Jump to content

מתן דדון

  • הודעות

    157
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי מתן דדון

  1. שלום לפני כמה זמן נשבר הפנס השמאלי האחורי ברכב שלי , חשבתי להזמין פנס מאיביי בגלל העלות הנמוכה יותר . מצאתי באיביי את הפנס הזה : http://www.ebay.com/itm/Peugeot-407-2004-2008-Sedan-Tail-Light-Red-LEFT-LH-/400540629791?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item5d4214fb1f&vxp=mtr הרכב הוא פיג'ו 407 שנת 2008, רציתי לדעת אם הפנס מתאים (לא בטוח בגלל האנגלית ) בנוסף יש מצב שיעשו בעיות במכס על הפנס או בכלל אם הוא יעבור ? ראיתי משהו שצריך תקן כלשהו לפנסים קדמיים איך זה הולך עם האחוריים ? תודה לכולם
  2. יש אפשרות לצבוע נקודתית לבד ? כמה יעלה לתת לבעל מקצוע לצבוע את זה?
  3. שלום , יצאתי מחניה בצורה לא כל כך מוצלחת וכתוצאה מכך הרכב נשרט והשתפשף בצד של הטמבון שני פסים של שריטה שבסופם הצבע ירד לגמרי והתגלה צבע שחור , יש דרך כלשהי לצבוע את באיזור או לטשטש אותו בצורה שתראה טובה ? אולי פוליש כלשהו או משו אחר ? דרך אגב הצבע הוא זהב אם זה משנה , יותר מאוחר אהיה על המחשב ואני יעלה תמונה .
  4. באיזור תעשיה באשדוד יש מקום שעושה ב350 שתי חלונות אחורים ושמשה אחורית ו500 כל הרכב , לא יודע איזה חומרים בידיוק אבל נשמע משתלם
  5. שלום ברשותי פיג'ו 407 רציתי להוסיף יציאת aux לרדיו המקורי ולאחר בירורים רבים פה בפורום הזמנתי כבל מתאים מאיביי , הכבל הגיע לפני יומיים חיברתי אותו לרדיו ומהדש בורד , לפי מה שאמרו לי כאן צריך ללכת למוסך מורשה יבואן או משו כזה ולבקש לפתוח במחשב הרכב את האופציה של יציאת aux , התקשרתי היום למוסך המורשה באיזורי (אשדוד) הם דורשים לפתיחת האופציה ברדיו 180 שקל , נשמע לי גבוה מאוד וקצת תמוהה במיוחד שהכבל עלה לי רק 40 שקל כולל משלוח אויר . מישהו מכיר מקום אחר שבו ניתן לפתוח את הaux ברכב באיזור אשדוד? זה מחיר הגיוני לעבודה הזאת בכלל אולי זה המחירים בכל מקום וכדאי לי פשוט לשלם את ה180 האלה ? דרך אגב תודה רבה על כל העזרה שיש פה בפורום
  6. כמה מנחת כזה עולה ?
  7. הייתי מעדיף להשאר עם המקורי מעבר לעיניים השליטה על המחשב דרך יש גם עיניין של אסתטיקה שמאוד חשוב לי לכל איזור הנהג יש עיצו דומה עם כפתורים בצבעים זהים לא הייתי רוצה לשנות את זה עם רדיו דיסק לא קשור , יש בעיה כלשהי שרדיו דיסק עדיף על שימוש במנחת ? ( לא רוצה לשים מגבר עם מערכת מטורפת ברכב אלא רק מגבר להחליף רמקולים ואולי סאב קטן לא משו בעוצמות מטורפות)
  8. החלפת רדיו דיסק רעיון שאיני יכול לבצע משום שכך תתבטל לי השליטה במחשב הדרך ובשליטה מההגה , אם תוכל להסביר לי מה זה שימוש במנחת כדי להשתמש במגבר עם הרדיו דיסק המקורי?
  9. שלום רציתי לדעת האם ניתן לחבר למערכת מקורית בפיג׳ו 407 מגבר ? אם לא האם ניצן לקבל שיפור הסאונד ע״י החלפה של רמקולים ללא מגבר?
  10. בתמונה השלישית השפשוף מעל הגלגל נראה די רציני , אתה רוצה להגיד לי שפוליש מסוגל להעלים לחלוטין דבר כזה ?
  11. תודה רבה עזרת לי המון , הזמנתי את המתאם מהקעשור שלך נקווה שיגיע מהר , המון תודה !
