Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4841 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
השליחים האלה פשוט מסכנים את עצמם באופן קבוע.

נוסעים כמו מתאבדים, חותכים, עולים על מדרכות...

 

חוץ מלעלות על מדרכות הם מתנהגים בדיוק כמו הנהג הישראלי הממוצע, חסר התרבות והמודעות. הבעיה היא שהם שוכחים שקטנוע הוא כלי רכב קטן, פגיע ופחות סלחן ולכן המחיר שהם משלמים על ההתנהגות הקלוקלת הזאת הוא גבוה יחסית. אבל זה בסדר, כך פועל דרוויניזם מוטורי.

 

בכל הנוגע לשאלת אשמתו/חפותו מפשע של הרוכב, דעתי חד-משמעית:

http://www.fullgaz.co.il/archive/may-04/news/fg5021-mz-7.php

  • תגובות 129
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בכל מקרה אני לא יכול להיות אשם כי כל הסרטון הזה מוכיח שאני לא אשם.

 

אתה לא קורא.

הסרטון לא מוכיח כלום. הוא לא מראה מי סטה קודם ומי אח"כ (איתות מהווה סימון, אבל לא נותן זכות קדימה).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אתה לא קורא.

הסרטון לא מוכיח כלום. הוא לא מראה מי סטה קודם ומי אח"כ (איתות מהווה סימון, אבל לא נותן זכות קדימה).

 

מה זאת אומרת?

אם האוטו נסע בכביש ואוטט שמאלה לפנייה ואופנוע חתך אותו ובא מאחוריו, איך אפשר להאשים את נהג הרכב?

פורסם

הורגים אותו הח'ברה האלה, הם נוסעים כמו זבובים על בנזין .

הוא רואה שהרכב פונה שמאלה אז סביר להניח שהוא הולך לפנות .

מה שכן גם בעל הרכב צריך להסתכל במראה לפני ביצוע הפניה .

HYUNDAI - Always there for you .

פורסם

תשמע אפשר להמשיך התווכח פה עד מחר. נסעת לאט מלכתחילה והחלטת לבצע פנייה מוזרה בפזיזות. השליח רצה לעקוף אותך, מן הסתם הוא לא יסע אחריך עם כלי כזה. אני אשאל שוב, ואם היה שם ילד באופניים? נעזוב את הקמ"ש בצד, פשוט תחשוב שילד עף לפורד... אתה ממשיך לטעון שאתה לא אשם, אבל אם אתה תחשוב ככה אז יהיו לך עוד הרבה תאונות. פשוט תזהר להבא ותסתכל במראות גם 3 פעמים לפני פניה, ולא שניה לפני, חצי שניה לפני.

 

פורסם
הורגים אותו הח'ברה האלה, הם נוסעים כמו זבובים על בנזין .

הוא רואה שהרכב פונה שמאלה אז סביר להניח שהוא הולך לפנות .

מה שכן גם בעל הרכב צריך להסתכל במראה לפני ביצוע הפניה .

 

זהו, הבעיה שהוא לא רואה.

 

השליחים ונהגי האופנועים בעיקר, הפזיזים שביניהם, נוהגים מהר יותר מאשר הם חושבים.

ברכב לא תראה דברים כאלה כי לא צריך לחשוב ברכב ביחס לאופנוע, לדוגמא במקרה שלנו אתה יודע שאתה לא יכול לעקוף בתוך שכונה אז אתה תיתן ברקס.

 

פה, אם חס וחלילה היה מקרה שהשליח נפגע מהרכב שפונה שמאלה, נראה לי האשמה היא של האופנוע בלבד.

אם הנהג אותת אז אוטומטית הוא נקי.

פורסם

ואם האיתות מאחורה לא עובד?

חסרים מקרים בהם רכבים התפרצו לכיכרות כי חשבו שבגלל שהרכב שהגיע משמאלם לא מאותת, אז הוא אוטומאטית ממשיך ישר, או הולכי רגל שראו את הרכב באופק מאותת לביצוע פניה, החליטו לחצות ובפועל הרכב המשיך ישר ופגע בהם?

 

אותי יותר הטרידה הטענה של "צץ משום מקום". מומלץ לא לנהוג ע"פיה בשום רגע בכביש - אם יש לך בעיה של שטח מת גדול ברכב, כוון את המראות כמו שצריך.

פורסם
ואם האיתות מאחורה לא עובד?

חסרים מקרים בהם רכבים התפרצו לכיכרות כי חשבו שבגלל שהרכב שהגיע משמאלם לא מאותת, אז הוא אוטומאטית ממשיך ישר, או הולכי רגל שראו את הרכב באופק מאותת לביצוע פניה, החליטו לחצות ובפועל הרכב המשיך ישר ופגע בהם?

