Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5111 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הביקוש של שברולט ממש לא בשמיים ורואים את זה במחיר, גיא משברולט, יש לקרוז גם דברים טובים להגיד אז עדיף לתת את הדגש עליהם ולא להגיד משהו שהוא לא כמו ביקוש.

במכירה עדיף להציג את היתרונות ולא לצבוע את החסרונות

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הי

אולי בכל זאת תנסה את הפוקוס, הפוקוס החדשה ממש שונה מהישנה זאת שרכשת בליסינג (כנ"ל גם הI35)

ואלוי יראו טיפה יותר שמירת ערך משברולט ואופל (לפחות נתונים לפי השוק העכשוי).

פורסם

נהגתי על שתיהן.

לטעמי האסטרה עדיפה על הקרוז, למרות המכלולים הזהים.

כמו כן, האסטרה הרבה יותר אטרקטיבית.

אין שום יתרון בגרסה המפוארת של הקרוז ואין טעם בהשקעה הכספית.

יש מבצע של שופרסל שבמסגרתו ניתן לרכוש את האסטרה טורבו בכ- 115K לאחר הנחה של 7%.

האסטרה נוחה, מרווחת יחסית, מושבים תומכים, מנוע די חזק, וגם בנסיעה על רכב שעבר כ- 15K ק"מ לא נשמעו קרקושים.

ודבר אחרון - האסטרה נראית מעולה בצבע לבן, לעומת הקרוז שחסרה כל ייחוד לטעמי.

בהצלחה.

Cupra Leon VZ 2025

פורסם

הן ממוצעות מבחינת צריכת הדלק בגרסת הטורבו.

ככל מנוע טורבו, אם תלחץ חזק, הצריכה תהיה בשמים אבל גם ההנאה.

Cupra Leon VZ 2025

פורסם
הן ממוצעות מבחינת צריכת הדלק בגרסת הטורבו.

ככל מנוע טורבו, אם תלחץ חזק, הצריכה תהיה בשמים אבל גם ההנאה.

 

 

אגב, נתוני צריכת הדלק בטורבו 1.4 - ביחס למנועי 1.6 - הם עדיין יותר חסכוניים, אני צודק ?

 

ולגבי הריקול בשברולט, שאחד החברים ציין מעלה .

האם יש חשש בנושא ?

פורסם

לגבי הריקול, עשו תיקון בטיחותי בתא המנוע.

פשוט ציין זאת בפני הסוכן/מוכר, שUMI יבצעו את התיקון לפני המסירה.

 

ענת

אוויס

 

 

ולגבי הריקול בשברולט, שאחד החברים ציין מעלה .

האם יש חשש בנושא ?

פורסם
אגב, נתוני צריכת הדלק בטורבו 1.4 - ביחס למנועי 1.6 - הם עדיין יותר חסכוניים, אני צודק ?

 

ולגבי הריקול בשברולט, שאחד החברים ציין מעלה .

האם יש חשש בנושא ?

 

בקשר לצריכת הדלק, צריכת הדלק בשתיהן לא גבוהה. נכון שהיא גבוהה מעט מהמצופה, אבל הצריכה בסדר גמור ובטח לעומת הרוב המוחלט מהרכבים המשפחתיים 1.6 הרגילים.

לגבי הריקול, לדעתי אין סיבה לחשוש. כל הרכבים כנראה תוקנו, רק תדאג לברר זאת בקנייה מול נציג המכירות.

פורסם

לדעתי ההשוואה הנכונה היא בין האסטרה 123900 לקרוז ב-129900

 

אם אתה מסתפק בחמש דלתות קנה את האסטרה.

 

אם אתה זקוק למרווח הנוסף ולתא המטען - קנה את הקרוז.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לדעתי ההשוואה הנכונה היא בין האסטרה 123900 לקרוז ב-129900

 

אם אתה מסתפק בחמש דלתות קנה את האסטרה.

 

אם אתה זקוק למרווח הנוסף ולתא המטען - קנה את הקרוז.

 

 

הנתונים וחוות הדעת אומרות אסטרה .

הגודל , המרווח וכמובן תא המטען (עגלות ילדים וכו') מאוד חשובות . לכן ההתלבטות קשה מאוד, וגורמת לי לפזול שוב לקרוז.

 

 

התלבטות נוספת במידה ואחליט ללכת על הקרוז היא הבחירה ברמת הגימור .

LT או LTZ שיותר מפנקת ברמת האבזור (מושבי עור וכו')

פורסם
LT או LTZ שיותר מפנקת ברמת האבזור (מושבי עור וכו')

 

מה ההפרש בפועל בכסף ?

אם זה אלפים בודדים, הייתי לוקח את רמת האבזור הגבוהה יותר. זה משנה את התחושה ברכב מקצה לקצה.

51 קג"מ :shock::lol:

פורסם
מה ההפרש בפועל בכסף ?

אם זה אלפים בודדים, הייתי לוקח את רמת האבזור הגבוהה יותר. זה משנה את התחושה ברכב מקצה לקצה.

 

 

תוספת של 10K ..

פורסם

לא ברור למה ננעלת דווקא על שתי אלה.

אני לא אהבתי את האסטרה בגלל הגיר, שהוא זהה בקרוז.

מעבר לזה שבאסטרה האבזור הבסיסי ממש גרוע, וכל שטות עולה המון, אז שווה לך לבדוק בדיוק כמה זה יוצא אחרי

כל התוספות (אפילו צבע שהוא לא לבן עולה כסף).

 

אני ממליץ לך לבדוק את הפוקוס 2 ליטר, במרכב שחביב עליך (לדעתי למשפחה הסטיישן מנצחת).

רכב מאד איכותי ומפנק, באבזור טיטניום בעיקר אבל לא רק. בין 129K ל-139K בתלות באבזור ובמרכב.

המנוע יותר חזק מהאסטרה/קרוז (170 כ"ס אטמוספרי). הגיר כפול מצמדים 6 הילוכים, לא מאד מוצלח, אבל עושה את העבודה

ברוב המוחלט של הזמן.

אין קשר בין הפוקוס הזאת לפוקוס שאתה מכיר מהליסינג.

זאת הייתה הבחירה שלי בכל אופן (אני לקחתי את ההצ'בק טיטניום).

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008


×
×
  • תוכן חדש...