Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך אתם מכבים את הרכב שלכם?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4826 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תראה: אני עם סניק 05 עם כל המפרט שציינת חוץ מהמסך שנכנס/יוצא.

אבל חכה לחורף הבא ופתאם תראה שיש גם הפעלת מגבים אוטומטית (ניתן לכיוון כן/לא) והנה עוד צרכן...

מצברים מחזיקים 3-4 שנים (האחרון 4 ורבע) ו...זה כמו שהיה בכלי רכב אחרים בלי האיבזור הנדיב, אבל האמפראז' שונה.

הוצאת הכרטיס מפסיקה את כל המכשירים למעט תאורת פנים שכבה אחרי כמה שניות, לא מעט. את הרדיו יש אפשרות להשאיר או לא.

את המזגן אני מכבה לבד. הרגל כמו של הסבא שלך, שלמדתי במאה הקודמת, אבל באמת איני יודע אם היום צריך ואם יש השפעה על המצבר וההתנעה לאחר חניה.

עניין ההילוכים - משיכה הידית החשמלית במצב ניוטרל (או בלם יד למי שיש) ורק אחר כך להעביר ל-P, טובה בשיפוע כדי למנוע את 'תקיעת' ידית ההילוכים וקושי בשחרור עם התחלת נסיעה, עצה מצויינת שניתנה בעבר בפורום.

 

אחרי כמה חודשי נסיעה - בוא ספר בשרשור אחר על התרשמותך מהרכב.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם
אז אתה נותן לבלם היד להחזיק את הרכב בניוטרל ולא להפעיל עומס על הכפתור של ה P המסכן שעלול להשבר לפעמים מעומס.

לאחר שאתה מעביר ל P בסוף התהליך אתה מחזיר ל N ואז בעצם הרכב ננעל על בלם היד ולא על P

 

אבל מי אמר שאני לא לוחץ על הבלמים תוך כדי ? :wink:

HYUNDAI - Always there for you .

פורסם

אם בכיבוי צרכנים לפני דימום מנוע עסקינן, טיפ שניתן בפורום: לכבות את מדחס המזגן כדקה-שתיים לפני ההגעה ליעד והעברה של מתג המאוורר למקסימום. מערכת האוורור תדחוף לחות שהצטברה בתוך הצינורות ועל תריסי המזגן ובכך תמנעו היווצרות עובש, בקטריות וריח רע במערכת המיזוג ופתחיה.

*כמובן לכבות את המאוורר לפני דימום המנוע.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

לא יודע אם טוב או לא, אבל זה מרגיש הכי נכון:

1. מעביר ל-N

2. בלם יד

3. מכבה חשמל (אורות, מזגן, מערכת)

4. המתנה של שניה עד 30 (תלוי איך היתה הנסיעה)

5. כיבוי מנוע

6. העברה ל-P

7. סיבוב מפתח עד הסוף והוצאה מהסוויץ'

8. קבלת טלפון מהגורם המחליט בבית שאני צריך לאסוף ילד --> הכל מחדש :shock:

פורסם
הכי חשוב - לתת פול גז לפני הכיבוי...

1 באפריל כבר עבר, לא?

 

אבל מי אמר שאני לא לוחץ על הבלמים תוך כדי ? :wink:

ברגע שתבצע את התהליך - בלם יד, מעבר ל-N, שחרור הברקס, לחיצה על הברקס, מעבר ל-P, שחרור ברקס.

 

אתה גם תרגיש אחרי שחרור הברקס הראשון שהרכב "משחרר עומס".

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

משתדל לכבות את המזגן לפני כיבוי הרכב, וזהו. אבל גם זה מיותר, היום זה כבר לא יגרום עומס לרכב בהנעה- יש מספיק רכיבים חשמליים שדואגים שכל הדברים האלה ינותקו למשך זמן ההתנעה ויחזרו לפעילות ברגע שהנעת. האורות לא מאירים, המזגן לא ממזג, הרדיו לא מרדיין, ועוד כל מיני כאלה למשך השנייה ומשהו של ההתנעה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

כמו שציינו פה הפואנטה היא להפחית עומסים בהתנעה.

ממש לא חשוב אם מכבים את האורות רגע לפני או רגע אחרי המנוע.

מה שחשוב הוא לא להניע עם אורות דולקים.

 

לגבי מזגן - בקליאו ובכל רכב מודרני המדחס נכנס לפעולה רק כעשר שניות אחרי ההתנעה.

אבל לפחות אצלי המפוח של מערכת המיזוג לא כפוף למגבלה הזו ולכן אני משתדל להניע תמיד כשהוא כבוי (וממילא גם המדחס כבוי...)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אצלי אני מחכה שייגמר הדלק :).

אגב בבימר הקודמת שלי,בקרת האקלים הייתה נדלקת אוטומטית בהנעה,לא משנה אם כביתי אותה לפני או לא.

Porsche 944 turbo

פורסם

אווו רוב החבר'ה פה נוהגים על אוטומט :shock::?:

 

לניוטרל, מרים בלם יד, מכבה רדיו, מכבה אורות ומכבה מנוע. בחורף אני לא מכסה את הרכב, בקיץ לרוב אני מכסה עם סדין נחמד שעובר מעל השמשה הקדמית ונכנס לתוך הרכב מתחת לחלונות הקדמיים. בימים חמים ושרב אני מכסה בכיסוי רכב של אלקסנדר.

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

חשבתי רק אני מכבה את הרדיו בכל סיום נהיגה...

 

אני מנסה להשריש לדור הצעיר יותר (קטן ב-3 שנים ממני) את הנוהל הזה אבל בינתיים בהפסד כבד.

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

פורסם

מעביר את ידית ההילוכים ל-P ומכבה מנוע מה שגורם לכיבוי אורות הדרך.

 

פותח את דלת הנהג (מכבה אוטומטית את מערכת הסטריאו).

 

זה הכל.

 

יש רכבים שבעת התנעה מפעילים מערכות צורכות חשמל בצורה אוטומטית, למשל רכבי ב.מ.וו שבעת הנעתם מדליקים את מערכת המיזוג אויר אוטומטית וכן הלאה.

 

אני אישית משאיר את תאורת הרכב תמיד על מצב אוטומטי, כך בעת ההנעה התאורה נדלקת (חניון תת קרקעי) ונכבית לבד בצאתי מהחניון.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

מעביר לP, מרים בלם יד, מוריד רגל מהברקס, משחרר חגורה, מכבה מערכת, מכבה מזגן, אורות, בודק שהסנרוף סגור ומכבה.

 

בבוקר אני תמיד מחכה 30 שניות לפני שאני נוסע, 5 דקות ראשונות של הנסיעה נוסע רגוע מאד עד שהמנוע מתחמם.


×
×
  • תוכן חדש...