Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5194 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ואחרי זה יטענו נגדי שאני מסייע לפושעים מסוכנים להתחמק מהגיליוטינה

 

נשמח לשמוע על ההמשך.

 

אין סתירה בין הדברים. לרוב אתה עוזר לפושעים מסוכנים להתחמק מגיליוטינה ולעיתים אתה מראה לאחרים את הדרך הנכונה. אם אמצא זמן, אנהל טבלת השוואה בין עצותך המועילות לעצותך המקוממות. אך מאחר ויש באמתחתך למעלה משבעת אלפים הודעות, זה יארך קצת זמן... :-)

ארז רונן

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גם אם פלוני בטוח שהוא פושע, יתכן שהדבר נובע מפרשנות לקויה שלו את הסיטואציה המסויימת או את החוק או חוסר הבנה בחוק.

אין כל פסול בעצות שישה משיא בפורום המשפטי, גם אם לכאורה יש בהן כדי לעזור לפושע. כל אדם זכאי עד שהוכח אחרת.

אם ישה מצליח למצוא נקודות שמאירות את העבירה לכאורה באור חדש, מה רע בכך?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
גם אם פלוני בטוח שהוא פושע, יתכן שהדבר נובע מפרשנות לקויה שלו את הסיטואציה המסויימת או את החוק או חוסר הבנה בחוק.

אין כל פסול בעצות שישה משיא בפורום המשפטי, גם אם לכאורה יש בהן כדי לעזור לפושע. כל אדם זכאי עד שהוכח אחרת.

אם ישה מצליח למצוא נקודות שמאירות את העבירה לכאורה באור חדש, מה רע בכך?

 

בכך אין כל פסול והמקרים הללו נזקפים לזכותו של ישה. אני מלין על נסיונותיו של ישה לשחרר מידי החוק, עבריינים, בגלל טעות טכנית.

אני מניח שרובינו עוברים על חוקי התנועה מפעם לפעם ומפעם לפעם גם נתפסים. חלקינו מקללים את מזלנו הרע, משלמים את מחיר העבירה וממשיכים הלאה. חלקינו מקללים את המשטרה, המדינה, מערכת המשפט, את כל העולם ואישתו ולא מוכנים לשלם את הקנס רק בגלל ששרתו שלוש שנים בשקם והמדינה חייבת להם, או שבכביש הזה אפשר לטוס 160 ואף אחד לא ילמד אותם איך לנהוג ויש עוד אלפי דוגמאות אחרות ולהם ישה מייעץ איך להחלץ הזרועות החוק.

מבחינתי, שירקבו בכלא. (רק דרך לבטא את סלידתי מהם).

ארז רונן

פורסם

ברמת העיקרון אין כל פסול במה שישה עושה. גם פושע זכאי להגנה על אחת כמה וכמה אם חף מפשע הוא, שהרי לא סתם נחלץ עו"ד שפטל להגן על דמניאוק. בשם הצדק הנאור הגנה סוללת עו"ד על נשיא מדינה שאנס את בת השכן. זאת בת השכן ולא אחותנו.

ילמדו הפושעים היכן החורים בכדי שיוכלו להתהולל עוד ועוד, כי הרי אם חלילה זר יפגע, מה לנו ולזה.

יש גם חפים מפשע, חלכאים ונדכאים שבתום נשחקים תחת גלגלי מערכת, אך להם לא תמיד נמצא מושיע בשער, כי אין פרוטה בכיסם.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

בויכוח הפילוסופי הזה אוסיף מספר מילים.

 

גם לי יש קוים אדומים

 

דמאניוק הוא אחד מהם למשל.

 

חלק מהפושעים כאן לפחות לכאורה חסרי ממון , מצווה לסייע להם.

 

לחלק , הסיוע הוא תרומתי הצנועה להילחם בחוקים לא מותאמים לתקופה כמו מהירות.

 

מעדיף 100 פושעים בחוץ מאשר חף מפשע אחד בכלא , כבר אמרו חכמים לפני.

 

וכאשר המשטרה משתמשת במכשירים לא מכויילים כדי להביא להרשעה, חובה להתנגד לכך.

 

כאשר מצלמות מהירות = מסחטת דמים , ומנסים למכור לנו לוקשים , חובה להתנגד לכך.

