד כמה גאנטים מקוריים עמידים יותר מגאנטים סינים , המראה של המקוריים פשוט מאוד והייתי רוצה משו מיוחד אבל גם רוצה גאנט עמיד ולא להרגיש בסיכון בנהיגה איתו
  22. ניתן לטפל בדרך כזו גם בפגיעות רציניות יותר מעבר לשריטה למשל שריטות עבות ועמוקות שהגיעו לצבע השחור ?
  23. מחפש לקנות רשת ולהחליף בה את הגריל הקיים , באיביי ראיתי את הדברים אבל מוגזם לשלם 800 שקל על זה לטעמי , מחפש לקנות רשת שנראית ככה מברזל ולחבר אותה
  24. שלום הייתי רוצה להחליף את הגריל הקדמי ברכב שלי פיג'ו 407 חשבתי על משהו כמו בתמונות כאן , מישהו יודע איפה אפשר לקנות רשת כזאת ?
×
×
  • תוכן חדש...