Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4842 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי את הסרטון ואני רותח מעצבים.

השליחים היונות האלה מעלים לנו את הפרמיות של הביטוח (אני רוכב).

אין ספק שהוא (השליח) עשה מעשה טיפשי ומטומטם ובגלל אנשים כמוהו מרבית הציבור בישראל מפחד להתקרב לדו גלגלי.

אוחחחח כמה שאני רותח עכשיו מעצבים.

 

אני הולך לפרסם את זה בפורום השני(פולגז).

סיאט מי - בציר 2014

----------------

הבלוג שלי

  • תגובות 129
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לכולם ברור שבלי קשר לאם הוא אותת או לא, ואם הוא סטה מהנתיב שלו, עדיין לא הייתה הצדקה לעקיפה, כן?

 

כשרכב מאט לפניך אתה לא אמור לעקוף אלא פשוט לבלום ולהשאר מאחורי עד שהמצב מובן לך.

איפה כתוב שאסור לעקוף? ידידי, המצב שלך לדעתי לא יותר טוב משלו נכון שהוא ביצע עקיפה אבל הכביש היה פנוי. אין כזה דבר לא יודע מאיפה הוא בא, הוא הגיע מאחוריך לא נפל עליך מהשמים. כנראה שלא הסתכלת קודם במראה. לגבי האיתות לא יודע אם אותת או לא ועל זה כמובן שאין לי מה להגיד על אף שאני נוטה (בתור רוכב ומכיר את האינטואציות) להאמין שלא אותת, אבל זה רק השערה ומסקנה שהגעתי אחרי ששמעתי את הסירטון. כמובן שא"א להוכיח לשום כיוון.(לדעתי).

התופעות של נהגים שפונים ללא איתות מוכרת לי לצערי, זה דבר שקורה כמעט כל יום, לבוא בטענה לרוכב אופנוע שביצעה עקיפה במקום שמותר ושדה הראיה פתוח א"א להאשימו לבד. לדעתי ברור הוא שגם לך ידידי, יש אשם תורם בתאונה הזאת.

מקווה שתקח את עצמך בידיים הן ביעוץ משפטי (במידה והתאונה דווחה למשטרה) ע"מ שתצא כמה שיותר בזול. ברור הוא שלך אין 100% של אי אשמה.

בהצלחה.

גילוי נאות: השימוש העיקרי שלי הוא בדו גלגלי, האוטו רק למשפחה כך שאני מכיר טוב מאוד את התופעה.

פיאג'ו 2020, MP3 500

יונדאי סנטפה, 2014

פורסם
צחקתי בקול כשראיתי את זה!

מגיע לו ומקווה שילמד לקח.

לא מבין, הבן אדם יצא לעקיפה חוקית לא מצאתי פה רגע מצחיק. ספר לנו באיזה קטע בסירטון הצחיק אותך.

פיאג'ו 2020, MP3 500

יונדאי סנטפה, 2014

פורסם
איפה כתוב שאסור לעקוף? ידידי, המצב שלך לדעתי לא יותר טוב משלו נכון שהוא ביצע עקיפה אבל הכביש היה פנוי. אין כזה דבר לא יודע מאיפה הוא בא, הוא הגיע מאחוריך לא נפל עליך מהשמים. כנראה שלא הסתכלת קודם במראה. לגבי האיתות לא יודע אם אותת או לא ועל זה כמובן שאין לי מה להגיד על אף שאני נוטה (בתור רוכב ומכיר את האינטואציות) להאמין שלא אותת, אבל זה רק השערה ומסקנה שהגעתי אחרי ששמעתי את הסירטון. כמובן שא"א להוכיח לשום כיוון.(לדעתי).

התופעות של נהגים שפונים ללא איתות מוכרת לי לצערי, זה דבר שקורה כמעט כל יום, לבוא בטענה לרוכב אופנוע שביצעה עקיפה במקום שמותר ושדה הראיה פתוח א"א להאשימו לבד. לדעתי ברור הוא שגם לך ידידי, יש אשם תורם בתאונה הזאת.

מקווה שתקח את עצמך בידיים הן ביעוץ משפטי (במידה והתאונה דווחה למשטרה) ע"מ שתצא כמה שיותר בזול. ברור הוא שלך אין 100% של אי אשמה.

בהצלחה.

גילוי נאות: השימוש העיקרי שלי הוא בדו גלגלי, האוטו רק למשפחה כך שאני מכיר טוב מאוד את התופעה.

 

אין לי שום אשמה בתאונה הזאת!

על מה אתה חופר?

 

אפילו לא הייתי שם באותו יום!

יש מצב שהייתי בבית. אני לא מכיר אפילו את הנהג באופן אישי.

 

ובלי קשר, לא עוקפים רכב שאתה לא יודע מה הוא יעשה. ככה נדרסים או נכנסים ברכב אחר.

פורסם
אין כזה דבר לא יודע מאיפה הוא בא, הוא הגיע מאחוריך לא נפל עליך מהשמים. כנראה שלא הסתכלת קודם במראה.

