Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4542 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכי טוב יהיה לעשות מכינה אם אפשרי. אם לא אז הייתי מתחיל לברר לגבי קורס שיפור בגרויות כלשהו, אך באמת שכדאי מכינה קודם.

ילמדו אותך שם אנגלית וגם פיסיקה בנוסף למתמטיקה ברמה גבוהה יותר מאשר 5 יחידות וגם בצורה יסודית.

והכי חשוב- לאורך שנה, ולא קורס של 3 חודשים כמו שיפורי הבגרויות למיניהם..

ודרך אגב, כבר הצעתי פה להמון אנשים וחלקם אף קיבלו את ההצעה שלי ונעזרים בי.

אם יהיה לך קושי כלשהו ותצטרך עזרה במתמטיקה מוזמן להיעזר בי, תרגיש חופשי לשאול ולשלוח לי הודעות, כל שאלה בכל רמה אל תתבייש.

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תודה רבה קודם כל!

 

האם הכוונה למכינה מטעם מוסד לימודי מסויים שבו אמשיך את התואר או שמדובר במכינה חיצונית?

 

אם מדובר במכינה של שנה ולא 3 חודשים, בכמה ימים בערך בשבוע מדובר? (עדיין צריך לעבוד קצת)

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

מחברים שלמדו איתי אני יודע שבטכניון יש מכינה של שנה, 5 ימים בשבוע. אי אפשר להחזיק עבודה במקביל.

אבל הם היו מוכנים יותר ממני וזה היה מורגש בחודש הראשון.

לא יודע פרטים נוספים כל מכינה, שווה להתקשר לברר

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

גם בלימודי הנדסה מאוניברסיטה מכובדת, אין סיכוי רציני להחזיק מעמד בעבודה במשך הלימודים.

 

לא הגזמתי מקודם, כ"כ התקשיתי בלימודים (לפחות עד סוף הסמסטר הראשון של שנה ב') שעזבתי עבודה, נפרדתי מהחברה, הזנחתי קשרים עם חברים ובסוף שנה שלישית הבנתי שבנוסף לכל הצרות, זה לא מעניין אותי בגרוש! :?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בגירה מאוד מבין אותך.

רק שלי החוסר עניין גרם להתחיל לעבוד, להשקיע יותר בחברה, הדליק את הניצוץ של התעניינות ברכבים (כדי שתהיה לי אפשרות לצאת מחיפה כמה שיותר 8) ) ובסופו של דבר כשנכנסו עוד כמה גורמים למשוואה גרם לי לשנות את מסלול התואר מהנדסת מכונות למדעי המחשב. הרבה הרבה הרבה יותר מעניין והייתי מעז אפילו לומר שכיף.

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

רק נכנסתי לשרשור הזה כ"להעביר את הזמן" בתקווה לקרוא הודעה שתיים גג, וכבר שיניתם בי חלק מהמחשבה. אשן על זה קצת לביסוס התודעה. תודה.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם
גם בלימודי הנדסה מאוניברסיטה מכובדת, אין סיכוי רציני להחזיק מעמד בעבודה במשך הלימודים.

 

לא הגזמתי מקודם, כ"כ התקשיתי בלימודים (לפחות עד סוף הסמסטר הראשון של שנה ב') שעזבתי עבודה, נפרדתי מהחברה, הזנחתי קשרים עם חברים ובסוף שנה שלישית הבנתי שבנוסף לכל הצרות, זה לא מעניין אותי בגרוש! :?

 

הבינותי.

 

למרבה הצער אני לא רואה אפשרות של תואר שלם ללא עבודה, אני צריך להחזיק דירה ואוטו (ואין לי יותר מדי חסכונות). כנראה שזהו לא המסלול בשבילי...

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם
גם בלימודי הנדסה מאוניברסיטה מכובדת, אין סיכוי רציני להחזיק מעמד בעבודה במשך הלימודים.

 

לא הגזמתי מקודם, כ"כ התקשיתי בלימודים (לפחות עד סוף הסמסטר הראשון של שנה ב') שעזבתי עבודה, נפרדתי מהחברה, הזנחתי קשרים עם חברים ובסוף שנה שלישית הבנתי שבנוסף לכל הצרות, זה לא מעניין אותי בגרוש! :?

 

גם במכינה של אונ' ת"א , 5 ימים בשבוע.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

מכללה זו גם אפשרות (עכשיו יקפצו ויגידו לך שזה לא תואר אם זה לא אונ' :-) )

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

גם מכללה זה לא בדיוק הליכה בפארק.

