Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4967 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

אני תושב באר שבע, רציתי לדעת כיצד חובבי רכב מגנים על רכביהם בימים שכאלה?

החניה הפרטית שלי נמצאת בין 2 בנינים, אבל הבנין המערבי לא מגן בשלמותו על החניה.

 

אני בלבטים אם להחנות כל פעם עם קיר מגן, בחניה ציבורית, או להשאר בחניה שלי, שחלקה מוגן.

 

איך אתם נוהגים עם רכביכם?

 

נ.ב. הרכבים השרופים מאתמול, כמה רחובות ממני :|

פורסם

אני חונה קרוב לקיר, אבל למען האמת? לא אכפת לי.

האוטו שלי מבוטח במקיף, והרכב חדש (פחות משנה) - אם יש טוטאלוסט, אני מקבל רכב חדש. :roll:

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

lesles

אם יצא לך לבקר במקום הנפילה אתה יכול להבין שאין איך למגן את הרכב. הרסיסים חודרים את הרכב כמו מרגרינה גם במרחק של עשרות מטרים.

כל המבנה שנמצא מול מקום נפילת הטיל מכוסה רסיסים עד גובה קומה שניה כך שאין מה לעשות יותר מדי.

 

dorsht

הפוליסה שלך לא תקפה במקרה של נזק מאקט מלחמתי.

הפיצוי הוא ממשרד הבטחון.

פורסם

דווקא לדעתי בנין גבוה שחוסם את צד צפון מערב-מערב יכול להגן.

מביקור במקום הנפילה ניתן לראות שהבנינים הגבוהים שנמצאים ליד אינם מגנים מצפון מערב.

וכן הרסיסים זה בעיה, בגלל זה אני בוחר בבנינים גבוהים בתור הגנה(8 קומות+).

פורסם

תחנה במרחק 30 שניות ממרחב מוגן

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם
אני חונה קרוב לקיר, אבל למען האמת? לא אכפת לי.

האוטו שלי מבוטח במקיף, והרכב חדש (פחות משנה) - אם יש טוטאלוסט, אני מקבל רכב חדש. :roll:

 

1. הביטוח לא מכסה פגיעות מלחמה - אלא מס רכוש.

2. ההגנה שבנין שכן יספק מוגבלת מאוד כיון שהרקטות נופלות כמעט במאונך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

נזק רציני יכול להגרם מהדף הפיצוץ (גם ללא פגיעה פיזית של רסיסים/נתזים), כאשר תת הלחץ הנגרם מההדף "מנפח" את המרכב.

 

ערב טוב ושקט מהצפון

פורסם

כשחיזבאללה זרק עלינו טילים ואני יצאתי בצו8 שמתי את הרכב בחניה של חבר שהייתה מחוץ לטווח הטילים,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

יש לי שאלה לגבי תרחיש (שחלילה יקרה)

ומידה והרכב שלי נפגע מטיל,האם הביטוח מכסה את זה או המדינה?מה התהליך?

Mercedes Benz S320 1996

Audi A6 1998 2.4 V6

האודי להחלפה על כל גודשת מעניינת (בייחוד האיטלקיות שבהן)

פורסם

חניה תת קרקעית זה לא אופציה טובה.

 

כי אם נופל מעל השטח שלה, אז הרכב ישאר נקי, אבל לא תוכל להוציא אותו.

 

תחנה איפה שבא לך וזהו.

 

אני ביום רביעי יצאתי לעשן נרגילה ולשתות תה במרכז אורן, פחדתי על האוטו (אין מקיף), גם הייתה אזעקה אחת, אבל מה לעשות, צריך לחיות את החיים כאילו זה היום האחרון שלך.

אני לא אומר תצא החוצה ותחפש תטילים, אלה תלך למקום מוגן, אבל אם בא לך לצאת, תצא בזהירות, אין מה לעשות, אם עכשיו חודש שלם יהיה קסאמים, לא תצא בכלל? (אני יכול להתפגר בבית).

 

חוץ מזה כה חורים ברכב זה תמיד טוב, יש לנו מדינה חמה:twisted:

×
×
  • תוכן חדש...