Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשור פוליטי של לאחר בחירות


roee

פוסטים מומלצים

לפני 21 דקות, shachar187 כתב:

אצלי דווקא ההתנגדות לממשלה הזאת הפכה כמעט לאדישות.

האמת אני חושש בטירוף וטוען שצריך לתת להם 100 ימים של חסד ואז לבחון את המצב.

מה הסטנדרט שלדעתי כרגע שצריך להיבחן, האם הם הקלו על האזרחים במדינה הזו או לא.

אני לא מדבר על כך שאם הם יתחילו להחיל שמות א-מגדריים בטפסים של משרי הממשלה או ביטלו לחרדים קצבאות וכדומה.

אני מדבר על הורדת יוקר המחיה, הקלה ברגולציה, הקלה בפתיחת עסקים, ליגליזציה של קנאביס, סינגפור, מלחמה בכל הנוגע לפשיעה בארץ, ייעול המערכות וכדומה.

אני אסתפק בעשירית מכל זה (ליגליזציה) אבל זה כבר מוסכם על כולם לדעתי אז זה תנאי בסיס, מעבר לזה אני באמת מצפה לראות שינוי מסוים. מודה שאתאכזב אם לא יקרה משהו ונישאר כמו בשלטון ביבי.

 

לגבי ביבי, אתה צודק, רק חבל שבמעשים הוא לא חזק.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 57.6 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • יבגניפ

    4724

  • SlowRide

    4531

  • פינדר

    3574

  • m3x7r3m3

    2926

אני שם את הדברים האלה בסדר העדיפיות שלי:

החזרת המשילות לדרום - פשוט בושה המערב הפרוע שנהיה שם.

טיפול ביד קשה נגד אנסים, מטרידים, גברים מכים - אני מרגיש שלא עושים מספיק ואני באמת חושש שביום מן הימים תיוולד לי בת בגלל המציאות הזאת.

המשך השקעה בהתנחלויות - כמו שציינתי קודם, האזור בו אני גר צפוי לעבור פרויקט ענק על כביש 55 ומדובר בפרויקט מאוד מאוד נחוץ שהיו צריכים להתחיל לפני עשור ודחייתו תיצור בלאגן תחבורתי ופקקי ענק. כבר עכשיו על מקטע של 2 קמ יש פקק של 40 דקות.

בכל הקשור לביטחוני- אין לי ציפיות מרחיקות לכת, אבל מאוד אשמח אם דין שדרות כדין תל אביב אשכרה יתממש.

האם הממשלה הזאת יכולה לעשות את כל אלה? לכאורה כן. אני לא רואה פערים אידיאולוגים ענקיים בנושאים האלה בין המפלגות פרט לעניין של ההתנחלויות. מקווה שזדנברג לא תז**ן אותנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 2.6.2021 בשעה 23:42, pooh-bear כתב:

הכי חשוב: מירב מיכאלי שרת התחבורה. מעניין לאן זה לוקחת אותנו.

זה קל,היא תעביר חוק להחרים מכוניות מיהודים רשעים ולהעביר לערבים מסכנים (או שהתבלבלתי עם זנדברג)

 

  

בתאריך 3.6.2021 בשעה 00:20, asix כתב:

אחרי המגה שרשור של הקורונה שנגמר, עוד מגה שרשור הסתיים? צריך למצוא עלילה חדשה. מזל שאנחנו בארץ ישראל. אף פעם לא משעמם פה.

 

חח נגמר,טוב אתה :)

מתי כולם החלו להתחסן ? דצמבר\ינואר? התוקף של החיסון לחצי שנה? הנה עוד מעט יולי ויחלו הדיונים והבלגנים מתי מתחסנים שוב (בהנחה שצריך,דיברו לא מעט על מנה שלישית)

והשרשור הזה לא ייגמר כי כפי שציינת,לא משעמם פה,חבל שלא מביאים גננת לכנסת - היתה פותרת ים בעיות במחי יד

 

 

  

לפני 14 דקות, shachar187 כתב:

מקווה שזדנברג לא תז**ן אותנו.

