Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4542 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכל תלוי במורה שלך!

בבית הספר בקושי עברתי את הבגרות במטמטיקה בגלל מורה על הפנים.

כיום מסיים סימסטר ראישון של הנדסה אחרי מכינה של פיסיקה ומטמטיקה עם מורים מעולים.

לא האמנתי שאני יכול לתפוס ככה את החומר,וכמוני עוד רבים בכיתה כך שעברו את מבחני הסוף בציונים קרובים למאה.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
עד הסמסטר הקודם בלחמן סניף קריון וסניף גרנד קניון.

עכשיו כשחזרתי למרכז לקחתי קצת הפסקה

 

מגניב. אני גם חשבתי על לתרגל בעצמי, לא בטוח עדיין.

 

אני חייב לציין לפותח השרשור שגיא צודק. אני הייתי הטיפוס הכי לא מתמטי בעולם. את 4 היחידות שרדתי בזכות מורה פרטית, ואני פשוט מתעב את המקצוע הזה, או לפחות כך חשבתי. הבעיה היחידה שלי היא שכדי להיות רופא צריך לדעת מתמטיקה היטב. לכן, נרשמתי לקורס של 5 יחידות. תשמע, השד לא כל כך נורא, ולמעשה אפילו די מעניין. אני לא אומר שאבחר בזה כמקצוע, אבל יש במתמטיקה הרבה דברים מעניינים. למעשה, היום אני נורא מתלבט אם להתחיל לתרגל תלמידים, כי חברים שלי לקורס כבר עושים את זה. סה"כ אני הגדרתי את עצמי בדיוק כמוך, רק שכאשר נתתי מאמץ רציני, ולמדתי במאת האחוזים, הבנתי שזה מקצוע די מעניין.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אני לקראת סיום תואר בהנדסת מכונות, ואם יש סיבה שבגינה לא אחזור לאקדמיה, אז היא רשומה בכותרת.

יש שלב שבו החומר כתוב סינית, ואין צדיק בסדום שיכול להסביר מה ההגיון מאחוריו. רק ללמוד את הטכניקה בעל פה ולהקיא אותה במבחן.

מעלה בי בחילה.

מתחדשת*

פורסם

יש שלב שבו החומר כתוב סינית, ואין צדיק בסדום שיכול להסביר מה ההגיון מאחוריו. רק ללמוד את הטכניקה בעל פה ולהקיא אותה במבחן. מעלה בי בחילה.

 

הבעיה עם השיטה הזו שיוצאים ממנה מהנדסים בינוניים ביותר.

דרושה הבנה מעמיקה של החומר הנלמד ושל עקרונות הפעולה בו בכדי לייצר מהנדסים מבריקים.

ואני חו"ח לא מתכוון כלל אליך, אז אל תעלב :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לא מדוייק בכלל,

כשמרצה מסביר חומר במתמטיקה הוא בד"כ פרופסור, או מינימום ד"ר, כלומר עוד לפני שאתה בכלל נוצרת הבן אדם מתעסק עם החומר הזה,

אז אתה לא אמור להבין הכל לגורמי גורמים ולהבין את החומר פיקס, תבין את הטכניקה, איך פותרים מה המשמעות של התוצאות פחות או יותר, אל תחפור איך הגיעו לנוסחה, הנוסחא היא כלי, והוא עובד, ואתה מהנדס שאמור להשתמש בכלי הזה, אחרי שתשתמש בו הרבה אולי תוכל להבין את ההיגיון שעומד מאחריו,

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

חוששני שאפנה לכיוון אחר, מהכרות עם עצמי, אין סיכוי שאצליח ללמוד מתמטיקה סביב השעון ולא אכנס לדכאון.

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

כמעט כל מחזור יש לי כמה תלמידים כמוך בכיתה של ה3 יחידות. בפגישה הראשונה אני שומע מהם חששות וחרדות ממתמטיקה וכמה שהם פוחדים שגם הפעם הם יכשלו ולא יצליחו להוציא בגרות.

וכל פעם מחדש אני מסביר להם שאין להם מושג מה הם יכולים לעשות ומה לא יכולים. ששיטת הלימוד בבתי הספר היא פגומה מיסודה ולא מציתה את הניצוץ הזה של הבנה, רק שינון וחזרה על דפוסים שמוצגים בכיתה, וזה משעמם.

