Jump to content

מתן דדון

  • הודעות

    157
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי מתן דדון

  1. קניית רכב משפחתי לנהג חדש זה די בזבוז לטעמי , ממילא בשנתיים הקרובות לא תוכל להסיע יותר משני אנשים , אוטו קטן כמו מיני או סופר מיני יצרוך פחות דלק , יותר יתאים לילד צעיר בניגוד למשפחתית , רוב הסיכויים שתוכל לקנות שנתון גבוה יותר , הביטוח כנראה גם יהיה זול יותר וכמו שנאמר מעליי ירושלים לא מקום שופע חניה לרוב , לך על אוטו קטן יותר כמו האיביזה, קליאו ,פאביה אתה תוכל אפילו לקנות אולי ספארק מהניילונים [emoji6]
  2. שאלה מבחינת הגיון שמפריעה לי ולא מובנת לי מה ההבדל בין שימוש בטלפון לבין כל מערכות המולטימדיה שנמצאות ברכבים היום ומראות מה שהטלפון מציג ? חוסר ריכוז בכביש יכול להגרם גם מחיפוש מיקום בGPS או מחיפוש מוזיקה במערכת או אפילו מלהסתכל על רכב שחוצה אותה לצד השני . אי אפשר לאכוף חוסר ריכוז יש המון דברים שיגרמו לנהג לאבד ריכוז גם שהם לא אסורים בחוק , טלפונים זה רק הבולט מהם
  3. בוא נהיה רויאלים לא משנה איזה מכונית מיני תהיה לך בתאונה תמיד יותר בטוח להיות באוטו גדול לא חושב ש4 או 5 כוכבים משנים כל כך שזה רכב קטן בכל מקרה
  4. שלום , אני מחפש לקנות רכב ראשון בתקציב עד 20 אלף שקל , אחד הדברים היותר חשובים לי הוא רכב מיוחד ולא נפוץ יחסית, מחיפושים שונים מצאתי שהמחירון של אלפא רומיאו 147 משנת 2002 הוא כ20 אלף ויש לא מעט כאלה ביד 2 שנראות יחסית שמורות . רציתי לשמוע חוות דעת על הרכב בנוגע לדלק טיפולים האם שווה את המחיר שלה וכו... אתם מוזמנים להציע גם רכבים אחרים בסביבות התקציב
  5. לא נודע בידיוק כמה צריכת הדלק של הרכב הזה אבל עם 400 קמ בחודש לא תשלם יותר מ200 -300שקל דלק בחודש , אבל הביטוח לרכב כזה במיוחד שאצה נהג חדש וצעיר יהיה יקר מאוד ולדעתי יכול בקלות לעלות מעל 10 אלף לשיקולך לדעתי אם ה400 קמ בחודש זה הנסיעה שלך רכב זה קצת מיותר בטח שהוא כל כך יקר
  6. אם קצת חיפושים טובים תוכל למצוא מגאן טובה משנת 2005-2006 בתקציב שלך , פיג'ו 206 גם רכב טוב , בכללי בכל רכב משנה לא חדשה כל כך כדאי לבדוק טוב מה מצבו ואיך טופל
  7. אולי זה רק אני אבל יש לך המון דרישות שמנתגשות אחת בשניה מצד אחד רוצה אוטו חזק ומהנה מצד שני חסכוני בדלק עד מנוע1600 רוצה אוטו חדש יחסית אבל עם ביטוח זול, אוטו חדש מייקר את הביטוח במיוחד שאתה נהג חדש לפי דעתי אתה דורש יותר מידי מרכב , קשה לי להאמין שיש רכב שכולל את כל מה שביקשת , העצה שלי לרדת מעט במחיר לאיזור ה25 אלף תוכל למצוא רכב טוב יחסית משנים 2003-2006 וכך ישאר לך יותר כסף לדלק ביטוחים ותקנה אוטו קצת פחות חסכוני יותר חזק ומהנה. בקשר לעיניו על הצרפתיות סטיגמה נטו בגלל ירידת ערך גבוה תוכל למצוא רכב יחסית חדש שיתן לך יותר מיפנית ישנה יותר , הכל תלוי ביחס שהרכב קיבל
  8. מתן דדון

