Jump to content

מתן דדון

  • הודעות

    157
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי מתן דדון

  1. לא אני לא חותר להתנהגות כביש בעיקר בגלל מראה . מישהו יודע מה המידות המאושרות לפיג׳ו 407?
  2. האם ניתן להקטין את החתך בצמיג בלי לשנות את הגודל ? כלומר כרגע מידת הצמיגים שלי היא 205/60/16 האם ניתן להקטין את החתך ובכל זאת להשאר בגודל 16 ? להקטין ל50 או 55 או שחייב להגדיל את הקוטר ל17?
  3. צבע הרכב הוא בז׳ והפוליש שיש לי הוא אולטימט פוליש של מגווירס
  4. שלום ברצוני לקנות כמה חומרים והייתי שמח להמלצות ועצות בנוגע למומלצים יותר : אוטם צבע , אופטי סיל או היבריד V7 ? גלייז , האם EZ GLAZE מומלץ או שיש גלייז מומלץ יותר ? חומר לניקוי דשבורד ופלסטיקה פנימית? ובנוסף איזה פד עליי לקנות על מנת ליישם פוליש ידני בעזרת פוליש של מגווריס, כתום, לבן ,שחור ? מה באמת ההבדלים בינהם לא הצלחתי להבין ? תודה לכולם (:
  5. לדעתי יהיה הרבה יותר חכם לקנות רכב מיני יש לא מעט בתקציב הזה כמו סיאט איביזה פיג'ו 206 רנו קליאו פונטו גטס אני מאמין שאת כולם תוכל למצוא בערך בשנת 2005 +- עם תקציב כזה , וכמובן שעדיף ידני לטובת צריכת הדלק ואמינות אם זה חשוב לך
  6. שלום בדקתי בקשר להזמנת פנס אחורי לרכב שלי פיג'ו 407 מאיביי מחיר די טוב ופנס חדש , על הפנס נכתב שהוא פנס אדום , זה הפנס הרגיל שיש על הרכב לא? ובנוסף לא נכתב שיש תקן e ושאלתי את המוכר הוא אמר שהפנס מתאים לרכבים מאמריקה וארצות הברית , האם הפנס יתאים לי ? זה משנה תקן e בפנסים אחוריים בכלל?
  7. שלום הרכב הוא פיג'ו 407 רציתי לדעת אם קיימת אפשרות של הוספת חלונות שעולים אוטומטית בנעילת הרכב? אם כן כמה פחות או יותר זה צריך לעלות?
  8. מוזר שאי אפשר לשים מגבים שהם לא מקוריים על רכב נשמע לא הגיוני , הייתי ממליץ לך ללכת לאוטודיפו וחנויות כאלה תגיד לו את סוג הרכב שלך והוא ידע מה גודל המגבים לי עלה זוג של 28 אינץ 100 שקל
  9. קודם כל מקווה שפירסמתי במקום הנכון נראה לי הכל מתאים כאן , ועכשיו לשאלה שלי , שמתי לב שגם לפיג׳ו 208 gti וגם לפיג׳ו 508 יש מנוע 1600 טורבו שניהם עם תיבת הילוכים עם 6 יחסי העברה אבל לפיג׳ו gti יש 200 כוח סוס לעומת 156 ב508 איך זה הגיוני אם זה אותו מנוע ואותה תיבת הילוכים?
  10. איך לפני ההתקנה היית מגיע ל1 ל11.5 ?? יש לי אותן רכב אותו מנוע בלי להסחף עם האצות ולא מצליח לרדת מ1 ל8.5
  11. שלום רציתי לדעת לאיזה מידה ניתן להגדיל את הגלגל בפיג׳ו 407 כרגע גאנט 16 ? האם בהגדלת גלגל צריך להחליף גם גאנט? ואיך בידיוק משיגים אישור ממשרד הרישוי כדי שיהיה חוקי על הרכב? למי פונים איך?
  12. שלום יש לי פיג'ו 407 הדגם הפיות מאובזר עם גלגל מידה 16 , קיימות גרסאות לרכב עם מידה 17 ורציתי להגדיל למידה הזו גם מה צריך לעשות מבחינת אישורים ודברים כאלה? כמה אמור לעלות סט 4 גלגלים 17 + גאנטים 17 חדשים ( אני חושב שאם מגדילים צמיג הגאנט הקודם כבר לא מתאים ) תודה לכל מי שיעזור
  13. אם תרצה אני עם רישיון בסך הכל10 חודשים אבל נוסע די הרבה , אם אתה לא מחפש פה מישו יותר גדול ועם יותר ניסיון ( למרות שאני חושב שיש לי מספיק ניסיון ) אני גם מאשדוד
