Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5054 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לפותח השרשור, רק בגלל מה שכתבת הייתי "יורד" ברמה וקונה ליאון 1.8.

בכבישי הארץ הרכב נותן ביצועים מספקים ואפילו יותר. אתה לא מבין איזה עצבים כשאתה מת ללחוץ והאוטו נותן, ואיזה גוש טימטומת נוסע/ת בשמאל (כמו שתיארת). אני בעלים של 1.8TSI ידנית. אני יכול להעיד שזה כיף של אוטו, וכמו שהציעו לך, אם אחרי כמה חודשים תראה שה 1.8 לא מספיק, אתה יכול בפחות מ 3000 ש"ח להוסיף קצת פחות מ 50 סוסים בתדלוק 95 ואתה מגיע כמעט ל 210 כ,ס כמו ה FR. ה 1.8TSI מאושרת לנסיעה עם חישוקים 17. (מגיעה במקור עם 16).

בכל מקרה, שתהיה בהצלחה, ותהנה מהרכב.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם
לפותח השרשור, רק בגלל מה שכתבת הייתי "יורד" ברמה וקונה ליאון 1.8.

בכבישי הארץ הרכב נותן ביצועים מספקים ואפילו יותר. אתה לא מבין איזה עצבים כשאתה מת ללחוץ והאוטו נותן, ואיזה גוש טימטומת נוסע/ת בשמאל (כמו שתיארת). אני בעלים של 1.8TSI ידנית. אני יכול להעיד שזה כיף של אוטו, וכמו שהציעו לך, אם אחרי כמה חודשים תראה שה 1.8 לא מספיק, אתה יכול בפחות מ 3000 ש"ח להוסיף קצת פחות מ 50 סוסים בתדלוק 95 ואתה מגיע כמעט ל 210 כ,ס כמו ה FR. ה 1.8TSI מאושרת לנסיעה עם חישוקים 17. (מגיעה במקור עם 16).

בכל מקרה, שתהיה בהצלחה, ותהנה מהרכב.

 

מסכים איתך במליון אחוז.

אם הייתי רוצה הייתי לוקח גם את הקופרה אר עם ה 260 סוסים.

הבעיה שאני מנסה לחסוך כמה שיותר לדירה בעתיד,

המצב כיום קשה בארץ, ולמזלי יש לי אחלה עבודה שאני כן יכול להרשות לעצמי לעתיד להון עצמי,

אז זה אחד השיכולים, הלאון עדיין יותר יקרה מהאיביזה ב 30K שזה גם כסף,

וגם הדלק עוד יותר מתייקר..

אולי אני טועה שאני חושב יותר מידי על העתיד, כי אי אפשר לדעת מה יהיה מחר עם כל ההפתעות שיש בעולם.

פורסם
מסכים איתך במליון אחוז.

אם הייתי רוצה הייתי לוקח גם את הקופרה אר עם ה 260 סוסים.

הבעיה שאני מנסה לחסוך כמה שיותר לדירה בעתיד,

המצב כיום קשה בארץ, ולמזלי יש לי אחלה עבודה שאני כן יכול להרשות לעצמי לעתיד להון עצמי,

אז זה אחד השיכולים, הלאון עדיין יותר יקרה מהאיביזה ב 30K שזה גם כסף,

וגם הדלק עוד יותר מתייקר..

אולי אני טועה שאני חושב יותר מידי על העתיד, כי אי אפשר לדעת מה יהיה מחר עם כל ההפתעות שיש בעולם.

 

חשוב לחשוב על העתיד וכן תחסוך לדירה.

 

לגבי הרכבים, אין מה להשוות בין איביזה ללאון שכן הלאון הרבה יותר זריזה ומתנהגת שונה מהאיביזה אבל אני מניח שאתה לא באמת חושב על הכיוון הזה אלא מתלבט בין FR לבין 1.8.

