Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4645 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עם-ישראל אוהב להשוויץ שקנה בזול בארה"ב. אבל...

 

מסתבר, שאם הטלפון שנמכר שם הוא פתוח (UNLOCKED) ולא קשור בשום ספקית סלולרית, המחיר כמעט מוכפל, והוא מתקרב או זהה למחיר בארץ. מה דעתכם? אהיה בארה"ב בחודש הבא, אבל באינטרנט לא מצאתי שום מציאות.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

בתלות בדגם, המחיר ממש לא מתקרב או זהה למחיר בארץ: באייפון יש חיסכון ממוצע של 500-1000 ש"ח לעומת הארץ, אני את הנקסוס שלי קניתי ב 1500 ש"ח (בארה"ב) כשבארץ רצו עליו 2100-2700. אז נכון, זה לא שבארה"ב תקנה ב 1000 ש"ח מכשירים שבארץ עולים 4000, אבל החיסכון הוא ממשי ומשמעותי ברוב המקרים.

פורסם

הבאת את שני החריגים היחידים, כאשר אצל אפל זו החמדנות של איי-דיגיטל ובנקסוס זו מדיניות המחירים הנמוכים של גוגל סטור (לא רלוונטי כרגע, אין נקסוס 4 למכירה ונקסוס עדיין בתעלת הלידה.

סמסונגים וHTC למיניהם יעלו בארה"ב בערך כמו בישראל (בעיקר בגלל הייבוא המקביל. סמסונג עושים מהלך של קיבוע פתיחת הטלפון רק בארץ ה"מוצא" - כלומר אם קנית S4 בהולנד למשל, תוכל לפתוח אותו רק בהולנד, רק אח"כ הוא יהיה סים פרי).

 

כיוון שהמס על טלפונים בישראל הוא נמוך (מע"מ), ההפרש קטן, אם בכלל.

פורסם

על טלפונים סלולריים המס הוא 33 אחוז עד כמה שידוע לי.

 

יבואנים פרלליים מצליחים להוריד את המחיר בגלל ש-

1. הם מקבלים הנחה כשהם קונים בכמויות והם ועקב התחרות הם מגלגלים את זה לצרכן(מה שיבוא רשמי לא עושה)

2. חלק גדול מהמכשירים הללו הם מוברחים ולא משולם עליהם מס

פורסם
חלק גדול מהמכשירים הללו הם מוברחים ולא משולם עליהם מס

 

די נו, אתה מקבל חשבונית מס על הקניה. אתה באמת חושב שכל המוסדות מטומטמים ומניחים לסחורה מוברחת (מכל סוג שהוא) לחמוק להם מתחת לאף בצורה כזו? אם אתה מדבר על מישהו שמוכר 5 מכשירים בבית, אז אפשר לקבל את זה, אבל חנויות מסודרות לא יתעסקו אם זה וגם אם כן, הן ייפלו מתישהו.

פורסם
הבאת את שני החריגים היחידים, כאשר אצל אפל זו החמדנות של איי-דיגיטל ובנקסוס זו מדיניות המחירים הנמוכים של גוגל סטור (לא רלוונטי כרגע, "אין נקסוס 4 למכירה ונקסוס עדיין בתעלת הלידה.

סמסונגים וHTC למיניהם יעלו בארה"ב בערך כמו בישראל (בעיקר בגלל הייבוא המקביל. סמסונג עושים מהלך של קיבוע פתיחת הטלפון רק בארץ ה"מוצא" - כלומר אם קנית S4 בהולנד למשל, תוכל לפתוח אותו רק בהולנד, רק אח"כ הוא יהיה סים פרי).

 

כיוון שהמס על טלפונים בישראל הוא נמוך (מע"מ), ההפרש קטן, אם בכלל.

למה התכוונת במשפט שסימנתי באדום ?

איזה כייף לי :)

פורסם

אם אתה בקטע של אייפון אז הוא משמועתית יותר זול ממה שהוא עולה בארץ.