כבר עושה את זה היום ומזמן,נדמה לי מאז ומתמיד בתור שמאלנית קיצונית,ממש שנאה בעיניים לכל מה שמזכיר יהודי,ואהבה\דובוני אכפת לי לכל מה שקשור לערבים\עזה.

עריכה אחרונה על ידי ezuf

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 26 דקות, DareDevil כתב:

 100 ימים של חסד ואז לבחון את המצב.

מה הסטנדרט שלדעתי כרגע שצריך להיבחן, האם הם הקלו על האזרחים במדינה הזו או לא.

אני לא מדבר על כך שאם הם יתחילו להחיל שמות א-מגדריים בטפסים של משרי הממשלה או ביטלו לחרדים קצבאות וכדומה.

אני מדבר על הורדת יוקר המחיה, הקלה ברגולציה, הקלה בפתיחת עסקים, ליגליזציה של קנאביס, סינגפור, מלחמה בכל הנוגע לפשיעה בארץ, ייעול המערכות וכדומה.

אני אסתפק בעשירית מכל זה (ליגליזציה) אבל זה כבר מוסכם על כולם לדעתי אז זה תנאי בסיס, מעבר לזה אני באמת מצפה לראות שינוי מסוים. מודה שאתאכזב אם לא יקרה משהו ונישאר כמו בשלטון ביבי.

 

 

ישראל בשלבי סיום של מה שגורם כעת למשבר הכלכלי הגדול ביותר מאז קום המדינה. מאז תחילת המשבר הממשלה מוציאה כספים בלי הפסקה, ויש לומר בצורה ממש לא אחראית- עכשיו עם סיום השלב הקשה ביותר של המשבר והתעוררות המשק, צריך לכסות את הבור.

הורדת יוקר המחיה? לא ב 10 השנים הקרובות, ולא משנה מי יהיה ראש ממשלה. בנט, ביבי, לפיד, או ג'ף גולדבלום.

העלאות מיסים יגיעו בקרוב מאוד כי באמת, באמת שאין ברירה לשם שינוי. מצד שני, המדינה צפויה להיכנס לצמיחה גבוהה ככה שממש לא הכל שחור.

 

אני חושב שהפוקוס של הממשלה הזו צריך להיות הקלה ברגולציה, מלחמת חורמה על הפקקים+מהפך בתחבורה הציבורית, ושינוי גישה כולל לגבי אכיפת החוק בדרום ובמגזר הערבי- עם נציגי המגזר. הנה, הם בממשלה, הגיע הזמן לדבר.

3 הנקודות האלו יכולות להזניק את המדינה דור שלם קדימה, ולהביא אותנו לצמיחה מהירה בהרבה+הכנסות גדולות יותר ממיסים בלי לכסח את האזרח הקטן יותר מדי.

לפחות בנושא הכלכלי, זו בערך משנת בנט+לפיד, אז אני ממש, ממש מקווה שמשהו יזוז אחרי עשור של קיפאון.

 

  

לפני 5 דקות, ezuf כתב:

 

חח נגמר,טוב אתה :)

מתי כולם החלו להתחסן ? דצמבר\ינואר? התוקף של החיסון לחצי שנה?

התו הירוק הוארך לכל המתחסנים עד לדצמבר, עם אפשרות הארכה נוספת בהתאם להמשך הבדיקות. כרגע פייזר טוענים ליעילות של 12-18 חודשים, וככל שפרק הזמן מאז הניסויים הקליניים יתקדם- אפשרי שהפרק הזה יוארך. פשוט עוד לא עברו 18 חודשים מאז ניסויי החיסון הראשונים, אז אנחנו פשוט לא יודעים.

עריכה אחרונה על ידי Pika007
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל הקשור לתחבורה, נסללים כרגע נת"צ על כבישים ראשיים כמו 4, 5 וגם 444 (אלה הכבישים שלי יצא לראות שמשדרגים ומקווה שיש עוד) ובתקווה שהרכבת הקלה תסתיים בקרוב ואולי נראה שינוי חיובי בנושא.