 

כאשר מילה של שוטר ערכה גדול יותר ממילה של אזרח.

 

כאשר שופט שואל אותך " נכון שהשוטר לא מכיר אותך אישית , ולכן אני מאמין לו שהוא לא המציא את העבירה", אז משהו אולי צודק אולי דפוק בשיטה.

 

וכאשר המפכ"ל מאשר כי הייתה מכסת דוחות לשוטרים אז אני קורא ומתרעם , חבל רק שהשופטים לא קוראים .

 

וחוץ מזה איך אפעיל את המוח אם לכל שרשור אני אכתוב

 

מגיע לך בן בליעל , טוב שתפסו אותך ככה יהיה הכביש נקי יותר :lol:

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ישה,

 

פעם גם אני התאמצתי להפעיל המוח ואז הופיע ישה...

ובעוד אני עמל ושוקד על התשובות, אני נוכח שהקדמת אותי ולשוא אבד זמני.

מאז אני בד"כ נוהג להשאיר לך לענות משתי סיבות:

האחת - כי בד"כ תקדים אותי,

השניה - כי לך יש יותר זמן להשקיע ולחפש תשובות ועידכונים.

ומאז גם אני נהנה מפניניך גם אם לפעמים אני חולק עליך. כדרך המשל אומר: קינאת סופרים תרבה חוכמה.

 

אני גורס שבג'ונגל התעבורתי שיש בארץ שחלקו אשמים גורמי חקיקה, חלקו גורמי אכיפה, חלקו גורמי ביצוע, אך בחלקו הגדול גם הנהג אשם - לא צריך לתת לפוחז את הסיכוי לחשוב שכבר יהיה מי שיחלצו ויצאה ידו על העליונה. עדיף להראות עד כמה הסיכון גדול יותר להסתבך ולהמר על הרשיון, מאשר לטעת ביטחון של אני ואפסי עוד.

זאת גם הסיבה מדוע אני בוחר בצד של לא להראות את הפירצה אך להראות את הסוגר.

 

גם אתה וגם אני יודעים שאם חלילה נמעד ועבירה בידנו, לא נתבכיין כאן שאכלו לי, שתו לי. גם אתה וגם אני יודעים שאף אם נמצא פירצה ונופף בה קבל תובע ושופט, לא בטוח שנצא צודקים. אם כך, למה להראות תמיד את הפירצה ולטעת תקוות שוא או שמא בשם הביטחון המופרז שנוטעים בנהג, הוא עלול עוד לקפד חיים ולמה לנו לטמון ידנו בצלחת זו ?

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

פשוט מכיון שאם, למשל, משתמשים במכשירים לא מכויילים על מנת להרשיע עברייני תנועה, סביר להניח שאחוז מסויים של אנשים חפים מפשע יורשעו גם כן.

רק מבחינת הספק, עדיף 10 אשמים שיצאו זכאים מעבירת מהירות "חמורה" של 120 קמ"ש מאשר 1 חף מפשע שמשלם על אוזלת ידה של המשטרה.

מבחינתך - עדיף שיקופחו כמה זכויות של אזרחים על מנת לשמור על בטחונם של אחרים, מבחינתי ומבחינת ישה (אני מניח) - יש להגן על זכויות אלו בכל מחיר. זה ההבדל בין דמוקרטיה לבין משטרים אחרים.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

אני לא מכיר את הנפשות מאחרי הכינויים.

אילו אני צריך להיות עו"ד ולהגן על מישהו, הייתי מנסה לתהות על קנקנו ולהבין קודם אם פוחז מחפש פירצה ויחזור לסורו בבחינת אני ואפסי עוד, או שמא קורבן תמים של מערכת.

בעולם הוירטואלי לא ניתן לתהות עד תום על קנקנם של כינויים. מה אם בעצת תיחכום יחמוק פוחז מעונש ולמחר ימצא עצמו אלי קבר באותן נסיבות - כי אז במו ידי כריתי את הבור.

 

לא אמרתי להרשיע חף מפשע, אך אני מעדיף להראות את הצד האסור ולא לחפש באמתחת את החור ממנו אפשר להחלץ.