אתה יכול לקנות אחד UNLOCKED בכל חנות של אפל ב 650$ בערך.

 

לגבי מכשירים אחרים, שהייתי בניו יורק בקיץ היה לי מאד קשה למצוא lumia 920 לאחותי ושמצאתי המחיר היה 100 ש"ח פחות מהכי זול בארץ.

לא משהו גרנדיוזי.

 

את המכשירים היותר פופלרים וחדישים אתה יכול למצוא בכל אחת מרשתות השיווק הגדולות (Best buy, Radio Shack , וכו)

ב 600$ +\-.

בלוג קרינה חשוב! [URL]http://terrorkrina.blogspot.ie/[/URL] :lol:

פורסם
אצל אפל זו החמדנות של איי-דיגיטל

 

אם גם במחירים ההזויים של איידיגיטל טוב שלא תולשים להם את זה יחד עם הידיים ומבקשים עוד, אז למה להם להוריד מחירים?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

רציתי גם אני לקנות HTC ONE דרך בן דוד שם, המחיר ממש דומה לכאן אולי הבדל של כ 400 ש"ח, 750 דולר בערך. היום בארץ אפשר למצוא באיזור ה 2800 או באילת בכלל פחות.

Opel Adam S 2017

פורסם
עם-ישראל אוהב להשוויץ שקנה בזול בארה"ב. אבל...

 

מסתבר, שאם הטלפון שנמכר שם הוא פתוח (UNLOCKED) ולא קשור בשום ספקית סלולרית, המחיר כמעט מוכפל, והוא מתקרב או זהה למחיר בארץ. מה דעתכם? אהיה בארה"ב בחודש הבא, אבל באינטרנט לא מצאתי שום מציאות.

 

ממש לא מדויק, אייפון 5S לדוגמא, עולה בסביבות 800$ +- [ לא יודע איך לחשב את המיסים שם, אז זה פחות או יותר בכיוון הזה ], שווה ערך ל 2800ש"ח נכון להיום.

 

תבדוק פה בארץ כמה עולה אייפון 5S ותגיע בערך ל 5000 ש"ח.

 

2200 ש"ח הבדל בין המכשירים.

פורסם

זה כי עדיין לא הושק רשמית בארץ, אני זוכר שגם אייפון 5 היה נמכר במחיר "מבצע" של 5499 ש"ח ב-KSP.

 

חכה עוד חודש-חודשיים (או מתי שיתחילו למכור אותו כאן), והמחירים ייתקבע סביב ה-3K.

 

אגב, עם הנוט 3 אותו מצב - הספסרים בארץ גם דפקו לו מחיר של 5 אש"ח.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

1. רוב הטלפונים בארה"ב נמכרים דרך הספקיות אז אין שוק של טלפונים פתוחים. בארץ יש שוק גדול של טלפונים פתוחים והתחרות גדולה.

2. תהיו בטוחים שיש הברחה של טלפונים לארץ בכמויות גדולות שמגיעים לחנויות.

3. התדרים בארה"ב שונים מישראל אז אתה צריך לבדוק בדיוק מה אתה קונה שם בשביל להיות בטוח שהטלפון שלך יעבוד בארץ.

4. אמריקאים הפסיקו לקנות בחנויות, הכול באינטרנט. אם יש לך שם מישהו תזמין לכתובת שלו. חפש בEBAY או אמזון

אייל

פורסם
1

3. התדרים בארה"ב שונים מישראל אז אתה צריך לבדוק בדיוק מה אתה קונה שם בשביל להיות בטוח שהטלפון שלך יעבוד בארץ

 

האם גם באייפונים יש כאלה עם תדרים שונים, או שכל אייפון מארה״ב יעבוד גם בארץ?

 

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

אני חושב שעד אייפון 4 היה סוג אחד של אייפון GSM.

עכשיו יש כמה שונים.

בארץ יש כמה סוגי תדרים, של פלאפון שונה מהאחרים אז תבדוק לפני שאתה קונה.

אייל

×
×
  • תוכן חדש...