Jump to content

Matan Haha

  • הודעות

    9
  • כאן מאז:

הנקודות של Matan Haha

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אהלן, אני מתלבט מאוד לגבי רכב קטן, כיום יש לי לאנטיס 2002 מנוע 2000. נכון זה אחלה רכב אבל שותה המון דלק, אני לא נוסע הרבה והכל בתוך העיר, אם אני מוכר את המאזדה אני לא מקבל עליה הרבה, אנשים כבר לא קונים מנועים גדולים והמחירונים ירדו מאוד. השאלה היא האם שווה לי להחליף לרכב קטן כמו מיקרה ב50 אלף שקל ? מבחינת נסיעות אני נוסע רק בעיר , הולך לי 400 שקל בחודש והרכב שלי במצב טוב, שווה להתחייב ולהביא רכב קטן וחדש בתוספת כסף ? שלי מרגישה מיושנת כבר .. מה דעתכם?
×
×
  • תוכן חדש...