Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4840 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני הסתכלתי במראות, נכון לא לפני הפנייה עצמה אבל כן הסתכלתי שניה לפני הפניה ואני ראיתי כביש ריק מאחורה וגם מקדימה והאיתות פעל, אז לצפות שפתאום ינסו לעקוף אותי לא עלה לי בראש באותו רגע.

אם תנסה להבין אז אתה תבין שכל הסיפור לקח אולי 2 שניות מהרגע שהסתכלתי במראות ועד שהרוכב קטנוע ניסה לעקוף אותי, נכון שהייתי יכול להיות יותר זהיר אבל האשם המרכזי זה הנהג קטנוע שהחליט לא להאט ולנסות לעקוף רכב מאותת למזלי הספקתי לבלום לפני שהרכב שלי היה מעורב בעניין.

 

בתוך עמי אני חי. אותך אישית אני לא מכיר. אני מכיר את הנהג הממוצע שמבצע פניה בלי להסתכל במראה.

אני גם לא מסתכל בכלל על עניין של אשמה. אשמה לא רלוונטית במדינה בה נוהגים בברבריות. אני מסתכל יותר על שיקול דעת חכם והכוונה היא היכולת שלך להימנע מתאונות שאתה בכלל לא אשם בהם אפילו שאני כן רואה אשמה שלך כאן. אם אני רוצה אני יכול להיות מעורב ב-40 תאונות ביום שאני לא אהיה אשם בהן חוקית, אז ? אני עדיין חושב שמבט קל לפני הטית הרכב היה מונע זאת ואני מדבר איתך כמובן לגבי העתיד וסיטואציות אחרות שעלולות להתרחש, כי במקרה פה למזלנו לא נגרם הרבה נזק.

  • תגובות 129
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לפותח השרשור, תמשיך להאמין בחפותך עד שתקבל את הכתב אישום או את תביעת נזיקין במידה והיה קצת שכל לרוכב לקחת את הפרטים שלך (כמובן אם התאונה דווחה למשטרה). דיני תעבורה לא לומדים בחמש דקות, זה כמה חודשים. ברור שלא דרך המקלדת. טענתך שאותת לפני הפניה לא קבילה יותר מטענתו (אם הוא טוען כך) שלא אותת, שניכם ביצעתם סטיה מנתיב. אשם תורם זה מי שגם אשם בתאונה זה מתחלק באחוזים, וידידי, יש לך אחוזים בזה. אתה עצמך כתבת שהסתכלת כמה שניות לפני שפנית בכמה שניות כאלה כל רכב יכול לעקוף אותך פה זה היה אופנוע שמשום מה אינם אהובים כאן בפורום, כאילו שנהגי המכוניות נקיים וזכים מעבירות תנועה.

אבל כמובן אם האירוע לא דווח למשטרה, משפט תעבורתי בוודאי לא יגיע אליך. תביעת נזיקין יכולה להגיע, במידה ולקטנוע יהיה קצת שכל להבין שיש עוד אשם בתאונה.

בנתיים, תהנה לך מהזיכוי שזיכית את עצמך עד שמישהו (או שלא) יעיר אותך מהחלום.

שבת שלום

פיאג'ו 2020, MP3 500

יונדאי סנטפה, 2014

פורסם
לפותח השרשור, תמשיך להאמין בחפותך עד שתקבל את הכתב אישום או את תביעת נזיקין במידה והיה קצת שכל לרוכב לקחת את הפרטים שלך (כמובן אם התאונה דווחה למשטרה). דיני תעבורה לא לומדים בחמש דקות, זה כמה חודשים. ברור שלא דרך המקלדת. טענתך שאותת לפני הפניה לא קבילה יותר מטענתו (אם הוא טוען כך) שלא אותת, שניכם ביצעתם סטיה מנתיב. אשם תורם זה מי שגם אשם בתאונה זה מתחלק באחוזים, וידידי, יש לך אחוזים בזה. אתה עצמך כתבת שהסתכלת כמה שניות לפני שפנית בכמה שניות כאלה כל רכב יכול לעקוף אותך פה זה היה אופנוע שמשום מה אינם אהובים כאן בפורום, כאילו שנהגי המכוניות נקיים וזכים מעבירות תנועה.

