Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4840 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 129
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

האמת ששומעים את האיתות ימינה בפניה בכיכר, ואז את הקליק שהאיתות חוזר ביישור ההגה, אני לא שומע איתות נוסף שמאלה..

אבל אולי גם אצלי הרמקולים דפוקים :)

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

חייב לציין שגם אני לא שומע איתות, שמעתי קרקוש קטן בהתחלה וזהו. אולי עשית רק איתות אחד?

מצטרף לבחור מעלי לגבי ההתנצלות אם טעיתי.

 

פורסם
מענין לראות את התגובות כאן שמתעלמות מהמובן מאליו והיא חובתו של מי שסוטה מנתיב לבדוק היטב אם אין בכך סיכון למשתמשי דרך אחרים. כנראה שהתפיסה הרווחת לגבי "פראותם" של רוכבי קטנועים בכלל ושליחים על קטנועים בפרט, פשוט מסתירה. ולפותח כל שאני יכול להציע הוא חיפוש מהיר אחרי בית כנסת בסביבה, שם יוכל להגות בכוונה מלאה את בירכת הגומל על כך שהקטנוען, אני מקווה, יצא שלם וללא פגע מהסיפור הזה.

 

גם הטוסטסן פה סוטה מנתיב... לכן האחריות היא על שניהם.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
שומעים סוג של קרקוש, אבל זה לא נשמע כמו איתות כלל וכלל.

אם אני טועה, אז אני מתנצל.

 

חייב לציין שגם אני לא שומע איתות, שמעתי קרקוש קטן בהתחלה וזהו. אולי עשית רק איתות אחד?

מצטרף לבחור מעלי לגבי ההתנצלות אם טעיתי.

 

שומעים את האיתות ימינה ואת הרעש שאני מתחיל לפנות ושהאיתות נסגר ושניה אחרי שהאיתות ימינה נסגר שומעים עוד פעם שהפעלתי איתות וגם שומעים את הרעש שאני שובר את ההגה וגם שהאיתות נסגר שאני עוצר.

אבל אולי יותר קל לי לשמוע את זה כי כבר שמעתי בקובץ המקורי במחשב ושם האיכות צליל הרבה יותר טובה.

פורסם
אז אתה אומר שהוא נסע לאט מאחורי הרכבים האלו ואז ניסה לעקוף רכב שנוסע לאט ומאותת שמאלה?

 

אני היתייחסתי לרועי5.

אם הוא עשה את אותה דרך כמו שלך (כלומר, פנה ימינה בכיכר), במהירות שרואים אותו מצולם, היה לך קשה מאוד לראות אותו.

כשאני נכנס לחניה של הבניין שלי, אני עוצר, מסתכל במראות ורק אז ממשיך. למה? כי אני מוכן לכל מטומטם שיחליט שזה שאני מאותת ונמצא בצד שמאל של הנתיב, לא מספיק והוא ינסה לעקוף אותי.

פורסם

את המצלמה הזמנת מאיביי בלי מכס ובעיות?

לגבי הטוסטוס - למה הוא לא ניסה לבלום? פשוט נסע "durch" לתוך הרכב...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

מה הלכת רחוק ?

אם הפניה שמאלה היא לא לרחוב משולב אז זו צומת , ועקיפה בצומת היא אסורה !

( תבעתי פעם בבית משפט וגם זכיתי , על מקרה כזה בדיוק )

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם
לגבי הטוסטוס - למה הוא לא ניסה לבלום? פשוט נסע "durch" לתוך הרכב...

 

durch?!

למה זו מילה באנגלית?!

:lol:

 

תסתכל על אור הבלם, הוא כן ניסה לבלום.

התגובה של לבלום לא מספיק ולהמשיך דוך היא אופיינית לנהגים/רוכבים לא מיומנים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
את המצלמה הזמנת מאיביי בלי מכס ובעיות?

לגבי הטוסטוס - למה הוא לא ניסה לבלום? פשוט נסע "durch" לתוך הרכב...

 

הוא ניסה לבלום, אבל במהירות שהוא נסע זה לא עזר.

בקשר למצלמה קניתי אותה ב100$ מEBAY ולא ביקשו ממני שום דבר גם לא מע"מ.

פורסם
לא יודע אם זה התפרעות יותר בכיוון של שיקול דעת לקוי.

 

 

 

המצלמה זה GS2000 היא עולה 100$-120$ המוכר שאני קניתי ממנו לא מוכר כבר אבל לא בעיה למצוא.

האיכות שלה יותר טובה במציאות YOUTUBE מוריד קצת את האיכות.

 

זו המצלמה? 46$ או שזה משהו אחר?

http://www.ebay.com/itm/Newest-1080P-HD-Car-DVR-Camcorder-Car-Video-Recorder-GS2000-Digital-Video-Black-/171000672997?pt=US_Car_Monitors_w_o_Player&hash=item27d06f32e5

פורסם

הוא ניסה לבלום (רואים את האורות ברקס נכבים כשהוא פוגע בפוקוס), לטוסטוסים אין יכולת בלימה מדהימה גם כשמדובר בטוסטוס חדש ומטופל, אז בטוסטוס שליחים שבד"כ לא יהיה הכי מטופל הבלימה בכלל הופכת לדמיונית :roll:

When you're rife with devastation

There's a simple explanation

You're a toymaker's creation

Trapped inside a crystal ball

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4840 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...