Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5114 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני סטונדט ואני מתכוון לקנות מיני מנוע 1.0 כמובן ידני חדשה מחברה ואני מתכוון לנסוע כל היום מנצרת עילית לקרית ביאליק הלוך וחזור, האם לדעתכם שמשתלם לקנות מיני בשביל נסיעות מחוץ לעיר ואוטו לא יתאמץ בעליות לנצרת עילית וכביש 79 בין נצרת למחלף סומך גם מדי פעם נסיעות לחיפה לבילויים מדי חודש נוסע לתל אביב ובאזור מרכז בפרט. האם זה יצרוך יותר דלק בגלל שמיני קטן וגם לא מתאים לנסיעות ארוכות או עדיף כבר לקחת את משומשת יד שנייה, אני רוצה רק מיני בגלל שאני נוסע הרוב לבד ולא צריך סופר מיני כרכב משפחתי אני מעדיף את מיני מבחינת חיסכון בדלק ועלויות נמוכות כמו אחזקה, טיפולים ועוד.

 

מה לדעתכם שווה לקנות מיני או לקחת את משומשת יד 2?

פורסם

אם אתה מדבר על מיני עם מנוע 1.0 לא חושב שמומלץ לך לנסיעות שלך. אם כבר מיני חדשה, חפש משהו יותר חזק. מה עם ספלאש ידנית?

פורסם

אני חושב שבקרוב אקנה סקודה סיטיגו אחת מהשלישייה של פולקסווגן, אומרים שזו אחת מיני הכי טובה ואיכותית בין כל שאר מיני עם מנוע 1.0 סמ"ק ו75 כח סוס, ידני וזה יספיק לנסיעות למרות שאני נוסע רוב לבד.

פורסם

קח בחשבון שלפי מה שראיתי באוטומוטור, השלישיה שאתה מדבר עליה כוללת פתח מיזוג מרכזי מעל הדש בורד (לכיוון השמשה הקדמית) ללא פתח מרכזי לנהג ולנוסע אלא רק פתחים צדדיים, בדומה ל 107/C1/אייגו, לדעתי זה עיצוב בעייתי שלא מתאים לחודשי הקיץ החמים (ויצא לי לנהוג ב 107 באוגוסט, היא אמנם מתקררת בסופו של דבר אבל זה לוקח זמן).

פורסם

אני הייתי מחכה עוד קצת לכניסה של מתחרה חדשה לשוק הזה, רנו טווינגו החדשה אמורה גם כן להגיע לארץ מתישהו בזמן הממש קרוב - לפי הכתבות הצפי הוא לאמצע 2012 שזה בעצם, עכשיו...



 

1.2 ליטר ידני עם 75 כוחות סוס ולפי מה שאני מבין תג המחיר הולך להיות צמוד באזור ה60K

 

מדובר ברכב שלוש דלתות, נוח עם עיצוב חיצוני ופנימי מאוד יפים.

 

הסיטי גו לדעתי תהיה בחירה מצויינת (בין אם מדובר ב"מי" או גם ב"אפ" הן עדיפות הודות לכוח הסוס הגדול יותר לעומת המתחרות).

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
קח בחשבון שלפי מה שראיתי באוטומוטור, השלישיה שאתה מדבר עליה כוללת פתח מיזוג מרכזי מעל הדש בורד (לכיוון השמשה הקדמית) ללא פתח מרכזי לנהג ולנוסע אלא רק פתחים צדדיים, בדומה ל 107/C1/אייגו, לדעתי זה עיצוב בעייתי שלא מתאים לחודשי הקיץ החמים (ויצא לי לנהוג ב 107 באוגוסט, היא אמנם מתקררת בסופו של דבר אבל זה לוקח זמן).

 

אני חושב שפתחי מזגן צדדים יהיו חזקים מהרגיל נותן מענה כפיצוי כשאין פתח מזגן בדשבורד, מישהו ניסה על 107, C1 ואייגו ומה אתם אומרים איך מזגן שלהם?

קראתי על פיאט פנדה החדשה, ידני נשמע טוב עם מנוע 1.2 ואחרי הוזלה במחירים, פשוט לא נדלקתי עליה פשוט עיצוב יצא יותר מדי מרובע לכל דבר פשוט לא התחברתי לרכב.