  12. שלום , אני רוצה לבצע פוליש לרכב שלי , רכב שלא עבר אף פעם פוליש משנת 2008 אך לפני חודשיים בערך עשיתי פלסטלינה ווקס , הרכב במצב טוב מלבד כמה שריטות שהייתי רוצה להעלים כמה שאפשר , מכניסה לקטגוריה של פוליש באוטוסטור ראיתי מגוון ענק של סוגים שונים של פוליש , על מה הייתם ממליצים עבורי (פוליש ידני) ? בנוסף בעזרת מה מבצעים את הפוליש ? יש לי פד ליישום ווקס של מגווריס שקניתי באוטוסטור (5 שקלים) האם הוא מתאים לי גם לפוליש ? תודה רבה לכל מי שעוזר פה בפורום המון (:
  13. ממש תודה על התשובות והעזרה , אזמין את המתאם לaux , היכן אני פותח את האופציה במחשב רכב? כמה זה עולה אם בכלל?
  14. אין לי מושג איך בודקים את זה?
  15. מישהו?
  16. שלום רציתי לדעת אם מנורות לד שפועלות ביום גם (DRL) חוקיות או שיש בעיה אם זה במקרה ששוטר עוצר אותך ? בנוסף לדעת איך בידיוק מרכיבים את זה על הרכב ? עם דבק פשוט על הפח ? ואיך מעבירים אליהם חשמל ?
  17. שלום , ברצוני להחליף את הטאסות שנמצאות כרגע על הרכב בגאנטים , ממה שהצלחתי למצוא באינטרנט אני צריך גאנטים 16 אינץ', האם כל גאנטים 16 אינץ' יתאימו ? כמה אמורים לעלות בערך גאנטים מתאימים ? ואם יש המלצות למקום כלשהו לקנות בו גאנטים ?
  18. שלום , יש לי פיגו 407 שנת 2008 , המערכת היא המקורית של פיג'ו מבחינת סאונד שומעים די טוב בשבילי כרגע , הבעיה היחידה היא שאין חיבור AUX הבנתי שאפשר להזמין חיבור כזה באיזור ה 200 שקלים מאיביי ,אני מתלבט מה עדיף כרגע להזמין את אותו מתאם או להחליף לגמרי את הרדיו דיסק המקורי באחד אחר , האם החלפה כזאת תיתן שינוי בסאונד לטובה או שזה לא משהו שיורגש אם אחליף ? מה עדיף לקנות רק מתאם ב 200 שקלים שכדי להרכיב אותו אצטרף להוציא כבל AUX מכל מיני מקומות מוזרים ברכב (תא כפפות למשל ) או באיזור ה500 שקל להחליף כבר את כל הרדיו דיסק וכך גם לקבל אופציה של חיבור USB ואולי שיפור בסאונד בלי להחליף רמקולים ?
  19. שלום כרגע יש לי ברכב טאסות שהייתי מאוד רוצה להחליף לגאנטים המראה של הטאסות ממש מעצבן אותי מידת הצמיג היא :205/60/r16 כמה אמור לעלות גאנטים במידה הזו ? איפה יש מקום באיזור אשדוד עם מבחר כמה שיותר גדול וכמה שיותר זול ? והאם כל גאנטים במידה 16 אינץ יתאימו לגלגלים ?
  20. תודה על התשובה קודם כל איך בידיוק אני מוציא כבל דרך התא כפפות צריך לחורר אותו עם מקדחה או משהו כזה ? ויש לך אולי רעיון למקום נוח יותר אתה יודע שאני לא יצטרך להיות עם התא כפפות פתוח כל הזמן כדי לשמוע מוזיקה מהאייפון ?
  21. תודה על התשובות חברים ,אפשר אולי להשתמש בווקס גם על חלונות או לומר אחר כדי שיבריקו יותר ופחות יצברו אבק ? הם נהיים מלוכלכים מהר מאוד תוך 3-4 ימים מהשטיפה יש חומר לזה?
  22. שלום , החלטתי לעשות בפעם הראשונה פלסטלינה לרכב שלי וראיתי פה כאלה שאומרים לעשות לאחר מכן ווקס או אוטם צבע , ווקס אני מכיר אבל מה בידיוק עושה אוטם צבע , מה הנבדל בינהם ? מה עדיף? ומה קל יותר לביצוע בשביל פעם ראשונה ? ובלי קשר אשמח אם יש פה עצות להתחלה כדי שאוכל להגיע לתוצאות טובות..
×
×
  • תוכן חדש...