Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4536 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
היי,

עשיתי קצת שיעורי בית ונראה לי שהכתובת הראשונה שלי תהיה אופל.

מכולן,ה opc הכי מצאה חן בעייני ( מה גם שהביקורת מהללות ).

בכל מקרה אבדוק לפחות עוד סוכנות אחת.

נ.ב

לדעתכם, האופל מנקרת עיניים?

לא חסרים בשכונה שלי חולירות...

 

בתור בעל רכב כזה (קורסה OPC), הרכב ממש לא מנקר עיניים וזה מה שאני מאוד אוהב. מי שמבין עניין מזהה ישר את הרכב. מי שלא מבין עניין מסתכל על הרכב הזה שהוא קורסה 3 דלתות רגילה.

 

פוטנציאל שיפורים לא רע, מציע לך קודם לבצע נסיעת מבחן שתראה אם הרכב הזה מתאים לך.

אני לא מכיר אותך, אין לי מושג מה הידע שלך בנהיגה. הרכב הזה בהחלט אינו לכל אחד, יש פשרות שצריך לבצע אם זה ה 3 דלתות, או פלסטיקה מעצבנת כגון המתגים של החלונות. אם זה מידת צמיגים מאוד לא סטנדרטית שכל צמיג מתחיל מ800 שקל לפשוט. אבל לדעתי שווה כל שקל.

אולי זה אני, אבל אין לי שום בעיה עם הנוקשות של הרכב, נהפוך הוא אין לי שום בעיות בגב (טוענים שזה הורס את הגב).

 

בכל מקרה, אם יש לך שאלות לגבי הרכב הזה - אשמח לענות.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם
בתור בעל רכב כזה (קורסה OPC), הרכב ממש לא מנקר עיניים וזה מה שאני מאוד אוהב. מי שמבין עניין מזהה ישר את הרכב. מי שלא מבין עניין מסתכל על הרכב הזה שהוא קורסה 3 דלתות רגילה.

 

פוטנציאל שיפורים לא רע, מציע לך קודם לבצע נסיעת מבחן שתראה אם הרכב הזה מתאים לך.

אני לא מכיר אותך, אין לי מושג מה הידע שלך בנהיגה. הרכב הזה בהחלט אינו לכל אחד, יש פשרות שצריך לבצע אם זה ה 3 דלתות, או פלסטיקה מעצבנת כגון המתגים של החלונות. אם זה מידת צמיגים מאוד לא סטנדרטית שכל צמיג מתחיל מ800 שקל לפשוט. אבל לדעתי שווה כל שקל.

אולי זה אני, אבל אין לי שום בעיה עם הנוקשות של הרכב, נהפוך הוא אין לי שום בעיות בגב (טוענים שזה הורס את הגב).

 

בכל מקרה, אם יש לך שאלות לגבי הרכב הזה - אשמח לענות.

 

תודה רבה לך על התשובה המפורטת!

כמובן שאבקש נסיעת מבחן, חייב לדעת אם היא מתאימה ואם לא, אבדוק את הקורסה הרגילה 100 כ״ס.

לגבי הידע בנהיגה, אני מאמין שאסתדר, יש לי ניסיון של 15 שנה ואני מספיק אחראי על הכביש.

שוב תודה

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

פורסם

לי יש את הפונטו אבארט' עם קיט אסה אסה.

אין לי יותר מידי נסיון עם המתחרות, בטח לא בשביל לחוות עליהן דיעה אבל לגבי האבארט' היא כיף גדול. יציבה ומתקשרת, יפה ואצלי לפחות מזכירה מכוניות שאהבתי בילדות כמו האונו טורבו שחלמתי עליה כילד או את ה205 ראלי שהיתה לי אחרי השחרור מהצבא.

אחד הדברים הנחמדים הוא שהיא גם מצליחה לעשות את זה ועדיין לשמור על צריכת דלק נמוכה.

בקיצור, קניה בעיקר רגשית, שווה סיבוב.

