Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4840 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני מסכים איתך לגבי הפניה שלי, אבל בכל זאת לא היה אף אחד מאחורי באותו רגע שאני התסכלתי במראות וזה רק מראה שהוא טס לכיוון שלי, ושאתה מאותת לפניה שמאלה ונוסע לאט ולפני שניה אתה ראית שאין אף אחד מאחוריך אתה ממש לא חושב על זה שפתאום רוכב קטנוע ינסה לעקוף אותך.

אז עשיתי פניה בחדות ומהירות יחסית אבל אני לא מאמין שיש לי חלק באשמה כי אני אותתי והסתכלתי במראות, המזל היחידי שלי שהוא הספיק לזוז ואני הספקתי לבלום קצת כי אז הוא היה נמרח לי על הרכב, לקחתי את המקרה הזה לצומת ליבי אבל זה ממש לא אשמתי .

בקשר לאיתות או שיש פה להרבה אנשים בעיות שמיעה או אני לא יודע מה, אבל שומעים מצוין שהאיתות מתחיל לפעול ושהוא נסגר.

 

טוב, קל מידי לשפוט מהכסא ולכן זו לא חוכמה, אבל אני בכל אופן

אומר לך איך זה נראה מנקודת מבטי. ויש לי נסיון גם כדו"ג.

הכי חשוב לקחת מקרה וללמוד ממנו. העיקר שנגמר בסדר.

  • תגובות 129
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
טוב, קל מידי לשפוט מהכסא ולכן זו לא חוכמה, אבל אני בכל אופן

אומר לך איך זה נראה מנקודת מבטי. ויש לי נסיון גם כדו"ג.

הכי חשוב לקחת מקרה וללמוד ממנו. העיקר שנגמר בסדר.

 

אני משתדל לבדוק יותר ולנסוע יותר בזהירות, אבל מה שקרה ממש לא קרה באשמתי.

פורסם

בהנחה ובדקה ה 90 הוא חתך מימין לשמאל במגמה לעקוף אותך, סביר להניח שמבט רגעי תחילה במראה המרכזית ומעבר לשמאלית לפני ביצוע הפניה היה גורם לך להיות מודע לקיומו. אני נתקל באינספור מקרים כאלה בעיר הגדולה והעיניים שלי תמיד במצב של progressive scan בין המראות לפני ביצוע פניות/מעבר נתיב.

פורסם
בהנחה ובדקה ה 90 הוא חתך מימין לשמאל במגמה לעקוף אותך, סביר להניח שמבט רגעי תחילה במראה המרכזית ומעבר לשמאלית לפני ביצוע הפניה היה גורם לך להיות מודע לקיומו. אני נתקל באינספור מקרים כאלה בעיר הגדולה והעיניים שלי תמיד במצב של progressive scan בין המראות לפני ביצוע פניות/מעבר נתיב.

 

אני לא יודע איך הוא נהג או מה הוא עשה, אבל לא הצלחתי לקלוט אותו לפני שהוא הופיע לי בחלון של הנהג.

פורסם

צר לי לבשר לך, אך אתה אשם בסיפור. אתה נוסע 20 קמ"ש, האופנוען בא לעקוף אותך עם ה50 סמ"ק המסכנים ולוקח זמן, ופתאום אתה פונה בלי להסתכל במראות. ואם היו כאן אופניים? או משטרה או אמבולנס?

מה נגמר בסוף? בעל הפורד והאופנוען החליפו פרטים וזהו?

 

ד"א, איזו מצלמה זו?

 

 

itzikc78 כתב:

בניגוד לכל שונאי האופנוענים כאן, וגם אני לא נמצא בצד שהכי מחבב אותם, הפניה שלך נראית

חסרת אחריות ופזיזה. אתה אמנם אומר שאותתת, אבל לא שומעים רעש של איתות. כמו כן,

הסתכלות פשוטה במראות היתה מגלה לך את האופנוע, ואני לא מאמין שהסתכלת במראות.

 

על פניו נראה שיש לך חלק נכבד בתאונה הזו, ידידי.

אני מסכים איתך לגבי הפניה שלי, אבל בכל זאת לא היה אף אחד מאחורי באותו רגע שאני התסכלתי במראות וזה רק מראה שהוא טס לכיוון שלי, ושאתה מאותת לפניה שמאלה ונוסע לאט ולפני שניה אתה ראית שאין אף אחד מאחוריך אתה ממש לא חושב על זה שפתאום רוכב קטנוע ינסה לעקוף אותך.