אבל כמובן אם האירוע לא דווח למשטרה, משפט תעבורתי בוודאי לא יגיע אליך. תביעת נזיקין יכולה להגיע, במידה ולקטנוע יהיה קצת שכל להבין שיש עוד אשם בתאונה.

בנתיים, תהנה לך מהזיכוי שזיכית את עצמך עד שמישהו (או שלא) יעיר אותך מהחלום.

שבת שלום

 

חחחחחחחחח גרמת לי לצחוק!

 

אתה שוכח במקרה את הסרטון הנחמד הזה פה ששומעים בברור שאותתי לעומת זאת יש נהג משלוחים שנוהג בפרעות מתעלם מהאיתות ומנסה לעקוף אותי ובמזל הספקתי לבלום לפני שזה היה נגמר יותר גרוע, בנוסף לזה הנהג משלוחים הודה באשמתו , ושאלתי אנשים שמבינים בזה וכולם אמרו שהוא אשם.

כל כמה שעות יבוא בנאדם ויחשוב שהוא גילה את אמריקה, גם מבחינת החוק וגם מבחינת ביטוח אני לא אשם ובטח שלא קשור למקרה.

אם אתה רוצה להמשיך להצחיק אותי אז בבקשה, ושבת שלום.

פורסם
לכולם ברור שבלי קשר לאם הוא אותת או לא, ואם הוא סטה מהנתיב שלו, עדיין לא הייתה הצדקה לעקיפה, כן?

 

כשרכב מאט לפניך אתה לא אמור לעקוף אלא פשוט לבלום ולהשאר מאחורי עד שהמצב מובן לך.

עכשיו אתה משנה גירסא.

אתה כתבת שכשרכב מאיט לפניך אתה חייב לעצור.

זה לא נכון.

 

פאלו - אתה מצטט חצי משפט, וגם אותו אתה מעוות.

 

יוסי לא מדבר על עצירה אלא על האטה - ומוסיף - עד שהמצב מובן לך.

 

האופציה השניה היא לעקוף בלי להתחשב במה שקורה לפניך - ואז, למשל, לדרוס הולך רגל החוצה את הכביש. בקו התחתון יוסי צודק - אם רכב מאט בדרךכלל יש לכך סיבה - לכן צריך להאט ואף לעצור עד שמתברר מה סיבת העצירה ואם קיימת אפשרות להמשיך או לעקוף.

אני נחשב לאחד שמביט במראות פי 3 יותר מנהג רגיל, כולל בעת עמידה ברמזורים ובעוד תזמונים "מוזרים" כמו בזמן נסיעה, בזמן פנייה (אפילו מאותת, רחמנה ליצלן) ועוד. ואפילו אני הופתעתי כ-3 פעמים (עד כה) מקקנוען שיצא מהאוויר כרוח סערה וניסה (והצליח) לעקוף אותי בעת פנייה עקב תגובה מהירה שלי.

אחרת הוא לא היה מצליח לעקוף כל כך.

 

מצבך טוב. לי זה קורה 3 פעמים בשבוע שבו אני נוהג מעט. וחד משמעית - הם מופיעים "משום מקום" בין שני מבטים במראה, בדרך כלל תוך מעבר זריז מעקיפה מימין לעקיפה משמאל או מאחורי רכב אחר, והמהדרין גם תוך חציית קו ההפרדה הרצוף.

 

אתה עצמך כתבת שהסתכלת כמה שניות לפני שפנית בכמה שניות כאלה כל רכב יכול לעקוף אותך פה זה היה אופנוע שמשום מה אינם אהובים כאן בפורום, כאילו שנהגי המכוניות נקיים וזכים מעבירות תנועה.

