Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4542 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני לומד כרגע הנדסאי בניין בדיוק נכנס לתקופת מבחנים סמסטר ראשון שנה א'...

 

...הרמה של המתמטיקה היא של כ-3 יחידות לא קשה בכלל, צריך לדעת את הבסיס טוב כדי להסתדר במקצועות כמו סטטיקה 1-2 , קונסטרוקציות בטון וכו' פיזיקה גם צריך לדעת גם בערך ברמה של 3 יחידות אפילו קצת פחות...

 

באיזה מכללה מדובר?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

וזאת הרמה של הלימודים? שלוש יחידות תיכון?

זה בוגרים שלכם שבנו את המרפסות בחדרה? :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

באגירה, זה הנדסאים, לא מהנדסים. ומדובר בסמסטר ראשון. או שהבחור חי בפנטזיה או שעד מחכה לו הפתעה.

ואני מהמר ששני הדברים נכונים. או שהרמה בהמשך תעלה משמעתית, או שכל שאר הסיפור שלו ישאר בגדר סיפור.

וד"א - אם היה כותב 4 יחידות כנראה שהייתי מאמין לו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא חשבתי שיש הבדלים כ"כ תהומיים בסילבוס של הנדסאים ומהנדסים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בהנחה שזה אותו הנדסאים שלומדים במסגרת הקדם צבאית(כיתות יג'-יד'), אז כן, רמת המתמטיקה היא פח אשפה. אני מכיר אנשים שבקושי הצליחו לגרד את ה-3 יחידות, והצליחו להוציא תעודת הנדסאי אלקטרוניקה

פורסם

אצלי בכיתה יש כמה סטודנטים שלמדו מתמטיקה ב 3 יחידות ( מדעי המחשב שנה א', גם כן במכללה למנהל ), חלקם מסתדרים יותר חלקם פחות.

אלה שמסתדרים זה אלה שיושבים על התחת ללמוד.

הכל נמצא בידיים שלך, תשב, תתרגל תבין. לא תעשה את זה? או שתצא עילוי מטורף ותצליח או שלא.

השאלה היא עד כמה אתה חושב שאתה לא טוב?

נגיד לי באופן אישי יוצא הרבה לעבוד עם תלמידי חטיבה על נושא המתמטיקה, ובאמת יש כאלה שכשהם רואים מספרים הם מתחילים להתבלבל ולהפסיק לחשוב.

אני יוצא מנקודת הנחה שאם סיימת 3 יחידות, אתה לא באמת "מפחד" מזה.

 

מאמין שבאונ' הרמה יותר גבוה ושם יהיה יותר בעייתי.

פורסם

אין סיכוי ללמוד הנדסה כראוי עם רקע של 3 יחידות מתמטיקה.

ההתחלה כל כך חזקה שהיו איתי גם חבר'ה שסיימו 5 ועדיין התקשו.

מ3 יחידות אתה יוצא כשאתה לא שולט מספיק בחוקי אלגברה בסיסיים ועבודה בסיסית עם פונקציות, שלא לדבר על דברים שנחשבים מעט יותר מורכבים (חוקי לוגים, וקטורים, מספרים מרוכבים ושאיפה של פונקציות) שבכלל לא נכנסים לחומר הלימוד של 3 יחידות.

 

אולי במכללה יש איזושהי מכינה לפני.

 

ורק בשביל להסיר ספק, אני לא מזלזל בסטודנטים/מכללה/תלמידי 3 יחידות. רק מציין שהפער הוא עצום מידי בשביל להיכנס לתואר כזה עם רקע ב3 יחידות בלבד (גם עם 4 לא הייתי ממליץ אבל אפשרי)

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

אני בשמחה יעלה לכם דוגמא למבחן ואני בטוח שכולכם תצחקו בקול רם.

הרמה אכן עולה בסמסטר הבא אבל פיזיקה לומדים רק סמסטר והדבר הכי מסובך שיש זה מערכת גלגלות וחוק שימור האנרגיה.

מתמטיקה לומדים 2 סמסטרים אני יכול לומר שביזבזנו שבועיים על תלמידים שלא הצליחו להבין מה זה משוואה ריבועית (25 נק במבחן). הדגש הוא על דברים שבאמת צריך לדעת ולא על מה שמסביב מלמדים בדיוק את מה שתשתמש בו בפועל בלי בלבולי ביצים את אף אחד זה לא מעניין שאני לא יודע סדרות או סטטיסטיקה והסתברות. ועוד כל מני דברים לא שמישים בבניין.