פורסם

אולי מספיק כבר עם הויכוח המטופש הזה בעניין הפתח המרכזי למזגן? ברור שרכב עם פתח מרכזי שאפשר לכונן ומנוע 3000 (עדיף יפני) יקרר טוב יותר מהקטנות המדוברות.

אבל בגודל תא הנוסעים של הקטנות צורת הפתח לא משנה לקירור. אני חוזר שוב לטובת מי שלא הבין: לא חייבים שאפשר יהיה לכוונן את הפתח כדי שהמזגן יקרר טוב.

אולי זה משפיע על 10 השניות הראשונות אם אתה נכנס מזיע לרכב ורק רוצה להרגיש רוח על הפנים. (גם אז יש לך את הפתח הצידי).

אבל למעט המצב הזה בשניות הראשונות, המזגן (לפחות של ה107) מקרר מעולה גם אם הוא הפתח המרכזי מופנה כלי מעלה. (הרי זה לא שהוא מופנה כלי מעלה והאויר הקר בורח מחוץ לתא הנוסעים. הוא מיד פוגע בחלון וחוזר למלא את תא הנוסעים שהוא ממילא קטן)

פורסם

שכחתי לגמרי את הנושא המקורי:

לגבי מיני מחוץ לעיר:

כל עוד אין עליות רציניות- אני בעד. מאד בעד. החיסכון בדלק עצום ואוטו חדש יסע מעולה.

אבל אם יש עליות הייתי שוקל לרדת בשנתון למשומש ולקנות משהו קצת יותר רציני. הקטנות הללו קצת חלשות למאמץ הזה לדעתי.

פורסם

חבר טוב שלי קנה את השברולט ספארק 1.2 עם 82 כ"ס, הוא עושה נסיעות בין עירוניות לא ארוכות מידי על בסיס יומי, ונסיעה חד\דו שבועית של נצרת רחובות. בוא נגיד שאחרי שנה נמאס לו והוא רוצה למכור כבר את הרכב בגלל איכות הנסיעה. הוא עושה איתה 1:16. גם אני חשבתי להביא מיני כזאת אבל אצלי הנסיעות הן הרבה יותר ארוכות וזה יהיה בלתי נסבל.

ארליך, תביא אורז, מקרוני וביצים

פורסם

מה שאתה מדבר עליו אלה מכוניות עירוניות להבדיל ממכוניות מיני. ז'אנר חדש במחוזותינו ולהרבה יבואנים כבר יש אחת כזאת (השלישייה של פולקסווגן, השלישייה של טויוטה, פיקנטו ועוד). מטרתן להיות חסכוניות, קטנות וקלות לחניה והשתחלות בתנועה עירונית עמוסה. זה בא על חשבון מנוע, אבזור ונוחות. לנסיעות שאתה מדבר עליהן עדיף "מיני" אמיתית דוגמת הפביה אם אתה כבר בקטע של סקודה. אתה הולך לעשות בערך 150 קילומטר ליום, עירונית עלולה לא להספיק לך.

פורסם
אולי מספיק כבר עם הויכוח המטופש הזה בעניין הפתח המרכזי למזגן? ברור שרכב עם פתח מרכזי שאפשר לכונן ומנוע 3000 (עדיף יפני) יקרר טוב יותר מהקטנות המדוברות.

אבל בגודל תא הנוסעים של הקטנות צורת הפתח לא משנה לקירור. אני חוזר שוב לטובת מי שלא הבין: לא חייבים שאפשר יהיה לכוונן את הפתח כדי שהמזגן יקרר טוב.

אולי זה משפיע על 10 השניות הראשונות אם אתה נכנס מזיע לרכב ורק רוצה להרגיש רוח על הפנים. (גם אז יש לך את הפתח הצידי).

