Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4542 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני שנת הלימודים החדשה אני פוזל לכיוון של הנדסת בניין/מכונות.

 

יש לי ראש מאוד "מכני" וידיים טובות לכן אני חושב לפנות להנדסה, הבעיה היא שבתחום המתמתיקה אני צולע ויחד עם בעיות קשב וריכוז יש לי מעט בעיה ללמוד ולזכור נוסחאות מסובכות (בפסיכומטרי זה תקע אותי).

 

שאלתי היא כזו, כמה מתמתיקה, ובאיזו רמה יש בהנדסת בניין או מכונות? האם יש פה מהנדסאים שיכולים לשפוך קצת אור על המקצוע?

 

תודה רבה ואחלה יום

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

השנה הראשונה, ללא ספק, משופעת במתמטיקה, קלקולוס, פיזיקה וכימיה (שגם הן משופעות במתמטיקה).

 

גם בהמשך, זה לא שהמתמטיקה נעלמת אבל אם עברת בשלום את השנה הראשונה, אתה תסתדר כבר עם הרמה של יתר השנים.

 

בכל מקרה, מנסיון אישי של מי שסיים שלוש יחידות בגרות במתמטיקה בציונים ממוצעים והגיע לשיעור הראשון בהנדסת מכונות כשהמרצה אמר בשניה הראשונה של השעור "טוב, כולם פה סיימו 5 יחידות בהצתיינות, אחרת לא הייתם פה, אז בואו נמשיך הלאה משם..." תתכונן לחרוש טוב טוב את הנושא, תיפרד מאמא, מהחברה, החברים, בשנה הראשונה זה זמן החריש! :lol:

 

נוסחאות בד"כ אין צורך לשנן בע"פ, כבר בימי הבלימודים שלי באלף הקודם יכלנו להכניס דפי נוסחאות למבחנים.

למרות שאין צורך לשנן בע"פ, מהר מאוד תמצא את עצמך עומד כמו אהבל כשכולם מחשבים תרגילים במכניקה/ דינמיקה וכו' ואתה לא משתתף בדיון כי אתה לא זוכר את הנוסחא בע"פ, מה שיגרום לך די מהר לשנן את הנוסחאות:lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני מניח שזה תלוי במוסד הלימודים. בטכניון, לפחות, הדרישות גבוהות אם כי לא כמו בהנדסת חשמל. האמת היא שהידע שלי לא ישיר, אבל ראיתי את הבן שלי, שאין לו קשיי למידה ויש לו יכולת מתמטית לא רעה, די מזיע בלימודי המתמטיקה והפיזיקה בהנדסה אוירונאוטית (שהיא, בסופו של דבר, ענף של מכונות).

אם הבעיה שלך היא ליקוי למידה עליך לבדוק איזה הקלות תוכל לקבל - אני מניח שלא תקבל הקלות ברמה, אבל אולי תקבל איזה סיוע בשיטות לימוד וזמן נוספ בבחינות. בשביל זה יש בכל אוניברסיטה גוף שקרוי "דיקאן הסטודנטים" - אותו גוף אשר מסייע לסטודנטים בכל מיני עניינים המפריעים להם לקיים לימודים סדירים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

במחשבה נוספת, אם התחום המתימטי לא מושך אותך ואתה לא מרגיש בו בנח, איזה סיבה יש בכלל ללמוד הנדסה?

הרי מרבית עבודתך תיסוב סביב חישובים מתמטיים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

תודה לשניכם

 

בגירה, אני עדיין בשלב הבדיקה של הנושא, האמת שאין הרבה מקצועות (מעוניין במקצוע עם עבודה ותגמול הולם) שאין בהם הרבה מתמתיקה ועדיין מעניינים אותי, פזלתי לכיוון משפטים אך המון עורכי דין הורידו אותי מהעץ הזה. לכן נשארתי עם הנדסה בתחומים שיש לי סיקה אליהם, דייהנו בניין ומכונות. כנראה שגם זה לא בשבילי. :?

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

איך אתה יודע שאין לך זיקה למתמטיקה?

האם באמת ניסית להבין ולא הצליח או שפשוט החלטת שככה אתה?

 

אני מתרגל מתמטיקה באחד ממכוני הבגרויות הגדולים ותופתע כמה אנשים מגלים שהם פתאום ממש מסתדרים עם החומר, אפילו די אוהבים. ככה זה כשמלמדים אותך את החשיבה שמאחורי המספרים ולא רק לזרוק מספרים לתוך נוסחאות שאתה לא מבין.