יטב הדבר אם יסעו כולם ומורא החוק מעל ראשם, מאשר יתנו מבטחם בפרצות שאולי יחלצו ואולי לא.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
בויכוח הפילוסופי הזה אוסיף מספר מילים.

 

גם לי יש קוים אדומים

 

דמאניוק הוא אחד מהם למשל.

 

חלק מהפושעים כאן לפחות לכאורה חסרי ממון , מצווה לסייע להם.

 

לחלק , הסיוע הוא תרומתי הצנועה להילחם בחוקים לא מותאמים לתקופה כמו מהירות.

 

מעדיף 100 פושעים בחוץ מאשר חף מפשע אחד בכלא , כבר אמרו חכמים לפני.

 

וכאשר המשטרה משתמשת במכשירים לא מכויילים כדי להביא להרשעה, חובה להתנגד לכך.

 

כאשר מצלמות מהירות = מסחטת דמים , ומנסים למכור לנו לוקשים , חובה להתנגד לכך.

 

כאשר מילה של שוטר ערכה גדול יותר ממילה של אזרח.

 

כאשר שופט שואל אותך " נכון שהשוטר לא מכיר אותך אישית , ולכן אני מאמין לו שהוא לא המציא את העבירה", אז משהו אולי צודק אולי דפוק בשיטה.

 

וכאשר המפכ"ל מאשר כי הייתה מכסת דוחות לשוטרים אז אני קורא ומתרעם , חבל רק שהשופטים לא קוראים .

 

וחוץ מזה איך אפעיל את המוח אם לכל שרשור אני אכתוב

 

מגיע לך בן בליעל , טוב שתפסו אותך ככה יהיה הכביש נקי יותר :lol:

 

 

 

אבל דמניוק זוכה ....

פורסם

אלי הורוביץ ז"ל אמר כך לאחר זיכויו בבית המשפט העליון בפרשת פרומדיקו

 

אם לא הייתי עשיר הייתי נמצא אשם בפלילים ויושב בית הסוהר.

 

לשכת עורכי הדין מפעילה תוכנית של פרו בונו , ייצוג נאשמים שאין ידם משגת לשלם לעורכי דין.

 

גם המדינה מפעילה את הסנגוריה הציבורית.

 

כל אלה כדי לייצר מצב בו נאשם ייצא זכאי או יוקטן עונשו.

 

זכור כך מנוסח כתב אישום

 

מדינת ישראל נגד פלוני

 

כל המדינה ואמצעיה נגד האזרח הקטן.

 

במקרים של העשיר יש טענה שמול עורך דין מהתביעה עומדת סוללת סנגורים ( ראה מקרה אנסי הידוע ).

 

ולכן מדובר בתחרות על החרות , ולא על צדק. לא לחינם המוסד נקרא בית משפט ולא בית צדק.

 

ולשם שינוי פיזבן ואני מסכימים .

 

ואם נחזור רגע לשירשור שכאן.

 

הנחיה הזויה שעומדת בניגוד לחוק שמוצאת על ידי קצין משטרה רק כדי לחסוך למשטרה .

 

ודוגמה מנסיון אישי.

 

עבירת מהירות שנקלטה על ידי ממל"ז.

 

ישיבת הקראה , לא מודה , המכשיר אמין אבל לא מכוייל. אהההמ...מהמהם השופט אדוני יביא מומחה ? ישה לא , מספיק עדות המומחים במשפט בבאר שבע והכרעת וגזר הדין שם . השופט או קיי להוכחות , לא לפני שהוא "מאיים" כי זה עלול לעלות לך יקר יותר. שוב חוצפה .

 

מבקש לצלם את החומר , מקבל היתר , מוצא כשלים בדו"ח של השוטר לא בהעתק שנמסר לנהג אלא בחלק האחורי של הדו"ח המקורי , שם השוטר צריך למלא פרטים די רבים , אבל כדי שלא ייכשלו , הכל מודפס ואתה השוטר צריך רק לסמן V או למחוק את המיותר.

 

מכאן יצאה עיסקת הטיעון .

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אבל דמניוק זוכה ....

 

כפי שאמרתי לכל אחד יש קווים אדומים

 

אצל שפטל הקו עובר במקום אחר מאשר הקו שלי.

