Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4536 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

אני מתכוון בקרוב להחליף את ה 206+ שלי.

אשמח לייעוץ והכוונה לרכב ספורטיבי, קטן וידני.

חשבתי על הגולף gti, אבל אין לה דגם ידני, לפחות לא בארץ.

לא מעוניין בצרפתיות למינהן.

התקציב, עד 180-190k ואין לי בעיה עם שלוש דלתות.

תודה

 

נ.ב מעוניין ברכב חדש ולא משומש.

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

פורסם

מיני קופר. (עדיף S JCW) משומשת.

אופל OPC.

אבארט 500 או פונטו.

 

נפסלות בגלל גזענות:

קליאו ספורט.

208GTI.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

יש את הקורסה OPC, יכול להיות שהפיאסטה ST תכנס לך לתקציב אך הם לא מוכנים לפרסם מחיר באינטרנט, שווה לדעתי להתקשר לאיילון מוטורס ולברר לגביה.

 

יש לך תקציב ריאלי, תבדוק את כל המתחרות בשוק ואני בטוח שתמצא משהו לטעמך.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם
מיני קופר. (עדיף S JCW) משומשת.

אופל OPC.

אבארט 500 או פונטו.

 

נפסלות בגלל גזענות:

קליאו ספורט.

208GTI.

 

מזתומרת נפסלות בגלל גזענות??

פורסם
מזתומרת נפסלות בגלל גזענות??

 

פותח השרשור כתב בהודעה המקורית שהוא לא רוצה צרפתיות, הוא גם כתב שיש לו 206+ אז אני מבין למה הרתיעה.

 

 

פות"ש נשמח אם וכאשר תגיע להחלטה תשתף אותנו מי הזוכה ומה היו השיקולים הסופיים שלך.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

שעה קלה לאחר סיבוב התרשמות... פונטו אבארט סופרספורט. מכונה נהדרת. אין נסיעות מבחן בסוכנות, תמצא מישהו להתחנף אליו ...8)

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

שבת שלום קובי,

 

בהחלט תוכל לרכוש אצלנו את הפיאסטה ST המדוברת אשר מיובאת על ידנו בפחות

מהתקציב שיש ברשותך.

תוכל לקבוע פגישה ולהגיע ע"מ להתרשם ואולי אפילו להזמין.

פורסם
מיני קופר. (עדיף S JCW) משומשת.

רק תיקון קטן וחשוב.

 

S ו-JCW זה שני דגמים שונים. אין דבר כזה S JCW.

 

ב180K אפשר לקנות קופר S ידנית חדשה מהניילונים, לעומת הJCW שאותה ניתן יהיה לקנות רק כמשומשת.

אגב את המחירון הרשמי אפשר לראות באתר של מיני...

 

הבעסה הגדולה היא, שבגלל שעתיד להגיע לארץ דגם חדש בחודשים הקרובים (יש ב"וואלה רכב" איפהשהו כתבה שיש תגובה של דלק מוטורס לגבי המיני החדשה יחד עם צפי להגעה לארץ), לא מביאים יותר משלוחים, ואפשר לקנות רק מה שיש במלאי.

 

אז אפשר לחכות כמה חודשים ולקנות קופר S חדשה, או לנסות למצוא כבר עכשיו אחת משומשת. לגבי JCW אני לא יודע אם יש כאלה ידניות משומשות...

 

בהצלחה.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

שבת שלום ותודה רבה אנשים יקרים.

כרגע, יש שני רכבים מהרשימה שמוצאים חן חן בעיני.

האופל opc והפורד פיאסטה (אולי גם הפונטו אבארט).

אני אעדכן אתכם בהתפתחויות.

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

פורסם

היי,

עשיתי קצת שיעורי בית ונראה לי שהכתובת הראשונה שלי תהיה אופל.

מכולן,ה opc הכי מצאה חן בעייני ( מה גם שהביקורת מהללות ).

בכל מקרה אבדוק לפחות עוד סוכנות אחת.

נ.ב

לדעתכם, האופל מנקרת עיניים?

לא חסרים בשכונה שלי חולירות...

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

פורסם
שבת שלום קובי,

 

בהחלט תוכל לרכוש אצלנו את הפיאסטה ST המדוברת אשר מיובאת על ידנו בפחות

מהתקציב שיש ברשותך.

תוכל לקבוע פגישה ולהגיע ע"מ להתרשם ואולי אפילו להזמין.

 

גילינו משהו אחד.

הפיאסטה ST עולה פחות מ-180 אלף. :roll:

 

עכשיו אני יפתח שרשור שאני מחפש הוט האץ' ב-170, אחרי זה 160...150....עד שיגידו לי שהפעם צריך למתוח תקציב.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

×
×
  • תוכן חדש...