אז עשיתי פניה בחדות ומהירות יחסית אבל אני לא מאמין שיש לי חלק באשמה כי אני אותתי והסתכלתי במראות, המזל היחידי שלי שהוא הספיק לזוז ואני הספקתי לבלום קצת כי אז הוא היה נמרח לי על הרכב, לקחתי את המקרה הזה לצומת ליבי אבל זה ממש לא אשמתי .

בקשר לאיתות או שיש פה להרבה אנשים בעיות שמיעה או אני לא יודע מה, אבל שומעים מצוין שהאיתות מתחיל לפעול ושהוא נסגר.

 

פורסם
צר לי לבשר לך, אך אתה אשם בסיפור. אתה נוסע 20 קמ"ש, האופנוען בא לעקוף אותך עם ה50 סמ"ק המסכנים ולוקח זמן, ופתאום אתה פונה בלי להסתכל במראות. ואם היו כאן אופניים? או משטרה או אמבולנס?

מה נגמר בסוף? בעל הפורד והאופנוען החליפו פרטים וזהו?

 

ד"א, איזו מצלמה זו?

 

אשם אני לא, אין שום דבר בסיפור הזה שעושה אותי אשם.

אתה מצחיק אותי, האופנוען לא היה צריך לעקוף אותי בכלל לא עוקפים רכב שנוסע לאט ומאותת שמאלה קצת הגיון.

פעם אחרונה שבדקתי אופניים לא נוסעים ב50+ קמ"ש ואם יש מקרה חירום אז פעם אחרונה שבדקתי למשטרה ואמבולנס יש סירנה.

זה לא אשמתי בשום צורה, אז לפני שאתה מגיב שטויות אתה יכול לקרוא את התגובות הקודמות וכל מה ששאלת רשום פה.

פורסם
צר לי לבשר לך, אך אתה אשם בסיפור. אתה נוסע 20 קמ"ש, האופנוען בא לעקוף אותך עם ה50 סמ"ק המסכנים ולוקח זמן, ופתאום אתה פונה בלי להסתכל במראות. ואם היו כאן אופניים? או משטרה או אמבולנס?

מה נגמר בסוף? בעל הפורד והאופנוען החליפו פרטים וזהו?

 

ד"א, איזו מצלמה זו?

 

 

itzikc78 כתב:

בניגוד לכל שונאי האופנוענים כאן, וגם אני לא נמצא בצד שהכי מחבב אותם, הפניה שלך נראית

חסרת אחריות ופזיזה. אתה אמנם אומר שאותתת, אבל לא שומעים רעש של איתות. כמו כן,

הסתכלות פשוטה במראות היתה מגלה לך את האופנוע, ואני לא מאמין שהסתכלת במראות.

 

על פניו נראה שיש לך חלק נכבד בתאונה הזו, ידידי.

אני מסכים איתך לגבי הפניה שלי, אבל בכל זאת לא היה אף אחד מאחורי באותו רגע שאני התסכלתי במראות וזה רק מראה שהוא טס לכיוון שלי, ושאתה מאותת לפניה שמאלה ונוסע לאט ולפני שניה אתה ראית שאין אף אחד מאחוריך אתה ממש לא חושב על זה שפתאום רוכב קטנוע ינסה לעקוף אותך.

אז עשיתי פניה בחדות ומהירות יחסית אבל אני לא מאמין שיש לי חלק באשמה כי אני אותתי והסתכלתי במראות, המזל היחידי שלי שהוא הספיק לזוז ואני הספקתי לבלום קצת כי אז הוא היה נמרח לי על הרכב, לקחתי את המקרה הזה לצומת ליבי אבל זה ממש לא אשמתי .

בקשר לאיתות או שיש פה להרבה אנשים בעיות שמיעה או אני לא יודע מה, אבל שומעים מצוין שהאיתות מתחיל לפעול ושהוא נסגר.

אבל אם תקרא אתה תבין שהסתכלתי במראות ואותתי שמאלה, באותה רגע אף אחד לא היה מאחורי והאיתות פועל ככה שאף אחד לא צריך לנסות לעקוף אותי.

אני לא צריך להתווכח איתך אפילו כי בשום מקום בעולם זה לא אשמתי...

פורסם
אחרי שהוא סטה שמאלה כדי להימנע מפגיעה ברכב המצלם, דבר שמראה על זמן תגובה ותגובה נכונה, נראה כאילו הוא ממשיך בנסיעה בכניעה מסוימת מבלי לנסות לסטות ימינה כדי להימנע מפגיעה בפוקוס. השאלה היא - התמרון הזה אמור להיות מסובך מידי עם הקטנוע? כ

 

ראית איך הרגל שלו לא על האופנוע.