 

לא כל אחד מורה עם עיניים בגב, וכפי שכתבתי כבר 3 פעמים בשרשור ("תקליט שבור" - הכונה לתקליט שרוט, למי שזוכר את הויניל) אי אפשר להביט במראות ברציפות. מרווח סביר של שניות בודדות בעת בדיקת שאר הדרך (למשל - לודא שלא מגיע רכב ממול, וגם לכוון את הרכב לכניסה) הוא בהחלט זמן שבו יכול רכב להגיע, קל וחומר קטנוע שרמת הנראות שלו נמוכה מאוד, והקטנוען ללא ספק נהג בטפשות אפילו אם יש טענה כלשהי שפעל באופן חוקי. אם נכונה הטענה שזו לא הפעם הראשונה בה מתרחש לו ארוע כזה באמת עדיף ירד מהכידון.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לא צריך להתעלם מאחריותו של הקטנוען, ודאי לא להצדיק את התנהגותו וכך גם כתבתי. אין באלו כדי לפטור את הנהג מאחריות והטחינה הזו של הענין כבר מתחילה להיות מוגזמת ולא הייתי נדרש לה, לולא היא מצביעה בדיוק על מה שנובע מהתגובה לציטוט שהואלת לצטט והיא ההנחה המשונה ועושה רושם גם רווחת, שאם אתה מאותת, וגם חושב שהדרך פנויה מבלי לעשות את מה שאפשרי ונדרש מנהג סביר כדי למנוע בדיוק את מה שקרה שם, אתה כבר "מסודר".

זה ממש לא מה שהתכוונתי וגם לא מה שאמרתי. החובה שלך היא לבדוק ולוודא שאתה לא מפריע לאף אחד, יהיה אדיוט ככל שיהיה, שיחליט החלטה מטומטמת והזוייה ככל שתהיה, שעשוייה לגרום לתאונה. אם היית ממשיך לקרוא עוד תגובות שלי, היית מגיע לפסקה שבה אני מדבר על איך אני מביט במראות הרבה יותר מנהג מצוי, ושזה קורה לי (אם כי נדיר) שקקנוע מופיע לי פתאום מהאוויר.

מצבך טוב. לי זה קורה 3 פעמים בשבוע שבו אני נוהג מעט. וחד משמעית - הם מופיעים "משום מקום" בין שני מבטים במראה, בדרך כלל תוך מעבר זריז מעקיפה מימין לעקיפה משמאל או מאחורי רכב אחר, והמהדרין גם תוך חציית קו ההפרדה הרצוף.

 

לא כל אחד מורה עם עיניים בגב, וכפי שכתבתי כבר 3 פעמים בשרשור ("תקליט שבור" - הכונה לתקליט שרוט, למי שזוכר את הויניל) אי אפשר להביט במראות ברציפות. מרווח סביר של שניות בודדות בעת בדיקת שאר הדרך (למשל - לודא שלא מגיע רכב ממול, וגם לכוון את הרכב לכניסה) הוא בהחלט זמן שבו יכול רכב להגיע, קל וחומר קטנוע שרמת הנראות שלו נמוכה מאוד, והקטנוען ללא ספק נהג בטפשות אפילו אם יש טענה כלשהי שפעל באופן חוקי. אם נכונה הטענה שזו לא הפעם הראשונה בה מתרחש לו ארוע כזה באמת עדיף ירד מהכידון.

באיזור חיפה אין הרבה קקנועים ביחס לאיזור המרכז, זה יכול להסביר את ההבדל בכמויות ידידי :-D

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
חחחחחחחחח גרמת לי לצחוק!

