Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4890 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים . רצית לשאול לגבי רכישה של XS 2001. הרכב עבר 150,000 ק"מ .שווה לגעת ברכב עם ק"מ כזה בהנחה שהוא מטופל בשוטף ? או שזה להכניס ראש בריא למיטה חולה?

תודה.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שווה מאיזו בחינה?

המנוע יחסית אמין ואם טופל כמו שצריך (ועבר החלפת אטם ראש) כנראה שיש לך עוד 50-60 אלף קילומטרים לנסוע בשקט יחסי. כמובן שכמו בכל אירופאית שמגיעה לגיל כזה גם כאן לאורך הדרך צפוי לך בלאי ולכן חשוב שתבדוק את היסטוריית הטיפולים כדי לצמצם סיכונים.

כמו כן שים לב שב 2001 יש שני דגמים, אחד עם 110 כוחות סוס ושני עם 90. כמובן שהחזק טוב יותר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
שווה מאיזו בחינה?

המנוע יחסית אמין ואם טופל כמו שצריך (ועבר החלפת אטם ראש) כנראה שיש לך עוד 50-60 אלף קילומטרים לנסוע בשקט יחסי. כמובן שכמו בכל אירופאית שמגיעה לגיל כזה גם כאן לאורך הדרך צפוי לך בלאי ולכן חשוב שתבדוק את היסטוריית הטיפולים כדי לצמצם סיכונים.

כמו כן שים לב שב 2001 יש שני דגמים, אחד עם 110 כוחות סוס ושני עם 90. כמובן שהחזק טוב יותר.

 

שלום צביקה . שווה מבחינת זה שלא בא לי לבלות במוסכים. הרכב עם 110 כ"ס. מטופל בגבע. עבר בעלות מיד שלישית לרביעית לפני כמה ימים ועכשיו נמכר עקב הסתבכות כלכלית. (קצת מוזר לי כי רכב כזה כמה שווה כבר ? 15,000 ?)

קלאץ', ברקסים , משולשים(מקוריים) חדשים. מצבר חדש עדיין באחריות, סטארטר בן שנה - כל זה מה שהוחלף .

לא ראיתי את הרכב עדיין אבל לפי דברי המוכר יש קילופים בגג ובמכסה מנוע מה שיצריך פחחות בוודאי.

 

עכשיו אחרי כל הסיפור שרשמתי , מה דעתך?

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

אם הרכב עם מספר רישוי 713 באמצע אז בטוח לא שווה. הוא היה שלי באחת הידיים הקודמות ואכל פצצה רצינית.

 

אם אתה מחפש קודם כל שקט נפשי אז 206xs זה לא הרכב בשבילך. יש ברכב הזה המון דברים טובים אחרים, אבל למי שמחפש שקט נפשי אני אציע רכבים אחרים. לא שהוא מאוד גרוע מבחינת אמינות, פשוט שזה לא רכב של תדלק וסע. הרכב הזה מתאים למי שמחפש תכונות כמו התנהגות כביש או הנאה מנהיגה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
אם הרכב עם מספר רישוי 713 באמצע אז בטוח לא שווה. הוא היה שלי באחת הידיים הקודמות ואכל פצצה רצינית.

 

אם אתה מחפש קודם כל שקט נפשי אז 206xs זה לא הרכב בשבילך. יש ברכב הזה המון דברים טובים אחרים, אבל למי שמחפש שקט נפשי אני אציע רכבים אחרים. לא שהוא מאוד גרוע מבחינת אמינות, פשוט שזה לא רכב של תדלק וסע. הרכב הזה מתאים למי שמחפש תכונות כמו התנהגות כביש או הנאה מנהיגה.

 

מספר רישוי באמצע 030. אני מחפש הנאה מנהיגה. אני מחפש רכב שיוכל להרגיש טוב והמנוע לא יצרח גם במהירות של 130-140 . (רק בכביש 6 לא נוסע ככה סתם ) . עדיף לחפש שנתונים יותר חדשים ולא רכב שנמצא כבר 12 שנים על הכביש ?

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

קודם כל 150 אלף ק״מ לאוטו מודל 2001 זה בסדר גמור.

אם אתה רוצה להיות בראש שקט יותר פשוט גוש איתו לבדיקה במוסך גבע.

והכי חשוב לוודא שאכן הרכב בסדר מבחינת שעבודים ועיקולים כי נראה שזאת נקודת תורפה בסיפור שלו.

 

הxs רכב זריז וכיפי לנהיגה.

אך ההילוכים שלו קצרים, 130 קמ״ש מתבצעים בסביבות 4000 סל״ד, זה קצת צועק.

כמו כן המתלים נוקשים למדי וזה לא רכב מאוד נעים לנסיעות ארוכות.

לצורך נסיעות ארוכות הייתי דווקא מעדיף את ה204 1.4 ידנית רגילה, יש לה מתלים נוחים בהרבה וגם מושב נהג עדיף.

 

בכל מקרה מדובר ברכב ישן, ורכב ישן דורש תשומת לב מידי פעם. זה תלוי בתחזוקת הרכב ובמזל.