פורסם

אחרי נהיגות בכולן, כולל הפיאסטה ST (חבר הוא הבעלים של הראשונה והיחידה....) - בה הייתי בוחר. היא נוחה מכולן, מרגישה טוב יותר בתא הנוסעים (לטענת רבים ה-208GTI היא הטובה מכולן בתחום. אני לא מתחבר לעיצוב), נשמעת טוב מהן ובעיקר מתנהגת טוב מהן. אחרי לא מעט זמן איכות עימה בימים האחרונים - היא פשוט מרגישה נהדר. ואני מוכן לוותר לה על העיצוב המעט פושר בתא הנוסעים, או העובדה שהיא לא מוחצנת מידי (ללא ספק יפיפייה - בכחול ובכתום).

 

היא לא נמכרת ב-180K. גש אלי שי, שם עימו, תראה רצינות - ותדע בדיוק מה המחיר - בהתאם לגרסה / איבזור שתרצה.

אין יותר מידי מה לחשוש מהם - איילון מוטורס מייבאים לך את הרכב, דלק מוטורס מטפלים בה ומעניקים לך את האחריות. סה טו.

 

לאחריה כנראה הייתי בוחר בקורסה - מחודדת יותר מהפונטו, מעט מהנה יותר לנהיגה, חזקה יותר וגם נשמעת טוב יותר. רק קח בחשבון שתא הנוסעים שלה מצועצע מעט וכמובן את נוחות הנסיעה הלא מבריקה (צר לי שניר - היא פשוט לא נוחה על אספלט מעט משובש מהרגיל - אתה פשוט התרגלת לחיות עם זה. דנו בזה אתמול :-)) ואת העובדה שצמיגים טובים עולים 1K ומעלה (לצמיג).

 

האבארת' מעט פחות טובה מהקורסה בתחומי הניהוג, מנוע והצליל. מנגד - היא בהחלט טובה לעצמה. יש לה תא נוסעים נעים לשהייה, מושבים תומכים ונוחים לאורך זמן. באספקט נוחות הנסיעה (ואני מדבר על רגילה, לא על ESSE ESSE) היא טובה מהקורסה - בפער מורגש. אני אישית חושב שהיא נראית מצויין, אך דע לך שהיא מושכת לא מעט תשומת לב, בעיקר עם שלל הסטיקרים שמודבקים עליה.

 

ה-ESSE ESSE מוסיפה כוח, צליל (למרות שרובו מגיע מצנרת הפליטה - ולא המנוע...) ועוד חידוד מורגש להתנהגות - מצד שני, היא הופכת פחות נעימה מהוורסיה הרגילה, בעיקר כשהכביש הופך גלי / אספלט משובש ושברי אספלט חדים. ונקודת החסרון העיקרית ביני - המחיר (ב-ESSE ESSE). מקרב אותה למכוניות גדולות, פרקטיות, חזקות ומהנות ממנה (פוקוס ST, למשל...).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
היי,

עשיתי קצת שיעורי בית ונראה לי שהכתובת הראשונה שלי תהיה אופל.

מכולן,ה opc הכי מצאה חן בעייני ( מה גם שהביקורת מהללות ).

בכל מקרה אבדוק לפחות עוד סוכנות אחת.

נ.ב

לדעתכם, האופל מנקרת עיניים?

לא חסרים בשכונה שלי חולירות...

 

האופל היא בין הפחות מנקרות עיניים.

 

אילולא האגזוז הרבה היו בטוחים שמדובר בעוד קורסה 3 ד'.

 

הפיאסטה עוד פחות מנקרת עיניים (לדעתי).

-אם אתה לא יודע תשאל, אם אתה יודע תגיד, אם אתה חושב שאתה יודע... עדיף שלא תגיד.

:wink:

כרגע אייקון זמני, מייצר טובים יותר להמשך.

פורסם
האופל היא בין הפחות מנקרות עיניים.

 

אילולא האגזוז הרבה היו בטוחים שמדובר בעוד קורסה 3 ד'.

 

הפיאסטה עוד פחות מנקרת עיניים (לדעתי).

 

גם לדעתי, אבל אני קצת חושש מיבוא מקביל.

אם הייתה מיובאת בצורה סדירה, היא הייתה נכנסת למשוואה שלי

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

פורסם
גם לדעתי, אבל אני קצת חושש מיבוא מקביל.

אם הייתה מיובאת בצורה סדירה, היא הייתה נכנסת למשוואה שלי

 

קח אותה במשוואה,

 

אני נסעתי עליה, והיא מאוד כיפית ונוחה. מספקת.

