Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4840 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היה לי מקרה דומה מאד לפני מספר ימים - סטיתי מנתיב להמשך ישר לנתיב לפניה שמאלה. כמובן לאחר בדיקה, איתות ובדיקה חוזרת. במפתיע, בבדיקה נוספת תוך הסטיה הופיע טוסטוס שליחים ועבר סמוך מאד אלי. ללא ספק הגיע לאחר עקיפה מימין, חיתוך שמאלה וחוסר התייחסות לאיתות ולתנועה שלי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 129
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הוא לא היה בדרך למשלוח הארגז היה ריק, דבר שני עם תסתכלו טוב טוב על המהירות הקטנוע מבלי להסתכל על מהירות של ה-GPS למטה במסך תבינו שהקטנוע לא נסע כזה מהר(הרוכבים מבינינו יראו את זה מיד), ה-GPS מזייף שימו לב כמה זמן לקח לו להתעדכן אחרי שהרכב כמעט האט ל-0 מהירות.

 

בדרך כלל קטנוע יכול לעצור במהירות מיידית, חד וחלק. דבר שני שממש התעצבנתי עליו זה עצם העובדה שהוא רכב על KYMCO MOVIE החרא הזה לא מגיב בברקס האחורי לא משנה מה מצב הרפידות, וזה בדרך כלל בהפתעה, עם אתה נוסע ברגיל אתה יודע שהברקס האחורי בינוני+/- אז אתה בדרך כלל יודע לוקח בחשבון את המרחק שצריך בשביל שהקטנוע יעצור, הבעיה שהברקס האחורי לפעמים פשוט מפתיע במקרה חירום כשאתה צריך אותו אין אותו, אז נשאר לך לבלום רק עם הברקס הקדמי כמה שיותר חזק, וידוע בזמן ברקס קדמי חזק צריך לשמור על הקטנוע בקו כמה שיותר ישר, כך שזה היה יותר מדי מידע לעכל לרוכב לא מיומן, לעזוב ברקס ולסטות עם ההגה בשביל לא להכנס בפורד פוקוס.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
הוא לא היה בדרך למשלוח הארגז היה ריק, דבר שני עם תסתכלו טוב טוב על המהירות הקטנוע מבלי להסתכל על מהירות של ה-GPS למטה במסך תבינו שהקטנוע לא נסע כזה מהר(הרוכבים מבינינו יראו את זה מיד), ה-GPS מזייף שימו לב כמה זמן לקח לו להתעדכן אחרי שהרכב כמעט האט ל-0 מהירות.

 

בדרך כלל קטנוע יכול לעצור במהירות מיידית, חד וחלק. דבר שני שממש התעצבנתי עליו זה עצם העובדה שהוא רכב על KYMCO MOVIE החרא הזה לא מגיב בברקס האחורי לא משנה מה מצב הרפידות, וזה בדרך כלל בהפתעה, עם אתה נוסע ברגיל אתה יודע שהברקס האחורי בינוני+/- אז אתה בדרך כלל יודע לוקח בחשבון את המרחק שצריך בשביל שהקטנוע יעצור, הבעיה שהברקס האחורי לפעמים פשוט מפתיע במקרה חירום כשאתה צריך אותו אין אותו, אז נשאר לך לבלום רק עם הברקס הקדמי כמה שיותר חזק, וידוע בזמן ברקס קדמי חזק צריך לשמור על הקטנוע בקו כמה שיותר ישר, כך שזה היה יותר מדי מידע לעכל לרוכב לא מיומן, לעזוב ברקס ולסטות עם ההגה בשביל לא להכנס בפורד פוקוס.

 

כן היה לו אוכל בארגז, הוא היה באמצע משלוח בו נגיד שמי שהזמין את המשלוח הזה לא קיבל אותו מהר.

בקשר למהירות שלו הוא נסע לפחות 40-50 קמ"ש אם לא יותר, אתה רואה בסרטון שהוא תוך כדי בלימה כבר אז המהירות שלו ירדה בהרבה.

לGPS יש דילי של שתיים-שלוש שניות, אבל באופן כללי הוא מאוד מדויק אני נסעתי לפני הפניה במהירות של 20+.