לי יש xs 2004 שלוש שנים ויש לה 170 ק״מ, היו כמה תקלות (בממוצע אחת בשנה) גם זולות וגם יקרות.

לטעמי זה סביר ביותר.

לסיכום, אני ממש לא חושב שלקנות 206 זה להכניס ראש בריא למיטה חולה, אבל אני לא בטוח שהxs היא מה שאתה מחפש.

פורסם

לא מסכים עם עומר לגבי המושבים. ב xs יש מושבים ספורטיביים נהדרים עם תמיכה צידית מעולה. לי הם היו מאוד נוחים, גם בנסיעות ארוכות.

אבל אני כן מסכים שזאת לא שייטת אוטוסטרדות מושלמת. ההילוכים קצרים מאוד כדי למצות למקסימום את כל 110 כוחות הסוס ולהפוך את הרכב לזריז. בקיצור, חפש רכב אחר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
לא מסכים עם עומר לגבי המושבים. ב xs יש מושבים ספורטיביים נהדרים עם תמיכה צידית מעולה. לי הם היו מאוד נוחים, גם בנסיעות ארוכות.

אבל אני כן מסכים שזאת לא שייטת אוטוסטרדות מושלמת. ההילוכים קצרים מאוד כדי למצות למקסימום את כל 110 כוחות הסוס ולהפוך את הרכב לזריז. בקיצור, חפש רכב אחר.

 

צביקה אתה יכול להמליץ לי על שייטת אוטוסטרדות ידנית ?

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

לדגם ה-XS יש רמות גימור שונות ?

ראיתי חלק עם טמבון בצבע הרכב ואחרות עם טמבון שחור. חלק היו עם ספויילר .

יש מצב שגם הצורה של הטמבון שונה?

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

XS זאת רמת הגימור, אבל יש הבדלים קלים באבזור בין השנתונים. כל הרכבים הגיעו עם פגוש בצבע הרכב, בדגמים עד 2003 או 2004 או משהו כזה עם פס קישוט שחור ואחר כך פסי הקישוט נצבעו בצבע הרכב. חלק מהרכבים הגיעו עם חישוקי סגסוגת וסאנרוף, שהיו בתוספת תשלום.

הפגוש של ה-XS שונה מהפגוש של ה-XR. למעשה זה לא הפגוש, זה החצאית הקדמית.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
XS זאת רמת הגימור, אבל יש הבדלים קלים באבזור בין השנתונים. כל הרכבים הגיעו עם פגוש בצבע הרכב, בדגמים עד 2003 או 2004 או משהו כזה עם פס קישוט שחור ואחר כך פסי הקישוט נצבעו בצבע הרכב. חלק מהרכבים הגיעו עם חישוקי סגסוגת וסאנרוף, שהיו בתוספת תשלום.

הפגוש של ה-XS שונה מהפגוש של ה-XR. למעשה זה לא הפגוש, זה החצאית הקדמית.

ראיתי אחת משנת 07 עם פס קישוט שחור. כשאתה אומר פס קישוט שחור אתה מתכוון לפס שחור על הפגושים או על מה שנמצא בצידי הרכב.

ד.א לגבי השייטות אוטוסטרדה - תוכל לתת לי דוגמא לאחת בשלוף ? אני מקווה שאתה לא בכיון של POLO GTI או גולף GTI

וכאלה.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

אז אולי מתיחת הפנים הקלה הייתה רק ב-2008? לא יודע, לא זוכר בוודאות, צריך לבדוק את זה.

 

שייטת אוטוסטרדות ידנית? תן תקציב, אולי יעלה לי איזה רעיון טוב לראש.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
אז אולי מתיחת הפנים הקלה הייתה רק ב-2008? לא יודע, לא זוכר בוודאות, צריך לבדוק את זה.

 

שייטת אוטוסטרדות ידנית? תן תקציב, אולי יעלה לי איזה רעיון טוב לראש.

 

30-40, אפשרי גם 50 לא ממש בא לי להגיע לשם .

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם
אני מחפש הנאה מנהיגה. אני מחפש רכב שיוכל להרגיש טוב והמנוע לא יצרח גם במהירות של 130-140 . (רק בכביש 6 לא נוסע ככה סתם ) .

 

אני אומנם בעל אינטרס, אבל לפי דעתי הקליאו ספורט, בדור השני, יכולה להתאים לך כמו כפפה.

גם מבחינת התקציב, וגם מבחינת כל שאר הדרישות.

 

מהנה מאוד לנהיגה ועם יחסי העברה נוחים לשיוט במהירויות תלת ספרתיות (120 על 3K סל"ד), היא גם מציגה תצרוכת דלק מצויינת.

 

מגיעה מאובזרת מכף רגל ועד ראש (או מטמבון לטמבון, איך שלא תסתכל על זה) בפינוקים שזה אקסטרה מעולה לחבילה הכוללת.

 

שיהיה בהצלחה,

אלי.


×
×
  • תוכן חדש...