Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5001 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום,

שמי אלי והצטרפתי לפורום לאחרונה בעקבות רצון עז לאחרונה לממש חלום של קניית חיפושית

נפלה לי מציאה של חיפושית אמריקאית 73' ב-6000 ש"ח (מציאה?)

מצב הרכב - צריך פחחות וצבע, מושבים במצב קרוע/גרוע, ודש בורד מפוצץ, מנוע 1600, ג'אנטים מגנזיום (צמיגים מצב טוב+), הגה עץ

 

כמה שאלות:

1. כמה יכול לעלות דש בורד במצב טוב לדגם אמריקאי?

2. מה ההבדל בין הדגם אמריקאית לגרמנית מבחינת שכיחות חלפים?

3. האם המחיר שציינתי נחשב סביר ביחס למצב שצויין?

פורסם

רכב מניע, נוסע עם טסט נשמע מחיר טוב.

אי אפשר באמת לדעת עד שלא רואים את הרכב.

ממליץ לך לבדוק גם בפורום חיפושיות באתר מוסך.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

נשמע סבבה לגמרי.

אם המנוע טוב אז זה מחיר סביר.

מושבים תשפץ אם זה מקורי אם לא מקורי אז תחליף אותם הכי פשוט.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם
רכב מניע, נוסע עם טסט נשמע מחיר טוב.

אי אפשר באמת לדעת עד שלא רואים את הרכב.

ממליץ לך לבדוק גם בפורום חיפושיות באתר מוסך.

 

הרכב היה נוסע יום יום ע"י אישה בת 50+

לקחתי עליו סיבוב והוא נוסע לא רע כלל, אם כי הרגשתי שהוא צריך להחליף קלאץ' (מפריד ממש גבוהה)

הרכב כרגע בלי טסט חודשיים, סיבת המכירה - אין להם כוח להשקיע יותר על הרכב (בבעלותה 10 שנים)

אני מאמין שהרכב יהיה צריך איזה טיפול 10K (לעשות יישור קו בשבילי)

אז מה אומר שווה קניה ?

אגב איזה שמן הרכב הזה צריך..?!

פורסם

שמן 20/50.

בלי לראות אי אפשר להיות בטוח, אבל אם אין רקבונות של חלודה, המנוע נשמע טוב, והרכב מוצא חן בעינייך, זו נשמעת עיסקה טובה.

הייתי מנסה לעשות טסט לפני העברת בעלות כדי להיות בטוח שאין איזו עז גדולה בסיפור הזה.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

לפי דעתי מחיר לא רע בכלל אבל שוב כמו

שאחרים אמרו צריך לראות,אם אין ריקבון רציני תלך על זה .

אל תישכח שהיא גם 1600 שלפי דעתי עדיף בהרבה מהמנועים הקטנים .

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם
שמן 20/50.

בלי לראות אי אפשר להיות בטוח, אבל אם אין רקבונות של חלודה, המנוע נשמע טוב, והרכב מוצא חן בעינייך, זו נשמעת עיסקה טובה.

הייתי מנסה לעשות טסט לפני העברת בעלות כדי להיות בטוח שאין איזו עז גדולה בסיפור הזה.

 

השמן שציינת (20W50) זה נחשב בסטטוס "סינטטי מלא" ?!

 

יש פה ושם כמה נגיעות של חלודה מסיבוב שעשיתי (במרזבים על הגג) כשנתתי מבט מתחת לאוטו היה נראה במצב של אוטו משומש כנ"ל נגיעות קטנות לא משהו חריג !!

בימים הקרובים אני אנסה להעביר אותו טסט, לא צופה בעיות - הן בנוגע לרכב והן מצד הבעלים (אנשים טובים וישרים), על מנת להעביר בהמשך בעלות.. תאחלו לי בהצלחה - מקווה להעלות לכם תמונות אם הכל יהיה בסדר והרכב יעבור לבעלותי ;-)

פורסם

תבוא אלי תקח אחת אחרי פחחות ומנוע מעולה משופץ הלייד

1303 ודש לא מפוצץ

ב 9500 שח ןלא צריך השקעה

0522790303

נלי 099.jpg

חבר צוות פיברקלאב טוב כלב חבר מחבר כלב מיצר צינורות ברקס ממתכת 0522790303

פורסם
תבוא אלי תקח אחת אחרי פחחות ומנוע מעולה משופץ הלייד

1303 ודש לא מפוצץ

ב 9500 שח ןלא צריך השקעה

0522790303

הלכה הבונבונירה נמכר

חבר צוות פיברקלאב טוב כלב חבר מחבר כלב מיצר צינורות ברקס ממתכת 0522790303

פורסם

חבר קנה ממך אותה מקווה שיהנה ממנה!

תגיד לא היה לה מגנזיום פעם? זאת החיפושית ששופצה אצל בוחבוח?

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם
חבר קנה ממך אותה מקווה שיהנה ממנה!

תגיד לא היה לה מגנזיום פעם? זאת החיפושית ששופצה אצל בוחבוח?

היה לה גנט ניקל שגרם לרכב לרעידות

וכן שופצה אצל בוחבוח לפני כמה שנים

לא היה לי הרבה שעות נהיגה איתה אבל אחלה חיפושית

חבר צוות פיברקלאב טוב כלב חבר מחבר כלב מיצר צינורות ברקס ממתכת 0522790303

פורסם

תודה רבה על ההצעה של החיפושית אבל אני נעול על הדגם שהזכרתי..

פירסמתי תגובה חדשה בנושא של החיפושית הזו.. ניסיתי להעביר אותה טסט היום.. כמו שהמליץ פה "אומי5"

נכשלה על רפלקטורים, כשנסיים את ה"עז" הזו נעביר אותה לבעלותי סוף סוף

אשמח אם תגיבו לי שם..

פורסם
היה לה גנט ניקל שגרם לרכב לרעידות

וכן שופצה אצל בוחבוח לפני כמה שנים

לא היה לי הרבה שעות נהיגה איתה אבל אחלה חיפושית

 

אשמח לשמוע פרטים לגבי "בוחבוח" שהוזכר בהודעה שלך בעניין שיפוץ החיפושית שהייתה לך.. :)

×
×
  • תוכן חדש...