 

אה, אתה כנראה סובל (או נהנה) מהתופעה של "עיני דג" שנותנות לך ראייה של 360 מעלות כל הזמן.

לא?

אז בהחלט קל לפספס קקנוען. מבט במראה לכיוון הפנייה, מבט ישר לכיוון הפנייה (בזמן הזה קקנוען יכול להופיע משום מקום ולהיות בדיוק במקום הלא נכון ובזמן הלא נכון), מבט נוסף במראה, והופלה! קקנוען! קצת ברקס, הקקנוען סוטה מהנתיב, והנה בדיוק מה שקרה בסרטון- אחד לאחד.

אני נחשב לאחד שמביט במראות פי 3 יותר מנהג רגיל, כולל בעת עמידה ברמזורים ובעוד תזמונים "מוזרים" כמו בזמן נסיעה, בזמן פנייה (אפילו מאותת, רחמנה ליצלן) ועוד. ואפילו אני הופתעתי כ-3 פעמים (עד כה) מקקנוען שיצא מהאוויר כרוח סערה וניסה (והצליח) לעקוף אותי בעת פנייה עקב תגובה מהירה שלי.

אחרת הוא לא היה מצליח לעקוף כל כך.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
פנייה כחוק ( וגם פנייה כזו היא סטייה מנתיב כמובן ), גם כזו שמלווה באיתות כחוק, גם במהירות איטית, אפילו ממצב של עמידה מוחלטת ( מה שלפי הסירטון אין כאן, גם לא האטה משמעותית ), אינה פוטרת את הפונה מבדיקת מה שנעשה מלפניו, מצדדיו וכמובן מאחוריו, בין לפני ביצוע הפניה בין במהלכה. מידת הרשלנות התורמת של רוכב הקטנוע, אם היתה, בהחלט דורשת בירור, היא לא מנקה את הנהג.

 

מסכים עם כל מילה, בהחלט בדיוק החומר שמסבירים בקורס נהיגה מתקדמת... פזיזות היא שם המשחק שבקלות ניתן לחלק את האשמה על שני נהגים שכולל גם תביעת נזיקין על ידי בעל רכב שעליו עף הקטנוע.

 

רוצה להכנס לחניה? תאט ואף תעצור בכדי לוודא שהדרך פנויה לחלוטין...

 

 

תקרא מעמוד 87:

http://www.rsa.gov.il/hachshara/nehagimchadashim/InterventionPrograms/Documents/Binder1.pdf

G-Media

יעוץ והתקנת מערכות שמע, קולנוע ותקשורת.

www.g-media.org

052-5634010

פורסם
מסכים עם כל מילה, בהחלט בדיוק החומר שמסבירים בקורס נהיגה מתקדמת... פזיזות היא שם המשחק שבקלות ניתן לחלק את האשמה על שני נהגים שכולל גם תביעת נזיקין על ידי בעל רכב שעליו עף הקטנוע.

 

רוצה להכנס לחניה? תאט ואף תעצור בכדי לוודא שהדרך פנויה לחלוטין...

 

 

תקרא מעמוד 87:

http://www.rsa.gov.il/hachshara/nehagimchadashim/InterventionPrograms/Documents/Binder1.pdf

 

חחחחחחחחחחחחחחחחח מצחיק אותי כל פעם מחדש שמנסים לחלק את האשמה...

כל החוקים אומרים שזו לא אשמתי, המהירות פנייה שלי הייתה מאוד מתאימה לתנאים שהיו(כביש ריק) אני אותתי היחידי שלא התנהג כחוק זה רוכב הקטנוע שניסה לעקוף רכב פונה ומאותת זה הכל אין מה להוסיף.

זה שרוכב הקטנוע מגיע במהירות דרך הכיכר ולא רוצה להאט ולעצור זה בעיה שלו ורק שלו כל עוד הוא לא פגע לי ברכב וגם זה במזל בגלל שהספקתי לבלום.

פורסם

כביש ריק?!?

אתה טוען שלא יכולת למנוע את התאונה?

אתה ממש מגזים!

 

מה שטענתי זה גם אם אתה 100% לא אשם, כדאי לך לבדוק איך בכל זאת יכולת למנוע את התאונה.

אבל אם זו הגישה שלך, אין עם מי לדבר.

פורסם
כביש ריק?!?

אתה טוען שלא יכולת למנוע את התאונה?

אתה ממש מגזים!

 

מה שטענתי זה גם אם אתה 100% לא אשם, כדאי לך לבדוק איך בכל זאת יכולת למנוע את התאונה.

אבל אם זו הגישה שלך, אין עם מי לדבר.

 

אתה יכול לקרוא במיליון תגובות שאמרתי שהבנתי את זה ושאני זהיר יותר.

אבל אין לי חלק באשמה מה לא מובן?

כל תאונה בעולם היה אפשר למנוע אבל זה לא חוכמה גדולה לחפור על זה, יש לקחים ולקחתי אותם לצומת ליבי וזהו.

לא פרסמתי את הסרטון בשביל שיתחילו לנתח לי אותו ויגידו שיכולתי למנוע את זה...