פורסם

שאלה לרוכבי האופנוע מביניכם:

אחרי שהוא סטה שמאלה כדי להימנע מפגיעה ברכב המצלם, דבר שמראה על זמן תגובה ותגובה נכונה, נראה כאילו הוא ממשיך בנסיעה בכניעה מסוימת מבלי לנסות לסטות ימינה כדי להימנע מפגיעה בפוקוס. השאלה היא - התמרון הזה אמור להיות מסובך מידי עם הקטנוע? כי לי נראה שהאינסטינקט הוא לשבור ימינה (הרי הוא הגיב יחסית יפה לפנייה) והיה לו מספיק זמן לנסות להתחמק - גם אם זה היה "עולה" לו בהחלקה מהאופנוע.

 

בקיצור - איך נראה לכם שאתם הייתם מגיבים ? (ואני לא מתכוון על פעולות למנוע מלכתחילה, אלא במצב נתון)

פורסם

תגיד לי דיברת עם הבחור בכלל? שאלת למה התאונה קרתה?

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
תגיד לי דיברת עם הבחור בכלל? שאלת למה התאונה קרתה?

 

כן ברור שאלתי אותו אם הוא צריך משהו שאני יתקשר למשהוא אבל בכללי הוא היה בסדר.

תשובה ברורה לא הייתה אבל הוא אמר שזו אשמתו ושכבר קרה לו משהו דומה לפני חודשיים הוא רק אמר שהוא לא עולה יותר על אופנועים ואני יכול להבין אותו.

דקה אחרי שזה קרה הבעלים של הרכב שהוא פגע בו יצא והם כבר החליפו פרטים ודיברו ביניהם ואני הלכתי אחרי זה.

פורסם

בתור רוכב ושליח ברשת שמתחייבת על 30 דקות (ובשעות השיא לוקחים גם 2 משלוחים בכל פעם):

קטנועי שליחויות לעומת קטנוע רגיל זה כמו סובארו DL לעומת גולף חדשה הן מבחינת ביצועים והן מבחינת התנהגות ובלימה, אם אופנוען על אופנוע ליטר כבד היה שם במקום השליח הוא היה מספיק לעצור, הרבה לפני הפוקוס.

לכל זה נוסיף את העובדה שכנראה מדובר על רוכב בלי נסיון רכיבה אמיתי (שליחויות זה לא רכיבה), וכלי ברמת תחזוקה בינונית.

את כל הסלט הזה נתבל בזה שבכלי דו גלגלי, אי אפשר לבלום חזק בסיבוב, הדבר הנכון יותר כנראה היה לבלום כמה שיותר וברגע האחרון להשכיב ימינה ולהמנע מפגיעה.

אבל בכל מקרה, כל רוכב בר דעת מבין שלא באמת רואים אותו, ולכן אני אישית נמנע מאוד מלעקוף רכבים במקומות שבהם יש להם אפשרות לפנות "עליי" (כניסות לחניות, צמתים וכו'), ואם אני נאלץ לבצע את זה אני נותן שתי צפירות קטנות לפני.

בקשר לאיך השליחים רוכבים? עם ישראל רוצה לקבל פיצה ב30 דקות, בשעה 7 בערב, כדי שכל השליחים יוכלו לנסוע רגוע העסק צריך להחזיק 6 תנורים, 3 פסי הכנה, ובערך 25 קטנועים. הבעיה היא שאז העסק יקרוס. ולכן בין 18:00 ל22:00 אנחנו נאלצים לרכב קצת יותר מהר, לחלקכם זה נראה כמו התאבדות, חלק מהשליחים גם נוסעים כך - מי שרוכב באמת יודע איך לרכב יותר מהר בלי לסכן את עצמו גם אם זה נראה ליושבי הרכב שכן, סך הכל כל מה שהרוכב מצפה מהרכב שהוא חולף על פניו זה שלא יפתיע.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
בתור רוכב ושליח ברשת שמתחייבת על 30 דקות (ובשעות השיא לוקחים גם 2 משלוחים בכל פעם):

קטנועי שליחויות לעומת קטנוע רגיל זה כמו סובארו DL לעומת גולף חדשה הן מבחינת ביצועים והן מבחינת התנהגות ובלימה, אם אופנוען על אופנוע ליטר כבד היה שם במקום השליח הוא היה מספיק לעצור, הרבה לפני הפוקוס.

לכל זה נוסיף את העובדה שכנראה מדובר על רוכב בלי נסיון רכיבה אמיתי (שליחויות זה לא רכיבה), וכלי ברמת תחזוקה בינונית.