בנוסף לכל אלה, חברות התחבורה עצמן (חברות האוטובוסים ורכבת ישראל) צריכות לעבור שדרוג רציני בהיבט של תדירות, איכות השירות וסנכרון זמנים בין הרכבת לאוטובוסים.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה פינאטס. נת"צ זה פלסטר כל עוד אין תכנית ממשית עם התממשקות של נת"צ לנת"צ ותשתיות לקליטת נפחי תנועה בעיר, אתה יכול לסלול כמה כבישים בינעירוניים וכמה נתיבים שתרצה. אין לכל התנועה הזו מקום להתפנות אליו. 

הרכבת הקלה?? 2028 בת"א לכל המוקדם עבור קו נוסף מהאדום. עד שלא יהיו 2 קוים זה אפילו לא יהווה פלסטר. 

 

מה שדרוש כדי לחלץ את המדינה ממשבר הפקקים אלו לפחות 3 קוי תחב"צ ללא הפרעה בכל הערים הגדולות (חיפה-ירושלים-ב"ש וכאלו), ומטרו עם לפחות 3 קוים בגוש דן ומהירות פעילות ממוצעת של מעל 30 קמ"ש. 

לדוגמה, הקו הירוק של הרכבת הקלה בירושלים עתיד לפעול במהירות ממוצעת של 18 קמ"ש. 

לא מספיק אפילו בשביל נפחי התנועה של היום, בטח שלא שנים קדימה. 

אין פה תכנון קדימה, רק עבור הקדנציה הנוכחית. 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלכתם רחוק.

אני חושב שהמטרה של הממשלה הזו היא קודם כל לשרוד 4 שנים. הייתי אומר את זה גם על כל ממשלה אחרת, אבל על זאת במיוחד.

 

תשרדו 4 שנים לפני הכל. עדיף שלא תתעסקו בשום מהלכים/רפורמות כי זה רק יגרום למריבות.

תשרדו 4 שנים ותעבירו תקציב.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, Pika007 כתב:

אני חושב שהפוקוס של הממשלה הזו צריך להיות הקלה ברגולציה, מלחמת חורמה על הפקקים+מהפך בתחבורה הציבורית, ושינוי גישה כולל לגבי אכיפת החוק בדרום ובמגזר הערבי- עם נציגי המגזר.

כל אחד משנינו אמר בעצם את אותו הדבר. העלאת מיסים היא אחד הכלים שיש לשר האוצר.

בגלל זה כתבתי שצריך "100 ימים של חסד". בת'כלס, אני הולך לחפור לכם פה על כל דבר שליברמן יעשה.

לפני 21 דקות, save כתב:

אתה תעביר תקציב לישיבות ?

ליברמן אמר שהוא לא יעביר אליהם כל עוד לא ילמדו לימודי ליבה, אז לא. 

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 דקות, save כתב:

להעביר תקציב זו לא פעולה פשוטה וחלקה. אתה תעביר תקציב לישיבות ?
כן , לא , אולי ? וככה כל סעיף תקציבי הוא מוקש בפוטנציה

 

זו בדיוק הנקודה שלי. לשרוד 4 שנים ולהעביר תקציב זו מטלה שאני לא זוכר ממשלה שעמדה בה כבר הרבה זמן.

תתחילו מזה.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תחבורה ציבורית מתפקדת זה must אם המדינה רוצה לשרוד. וזה כולל גם תמריצים כלשהם לויתור על נהיגה למי שלא חייב לנהוג. וגם השקעה בחברות עצמן כדי לגייס את אלפי הנהגים החסרים. ולפני או אחרי כל זה - גם שינוי קיצוני בתכנון. כתבתי את זה בכמה שרשורים לאחרונה, ושוב, כל כפר או ישוב פרברי כאן, שבהם או מהם רוב התנועה היא ברכבים פרטיים, הם חלק מהבעיה. וזה כולל אזורים ושכונות שאולי הכי לא נחשדים ככאלו, החל מרוב שכונות עבר הירקון בתל אביב, ועד לכפרים מאוד פסטורליים בשומרון.