  14. קיים כבל שניתן להזמין מאיביי ללכת למוסך בשביל לפתוח את האפשרות במחשב הרכב לחבר את הכבל וקיימת אופציה לaux הכבל זה כבל שמצד אחד חיבור רגיל לאיפון ומצד שני rd4 שמתחבר לרדיו דיסק המקורי , אם תרצה יש לי אחד מיותר שאוכל למכור לך במחיר שהזמנתי
  15. אוטו מעולה , הרכב הזה במשפחה שלי כבר כמעט 7-8 שנים ולא זכורה לי שום תקלה שמנעה מאיתנו לסוע עם האוטו אוטו מעולה , במחיר רצפתיים (בגלל עם ישראל היקר שאוהב רק יפניות) אפשר להשיג אוטו מנהלים נוח יותר מרוב הרכבים היום גם החדשים.
  16. אם החיבור מאחורה הוא rd4 יש לי כבל כזה , צריך לפתוח את האופציה במוסך לחבר את הכבל והכל עובד
  17. לא חושב שזה לא חוקי , מה ההבדל בין זה לבין כיסוי הגה , כל עוד הרגל שלך לא מחליקה מה ההבדל ? לא ראיתי שוטר שבודק דוושות כשהוא עוצר אותך ..
  18. היום לקחתי פן מחברה שלי הלכתי לקנות שני כבלים מאריכים ביחד באורך 12 מטר וירדתי לנסות לתקן את העיקום בפגוש , בערך חצי שעה לקח לי ובסוף הצלחתי לדחוף את העיקום עם מברג , לדעתי יצא ממש טוב שמח שחסכתי כמה מאות שקלים על זה ויותר שמח שהצלחתי לתקן בעצמי נותן מן סיפוק כזה (: מישהו יודע איך להפטר מהסדקים הקטנים שנוצרו בצבע (אני חושב שזה לקה שבעקבות המכה יצרה את הסדקים) ? מה דעתכם חוץ מזה ?
  19. גישה יש לאיזור הפנימי , מה יכול לקרות אם זה לא יצא טוב הפח לא יחזור לצורה הרגילה או שלא יקבל את אותה צורה בידיוק? כמה זמן צריך לחמם את זה כדי שזה יצא ובלי לפגוע בצבע? מיד אני יעלה תמונה של הפגוש אם זה עוזר
  20. שלום , ביום שישי בערב נכנסתי ברוורס בעמוד נמוך ( משו כמו 20 ס"מ) בפגוש האחורי בחלק הצדדי , לא קרה יותר מידי מלבד עיקום פנימה של החלק הזה בפגוש וקצת צבע שירד מהעמוד לפגוש(אדום) בניסיון לחסוך כמה מאות שקלים שיעלה התיקון הגעתי ביוטיוב לסרטונים שמראים אנשים שמחממים את העיקומים בפגושים בעיקר ע"י פן ולאחר מכן פשוט דוחפים את הפח והוא חוזר למקומו . הגיוני ? כדאי לי לנסות ? מישהו כאן ניסה את זה ויכול להמליץ או להפך ? זה נראה די פשוט ויכול לצאת לא רע לדעתי חוץ מהפחד להרוס או משהו כזה . מישהו יודע איך במוסכים מתקנים עיקומים כאלה בפגוש ? או כמה בערך דבר כזה יכול לעלות ? מקווה שפירסמתי במקום הנכון זה היה נראה לי הכי קשור לפה , תודה לכולם
  21. שלום , ביום שני הקרוב אני מתכנן לבצע פוליש לרכב שלי בצורה ידנית בנתיים הדבר היחיד שעשיתי לרכב היה פלסטלינה ווקס לפני בערך חודשיים וחצי- 3 חודשים , יש על האוטו קצת שריטות קטנות ומן כתמים קטנים של צבע בגוון אחר לא ברור ממה בידיוק . חשבתי ללכת לאוטו דיפו ולקנות את הפוליש הרגיל של מגווירס אולטימט משהו כזה ,הבנתי שהוא די טוב בעבודה ידנית . אשמח לקבל טיפים ממכם על מנת שיצא לי כמה שיותר טוב (דרך אגב אני מתכנן לבצע שוב פלסטלינה לפני הפוליש) בנוסף רציתי לדעת יש לי פדים צהובים של מגווירס לווקס , הם מתאימים גם לפוליש ? אם לא אשמח שתמליצו לי על פד שמתאים לפוליש באטודיפו (: תודה לכולם
×
×
  • תוכן חדש...