את כל הסלט הזה נתבל בזה שבכלי דו גלגלי, אי אפשר לבלום חזק בסיבוב, הדבר הנכון יותר כנראה היה לבלום כמה שיותר וברגע האחרון להשכיב ימינה ולהמנע מפגיעה.

אבל בכל מקרה, כל רוכב בר דעת מבין שלא באמת רואים אותו, ולכן אני אישית נמנע מאוד מלעקוף רכבים במקומות שבהם יש להם אפשרות לפנות "עליי" (כניסות לחניות, צמתים וכו'), ואם אני נאלץ לבצע את זה אני נותן שתי צפירות קטנות לפני.

בקשר לאיך השליחים רוכבים? עם ישראל רוצה לקבל פיצה ב30 דקות, בשעה 7 בערב, כדי שכל השליחים יוכלו לנסוע רגוע העסק צריך להחזיק 6 תנורים, 3 פסי הכנה, ובערך 25 קטנועים. הבעיה היא שאז העסק יקרוס. ולכן בין 18:00 ל22:00 אנחנו נאלצים לרכב קצת יותר מהר, לחלקכם זה נראה כמו התאבדות, חלק מהשליחים גם נוסעים כך - מי שרוכב באמת יודע איך לרכב יותר מהר בלי לסכן את עצמו גם אם זה נראה ליושבי הרכב שכן, סך הכל כל מה שהרוכב מצפה מהרכב שהוא חולף על פניו זה שלא יפתיע.

 

אתה צודק, אבל הוא ניסה לעקוף רכב שנוסע לאט ומאותת שמאלה, מה כבר רכב שנוסע לאט ומאותת שמאלה הולך לעשות?

אני עוד מעט ניגש לטסט על A1 ואני די בטוח שאני לא ינסה לעקוף רכב שמאותת שמאלה גם אם אני ממש ממהר.

פורסם
שאלה לרוכבי האופנוע מביניכם:

אחרי שהוא סטה שמאלה כדי להימנע מפגיעה ברכב המצלם, דבר שמראה על זמן תגובה ותגובה נכונה, נראה כאילו הוא ממשיך בנסיעה בכניעה מסוימת מבלי לנסות לסטות ימינה כדי להימנע מפגיעה בפוקוס. השאלה היא - התמרון הזה אמור להיות מסובך מידי עם הקטנוע? כי לי נראה שהאינסטינקט הוא לשבור ימינה (הרי הוא הגיב יחסית יפה לפנייה) והיה לו מספיק זמן לנסות להתחמק - גם אם זה היה "עולה" לו בהחלקה מהאופנוע.

 

בקיצור - איך נראה לכם שאתם הייתם מגיבים ? (ואני לא מתכוון על פעולות למנוע מלכתחילה, אלא במצב נתון)

 

 

לרוכב שלא עבר קורס בסיסי כלשהו שקשור לרכיבה (לא משהו מסובך במיוחד), יהיה מאוד קשה לסטות ימינה, כי הוא נועל את המבט שלו על הרכב שמולו, מה גם שהוא בא במהירות יחסית גבוהה.

 

ולגבי מי שרשם שהוא בולם עם האחורי: הבלימה בכלי רכב דו גלגליים צריכה להיות בעיקר בקדמי, כי היא הבלימה הכי יעילה. במקרה חירום לא יעזור לך גם להיות עם אופנוע על 1000 סמק, אם תבלום עם האחורי הוא לא יעצור מספיק מהר. כמובן שבהטייה שלו בלימה בקדמי כנראה הייתה אומרת נפילה כי הוא היה נועל גלגל, אבל זה לא היה קורה אם הוא לא היה נוסע כמו מטורף ועוקף את הרכב שמאט...

פורסם

בתור רוכב עם ניסיון ...מסויים (בערך 17 שנה), ונהג שעושה כמה אלפים בחודש בממוצא בכלי רכב שונים- אני יכול להגיד:

 

א. איתות/אי איתות של הרכב משנה ב-180 מעלות את האשמה בתאונה. במיקרה שהאיתות הופעל ובזמן- אין ספק ש-99.9% האשמה על הרוכב, במיקרה שלא- אותו האחוז על האוטו.