 

אותי יותר הטרידה הטענה של "צץ משום מקום". מומלץ לא לנהוג ע"פיה בשום רגע בכביש - אם יש לך בעיה של שטח מת גדול ברכב, כוון את המראות כמו שצריך.

 

תמיד צריך לוודאות , גם שאני מגיע לכיכר אני מסתכל קודם כל על הזווית של הגלגל של הרכב שמגיע ואז על האיתות .

HYUNDAI - Always there for you .

פורסם

מישהו כאן באמת ינסה לעקוף מהצד השמאלי רכב שסוטה מעט שמאלה? (עם או בלי איתות) :roll:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
תשמע אפשר להמשיך התווכח פה עד מחר. נסעת לאט מלכתחילה והחלטת לבצע פנייה מוזרה בפזיזות. השליח רצה לעקוף אותך, מן הסתם הוא לא יסע אחריך עם כלי כזה. אני אשאל שוב, ואם היה שם ילד באופניים? נעזוב את הקמ"ש בצד, פשוט תחשוב שילד עף לפורד... אתה ממשיך לטעון שאתה לא אשם, אבל אם אתה תחשוב ככה אז יהיו לך עוד הרבה תאונות. פשוט תזהר להבא ותסתכל במראות גם 3 פעמים לפני פניה, ולא שניה לפני, חצי שניה לפני.

 

אני הספקתי לבלום ולא להתנגש בו, אם זה היה רוכב אופניים כמו שאתה אומר אז לא היה קורה כלום אני הייתי עוצר והרוכב אופניים היה עוצר.

הסיבה היחידה שקרה מה שקרה זה בגלל המהירות של הרוכב קטנוע.

ואם האיתות מאחורה לא עובד?

חסרים מקרים בהם רכבים התפרצו לכיכרות כי חשבו שבגלל שהרכב שהגיע משמאלם לא מאותת, אז הוא אוטומאטית ממשיך ישר, או הולכי רגל שראו את הרכב באופק מאותת לביצוע פניה, החליטו לחצות ובפועל הרכב המשיך ישר ופגע בהם?

 

אותי יותר הטרידה הטענה של "צץ משום מקום". מומלץ לא לנהוג ע"פיה בשום רגע בכביש - אם יש לך בעיה של שטח מת גדול ברכב, כוון את המראות כמו שצריך.

 

אני יכול להבטיח לך שהאיתות עובד, לגבי זה שהוא צץ משום מקום זה מה שקרה באותה שניה שאני הסתכלתי אחורה ראיתי שהכביש ריק והייתי עם איתות פועל אז לא ציפיתי שינסו לעקוף אותי.

כמו שכתבתי מקודם הוא הגיע במהירות מהכיכר כי היא הייתה ריקה ובמקום להאט הוא ניסה לעקוף אותי וכל זה קרה ב2 שניות שאני הייתי בטוח שהכביש ריק.

עכשיו אני יותר ערני ובודק פעמיים לפני פניות, אבל לנסות לעקוף רכב שנוסע לאט ומאותת זה לא חכם.

פורסם
זהו, הבעיה שהוא לא רואה.

 

השליחים ונהגי האופנועים בעיקר, הפזיזים שביניהם, נוהגים מהר יותר מאשר הם חושבים.

ברכב לא תראה דברים כאלה כי לא צריך לחשוב ברכב ביחס לאופנוע, לדוגמא במקרה שלנו אתה יודע שאתה לא יכול לעקוף בתוך שכונה אז אתה תיתן ברקס.

 

פה, אם חס וחלילה היה מקרה שהשליח נפגע מהרכב שפונה שמאלה, נראה לי האשמה היא של האופנוע בלבד.

אם הנהג אותת אז אוטומטית הוא נקי.

 

אז זהו, שכאן הטעות של רוב הנהגים. גם במכונית צריך לחשוב פעמיים ושלוש, בדיוק כמו באופנוע ובמשאית ובמטוס סילון. זה שאתה מוגן בתוך כלוב ממתכת עם חתיכות פח מסביבך לא נותן לא את הזכות לא לחשוב לפני כל צעד שאתה עושה, הרי אתה נוסע במכונה כבדה של 1.5 טון, וכל צעד שתעשה מתוך פזיזות וחוסר מחשבה יכול לפגוע באחרים, בין אם הולכי רגל, שליחים מטורפים, או רוכבי אופניים, זה לא משנה.