 

לא מפחית כלל שגם לו מגיע ייצוג משפטי .

 

במשפט אחר של רב הצוררים אייכמן ימ"ש , לא נמצא עורך דיו ישראלי שייצג אותו והוא יוצג על ידי עורך דין זר , לאחר שנעשה תיקון מיוחד בחוק לצורך כך.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

עבירת מהירות שנקלטה על ידי ממל"ז.

 

ישיבת הקראה , לא מודה , המכשיר אמין אבל לא מכוייל. אהההמ...מהמהם השופט אדוני יביא מומחה ? ישה לא , מספיק עדות המומחים במשפט בבאר שבע והכרעת וגזר הדין שם . השופט או קיי להוכחות , לא לפני שהוא "מאיים" כי זה עלול לעלות לך יקר יותר. שוב חוצפה .

 

מבקש לצלם את החומר , מקבל היתר , מוצא כשלים בדו"ח של השוטר לא בהעתק שנמסר לנהג אלא בחלק האחורי של הדו"ח המקורי , שם השוטר צריך למלא פרטים די רבים , אבל כדי שלא ייכשלו , הכל מודפס ואתה השוטר צריך רק לסמן V או למחוק את המיותר.

 

מכאן יצאה עיסקת הטיעון .

 

מה אתה מנסה להגיד לנו, שנסעת כחוק או בגלל תחכומך, הצלחת לכופף את המערכת?

על מה אתה מתגאה בדיוק?

ארז רונן

פורסם
מה אתה מנסה להגיד לנו, שנסעת כחוק או בגלל תחכומך, הצלחת לכופף את המערכת?

על מה אתה מתגאה בדיוק?

 

איך הוא יכול לדעת אם הוא נסע כחוק או לא ?

 

למשטרה יש טכנולוגיות לייזרים מהחלל שמטרתה לאסוף ראיות שעל פיהן בית משפט יכול לקבוע אם נסע כחוק או אם לא.

 

האזרח הקטן !?!?

נהנה מחזקת החפות.

 

העיוות הוא שבתי משפט מייחסים חשיבות רבה לנאמר ע"י הנהג בזמן רישום הדוח.

השוטר צריך לבצע בדיקות , כיולים , ספרי הפעלה , הכשרות ,תנאי הפעלה מגבילים של תאורה ראות וטווח

 

ואילו האזרח הוא בגדר סופרמן , מספיק שיגיד לשוטר "סליחה" או "תוותר לי" בכדי לשחרר את השוטר המקצועי מעול הראיות , ומהתובע המומחה מנטל ההוכחה.

פורסם

ארז ידידי

 

כביש 471 בקטע בין גת רימון ל קרית אונו לדעתי יכול לשמש מירוצי פורמולה 1 בהתאמות קטנות.

 

ולכן שם יעמוד ממל"זן.

 

אם המשטרה הייתה נורמאלית הייתה מבצעת את כיול מכשיריה כמו שצריך, ואז הייתה ממלאת את חובתה .

 

כשהיא לא עושה זאת היא מקלה על פושעים מסוכנים כמוני להתחמק מאימת הדין .

 

אז האשמה היא בה :-o.

 

כן המהירות הייתה בלתי חוקית בעליל אבל....

 

הייתה מתאימה לתנאי הדרך מתאימה לרכב בו נסעתי ול mood בו נהגתי.

 

במאמר מוסגר יש לי גליון הרשעות עשיר , ובכל הפעמים האישום היה מוצדק. אף פעם לא שתו לי אכלו לי וכו'.

 

וכמו גבר אני משלם , מנסה בכל פעם להקטין את התשלום. מה רע בכך?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

קרה לי בדיוק אותו הדבר. לי אמרו שאני צריכה קודם לדחות את המשפט ורק אחר כך יתנו לי לצלם את התיק. בקשת הדחייה נשלחה בפקס כפי שהורו לי לעשות במשטרה. ומתי הודיעו לי שהמשפט באמת נדחה? ביום שאחרי שהוא היה אמור להתקיים...לפני זה פשוט לא היה להם זמן לדון בזה. כל ההתנהלות הזו פשוט לא תיאמן. בכל מקרה, התיק בידיי עכשיו.


×
×
  • תוכן חדש...