 

מה גם שייבוא מקביל זה לא אומר שזה ייבוא מגביל..

 

הטיפולים ושות' עדיין ע"י דלק מוטורס.

-אם אתה לא יודע תשאל, אם אתה יודע תגיד, אם אתה חושב שאתה יודע... עדיף שלא תגיד.

:wink:

כרגע אייקון זמני, מייצר טובים יותר להמשך.

פורסם
גם לדעתי, אבל אני קצת חושש מיבוא מקביל.

אם הייתה מיובאת בצורה סדירה, היא הייתה נכנסת למשוואה שלי

 

מדוע אתה חושש מיבוא מקביל?יבואן רשמי מטעם משרד התחבורה זה לא ענין של מה בכך ואכן אנו כן מייבאים אותה

בצורה סדירה עם אחריות יצרן וע"פ הזמנה.

אני מזמין אותך להגיע אלינו לפגישה באולם התצוגה ולהתרשם ולאחר מכן תוכל לקבל החלטה נכונה.

פורסם
מדוע אתה חושש מיבוא מקביל?יבואן רשמי מטעם משרד התחבורה זה לא ענין של מה בכך ואכן אנו כן מייבאים אותה

בצורה סדירה עם אחריות יצרן וע"פ הזמנה.

אני מזמין אותך להגיע אלינו לפגישה באולם התצוגה ולהתרשם ולאחר מכן תוכל לקבל החלטה נכונה.

 

באיזה מוסכים מתקנים את הרכב במסגרת האחריות ועושים את הטיפולים?

יש לכם רשת מוסכים או שצריך לפנות לדלק מוטורס?

פורסם

כמו שכבר נאמר פה, האחריות והטיפולים מסופקים ע"י דלק מוטורס.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם
היי,

עשיתי קצת שיעורי בית ונראה לי שהכתובת הראשונה שלי תהיה אופל.

מכולן,ה opc הכי מצאה חן בעייני ( מה גם שהביקורת מהללות ).

בכל מקרה אבדוק לפחות עוד סוכנות אחת.

נ.ב

לדעתכם, האופל מנקרת עיניים?

לא חסרים בשכונה שלי חולירות...

 

ה-OPC אופציה מצויינת !! יש גם את גרסת ה-Nürburgring Edition,מישהו יודע האם מיבאים גם את הגרסה הזו ומה ההבדלים מול ה-OPC הרגילה ?

פורסם
ה-OPC אופציה מצויינת !! יש גם את גרסת ה-Nürburgring Edition,מישהו יודע האם מיבאים גם את הגרסה הזו ומה ההבדלים מול ה-OPC הרגילה ?

 

בבקשה ,רכב מ ד ה י ם ! !

 

http://www.autosport.co.il/magazin/15384/%D7%A1%D7%98-%D7%AA%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%A8%D7%90%D7%A9%D7%95%D7%9F-%D7%9C%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%9C-%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%A1%D7%94-opc-%D7%91%D7%A0%D7%95%D7%A8%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%92/

 

http://www.cartube.co.il/car-news/car-news-cat/אופל-מציגה-את-ה-קורסה-OPC-החזקה-ביותר

פורסם

מציע לך לבדוק לעומק את עניין הפיאסטה ST למרות שהיבוא המקביל מפחיד אותך כעת וזאת משום שמסתמן שהיא אחת המכוניות הטובות בקטגוריה.

 

*אין לי שום קשר ליבואן הפיאסטה, אני פשוט חושב שחבל לוותר עליה מראש בגלל הנושא הזה וכדאי לבדוק את הנושא לעומק.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם
באיזה מוסכים מתקנים את הרכב במסגרת האחריות ועושים את הטיפולים?

יש לכם רשת מוסכים או שצריך לפנות לדלק מוטורס?

 

האחריות ניתנת ע"י מוסכי השירות של פורד בכל הארץ,מוסכי השירות אינם של דלק מוטורס אלא של בעלים פרטים שכפופים

לפורד העולמית ,אלא שעד עכשיו היה לדלק מוטורס את הבלעדיות לעבוד מול מוסכי השירות, לא עוד.

מוסכי פורד הם בבעלות פרטית עם כפיפות ישירה למשרד התחבורה ולכן הם מחויבים לכל הרכבים שאנו מייבאים.

×
×
  • תוכן חדש...