 

ואגב, אני לא יודע באיזה שכונות אתה נוסע, אבל כשאני רוכב במהירות של 30 קמ"ש בשכונה שלי, שהיא מהירות סבירה לכל דבר, הרכבים שמאחורי תמיד חסרי סבלנות לראות איזה אופנוען ש"מעיז" לנסוע לאט, ונותנים קיק-דאון ועוקפים אותי, תוך כדי מתן צפירת "תן גז, אתה לא רואה שאתה מעכב אותי עוד 10 שניות לבית?!". הרי אופנוע חייב לנסוע מהר. אז לפני שאתם שופטים סתם את האופנוען, או את זה שפנה, או את זה שהחליט שדווקא היום הוא חונה בדיוק במסלול שהאופנוען מתרסק עליו, תסתכלו קודם על עצמכם ואיך אתם יכולים מראש לחשוב ולמנוע תאונות שכאלה.

 

חס וחלילה לא מצדיק אף אחד, ולא מכוון פה לאף אחד באופן אישי.

פורסם
או את זה שהחליט שדווקא היום הוא חונה בדיוק במסלול שהאופנוען מתרסק עליו, תסתכלו קודם על עצמכם ואיך אתם יכולים מראש לחשוב ולמנוע תאונות שכאלה.

 

עולה מדברייך שהרכב החונה כחוק יש לו אשמה בתאונה, "דווקא היום הוא חונה"??, הוא חנה מול הבית שלו!

 

בכל מקרה, אני עדיין ממתין פה לנציג הפורום/יבואן של הפוקוס שיתפאר בתוצאות מבחן הריסוק בשטח (נראה כי חוץ מלהזיז קצת את הרכב, לא נגרם נזק רציני) או לפחות לנציג של בורגרארנץ' שיתנצל על אי הנוחות שנגרמה למזמינים הרעבים! מי אמר קומבינה ולא קיבל? :hihi:

 

אגב 2700 צפיות תוך יום, אכן נתון מרשים

פורסם
אני הספקתי לבלום ולא להתנגש בו, אם זה היה רוכב אופניים כמו שאתה אומר אז לא היה קורה כלום אני הייתי עוצר והרוכב אופניים היה עוצר.

הסיבה היחידה שקרה מה שקרה זה בגלל המהירות של הרוכב קטנוע.

 

 

אני יכול להבטיח לך שהאיתות עובד, לגבי זה שהוא צץ משום מקום זה מה שקרה באותה שניה שאני הסתכלתי אחורה ראיתי שהכביש ריק והייתי עם איתות פועל אז לא ציפיתי שינסו לעקוף אותי.

כמו שכתבתי מקודם הוא הגיע במהירות מהכיכר כי היא הייתה ריקה ובמקום להאט הוא ניסה לעקוף אותי וכל זה קרה ב2 שניות שאני הייתי בטוח שהכביש ריק.

עכשיו אני יותר ערני ובודק פעמיים לפני פניות, אבל לנסות לעקוף רכב שנוסע לאט ומאותת זה לא חכם.

 

סליחה שאני נכנס לכאן שוב. אתה מתעקש שאתה בסדר, או.קיי. רק שתי עצות בכל זאת אם מותר, גלה זהירות יתר להבא, נסיוני הפעוט בענינים האלו מראה ששופטים ששומעים הסברים כאלו לא בדיוק מתלהבים מהם, לרוב להפך. ותשאיר סרטים כאלו אצלך, קרוב לודאי שהצפיה בסרט לא תעורר מחיאות כפיים וקריאות "סוף הצדק לנצח" אצל מי שמצוי מעט בדיני תעבורה.

פורסם
סליחה שאני נכנס לכאן שוב. אתה מתעקש שאתה בסדר, או.קיי. רק שתי עצות בכל זאת אם מותר, גלה זהירות יתר להבא, נסיוני הפעוט בענינים האלו מראה ששופטים ששומעים הסברים כאלו לא בדיוק מתלהבים מהם, לרוב להפך. ותשאיר סרטים כאלו אצלך, קרוב לודאי שהצפיה בסרט לא תעורר מחיאות כפיים וקריאות "סוף הצדק לנצח" אצל מי שמצוי מעט בדיני תעבורה.

 

אתה יכול לקרוא שאני יותר זהיר עכשיו, אבל מכל בחינה כולל מבחינה חוקית אני נקי מאשמה.

זה לא שעשיתי משהו לא בסדר פשוט הייתי יכול לנהוג טוב יותר זה הכל, ולקחתי את המקרה לצומת ליבי.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4841 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...