וכל פעם מחדש הם מנסים להסביר לי שזה נכון בכללי אבל הם מקרה מיוחד "אתה לא מבין, אני דיסקלקול, אין סיכוי" ושהם באמת לא מבינים כלום.

ודוקא אלה מצליחים בסוף את ה3 יחידות כמו גדולים, ואז אני פוגש אותם מחזור אחרי בכיתה של ה4 יחידות. את חלקם גם פגשתי מחזור אחרי בכיתה של ה-5 יחידות.

אני אומר שכדאי לנסות, מקסימום תשפר קצת את הבגרות שלך ותגלה שבאמת מתמטיקה זה לא בשבילך. עדיף מאשר למצוא את עצמך בשלב מתקדם יותר של החיים מצטער על זה שלא ניסית להיות מהנדס.

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

אני אחזק אותך עם סיפור אישי של לימודי החשבון שלי.

 

כיתה ט' אחרי החגים המורה נכנסה לשמירת הריון וכל כיתה ט' אופיינה במורים מחליפים שהוחלפו כל חודשיים.

כיתה י' פשוט הייתה מורה נוראית שרק הייתה צןורחת ולא הבינה כלום בללמד, אני בספק אם הבינה משהוא בחומר הנלמד.

כיתה יא, בפסח המורה מבין שיש פה בעיה שורשית, ניסה להשפיע על ההנהלה, לא עזר לו, התפטר. עד סוף השנה, מורים מחליפים.

כיתה יב, כיתה עם פיגור של 4 שנים, מביאים שני בוחני חוץ של משרד החינוך שקובעים חד משמעית, הכיתה הזו לא ניגשת לבגרות.

 

בלחץ ההורים שכמעט הפכו את הבית ספר מרוב צעקות על ההנהלה, הוצא מתיבת הקסמים איזה שפן עלום שם, בחור שהחליט לקחת על עצמו את הפרויקט הזה, בחור עלום שם לחלוטין באותו זמן בשם יואל גבע.

 

בסוף כל הכיתה עברו בגרות וזה מה שמורה מעולה יכול לעשות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

איך אפשר להשוות מתמטיקה של תיכון למתמטיקה של אקדמיה? כמות החומר בשילוב עם חוסר הזמן דורשים מקסימום השקעה ותרגול. וזה עוד בקורסים הקלים.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

מתי ראית שהשוו פה מתמטיקה של תיכון למתמטיקה של אקדמיה?

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

MAXCHER

 

ההשוואה באה רק להדגים עד כמה עצומה ההשפעה של מרצה/מורה טוב לעומת מורה/מרצה רע.

 

תאמין לי, הייתי בתיכון, הייתי באוניברסיטה (הנדסת מכונות-תל אביב), אני מכיר את ההבדל ברמות ואפילו ציינתי את זה בהודעה קודמת.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

כלומר שלפי דעתכם (החשובה לי) הצעד הנכון יהיה לנסות לשפר את הבגרות או לחלופים לקחת מכינה לפני שאני פוסל?

 

אם כך, יש המלצות לגוף לימוד טוב?

 

(את הפסיכומטרי עשיתי ביואל גבע)

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

אני חוזר ואומר, בהנחה שעשית 3 יחידות , לקחת מכינה או שיפור בגרות במתמטיקה זה לא יהיה צעד נכון, אלא צעד חובה, אחרת כבר ועכשיו אני אומר לך שלא יהיה לך סיכוי.

פורסם

לא רק שלא יהיה סיכוי, עם הדרישות היום לקבלה ללימודי הנדסה באוניברסיטה מכובדת, אין שום סיכוי להתקבל עם ציון ממוצע בשלוש יחידות מתמטיקה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מנסיון אני יכול להגיד לך שבהנדסת בניין צריך לדעת חדוא בצורה טובה.

אני מציע שתעשה קודם מכינה לפני שאתה מתחיל ללמוד, עפי זה תוכל לדעת אם להתקדם הלאה בתחום או לא.


×
×
  • תוכן חדש...