    פיגו 407

    כמו שנכתב למעלה באמת יש בעיה עם הצג של הרדיו ומזגן תנסה לבדוק אותו אחרי שהאוטו שוהה בשמש כמה זמן
  9. לא מכיר את הרכב אבל יש רכבים עם טפטרוניק שנותן שליטה על העברת הילוכים
  10. כיצד אתם שוטפים את המטליות מיקרופייבר , פדים כפפות או כל אביזר אחר לאחר השימוש ? במיוחד מטליות ששימשו לניקוי גאנטים שהופכות לשחורות ממש? פשוט לזרוק למכונת כביסה?
  11. חפש באיביי renault Magen 2 radio surround יש בסביבות ה200 שקל וקצת פחות , מצטער שזה בלי קישור אני מהטלפון
  12. מתן דדון

    פיגו 407

    הרכב רכב מעולה , נוח מאוד , רכב אמין מאוד אני בעלים של אחת כזאת כבר 4 שנים ולא היו שום תקלות מיוחדות , אבל לדעתי אמינות נובעות מטיפולים סדירים . צריכת דלק עירונית בערך 1 ל8.5-9 מחוץ לעיר 1 ל 12 לא יודע מה בידיוק כוללת גרסאת הפרימיום אך אם זאת הגרסא עם מסך המולטימדיה אז היא מאובזרת מאוד ולדעתי זה מחיר טוב לרכב בשנה הזאת ובאבזור כזה
  13. גם את הפיגו 407 וגם את הסיטרואן c5 הצעתי לך מתוך ניסיון , לא יודע מה היה עם הסטרואן של חבר שלך אבל אני מאמין שזה הכל עיניין של השקעה וטיפולים בזמן לרכב , פיג'ו 407 אוטו מעולה גם הוא יש לנו אותו כבר כ4 שנים ללא שום תקלה בבאסה היחידה זה גיר 4 הילוכים לא משהו נורא במיוחד
  14. הייתי ממליץ על סיטרואן c5 או פיג'ו 406/407 מכוניות עם מחירון נכון מאוד בשנים האלה והתמורה למחיר היא ענקית, נוחות ומפנקות מאוד הרבה יותר מכל הרכבים היפנים בשנים האלה
  15. האמת שראיתי מישהו שמבצע תיקון pdr בעזרת ערכה כזאת או דומה האמת יצא לו די טוב , לא מאמין שזה יכול לגרום נזק רציני מידי
  16. על פי מה אתה רוצה שיענו לך? איך שהם נראים?
  17. את האנגל אייז ? איביי , עלי אקספרס אתרים מחול
  18. מישהו מכיר חנות באשדוד שמוכרת מוצרי דייטלינג ? ( חוץ מאוטודיפו) המוצרים שאני צריך הם אופטי סיל , גלייז ez creme , וחומר לפלסטיקה פנימית ( דאש קארפלן , נטורל שיין או החומר של כימיקל גייז שאני לא זוכר את השם שלו) קיימת חנות כלשהי באשדוד ?
  19. אם אני לא טועה לפנס אנג'ל אייז אם יש עליו תקן e לא תהיה בעיה להעביר במכס תצטרך לשלם עליו ( אני לא יודע כמה ) בנוגע לקסנון לפי מה שהבנתי אם הרכב שלך לא הגיע אם זה באופן מקורי מהמפעל זה לא חוקי ואסור להוסיף קסנון כאפטר מרקט . אני לא הכי מבין בעיניין מקווה שאני לא מטעה
  20. ברשותי פיג׳ו 407 בספר הרכב מצויין כי יש להשתמש בנוזלים המומלצים ע״י היצרן לכל שימוש נוזל אחר ( בלמים , הגה כוח , שמן , קירור וכו) איך אני יודע מהם הנוזלים המומלצים ע״י היצרן ? בספר הרכב זה לא כתוב
×
×
  • תוכן חדש...