  • אהבתי 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה מפתיע. הקוסם הולך להנדס לנו עוד מערכה, העיקר לשמור על הכסא בכל מחיר.

 

בעולם מתוקן הוא צריך לשבת לא על שוחד, הפרת אמונים, ושאר משחקי ילדות קטנות. פה זה כבר חומר לפשעים נגד האנושות.

 

צריך להוציא אותו משם באזיקים אתמול.

 

https://www.ynet.co.il/news/article/BJdBH4wqd

  • מבאס 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, Pika007 כתב:

הורדת יוקר המחיה? לא ב 10 השנים הקרובות,

 

לפני 11 שעות, Pika007 כתב:

אני חושב שהפוקוס של הממשלה הזו צריך להיות הקלה ברגולציה


הציטוט השני הוא בדיוק מסוג הדברים שיכולים לגרום להורדת יוקר המחיה על אף המשבר הכלכלי, אדרבה זה בדיוק הזמן לעשות את זה. תוסיף לזה גם ביטול מועצות חקלאיות (יש מודלים של תמיכות ישירות וכד') וביטול מכסים בתחום המזון (ותחומים נוספים), אישור תקינה בינלאומי ועוד ועוד צעדים קטנים שאפשר לבצע חלקם דה רגולציה וחלקם פשוט פתיחה של השוק, שרובם אגב משרתים בעיקר קבוצות לחץ כאלו ואחרות (גדולות יותר או פחות) וזה כנראה כן יגרום להורדת יוקר המחיה מבלי לפגוע משמעותית בהכנסות המדינה.
ככה שיש לממשלה הזו לא מעט אפשרויות לפעול בתחום, משברים כלכליים זו בדיוק ההזדמנות לבצע רפורמות משמעותיות. 

  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שזה הזמן לבצע רפורמה, אבל יש 2 אפשרויות במקרה כזה:

1- לבצע את הרפורמה תוך כדי הגדלת העומס על הציבור, לשם מימון השלב הראשון של הרפורמה ויצירת באפר כלשהו במידה ומסתבר שהצעד לא עבר בהצלחה, או

2- תכנון זהיר שיקח קצת יותר זמן, קבלת העובדה שיקח יותר זמן לסגור גרעונות, וביצוע רפורמה עם פחות הכבדה על הציבור.

 

אישור תקינה בינ"ל נופל מבחינתי תחת הפחתת רגולציה.

באופן כללי, בנושאים האלו אני די מסכים עם בנט. הבור עמוק כרגע- אבל עדיף להעמיק אותו עוד טיפה על מנת להעלות משמעותית את קצב הסגירה האפשרי שלו במקום להיבהל, להעלות מיסים ולחכות עד אינסוף ש "נתאזן לפני שנבצע צעדים משמעותיים" והקיפאון ימשך.

ענייני הרגולציה והתחב"צ יכולים תוך מספר שנים בודדות לשים את ישראל במסלול עליה מטורף, אם יטופלו כהלכה.

("כהלכה"- לא בניית קו מסכן אחד, ואז 10 שנים סחבת במכרזים עד בניית הקו הבא באותו הפרויקט. אם מישהו רוצה להרים פה מטרו, צריך ש 3 הקוים יבנו במקביל, וכך גם בשאר הפרויקטים)

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד סבב? יש פה יד מכוונת?

Screenshot_20210604-133511.thumb.jpg.5304b2004ee2b71879f180a8d4fd4ca3.jpg

https://mobile.mako.co.il/news-military/2021_q2/Article-3ce93c55556d971026.htm?sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=1898243326_229957

 

עריכה אחרונה על ידי Electron

  

בתאריך 2.10.2018 בשעה 21:25, GTI33 כתב:

אל תתרגש מ0-100, זה כ''כ לא מעניין, מה שחשוב זה החיוך שנמרח לך על הפרצוף שאתה נוהג ברכב ושאתה צועד בדרך אליו או מסתובב להגניב בו עוד מבט מאוהב שאתה יוצא ועוזב אותו.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...