מתן דדון
-
הודעות
157 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי מתן דדון
-
קניית רכב משפחתי לנהג חדש זה די בזבוז לטעמי , ממילא בשנתיים הקרובות לא תוכל להסיע יותר משני אנשים , אוטו קטן כמו מיני או סופר מיני יצרוך פחות דלק , יותר יתאים לילד צעיר בניגוד למשפחתית , רוב הסיכויים שתוכל לקנות שנתון גבוה יותר , הביטוח כנראה גם יהיה זול יותר וכמו שנאמר מעליי ירושלים לא מקום שופע חניה לרוב , לך על אוטו קטן יותר כמו האיביזה, קליאו ,פאביה אתה תוכל אפילו לקנות אולי ספארק מהניילונים [emoji6]
-
שאלה מבחינת הגיון שמפריעה לי ולא מובנת לי מה ההבדל בין שימוש בטלפון לבין כל מערכות המולטימדיה שנמצאות ברכבים היום ומראות מה שהטלפון מציג ? חוסר ריכוז בכביש יכול להגרם גם מחיפוש מיקום בGPS או מחיפוש מוזיקה במערכת או אפילו מלהסתכל על רכב שחוצה אותה לצד השני . אי אפשר לאכוף חוסר ריכוז יש המון דברים שיגרמו לנהג לאבד ריכוז גם שהם לא אסורים בחוק , טלפונים זה רק הבולט מהם
-
רכישת יונדאי I10 אחרי הציון המאכזב שהשיגה במבחן הריסוק (4 כוכבים)
מתן דדון פרסם הודעה בנושא של Nissim Ben Haim בתוך ייעוץ ברכישת רכב
בוא נהיה רויאלים לא משנה איזה מכונית מיני תהיה לך בתאונה תמיד יותר בטוח להיות באוטו גדול לא חושב ש4 או 5 כוכבים משנים כל כך שזה רכב קטן בכל מקרה -
שלום רציתי להזמין מנורות mtec super white מאיביי , רציתי לדעת איך אוכל לדעת שהן מקוריות ולא מזויפות כמה אמורות לעלות זוג מקוריות?
- 2,929 תגובות
-
- hid
- led headlights
- (ועוד 17 )
-
שלום רציתי להזמין מנורות mtec super white מאיביי , רציתי לדעת איך אוכל לדעת שהן מקוריות ולא מזויפות כמה אמורות לעלות זוג מקוריות?
- 2,929 תגובות
-
- hid
- led headlights
- (ועוד 17 )
-
בהזמנת נורות mtec superwhite מאיביי איך ניתן לדעת שהם אמיתיות ולא מזויפות ? כמה בערך מקוריות אמורות לעלות?
- 2,929 תגובות
-
- hid
- led headlights
- (ועוד 17 )
-
שלום , אני מחפש לקנות רכב ראשון בתקציב עד 20 אלף שקל , אחד הדברים היותר חשובים לי הוא רכב מיוחד ולא נפוץ יחסית, מחיפושים שונים מצאתי שהמחירון של אלפא רומיאו 147 משנת 2002 הוא כ20 אלף ויש לא מעט כאלה ביד 2 שנראות יחסית שמורות . רציתי לשמוע חוות דעת על הרכב בנוגע לדלק טיפולים האם שווה את המחיר שלה וכו... אתם מוזמנים להציע גם רכבים אחרים בסביבות התקציב
-
לא נודע בידיוק כמה צריכת הדלק של הרכב הזה אבל עם 400 קמ בחודש לא תשלם יותר מ200 -300שקל דלק בחודש , אבל הביטוח לרכב כזה במיוחד שאצה נהג חדש וצעיר יהיה יקר מאוד ולדעתי יכול בקלות לעלות מעל 10 אלף לשיקולך לדעתי אם ה400 קמ בחודש זה הנסיעה שלך רכב זה קצת מיותר בטח שהוא כל כך יקר
-
אם קצת חיפושים טובים תוכל למצוא מגאן טובה משנת 2005-2006 בתקציב שלך , פיג'ו 206 גם רכב טוב , בכללי בכל רכב משנה לא חדשה כל כך כדאי לבדוק טוב מה מצבו ואיך טופל
-
אולי זה רק אני אבל יש לך המון דרישות שמנתגשות אחת בשניה מצד אחד רוצה אוטו חזק ומהנה מצד שני חסכוני בדלק עד מנוע1600 רוצה אוטו חדש יחסית אבל עם ביטוח זול, אוטו חדש מייקר את הביטוח במיוחד שאתה נהג חדש לפי דעתי אתה דורש יותר מידי מרכב , קשה לי להאמין שיש רכב שכולל את כל מה שביקשת , העצה שלי לרדת מעט במחיר לאיזור ה25 אלף תוכל למצוא רכב טוב יחסית משנים 2003-2006 וכך ישאר לך יותר כסף לדלק ביטוחים ותקנה אוטו קצת פחות חסכוני יותר חזק ומהנה. בקשר לעיניו על הצרפתיות סטיגמה נטו בגלל ירידת ערך גבוה תוכל למצוא רכב יחסית חדש שיתן לך יותר מיפנית ישנה יותר , הכל תלוי ביחס שהרכב קיבל