 

תראה, הכל שיקולים של כמה אתה נוסע ואיך אתה נוסע. אני בעל 1.8 TSI DSG והיא גם יחסית שותה, לא כמו FR אבל סביר פלוס מינוס. מדובר באחלה רכב וכמו שאמרו קודמיי, צ'יפ קטן מסדר לך במקום 160 כ"ס כ-200 כ"ס.

 

ברור ש-FR זה ליגה אחרת אבל כמו שציינתי קודם לכן, העיקר שתהיה שלם עם ההחלטה שלך ולא תקנה כשאתה מתלבט או מהוסס. קודם תסגר על עצמך מה אתה באמת רוצה שלא תצטער אח"כ למה לא קנית את אותו הרכב ולפי תחושה שלי אתה מת רוצה את ה-FR.

 

עכשיו תעשה שיקוליי נסיעות וכמה דלק ייצא לך בחודש כאשר אתה יודע פחות או יותר כמה FR שותה.

 

יום טוב ובהצלחה.

פורסם
תקשיבו,

היום עשיתי נסיעת מבחן על הלאון FR גיר DSG.

אני חייב להגיד, זאת מפלצת, בחיים לא נהגתי ככה, זה פשוט קשה לתאר כמה כוח

בום ואתה כבר ב 140. טיל בליסטי.

אבל מה הבעיה בארץ? עד שאתה מאיץ אתה כבר צריך לעצור או שאתה מגיע לכיכר או שמישהו נוסע לך בנתיב השמאלי :(

 

אבל בסוף נראה לי אני יזמין את ה FR איביזה 1.2 .

גם זריזה וחסכוני (1\20) שזה מה שאני צריך,

חשבתי שאם ניקח את הלאון אני יקרע את הכיס גם בגלל המחיר וגם בגלל הביטוחים וכמובן הדלק - למרות שאין על ההרגשה שהיא נתנה לי!

 

קצת מצחיק לפתוח פוסט על לאון fr ובסוף לקנות איביזה 1.2...

 

כנראה שהכוח באמת לא בראש מעייניך והיה סתם פלוס נחמד.

 

הכי חשוב שתהיה מרוצה,

שא ברכה.

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

+1 בדיוק מה שחשבתי , מלאון 211 כ"ס הגענו לאיביזה 1.2 ופותח שרשור שרוצה לעקוץ את כולם , גם לקבל רכב עם +200 כ"ס וגם לעשות 1:20 בצריכת דלק , אה ושלא יהיה יקר המוסך.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

באחת הסדנאות יש עדכון תוכנה ל1.2 לא?

למה כ"ס זה מביא אותה?

 

עריכה:

לא משנה, מצאתי:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=439763&page=2

130 סוסנים נשמע סביר (קצת למי שמחזיק 170-180 בחצי עשור האחרון, אבל עדיין), השאלה איך זה מרגיש.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
+1 בדיוק מה שחשבתי , מלאון 211 כ"ס הגענו לאיביזה 1.2 ופותח שרשור שרוצה לעקוץ את כולם , גם לקבל רכב עם +200 כ"ס וגם לעשות 1:20 בצריכת דלק , אה ושלא יהיה יקר המוסך.

 

אל תזלזל כן

לעקוץ את כולם דבר בשם של עצמך כן.

פורסם

רבים היו בדילמה הזו לפניו. יש לי חבר שהתלבט לפני שנה בין גולף 1.4TSI, איביזה שהייתה במבצע (70-ומשהו אלף שקל) וגולף GTI (חדשה כמובן).

 

מאחר וכל אוטו עושה את העבודה רוב הזמן, מי שלא מחפש באופן ספציפי אוטו להתגרזנות אלא סתם משהו חדש, יכול למצוא הרבה דברים שימלאו את הצורך, עם רמות שונות של הוצאה. גם עם המימון כיום זה בעיקר עניין של אם אתה רוצה להוציא 2500, 3500 או 4500 ש"ח לחודש, זה הכל.

 

(החבר, אגב, קנה בסוף את הGTI.)

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum


×
×
  • תוכן חדש...