Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשרת תקלות וטיפולים. סיטרואן C4 2008


yehudaophir
שימו לב! השרשור הזה בן 4109 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לחברי הפורום,

ברצוני לתאר שרשרת אירועים שהיו לי בחודש האחרון עם רכב סיטרואן C4 שנת 2008, ולשאול לחוות דעתכם האם זה סביר ועל מה זה מראה.

ערב אחד הרכב לא מתניע גם עם כבלים. הזמנתי "שגריר" שהמליץ להחליף מצבר (שהיה בן שנתיים). החלפתי.

שבוע לאחר מכן, הרכב עוד פעם לא מתניע. הזמנתי גורר למוסך שם אבחנו בעית אלטרנטור והכניסו משופץ.

באותה הזדמנות, גם ביקשתי לעשות טיפול תקופתי (30,000).

שבוע לאחר מכן, הרכב עוד פעם לא מתניע. הזמנתי גורר למוסך שם אבחנו בעית סטרטר והחליפו אותו.

באתי לקחת את הרכב לאחר שעות העבודה והרכב לא התניע.

השארתי את הרכב ולמחרת דיברתי עם מנהל העבודה שטען שהוא מצליח להתניע אלא שהרכב מוציא עשן לבן מהאקזוז.

לאחר בדיקה, הוא איבחן בעית חדירה של מים לראש מנוע והמליץ על שיפוץ ראש מנוע. השארתי לתיקון.

לאחר יומיים (שבוע וחצי מאז הטיפול התקופתי) הכנסתי את הרכב לטסט שנתי - הוא נכשל על צינור בלמים אחורי.

אשמח לשמוע דעות והערכות לגבי מה שקרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הרכב לא נרכש חדש מהחברה,אלא כיד שנייה זה הרבה מזל וגם תלוי מאוד באופן בו טיפלו הבעלים הקודמים ברכב.

זה היה יכול לקרות בכל רכב מבלי שנכנס לדיון על אמינות מכוניות מתוצרת כזו או אחרת.

כל רכב רגיש להזנחה,אך יש רכבים רגישים במיוחד ולצערך אתה משלם את המחיר.

קשה גם להתייחס כי לא ברור,האם אבחנות המוסך נכונות או שהן שגויות והוא פשוט גבה ממך כספים בלי פתרון אמיתי לבעיות.

מצבר ואלטרנטור יכולים להיות בלאי סביר,ראש מנוע זה כבר קצת יותר מידי.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לחברי הפורום,

ברצוני לתאר שרשרת אירועים שהיו לי בחודש האחרון עם רכב סיטרואן C4 שנת 2008, ולשאול לחוות דעתכם האם זה סביר ועל מה זה מראה.

ערב אחד הרכב לא מתניע גם עם כבלים. הזמנתי "שגריר" שהמליץ להחליף מצבר (שהיה בן שנתיים). החלפתי.-סביר

שבוע לאחר מכן, הרכב עוד פעם לא מתניע. הזמנתי גורר למוסך שם אבחנו בעית אלטרנטור והכניסו משופץ.-מצבר חלש יכול לדפוק אלטרנטור,אגב זה מאד פשוט לבדוק טעינה עצמאית בעזרת רב מודד.

באותה הזדמנות, גם ביקשתי לעשות טיפול תקופתי (30,000).-לפחות אתה לא מזניח.

שבוע לאחר מכן, הרכב עוד פעם לא מתניע. הזמנתי גורר למוסך שם אבחנו בעית סטרטר והחליפו אותו.-זה כבר לא כל כך סביר,לא יתכן שסיבת חוסר ההתנעה היא גם סטרטר וגם אלטרנטור,לדעתי יש ליקויים באבחנות -צרוף מיקרים נדיר=הרכב רק בן 4.

באתי לקחת את הרכב לאחר שעות העבודה והרכב לא התניע.-כן? ומה הסיבה עכשיו?

השארתי את הרכב ולמחרת דיברתי עם מנהל העבודה שטען שהוא מצליח להתניע אלא שהרכב מוציא עשן לבן מהאקזוז.-אולי הוא לא מניע בגלל פלגים רטובים?(כמובן שאין קשר לאלטרנטור או סטרטר)

לאחר בדיקה, הוא איבחן בעית חדירה של מים לראש מנוע והמליץ על שיפוץ ראש מנוע. השארתי לתיקון.-ראה מעלה(האם היה שימוש בנוזל קירור מקורי,אם השתמשו במי ברז אז אין פלא.)

לאחר יומיים (שבוע וחצי מאז הטיפול התקופתי) הכנסתי את הרכב לטסט שנתי - הוא נכשל על צינור בלמים אחורי.-בלאי סביר

אשמח לשמוע דעות והערכות לגבי מה שקרה.

 

ברכב חדיש (וצרפתי)כ C4 מומלץ לטפל במוסך מנוסה המכיר את הרכב אשר ברשותו סורק תקלות על מנת שיאתר את התקלה במדויק ולא על סמך ניסוי וטעיה על חשבון הלקוח.

 

נפלת כנראה על רכב מוזנח או אחד שעבר "חיים קשים" ,זה הסיכון בלקנות יד 2 לאחר תום תקופת האחריות.

 

כולם פה ממליצים על "מוסך רון" שמתמחה בגרמניות בעיקר אך אין לי ספק שעם רכבך יוכל להתמודד,אולי עכשיו כבר מאוחר מידי ,אך להבא...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שהבעיה לא ברכב - אלא שנפלת על שרשרת שרלטנים שפשוט גרמו לך להוציא ים כסף מיותר על האוטו.

 

אם הרכב לא הניע עם כבלים כבר בהתחלה, זה סימן ראשון שאולי לא המצבר ולא האלטרנטור אשמים. עם כבלים טובים הרכב היה אמור להניע בלי בעיה.

 

ברוב המקרים אי התנעה בדגמים האלו יכולה לנבוע מתיבת נתיכים תקולה או סטרטר לא תקין (מלווה לרוב בצריכת זרם גבוהה ששורפת פיוז בתיבת נתיכים).

 

בכל הפעמים בהם תארת שהרכב לא מניע, לא סיפרת האם יתר המכלולים ברכב נדלקו (אורות, נעילה מרכזית וכד') והאם היו סימני חיים מהרכב או לא - דבר שחשוב לדעת. לרוב, אם האלטרנטור שובק חיים, קיימות לכך מספיק התראות משלל המחשבים שיש ברכב. אומנם אי אפשר להתחייב ב 100% שתקבל התראה (או תקלה בעקבות חוסר טעינה), אבל לרוב זה מה שקורה.

 

הצעתי לך היא לטפל במוסכים מורשים של היבואן שמכירים את הרכב ויודעים לטפל בנקודות התורפה שלו בקלות. חבל, הוצאת מלא כסף (מצבר, אלטרנטור) לחינם.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4109 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...