Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5195 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בויכוח הפילוסופי הזה אוסיף מספר מילים.

 

גם לי יש קוים אדומים

 

דמאניוק הוא אחד מהם למשל.

 

חלק מהפושעים כאן לפחות לכאורה חסרי ממון , מצווה לסייע להם.

 

לחלק , הסיוע הוא תרומתי הצנועה להילחם בחוקים לא מותאמים לתקופה כמו מהירות.

 

מעדיף 100 פושעים בחוץ מאשר חף מפשע אחד בכלא , כבר אמרו חכמים לפני.

 

וכאשר המשטרה משתמשת במכשירים לא מכויילים כדי להביא להרשעה, חובה להתנגד לכך.

 

כאשר מצלמות מהירות = מסחטת דמים , ומנסים למכור לנו לוקשים , חובה להתנגד לכך.

 

כאשר מילה של שוטר ערכה גדול יותר ממילה של אזרח.

 

כאשר שופט שואל אותך " נכון שהשוטר לא מכיר אותך אישית , ולכן אני מאמין לו שהוא לא המציא את העבירה", אז משהו אולי צודק אולי דפוק בשיטה.

 

וכאשר המפכ"ל מאשר כי הייתה מכסת דוחות לשוטרים אז אני קורא ומתרעם , חבל רק שהשופטים לא קוראים .

 

וחוץ מזה איך אפעיל את המוח אם לכל שרשור אני אכתוב

 

מגיע לך בן בליעל , טוב שתפסו אותך ככה יהיה הכביש נקי יותר :lol:

 

כל מילה , בדיוק .

 

"וכאשר המפכ"ל מאשר כי הייתה מכסת דוחות לשוטרים אז אני קורא ומתרעם , חבל רק שהשופטים לא קוראים ." בדיוק

הם דופקים לך את הפתק הזה על השמשה גם אם עמדתי בכחול לבן באזור שהיה מלא בחניות כחול לבן חופשיות - אין לזה הסבר הגיוני . אני יכול לשים את זה בחתימה שלי ?

אמא של במבי מלחכת לא רק דשא .

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כל מילה , בדיוק . (כתגובה לאחת מהודעותיו של ישה. (ר.א.) )

 

 

יש לפעמים שאני מתפלל, שאנשים מסוימים לא יסכימו לדעות שאני מביע בתגובות שלי...)

ארז רונן

פורסם
יש לפעמים שאני מתפלל, שאנשים מסוימים לא יסכימו לדעות שאני מביע בתגובות שלי...)

 

אני עוד אתפוס אותך על משהו שאני אני אסכים .

למעשה , מעכשיו כל מה שאתה אומר נכון, ארז הדיקטטור (/מקרובי הדיקטטור) הגדול .

אמא של במבי מלחכת לא רק דשא .

פורסם

ארז

 

זכור את השיר המקסים

 

אוף גוזל

 

ותפסיק לקחת את החיים בכבדות הם מספיק כבדים גם ככה.

 

ונסה לקרוא בין השורות את המצוקות של הדור הצעיר ומעמד הביניים שיש לעשות מעשים כדי להקל עליהם.

 

לאלה שתרמו ולא לאלה שלא תרמו.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

למעשה , מעכשיו כל מה שאתה אומר נכון, ארז הדיקטטור (/מקרובי הדיקטטור) הגדול .

 

בסוף עוד אלמד לחבב אותך...

 

 

 

 

 

(סתם... אני לא מאמין שיש לך את היכולת להשתנות עד כדי כך)

ארז רונן

פורסם

בכך אין כל פסול והמקרים הללו נזקפים לזכותו של ישה. אני מלין על נסיונותיו של ישה לשחרר מידי החוק, עבריינים, בגלל טעות טכנית.

אם למדינה מותר לתת דו"ח מסיבה טכנית, למה אסור לנהג לנסות לבטל את הדו"ח מסיבה טכנית?

 

אילו אני צריך להיות עו"ד ולהגן על מישהו, הייתי מנסה לתהות על קנקנו ולהבין קודם אם פוחז מחפש פירצה ויחזור לסורו בבחינת אני ואפסי עוד, או שמא קורבן תמים של מערכת.

ואם מדובר בעבריין סדרתי, שמנצל את המערכת, אבל במקרה המדובר מואשם שלא בצדק - מה אז?

