Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4951 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לסיריון יש 87 כוחות סוס.

לגבי צריכת דלק אין לי ניסיון אישי מספיק עם שתיהן ולכן לא אוכל להגיב בנושא הזה.

 

הסיריון בעלת נוחות נסיעה עדיפה ולדעתי גם ביצועים עדיפים, בעיקר בזכות הגיר האוטומטי הזריז שלה. תא הנוסעים מאוד שימושי ומלא בתאי אכסון בגדלים שונים. לסיום, גם העיצוב החיצוני של הסיריון יותר לטעמי.

 

לפי KML הגטס צורכת ליטר דלק לכל 11 קילומטרים ואילו הסיריון נוסעת 12.6 קילומטרים על אותו ליטר.

שוב אין לי מושג לגבי אמיתות הנתונים ולא אוכל להתייחס לנושא כי אין לי ניסיון מספיק.

 

בהצלחה.

פורסם

אני הייתי פוזל גם לכיוון ה-323, משנתון 2003-2.

רכב אמין, צריכת דלק טובה, בטיחותי. אתה תהנה ממנו, ממליץ בחום. מניסיון.

Peugeot 206XS

פורסם

ה323 ממש לא בכיוון שלי. גדולה מידי וישנה, טיפולים יקרים יותר מהמתחרות באותו תקציב.

1-11 זה ממש ממש לא חסכוני, איך אתם אומרים שהגטס חסכונית? בכל מקרה אם זה אכן ככה אני ירד מזה.

פונטו גרנדה, איך היא לעומת הסיריון? ולעומת הספייס?

פורסם

מניסיון עם סיריון וגטס מושכרות. לא לגעת בגטס זוועה מוטורית, עגלה, לא יציב ולא חסכוני.

הסריון מעולה חסכונית מאוד 1:17 בבין עירוני, זריזה, מרווחת יחסית אך לידיעתי גם יקרה יחסית.

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם

כל מי שמשמיץ כל כך את הגטס נוסע כנראה על סדרה 7...

הרכב "סבבה",פשוט כך-הוא אמין מאוד,הטיפולים זולים,מחיר קנייה זול,חלפים בשפע,ביטוח לא יקר.

הוא אמנם לא נוח במיוחד(לא הצלחתי לשרוד עליו שעתיים נסיעה בלי עצירה).

נסיעות קצרות היא תעשה בצורה טובה.

1/11 זה לא היברידי ולא דיזל אבל סביר בהחלט(נוסע על רכב שעושה 1/6 בממוצע).

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

סירון 2006, גטס 2008 ידני ואוטומט.

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם

יש שינוי בסיריון בין 2005-2008? מה ההבדלים בדגמים מבחינת איבזור?

ואני רק שומע שהסיריון לא תסחב בעליות שיש לי בירושלים, זה נכון?

פורסם

בין 2006 ועד 2010 אין שינוי מהותי בסיריון. היו שינויי איבזור קלים ומתיחת פנים כמעט ולא מורגשת בה הוחלף הפגוש הקדמי ועיצוב הטאסות ולוח השעונים.

לתקציב שלך רלוונטיים דגמי 2006 ואולי גם 2007 שהיו לפני מתיחת הפנים.

 

הביצועים שלה דווקא לא רעים, עדיפים על של גטס ועל 206 1.4 ליטר.

 

תסביר מה זה לא תסחב בעליות לירושלים? היא פשוט תחליט באיזה שלב לעצור ולהתגלגל אחורה?

מן הסתם בעומס תצטרך לאמץ אותה יותר אבל זה קורה בכל רכב, גם במשפחתיות גדולות וחזקות יותר.

×
×
  • תוכן חדש...