הוא פשוט איבד עשתונות

 

צר לי לבשר לך, אך אתה אשם בסיפור. אתה נוסע 20 קמ"ש, האופנוען בא לעקוף אותך

 

איך אופנוען שמשנה נתיב לא אשם?

איך הגעת למסקנה שהוא לא בדק במראות?

 

יש כאן שני רכבים שמשנים נתיב בו"ז. אין כאן כלל חד משמעי לגבי מי אשם.

למעשה, עצם זה שהאופנוען מודה באשמה מוכיח שהוא מודע לכך שרכב בחוסר זהירות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לדעתי השליח אשם. רגע אחד הוא יכול להיות מאחוריך ולא תראה אותו במראת צד, ורגע שני הוא יוצא לעקיפה מסוכנת, במיוחד כשהוא רואה שאתה מאותת.

לפני כמה שנים אמא שלי עשתה תאונה דומה לזו עם רכב שניסה לעקוף אותה כשהיא פנתה שמאלה, כשבפועל הוא גירד לה את כל הצד הימני של הרכב.

הבחור לא נתן לה פרטים וברח מהמקום. בסוף תקנו את הנזק של הרכב מכספינו ושכחנו מזה.

כל עוד הרכב שפונה שמאלה מאותת, לדעתי האשמה היא רק על העוקף. כשלא מאותתים זה כבר מבלבל, יכול להיות שסתם הוא מחליט לעמוד באמצע הכביש אז יש עילה לעקיפה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
ראית איך הרגל שלו לא על האופנוע.

הוא פשוט איבד עשתונות

 

 

 

איך אופנוען שמשנה נתיב לא אשם?

איך הגעת למסקנה שהוא לא בדק במראות?

 

יש כאן שני רכבים שמשנים נתיב בו"ז. אין כאן כלל חד משמעי לגבי מי אשם.

למעשה, עצם זה שהאופנוען מודה באשמה מוכיח שהוא מודע לכך שרכב בחוסר זהירות.

 

לדעתי השליח אשם. רגע אחד הוא יכול להיות מאחוריך ולא תראה אותו במראת צד, ורגע שני הוא יוצא לעקיפה מסוכנת, במיוחד כשהוא רואה שאתה מאותת.

לפני כמה שנים אמא שלי עשתה תאונה דומה לזו עם רכב שניסה לעקוף אותה כשהיא פנתה שמאלה, כשבפועל הוא גירד לה את כל הצד הימני של הרכב.

הבחור לא נתן לה פרטים וברח מהמקום. בסוף תקנו את הנזק של הרכב מכספינו ושכחנו מזה.

כל עוד הרכב שפונה שמאלה מאותת, לדעתי האשמה היא רק על העוקף. כשלא מאותתים זה כבר מבלבל, יכול להיות שסתם הוא מחליט לעמוד באמצע הכביש אז יש עילה לעקיפה.

 

סוף סוף אנשים שפויים שמבינים את הסיפור!

פורסם

מה זה קשור לשפיות?!

 

אל תטעה, אני לא טוען שאתה לא אשם בהכרח. אני טוען שאי אפשר להגיד בוודאות שאתה אשם...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
מה זה קשור לשפיות?!

 

אל תטעה, אני לא טוען שאתה לא אשם בהכרח. אני טוען שאי אפשר להגיד בוודאות שאתה אשם...

 

כי יש פה אנשים שחיים בסרט שאני אשם שהקטנוע מתעלם מהאיתות שלי ומכל הסימנים ומנסה לעקוף אותי.

בכל מקרה אני לא יכול להיות אשם כי כל הסרטון הזה מוכיח שאני לא אשם.

פורסם

איכות נחמדה.

 

עצה לכל מי שרואה את התגובה.

בימים הקרובים, בעיקר חמישי ושישי וראשון, המשלוחנים הולכים לנהוג כמו טמבלים, בגלל פסח, הרבה יותר אנשים מהרגיל מזמינים אוכל מבחוץ כי בבית אין להם חמץ.

 

יש לי חבר משלוחן מבורגראנץ' (גם זה בסרטון היה בורגראנץ') בש, רק היום היה להם 100 ומשהו הזמנות ככה שזה טירוף!

 

 

בנוגע לסרטון, בעיה שלו כל עוד אותתת, מזל גדול שלך שעצרת\האטת ממש נמוך לפני שפנית, אחרת הוא היה מגיע למיון.

אם היה בא רכב ממול, היה הרבה יותר גרוע.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4840 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...