 

יש לי חברים שעשו 5 יחידות בתיכון והיו צריכים די להקיז דם בשביל לקבל ציונים שהם לא חרפה בהנדסה במכללה. לעומת זאת יש חבר אחר שעשה רק 4 יחידות והמתמטיקה הלכה לו די בקלילות(הכול יחסי כמובן) במכללה, אבל זה כבר קשור לעובדה שהוא קיבל את הציון השלישי הכי גבוה במכינה של אותה שנה מכול תלמידי סמי שמעון(כניראה שיש לו ראש די מתמטי)

פורסם

עזבו אתכם מקשקושים של מתמטיקה, המכשלה האמיתית בשנה הראשונה זה לעבור את הקורס המקולל הזה של כימיה אורגנית :brickwall::drinking::screwy::bad-word::loco::bigcry:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

עזוב אותך כימיה אורגנית, לקחת אלקטרון מפה ולשים אותו שם. שטויות.

לזכור בע"פ 30 משפטים בחדו"א והוכחות עם 200 סיגמות ואינדקסים, זה הכאב ראש האמיתי של הסמסטר הראשון

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

אתה חייב להחליט על כיוון, בניין ומכונות אמנם דיסציפלינות דומות אבל שונות מאד. אתה צריך להחליט איפה אתה רוצה למצוא את עצמך בעוד 10 שנים. רכון במשרד על מחשב או באתר בניה? כך או כך עושה שעות.

 

רציתי לספר על ההבדלים בין תוכניות הלימודים, אבל זה לא משנה אם אתה חייב לעבוד במקביל, האופציה הכי טובה לדעתי במקרה שלך זה ללכת ללמוד הנדסאי מכונות ואולי בעתיד אפילו להשלים למהנדס בלימודי ערב.

 

מהנדסאי בניין למהנדס אני לא מכיר תוכניות לימודים בלימודי ערב והאוניברסיטאות לא יכירו באף נקודת זכות.

אבל עם הנדסאי בניין אתה יכול להשתלב היום כשרטט (ביקוש עצום, אין צעירים במקצוע) או בתפקידי ביצוע באתר בניה או בתפקידי מנהלה בחברות הבניה הגדולות.

פורסם

בתור סטודנט להנדסת מכונות במכללה (שנה ראשונה), ובתור מישהו שמתמטיקה אף פעם לא הייתה משהו מסובך בשבילו, אני יכול להעיד שעד כה, בלי לשבת, לחרוש ולתרגל, לא מגיעים לשום דבר, מי שחושב שתואר הנדסה במכללה הוא פיקניק, טועה!

מצד שני, יכול להיות שבעבר רמת הקורסים הייתה נמוכה.

המרצה שלי לחדו"א, היא דוקטור למתמטיקה מאוניברסיטת תל אביב, לדבריה, הרמה זהה (והיא לא אחת שיש לה בעיה להגיד את האמת)

פורסם

אני לומד כרגע הנדסאי בניין בדיוק נכנס לתקופת מבחנים סמסטר ראשון שנה א'.

יש טונות של עבודה במקצוע והיום בגלל החוסר במהנדסים בענף לוקחים הנדסאים מעבירים אותם קורסים מזורזים והם עושים עבודה של מהנדסים (חתימה סופית תתבצע ע"י מהנדס), אם זה בתכנון פיקוח ניהול ועוד מליון ואחד דברים.

הרמה של המתמטיקה היא של כ-3 יחידות לא קשה בכלל, צריך לדעת את הבסיס טוב כדי להסתדר במקצועות כמו סטטיקה 1-2 , קונסטרוקציות בטון וכו' פיזיקה גם צריך לדעת גם בערך ברמה של 3 יחידות אפילו קצת פחות.

סה"כ אפשר להסתדר המרצים בסדר גמור ויש מתרגלים ברוב המקומות ותמיד יש את החברים לכתה שאפשר להעזר בהם (כאלה שעשו 5 יח' בתיכון)

יש סמסטר חמישי שבו אתה מקבל זכות חתימה למבנים המוגדרים "כמבנה פשוט" (בעיקר וילות או בניה קלה) ז"א שאתה יכול לעבוד כקונסטרקטור, למרות שהרוב המוחלט פונה לפיקוח וניהול כי שם נמצא הכסף.


×
×
  • תוכן חדש...