מקצועות הליבה הם סטטיקה, בטיחות בבניה, תורת הבניה, חומרי בנין, גאודזיה,ארגון וניהול אתר, קונסטרוקציות בטון, קונסטרוקציות פלדה, כבישים, תכנון הנדסי

פורסם

מתמטיקה זה כלי, זה הכל. אותי לימדו סדרות לא בגלל שמהנדסי מכונות צריכים לדעת לסכום המון מספרים עם חוקיות מסויימת, אלא בגלל שהייתי צריך לרכוש כלי חשיבתי כלשהו. זה רלוונטי לכל המתמטיקה לדעתי

לא ציפיתי שכולם ידעו קוונטים ויחסות אבל מתמטיקה בסיסית כן הייתי מצפה (מהנדס / מתכנת שלא יודע משוואה ריבועית לדעתי זה כבר על גבול המביך)

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם
לא חשבתי שיש הבדלים כ"כ תהומיים בסילבוס של הנדסאים ומהנדסים.

 

רמת המתמטיקה של הנדסאים לא מתקרבת (גם לא בקושי) לרמת מתמטיקה שנדרשת מסטודנט להנדסה

ואני אומר את זה אחרי שראיתי הנדסאי מכונות שהתחילו ללמוד הנדסת מכונות ומעידים שכל מה שהם יודעים בכלל לא בכיוון

פורסם
רמת המתמטיקה של הנדסאים לא מתקרבת (גם לא בקושי) לרמת מתמטיקה שנדרשת מסטודנט להנדסה

ואני אומר את זה אחרי שראיתי הנדסאי מכונות שהתחילו ללמוד הנדסת מכונות ומעידים שכל מה שהם יודעים בכלל לא בכיוון

 

מסכים מאד בנוגע להבדלים.

זה מה שהתעודה מקנה לך:

 

-דיפלומת "הנדסאי תכנון מבנים" מקנה לבוגר זכות חתימה על תכנון קונסטרוקציות של "מבנים פשוטים" (עד 4 קומות), הגשת תוכניות לאישור ועדות בניה מקומיות ואפשרות לקבלת הסמכה ל"מנהל עבודה" (לאחר בשלמת בחינה נוספת במשרד התמ"ת)-

פורסם
רמת המתמטיקה של הנדסאים לא מתקרבת (גם לא בקושי) לרמת מתמטיקה שנדרשת מסטודנט להנדסה

ואני אומר את זה אחרי שראיתי הנדסאי מכונות שהתחילו ללמוד הנדסת מכונות ומעידים שכל מה שהם יודעים בכלל לא בכיוון

 

גם בהנדסת בניין, יצא לי לתת שיעורים פרטיים להנדסאים (אני מהנדס בניין) והם מסתבכים עם חזקות וחיבור, 3 יח"ל זה הרבה מעבר למה שצריך בשביל ללמוד הנדסאי.

 

לעומת לימוד באוניברסיטה, שגם אם עשית 5 יח"ל זה לא אומר שום דבר כי גם ככה חצי מהכיתה עשתה מכינה לפני חודשיים ומהנהנים בראש כשהמרצה רץ בחומר.

פורסם

ההבדלים בין רמת החומר של הנדסאי ומהנדס הוא עצום לדעתי.

אני מכיר כמה הנדסאים של הטכניון, חלקם סיימו בהצטיינות. כשהם באו למכללה לעשות תואר מהנדס הם התקשו מאוד.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם
מתמטיקה זה כלי, זה הכל. אותי לימדו סדרות לא בגלל שמהנדסי מכונות צריכים לדעת לסכום המון מספרים עם חוקיות מסויימת, אלא בגלל שהייתי צריך לרכוש כלי חשיבתי כלשהו. זה רלוונטי לכל המתמטיקה לדעתי

לא ציפיתי שכולם ידעו קוונטים ויחסות אבל מתמטיקה בסיסית כן הייתי מצפה (מהנדס / מתכנת שלא יודע משוואה ריבועית לדעתי זה כבר על גבול המביך)

 

מתברר שלפחות בתחומים מסויימים המתמטיקה היא כלי עבודה. אני מניח שזה תלוי משימה, אבל כנראה שהבנה מעמיקה במתמטיקה היא כלי די בסיסי של מהנדסים - ואני מדבר על הכלים שניתנ בסמסטר השלישי והרביעי בטכניון.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...