 

אתה שוכח במקרה את הסרטון הנחמד הזה פה ששומעים בברור שאותתי לעומת זאת יש נהג משלוחים שנוהג בפרעות מתעלם מהאיתות ומנסה לעקוף אותי ובמזל הספקתי לבלום לפני שזה היה נגמר יותר גרוע, בנוסף לזה הנהג משלוחים הודה באשמתו , ושאלתי אנשים שמבינים בזה וכולם אמרו שהוא אשם.

כל כמה שעות יבוא בנאדם ויחשוב שהוא גילה את אמריקה, גם מבחינת החוק וגם מבחינת ביטוח אני לא אשם ובטח שלא קשור למקרה.

אם אתה רוצה להמשיך להצחיק אותי אז בבקשה, ושבת שלום.

לרגע לא אמרתי שהוא לא אשם, אמרתי שלך יש אשם תורם זה עובדה! אתה יכול לשאול כמה אנשים שמבינים, כנראה עדין לא שאלת את האנשים שבאמת מבינים

פיאג'ו 2020, MP3 500

יונדאי סנטפה, 2014

פורסם
לרגע לא אמרתי שהוא לא אשם, אמרתי שלך יש אשם תורם זה עובדה! אתה יכול לשאול כמה אנשים שמבינים, כנראה עדין לא שאלת את האנשים שבאמת מבינים

 

אני רואה זאת דווקא כאשם טוטלי קרוב ל-100% ולא אשם תורם.

נהג סוטה מנתיבו בלי לבדוק במראה (שאלת האיתות בספק כי זו גרסת הנהג ואני עוד למדתי מימים ימימה שלאיתות, במיוחד בארץ, אין לייחס חשיבות והכוונה כמובן לכיוון המחמיר, כלומר יש לצפות שנהג כן יסטה) ואופנוען פוגע ברכב אחר תוך כדי ניסיון התחמקות.

להזכיר שעקיפה שביצע האופנוען היא לגיטימית בעוד שסטיה בלי בדיקת מראות לא. יותר מזה, היא גם מקובלת וצפויה - אופנוענים עוקפים כלי רכב ופה אפילו לא מדובר באיזה זגזוג בין מכוניות אלא פשוט עקיפה משמאל.

זה דומה למצב שאני אסע, אעקף משמאל ע"י רכב אחר כמקובל ובדיוק בזמן העקיפה אסטה שמאלה בלי לבדוק.

ונניח שאותתי שמאלה והשמאל שלי לא פנוי ? האם זה נותן לי גושפנקא לעבור ?! בישראל אולי אבל זה מסביר אז את הסטטיסטיקה.

פורסם
אני רואה זאת דווקא כאשם טוטלי קרוב ל-100% ולא אשם תורם.

נהג סוטה מנתיבו בלי לבדוק במראה (שאלת האיתות בספק כי זו גרסת הנהג ואני עוד למדתי מימים ימימה שלאיתות, במיוחד בארץ, אין לייחס חשיבות והכוונה כמובן לכיוון המחמיר, כלומר יש לצפות שנהג כן יסטה) ואופנוען פוגע ברכב אחר תוך כדי ניסיון התחמקות.

להזכיר שעקיפה שביצע האופנוען היא לגיטימית בעוד שסטיה בלי בדיקת מראות לא. יותר מזה, היא גם מקובלת וצפויה - אופנוענים עוקפים כלי רכב ופה אפילו לא מדובר באיזה זגזוג בין מכוניות אלא פשוט עקיפה משמאל.

זה דומה למצב שאני אסע, אעקף משמאל ע"י רכב אחר כמקובל ובדיוק בזמן העקיפה אסטה שמאלה בלי לבדוק.

ונניח שאותתי שמאלה והשמאל שלי לא פנוי ? האם זה נותן לי גושפנקא לעבור ?! בישראל אולי אבל זה מסביר אז את הסטטיסטיקה.

 

אתה מדבר כל כך הרבה שטויות ומתאר מקרה שונה לגמרי.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4840 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...