Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4757 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כחודש התחילו לי בעיות באוטו (שעד אז נסע מעולה), האוטו התחמם לאחר עליה קשה עצרתי בצד נתתי לאוטו להתקרר ומילאתי מים (המיכל עיבוי היה ריק לגמרי), האוטו לא הניע, הצלחתי להניע אותו עם כבלים אך אחרי נסיעה של כרבע שעה האוטו נכבה שוב, גררתי את האוטו למוסך שם טענו כי האלטרנטור התקלקל (המצבר שלי חדש) ולכן המאוורר לא עבד וכתוצאה מכך האוטו התחמם כמובן שנרגעתי שזה לא הרדיאטור או המנוע.

כשבוע האוטו נסע ללא בעיות מיוחדות אבל שמתי לב שהוא התחיל ל"שתות" יותר מים מבעבר ולהתחמם כל הזמן בדקתי נזילות, לא היו כאלה. כל כמה ימים נאלצתי למלא מים (רק מי קירור, לא מי ברז חלילה ורק כשהאוטו קר לא לאחר נסיעה). לצערי הזנחתי את בעיית ההתחממות והיום כאשר מילאתי מים שכחתי לסגור את מיכל העיבוי ואיבדתי את הפקק, לאחר נסיעה של כ-10 דקות מד החום הגיע למקסימום והתחיל לצאת עשן לבן, עצרתי בצד, כיביתי את האוטו (חצי סוויצ', רציתי שהמאוורר ימשיך לעבוד). המשכתי בנסיעה קצרה של עוד כ-2 דקות ושוב האוטו הגיע למקסימום חום והעלה עשן לבן,עצרתי בצד ולקחתי מונית.

 

השאלה שלי היא מה הצד הבא שעליי לעשות ? והאם גרמתי נזק רב לאוטו בנסיעה ללא מכסה של מיכל העיבוי.

 

האם אני יכול ללכת ולקנות מכסה חדש למלא מים ולסוע כרגיל או שעליי במיידית לגרור את האוטו למוסך ?

 

סליחה על החפירה ותודה מראש לעוזרים, אני אבוד עצות וממש מפחד מכך שגרמתי לאוטו נזק רציני

פורסם

לפי התיאור שלך - יתכן וניזוק אטם ראש מנוע עקב התחממות.

בלי כל קשר לאובדן מכסה מיכל העיבוי - יש ברכבך כנראה נזילה כלשהי או "שריפת" מים ע"י המנוע.

לדעתי - רק בגרירה למוסך.

alfa 156 2.5.

פורסם

בניגוד למגיב הראשון,אהיה נחרץ יותר-אם אכן הרכב התחמם והראש התעוות, לאחר שירימו ראש מנוע לא לשכוח שברכב הזה בלוק מנוע,שעשוי מאלומיניום והסיכוי לשפץ ראש כזה בהצלחה נמוכים (בד"כ כשפותחים מתברר שכל הבלוק אכול) ומכאן הדרך להחלפת מנוע קצרה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

תודה על התשובות המהירות אך מקריאה של הודעות ישנות יותר הבנתי שטעיתי והטעיתי, מה שאיבדתי הוא הפקק של הרדיאטור לא של מערכת העיבוי...

 

האם בוודאות נגרם נזק למנוע ? או שיש סיכוי שאם אני אקנה פקק חדש ואמלא מים האוטו יתפקד כרגיל...כי קראתי כאן בהודעות אחרות שמכוניות דומות לשלי התחממו בגלל שהפקק לא היה טוב (גומיה שחוקה וכדו')

פורסם

אני הייתי רוכש פקק חדש, ממלא מים, מנקז אוויר ובודק האם הבעיה חוזרת על עצמה.

מי יודע, אולי הייתה לך בריחה של לחץ מהפקק הישן (שסתום לחץ דפוק) והמים התאדו להם לאט לאט.

 

אני חושב שאם תשים לב טוב למדחום, נזק יותר חמור כבר לא ייגרם אז שווה לבדוק.

 

שגיא

פורסם

לפי תיאור המקרה המתמשך שלך אני לא אופטימי. הרכב התחמם כמה פעמים ולהערכתי אתה ניצב בפני תיקון יקר מאוד.

אין טעם להמשיך, למלא מים ולהתפלל שתגיע למחוז חפצך בשלום. למוסך ועל גרר.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...