 

העקרון* מאחורי שיטת המשפט בישראל הוא פשוט:

1. מצד אחד יש למדינה רשות לתבוע כל אדם על כל דבר בכל עת.

2. מצד שני נטל ההוכחה על התביעה ואם יש ספק - הנאשם מזוכה.

 

אם אתה רוצה לבטל את 2, אתה גם צריך לשנות את 1. אחרת אין איזון.

 

דני

 

נ.ב. למרבה הצער, העקרון הזה לא ממומש כל כך בפועל, והמערכת מרשיעה כמעט את כולם - למעלה מ-99% הרשעה. דוגמה פשוטה לאיך מגיעים לאחוז כזה: אם בחקירה / עדות הנאשם אומר, נסעתי 100 קמ"ש בכביש שבו מותר 80 - אז הוא מורשע מיד ללא צורך בראיות נוספות. כל כך התרגלנו לכך שזה נראה לנו מובן מאליו. אבל אם היה צדק, היו שואלים במקרה כזה את הנהג: איך אתה יודע שנסעת 100? איך מדדת? האם מד המהירות במכוניתך מכוייל? אולי נסעת 105? אולי 95? וכן הלאה.

פורסם

dny,

 

אתה מתבלבל - כתבתי, "אילו אני צריך להיות עו"ד..."

כעו"ד אני יכול לבחור את הלקוחות שלי.

אין צורך לשנות דבר.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
אם למדינה מותר לתת דו"ח מסיבה טכנית, למה אסור לנהג לנסות לבטל את הדו"ח מסיבה טכנית?

 

 

אולי מכיוון שלמדינה, כמדינה, יש זכויות שלנו כאזרחיה, אין. הדוגמא הכי קיצונית שאני מעלה על הדעת זה הרג.

ארז רונן

פורסם
dny,

 

אתה מתבלבל - כתבתי, "אילו אני צריך להיות עו"ד..."

כעו"ד אני יכול לבחור את הלקוחות שלי.

אין צורך לשנות דבר.

.

במדינה שבה יש עורך דין לכל אזרח, אין לך את הפריוולגיה להחליט את מי לייצג ואת מי לדחות. מצפון ואידיאולוגיה הם לא כסף עובר לסוחר. בסוף הגוזל והנעלב יצטרכו להתנדב גם עבורך.

ארז רונן

פורסם

למה ?

 

רוצה להיות קיצוני , המדינה מאצילה את הזכות הזו החל מגיל 18 לחיילים .

 

ולמדינה אין זכויות רק חובות.

 

חובה לספק בטחון ,חובה לספק חינוך ,חובה לספק רפואה, חובה לגבות מיסים , חובה לחוקק חוקים וחובה לאכוף אותם .

 

והכל במידתיות !!

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
למה ?

 

רוצה להיות קיצוני , המדינה מאצילה את הזכות הזו החל מגיל 18 לחיילים .

 

ולמדינה אין זכויות רק חובות.

 

חובה לספק בטחון ,חובה לספק חינוך ,חובה לספק רפואה, חובה לגבות מיסים , חובה לחוקק חוקים וחובה לאכוף אותם .

 

והכל במידתיות !!

 

אתה יכול לציין שם של מדינה אחת שעומדת בכל החובות שציינת?

ארז רונן

פורסם

ארז די

 

אני שולח אליך את הגוזל עם הפטיש.

 

כל מדינה עושה זאת אחת באופן יותר מוצלח השניה פחות. מערב אירופה / סקנדינביה דוגמה למדינות מוצלחות בנדון.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
ארז די

 

אני שולח אליך את הגוזל עם הפטיש.

 

כל מדינה עושה זאת אחת באופן יותר מוצלח השניה פחות. מערב אירופה / סקנדינביה דוגמה למדינות מוצלחות בנדון.

 

ישה, במקום לקטר תתנחם בעובדה שאנחנו עושים את זה טוב יותר משכנינו...

ארז רונן

פורסם

אני מקטר

 

אני מבסוט מהחיים ומהמדינה רק רוצה להפוך אותה לטובה יותר , הרבה יותר כדי שלדור הצעיר יהיה פה עתיד , כדי שבנצי, עידן, NITCH , ועוד רבים ישובו, ואחרים יראו בישראל ארץ זבת חלב ודבש ויעשו עליה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...