 

ב. יוצא לי כל הזמן לראות רוכבים חסרי האחריות שמנסים לעקוף/להדחף ליד האוטו שמנסה לפנות ומאותת! אין לי הגדרה אחרת מזו של: חוסר שכל טוטאלי. בעצם יש עוד אחת: חוסר אינסטינקט הבסיסי ביותר- רצון לשרוד! מקובל עליי עניין שאולי חלק מהרוכבים מעולם לא נהגו ולא ממש יכולים לדמיין את המצב, שלא בכל זמן וכל מצב יכולים לראות אותם מהרכב- ועדיין עקיפה של הרכב עם הווינקר דלוק ש"זועק": אני פונה- לא צריך להיות גאון בשביל לא לעשות אותה ולחכות שניה עד שיפנה!

 

ג. המצב שנהג הרכב לא אשם (שוב- בהנחה שהפעיל ווינקר בזמן והסתכל)- מאד הגיוני, ולי באופן אישי קרו מלא פעמים מיקרים דומים שבנס הסתיימו (טפו-טפו) בכמעט תאונה- כאשר הקטנוע (תמיד זה קטנוע- אופנועים בדרך כלל הרבה יותר זהירים!) באמת צץ משום מקום- אני "חיפשתי" אותו במראה לפני ביצוע הפניה/סטיה, אני יודע מה ואיך לחפש כי כאמור אני רוכב בעצמי- ובכל זאת הוא הופיע פתאום! או שבמיקרה אחד איזה זקן מטומטם שהיה רחוק מאחורה כאשר כבר עצרתי לשניה לפני פניה ימינה- למרות שראה אותי כבר פונה מרחוק המשיך ונכנס לי בדלת, למזלו לא חזק!:evil: אז יש ויש.

 

בקיצור: מוסר מכל הסיפור הזה הוא: צריכים להיות זהירים- גם הרוכבים וגם הנהגים- אבל לפעמים יש דברים שפשוט קוראים. אין מה לעשות- אף אחד לא מושלם ותמיד יכול לעשות טעוט/חוסר זהירות ברגע הכי לא מתאים! המטרה שלנו- להגיע למצב שלא יקרו דברים ש"כתובים על הקיר"!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

בניגוד לכל שונאי האופנוענים כאן, וגם אני לא נמצא בצד שהכי מחבב אותם, הפניה שלך נראית

חסרת אחריות ופזיזה. אתה אמנם אומר שאותתת, אבל לא שומעים רעש של איתות. כמו כן,

הסתכלות פשוטה במראות היתה מגלה לך את האופנוע, ואני לא מאמין שהסתכלת במראות.

 

האופנוען הזה בהחלט לא הרוכב הכי זהיר, והוא בהחלט אשם בחלק מהתאונה,

אבל על פניו נראה שגם לך יש חלק בלתי מבוטל בה.

פורסם
בניגוד לכל שונאי האופנוענים כאן, וגם אני לא נמצא בצד שהכי מחבב אותם, הפניה שלך נראית

חסרת אחריות ופזיזה. אתה אמנם אומר שאותתת, אבל לא שומעים רעש של איתות. כמו כן,

הסתכלות פשוטה במראות היתה מגלה לך את האופנוע, ואני לא מאמין שהסתכלת במראות.

 

על פניו נראה שיש לך חלק נכבד בתאונה הזו, ידידי.

 

אני מסכים איתך לגבי הפניה שלי, אבל בכל זאת לא היה אף אחד מאחורי באותו רגע שאני התסכלתי במראות וזה רק מראה שהוא טס לכיוון שלי, ושאתה מאותת לפניה שמאלה ונוסע לאט ולפני שניה אתה ראית שאין אף אחד מאחוריך אתה ממש לא חושב על זה שפתאום רוכב קטנוע ינסה לעקוף אותך.

אז עשיתי פניה בחדות ומהירות יחסית אבל אני לא מאמין שיש לי חלק באשמה כי אני אותתי והסתכלתי במראות, המזל היחידי שלי שהוא הספיק לזוז ואני הספקתי לבלום קצת כי אז הוא היה נמרח לי על הרכב, לקחתי את המקרה הזה לצומת ליבי אבל זה ממש לא אשמתי .

בקשר לאיתות או שיש פה להרבה אנשים בעיות שמיעה או אני לא יודע מה, אבל שומעים מצוין שהאיתות מתחיל לפעול ושהוא נסגר.

פורסם
וואו, הוא השאיר פרטים לפורד פוקוס?

 

הוא לא יכל לברוח כי הקטנוע נהרס, בכל מקרה הבעלים של הרכב גר בבית שרואים בסרטון אז הוא יצא דקה אחרי.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4840 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...