תן לזה קודם סיכוי אמיתי ורק אחר כך תחליט אם זה באמת לא בשבילך.

כמובן בהנחה ואתה באמת רוצה ללמוד הנדסה וזה הדבר היחיד שמונע ממך מלנסות

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

היי גיא, מאז שהייתי ילד קטן לא הצלחתי לקלוט את "הפואנטה" שמאחורי המתמטיקה ורק בעזרת מורה פרטי אינטנסיבי צלחתי את שלוש יחידות הבגרות. לא מזמן במבחן הפסיכומטרי ניסיתי ללמוד שוב מכמה זוויות אך ללא הצלחה מרובה למעט גאומטריה שאני קולט מהר.

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

אגב- אם אתה הולך להנדסת בניין כדי "להרוויח טוב" כדאי שתשקול שנית.

בתכנון, בתור שכיר מתחיל, השכר נושק לשכר המינימום.

 

מהנדסי ביצוע בתפקידי פיקוח מרוויחים קצת יותר טוב, אבל כדי "לתפוס ג'וב" טוב צריך קשרים.

בתור עצמאי המצב קצת יותר טוב, אבל אל תבנה על מגרש בסביון.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

אם זה המצב מניסיון בהנדסת מכונות וותר - אתה לא תשרוד סמסטר אחד.

וכל המתמטיקה בכמות כזו ואחרת הולכת ונבנית.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

מתמטיקה יש והרבה.

 

ממליץ לראות סרטונים ביו-טיוב בנושאי חדו"א, אל' ליניארית וכו', רק על מנת לקבל טעימה מהחור השחור שאתה נכנס אליו.

פורסם

עד הסמסטר הקודם בלחמן סניף קריון וסניף גרנד קניון.

עכשיו כשחזרתי למרכז לקחתי קצת הפסקה

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם
לפני שנת הלימודים החדשה אני פוזל לכיוון של הנדסת בניין/מכונות.

 

יש לי ראש מאוד "מכני" וידיים טובות לכן אני חושב לפנות להנדסה, הבעיה היא שבתחום המתמתיקה אני צולע ויחד עם בעיות קשב וריכוז יש לי מעט בעיה ללמוד ולזכור נוסחאות מסובכות (בפסיכומטרי זה תקע אותי).

 

שאלתי היא כזו, כמה מתמתיקה, ובאיזו רמה יש בהנדסת בניין או מכונות? האם יש פה מהנדסאים שיכולים לשפוך קצת אור על המקצוע?

 

תודה רבה ואחלה יום

 

הכי ישיר? אל תיכנס לזה.

אם כבר ובכל זאת אתה מעוניין לנסות הייתי ממליץ על מכינה קדם-אקדמית. זו מסגרת רכה יותר מלימודים תובעניים באוניברסיטה ומי שמשקיע מצליח, אין אפס.

הבעייה היא שעדיין מדובר במסגרת מ-א-ו-ד קשה ואינטנסיבית, קל לצבור פערים וקשה להשלים אותם. יחד עם זאת זו בהחלט יכולה להיות "שנת מבחן" לך ולתחת שלך לבדוק איך אתם מסתדרים. אם אתה רואה שהשנה הזאת הייתה בגדר בזבוז זמן אז אל תמשיך בכוח, גם לא מכללה.

ישנם לא מעט מקצועות טכניים שניתן ללמוד עם מתמטיקה ברמה נמוכה יותר (הנדסאי למשל), ואם תוכיח את עצמך בהם תוכל להגיע רחוק. לא חייבים להיות מהנדס כדי להצליח בחיים, זו סתם מנטרה שמפמפמים לנו מינקות ואנחנו הולכים אחריה כעיוורים.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
היי גיא, מאז שהייתי ילד קטן לא הצלחתי לקלוט את "הפואנטה" שמאחורי המתמטיקה ורק בעזרת מורה פרטי אינטנסיבי צלחתי את שלוש יחידות הבגרות. לא מזמן במבחן הפסיכומטרי ניסיתי ללמוד שוב מכמה זוויות אך ללא הצלחה מרובה למעט גאומטריה שאני קולט מהר.

 

ממש הזכרת לי את עצמי. הקושי שלי היה כל כך מהותי שהחלטתי לגשת לאיבחון ומסתבר שיש לי דיסקלקוליה (לקות למידה במתמטיקה). הנדסה אני כבר לא אלמד.


×
×
  • תוכן חדש...