-
כמו שנכתב למעלה באמת יש בעיה עם הצג של הרדיו ומזגן תנסה לבדוק אותו אחרי שהאוטו שוהה בשמש כמה זמן
-
כיוון גיר אוטומטי בהונדה סיוויק
מתן דדון פרסם הודעה בנושא של ozcohen1 בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
לא מכיר את הרכב אבל יש רכבים עם טפטרוניק שנותן שליטה על העברת הילוכים -
קונסולה מרכזית - רנו מגאן 2
מתן דדון פרסם הודעה בנושא של nir1402 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
חפש באיביי renault Magen 2 radio surround יש בסביבות ה200 שקל וקצת פחות , מצטער שזה בלי קישור אני מהטלפון -
הרכב רכב מעולה , נוח מאוד , רכב אמין מאוד אני בעלים של אחת כזאת כבר 4 שנים ולא היו שום תקלות מיוחדות , אבל לדעתי אמינות נובעות מטיפולים סדירים . צריכת דלק עירונית בערך 1 ל8.5-9 מחוץ לעיר 1 ל 12 לא יודע מה בידיוק כוללת גרסאת הפרימיום אך אם זאת הגרסא עם מסך המולטימדיה אז היא מאובזרת מאוד ולדעתי זה מחיר טוב לרכב בשנה הזאת ובאבזור כזה
-
מאזדה 626 vs פורד מונדיאו vs פיג'ו 307 vs ועוד
מתן דדון פרסם הודעה בנושא של inon.salman בתוך ייעוץ ברכישת רכב
גם את הפיגו 407 וגם את הסיטרואן c5 הצעתי לך מתוך ניסיון , לא יודע מה היה עם הסטרואן של חבר שלך אבל אני מאמין שזה הכל עיניין של השקעה וטיפולים בזמן לרכב , פיג'ו 407 אוטו מעולה גם הוא יש לנו אותו כבר כ4 שנים ללא שום תקלה בבאסה היחידה זה גיר 4 הילוכים לא משהו נורא במיוחד -
מאזדה 626 vs פורד מונדיאו vs פיג'ו 307 vs ועוד
מתן דדון פרסם הודעה בנושא של inon.salman בתוך ייעוץ ברכישת רכב
הייתי ממליץ על סיטרואן c5 או פיג'ו 406/407 מכוניות עם מחירון נכון מאוד בשנים האלה והתמורה למחיר היא ענקית, נוחות ומפנקות מאוד הרבה יותר מכל הרכבים היפנים בשנים האלה -
התלבטות לגבי ציוד
מתן דדון פרסם הודעה בנושא של מתן דדון בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
באיזה פד להשתמש? -
ביצוע PDR לרכב
מתן דדון פרסם הודעה בנושא של pashok.tr בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
האמת שראיתי מישהו שמבצע תיקון pdr בעזרת ערכה כזאת או דומה האמת יצא לו די טוב , לא מאמין שזה יכול לגרום נזק רציני מידי -
מגנזיום ל206
מתן דדון פרסם הודעה בנושא של bigbosf בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
על פי מה אתה רוצה שיענו לך? איך שהם נראים? -
פנסי אנג'ל אייז.
מתן דדון פרסם הודעה בנושא של xMasTer0fDw בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
את האנגל אייז ? איביי , עלי אקספרס אתרים מחול -
פנסי אנג'ל אייז.
מתן דדון פרסם הודעה בנושא של xMasTer0fDw בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
אם אני לא טועה לפנס אנג'ל אייז אם יש עליו תקן e לא תהיה בעיה להעביר במכס תצטרך לשלם עליו ( אני לא יודע כמה ) בנוגע לקסנון לפי מה שהבנתי אם הרכב שלך לא הגיע אם זה באופן מקורי מהמפעל זה לא חוקי ואסור להוסיף קסנון כאפטר מרקט . אני לא הכי מבין בעיניין מקווה שאני לא מטעה -
ברשותי פיג׳ו 407 בספר הרכב מצויין כי יש להשתמש בנוזלים המומלצים ע״י היצרן לכל שימוש נוזל אחר ( בלמים , הגה כוח , שמן , קירור וכו) איך אני יודע מהם הנוזלים המומלצים ע״י היצרן ? בספר הרכב זה לא כתוב