פורסם
לגבי מדוע עקף, אני מנחש שנכנס לתוקפו החוק הרביעי של ניוטון שאומר "רכב שנמצא בתנועה, נהגו יעשה הכל על מנת להמשיך לנסוע, בקו הישר ביותר האפשרי, ורק באמא-'שך-יא-מנייאק-לא-להאט-כי-זה-לכוסיות ואתה תצא פראייר רצח."

 

ואני מתעניין בזה שאתה מתעלם מהחוק שקובע כי "חובת הזהירות חלה על כל משתמשי הדרך". באופן מוזר כלשהו, שליחים לא חושבים שהחוק הזה חל עליהם בד"כ, כי "הם לא משתמשים, הם פשוט "שם". "

מהתגובה שלך נשמע כאילו שאתה מצדיק עקיפה של רוכב אופנוע בעת שרכב פונה, מהצד אליו הרכב פונה. :nono:

 

לא צריך להתעלם מאחריותו של הקטנוען, ודאי לא להצדיק את התנהגותו וכך גם כתבתי. אין באלו כדי לפטור את הנהג מאחריות והטחינה הזו של הענין כבר מתחילה להיות מוגזמת ולא הייתי נדרש לה, לולא היא מצביעה בדיוק על מה שנובע מהתגובה לציטוט שהואלת לצטט והיא ההנחה המשונה ועושה רושם גם רווחת, שאם אתה מאותת, וגם חושב שהדרך פנויה מבלי לעשות את מה שאפשרי ונדרש מנהג סביר כדי למנוע בדיוק את מה שקרה שם, אתה כבר "מסודר".

פורסם
אתה יכול לקרוא במיליון תגובות שאמרתי שהבנתי את זה ושאני זהיר יותר.

אבל אין לי חלק באשמה מה לא מובן?

כל תאונה בעולם היה אפשר למנוע אבל זה לא חוכמה גדולה לחפור על זה, יש לקחים ולקחתי אותם לצומת ליבי וזהו.

לא פרסמתי את הסרטון בשביל שיתחילו לנתח לי אותו ויגידו שיכולתי למנוע את זה...

 

אני מאוד מעריך כל מי שמעלה סרטונים שיש בהם עניין.

הביקורת - אך מתבקשת!

פורסם
אני מאוד מעריך כל מי שמעלה סרטונים שיש בהם עניין.

הביקורת - אך מתבקשת!

 

בסדר, אבל אתה שם לב שזה כבר כמו תקליט שבור?

פורסם

צר לי.

עם כמה שאני לא מחבב רוכבי אופנועים וחושב שהם משחקים עם החיים וגם במקרה הזה הוא יכול היה להיות זהיר יותר, נדמה לי שאילולא נוכחותך זה לא היה קורה. נראה שהתחלת להסיט את הרכב שמאלה טרם בדיקה במראות מה שגרם לו לבהלה וסטיה ולאחר מכן התקשה להשתלט. אילו הבטת במראה השמאלית טרם הטיה של ההגה, היית רואה אותו מגיח במהירות.

תתחיל להסתכל במראות טרם (והייתי מדגיש את המילה טרם 900 פעם אם הפורום היה מאפשר) ביצוע תזוזה כלשהי - זה עלול לחסוך ממך הרבה אי נעימויות והפעם זה הסתיים בזול יחסית.

פורסם
צר לי.

עם כמה שאני לא מחבב רוכבי אופנועים וחושב שהם משחקים עם החיים וגם במקרה הזה הוא יכול היה להיות זהיר יותר, נדמה לי שאילולא נוכחותך זה לא היה קורה. נראה שהתחלת להסיט את הרכב שמאלה טרם בדיקה במראות מה שגרם לו לבהלה וסטיה ולאחר מכן התקשה להשתלט. אילו הבטת במראה השמאלית טרם הטיה של ההגה, היית רואה אותו מגיח במהירות.

תתחיל להסתכל במראות טרם (והייתי מדגיש את המילה טרם 900 פעם אם הפורום היה מאפשר) ביצוע תזוזה כלשהי - זה עלול לחסוך ממך הרבה אי נעימויות והפעם זה הסתיים בזול יחסית.

 

אני הסתכלתי במראות, נכון לא לפני הפנייה עצמה אבל כן הסתכלתי שניה לפני הפניה ואני ראיתי כביש ריק מאחורה וגם מקדימה והאיתות פעל, אז לצפות שפתאום ינסו לעקוף אותי לא עלה לי בראש באותו רגע.

אם תנסה להבין אז אתה תבין שכל הסיפור לקח אולי 2 שניות מהרגע שהסתכלתי במראות ועד שהרוכב קטנוע ניסה לעקוף אותי, נכון שהייתי יכול להיות יותר זהיר אבל האשם המרכזי זה הנהג קטנוע שהחליט לא להאט ולנסות לעקוף רכב מאותת למזלי הספקתי לבלום לפני שהרכב שלי היה מעורב בעניין.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4842 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...