Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7934 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לדעת נניח שבמקום פיוניר 6990 למאחורה אני ישים קומפוננט 5.25 איפה אני אמור למקם את הטוויטרים של הקומפוננט....

 

*** מחפש נואשות ערכה כוללת של קומפוננט של 5.25 למאחורה 3.5 או 4.5 למקדימה טוויטר וקרוס

מישהו יודע על דגם חברה או משהו (חדש)

מוכר את המערכת רמה גבוהה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2685354#post2685354

פורסם

כשאתה אומר מאחורה, למה אתה מתכוון?

דלתות אחוריות, או מגש ?

 

אם מדובר בדלת, אני משער שמיקום הטוויטרים יהיה על המגש,

ואם מדובר במגש, עדיין אני חושב שהמיקום האולטימטיבי, מגש

 

רק שיפנה לפנים הרכב, בשביל שיעשה "עבודה" כל שהי, (כמה שמדובר בגב שלך, עדיין יש אפקט לא קטן)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

לדעתי קומפוננט בדלתות מאחורה זה סבבה אבל על המגש בזבוז, אם אתה בכל זאת רוצה תרכיב זוג רמקולים 2way על המגש במקום 6x9 ותאמין לי תהיה מבסוט...

כל כלב בא יומו ! :onfire:

פורסם

1. איך הגעת למסקנה שהאקוסטיקה של הדלת האחורית, והמיקום שאליו פונים הרמקולים, טובה\טוב יותר מהמגש ?

2. איך הגעת לספקולציה שרמקול2 וואי, לא יכול להיות 6על9 (אובלי) ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

מצטער ששכחתי לציין הרמקולים יהיו על המגש מאחורה זה לא בדיוק מגש כי זה לא 5 דלתות אבל שמה...

 

רמקולים בדלתות אחוריות חוץ מרעש (SPL) לא נראה לי נותנים משהו וכמעט ולא ניתן לנצל את האיכות שלהם בדיוק כמו שאלה שיושבים מאחורה לא נהנים מקומפוננטים שנמצאים מקדימה....

 

 

 

סתם להשכלה כללית....

 

מה לגבי קומפוננטים מקדימה ואחוריים לשים 5 ורבע (1 WAY) ולחתוך לסאבים נהוג לעשות את זה ואם יש "סאבים" בגודל הזה? את החיתוך נראה לי שאני יכול לעשות דרך הפיוניר שיש לי, 760... פיוניר

מוכר את המערכת רמה גבוהה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2685354#post2685354

פורסם

אכן מומלץ להשים את הקומפוננטים מקדימה,

לגבי ה5 ורבע מאחורה, אני בספק אם יתנו באס משמעותי,

יותר טוב מכלום אני מניח,

אם היה לך תקציב לאיזה 6 על 9 נחמד, אולי באמת היית יכול לנצל אותו, או כבר להביא סאב , אבל אז זה גם מצריך תיבה, ונפח בבאגז, והגברה, ואללה ואללה :)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אני מאז שאמרו שלא מומלץ במיוחד שש על תישעה ושעדיף קומפוננטים אני מה זה מהסס ולא בטוח לקנות...

 

תגיד מיקמיק אחי אין מצב שיש איזה סט שלם של קומפוננטים 3WAY טוויטר לקדימה באס לא חשוב הגודל אני ישים על המגש אם צריך אני יגדדיל את החור ולמקדימה יש לי מקום של 3.5" אפשר להכניס גם 4"

מוכר את המערכת רמה גבוהה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2685354#post2685354

פורסם

סליחה שאני HIJACK THE THERD אבל אני רוצה לשאול האם ראיתם מישהו פעם שעשה במה קדמית לאנשים שיושבים מאחורה?

 

הכוונה היא לשתי במות אחת קדימה ואחד לאחורה.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם
סליחה שאני HIJACK THE THERD אבל אני רוצה לשאול האם ראיתם מישהו פעם שעשה במה קדמית לאנשים שיושבים מאחורה?

 

הכוונה היא לשתי במות אחת קדימה ואחד לאחורה.

לא ראיתי וזה לא ממש אפשרי. ברגע שהוא ינסה לבנות במה ליושבים מאחור זה יהרוס את הבמה של היושבים מקדימה.

פורסם
לא ראיתי וזה לא ממש אפשרי. ברגע שהוא ינסה לבנות במה ליושבים מאחור זה יהרוס את הבמה של היושבים מקדימה.

אטימה מוחלטת מבטון אולי...

 

זהו שאני חושב על זה זה בלתי אפשרי לאטום את הבמה הקדמית כך שלא תושפע מהאחורית.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

×
×
  • תוכן חדש...