אבל למעט המצב הזה בשניות הראשונות, המזגן (לפחות של ה107) מקרר מעולה גם אם הוא הפתח המרכזי מופנה כלי מעלה. (הרי זה לא שהוא מופנה כלי מעלה והאויר הקר בורח מחוץ לתא הנוסעים. הוא מיד פוגע בחלון וחוזר למלא את תא הנוסעים שהוא ממילא קטן)

 

שום ויכוח מטופש, עובדות. נכון שבטווח הארוך הרכב מתקרר כמו כל רכב עם פתחים סטנדרטיים אבל פיזור האויר שונה בהתחלה. אני עשיתי נסיעת מבחן על ה 107 באוגוסט למשך חצי שעה לאחר שהרכב עמד בשמש צולה, ורק בדקות האחרונות של הנסיעה יכולתי להגיד שקריר ברכב. אני אישית לא אהבתי את התכנון הזה, ואני אוהב שהאויר הקר מכוון לפנים שלי בחודשים הלוהטים של הקיץ, אבל מי שזה לא חשוב לו וזה לא שיקול - שיבושם לו. ברור שלא צריך לפסול רכב בגלל זה, אבל כשיש אלטרנטיבות טובות יותר גם מההיבט הזה, אני באמת לא מבין למה לא ללכת עליהן. לדעתי האישית רכבי ה 1.0 ליטר צריכים להיות מתומחרים מתחת ל 1.25 (כמו שהפיקנטו 1.0 עולה פחות מה 1.25) ולא הגיוני שפיג'ו 107 תעלה כמו אלטו או I10.

פורסם
שום ויכוח מטופש, עובדות. נכון שבטווח הארוך הרכב מתקרר כמו כל רכב עם פתחים סטנדרטיים אבל פיזור האויר שונה בהתחלה. אני עשיתי נסיעת מבחן על ה 107 באוגוסט למשך חצי שעה לאחר שהרכב עמד בשמש צולה, ורק בדקות האחרונות של הנסיעה יכולתי להגיד שקריר ברכב. אני אישית לא אהבתי את התכנון הזה, ואני אוהב שהאויר הקר מכוון לפנים שלי בחודשים הלוהטים של הקיץ, אבל מי שזה לא חשוב לו וזה לא שיקול - שיבושם לו. ברור שלא צריך לפסול רכב בגלל זה, אבל כשיש אלטרנטיבות טובות יותר גם מההיבט הזה, אני באמת לא מבין למה לא ללכת עליהן. לדעתי האישית רכבי ה 1.0 ליטר צריכים להיות מתומחרים מתחת ל 1.25 (כמו שהפיקנטו 1.0 עולה פחות מה 1.25) ולא הגיוני שפיג'ו 107 תעלה כמו אלטו או I10.

 

כמה תיקונים לעצמי...האלטו היא ממילא מנוע 1.0 ובכל מקרה, הרכבים החזקים יותר של המתחרים של ה 107 (פיקנטו, I10 למשל) מתומחרים גבוה משמעותית מהגירסאות החלשות יותר, אז אני לוקח את דבריי בחזרה בכל מה שלא נוגע למזגן.

פורסם

אם כל יום אתה הולך לנסוע 150 ק"מ, אולי עדיף רכב דיזל?

 

בעקרון לנו יש פיאט פנדה בתור רכב ראשי בבית שהייתה באילת, ברמת הגולן, בירושלים ובשאר הארץ בלי בעיות (גם בעליות).

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אני הייתי מחכה עוד קצת לכניסה של מתחרה חדשה לשוק הזה, רנו טווינגו החדשה אמורה גם כן להגיע לארץ מתישהו בזמן הממש קרוב - לפי הכתבות הצפי הוא לאמצע 2012 שזה בעצם, עכשיו...



 

1.2 ליטר ידני עם 75 כוחות סוס ולפי מה שאני מבין תג המחיר הולך להיות צמוד באזור ה60K

 

מדובר ברכב שלוש דלתות, נוח עם עיצוב חיצוני ופנימי מאוד יפים.

 

למישהו- אולי נציגי קרסו בפורום- יש מושג לגבי תאריך הגעה מדוייק של הטווינגו החדשה; אם בכלל?

טווח מחירים?

היצע מנועים?

אבזור וגימור?

 

תודה מראש,

יגאל.

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

פורסם

אני חושב שלפי הקילומטראז שציינת מחוץ לעיר- רצוי לקחת רכב עם מנוע גדול יותר, כמו סיאב איביזה או פאביה.

 

הרכבים עם המנוע ליטר יקשו עליך מבחינת עליות והאצות מחוץ לעיר, גם מבחינת נוחות הנסיעה אתה תרגיש פחות נוח.

×
×
  • תוכן חדש...